In uvtquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:24 schreef Castillion het volgende:
Waar wordt het paddo-verbod nog meer genegeerd?
quote:
Bij mij thuisquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:24 schreef Castillion het volgende:
Waar wordt het paddo-verbod nog meer genegeerd?
Nee, niet meerquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die valt me tegen van je.
Nog slechte garpen?
Je hebt 19 notes gekregen van onze moderators.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Je hebt 12 notes gekregen van onze moderators.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt 19 notes gekregen van onze moderators.
Ik ben lief
Je hebt 8 notes gekregen van onze moderators.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt 12 notes gekregen van onze moderators.
Nouhou.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt 8 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook maar 8 wat ben toch weer liefquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
22quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
19? Wat heb je allemaal uitgespookt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt 19 notes gekregen van onze moderators.
Ik ben lief
Maar heb jij ook positieve notes?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt 12 notes gekregen van onze moderators.
Ik niet. Over 2 maanden misschienquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:37 schreef Broekpaling het volgende:
Wie heeft er al vlees gebraden boven een BBQ dit jaar?![]()
Ik wil zo graag.
Een lemonparty postenquote:
Ik denk ik wel, ik heb een paar keer een oud topic gekicked naar aanleiding van een (op dat moment) actueel topic!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar heb jij ook positieve notes?
Waar zie ik dat?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar heb jij ook positieve notes?
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij weet het ook nog?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een lemonparty posten.. Verzoek om een ban, 'smerige' sites posten, posten 06 nummer van dagdag, ergens FIPO zeggen
nog een ban op verzoek.. Positieve note van remlof
en verder weet ik het ook niet.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een lemonparty posten.. Verzoek om een ban, 'smerige' sites posten, posten 06 nummer van dagdag, ergens FIPO zeggen
nog een ban op verzoek.. Positieve note van remlof
en verder weet ik het ook niet.
*insert foto van BT met 5 euro biljet*quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij weet het ook nog?
Ik heb er 14 en van géén een heb ik een idee. Wilt iemand 4.50 doneren?
Heuy Flo!quote:
Goedendag opperhoofd.quote:
Ik weet het niet zelfquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij weet het ook nog?
Ik heb er 14 en van géén een heb ik een idee. Wilt iemand 4.50 doneren?
Ja je bans staan in je notes vermeld, dus ook de bans op verzoekquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]Leveren bans op verzoek ook al notes op
Ja, inderdaad, dan kan het wel kloppen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja je bans staan in je notes vermeld, dus ook de bans op verzoekdat verklaart mijn notes wel!
Ik heb een keer een weekje gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja je bans staan in je notes vermeld, dus ook de bans op verzoekdat verklaart mijn notes wel!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een keer een weekje gehad.
Voor lemmings.
Dat zal er wel in staan dan!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een keer een weekje gehad.
Voor lemmings.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef Krentenbol. het volgende:
Je hebt 4 notes gekregen van onze moderators.
Wil jij voor 1 euro mijn notes bekijken en doorsluizen naar mij?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef Krentenbol. het volgende:
Je hebt 4 notes gekregen van onze moderators.
Dat klopt, ik kan alles zien.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jij hoeft er toch niet voor te betalen?
Ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil jij voor 1 euro mijn notes bekijken en doorsluizen naar mij?
Yay, bedankt Krentenbollie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil jij voor 1 euro mijn notes bekijken en doorsluizen naar mij?
[..]
Ja.
Wanneer ga je mij trouwens die ontzettend positieve note gevenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat klopt, ik kan alles zien.
[..]
Ja.
Dan moet jij als geen ander weten dat ik er dead-sexy uitzie!quote:
n00b.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 april 2009 17:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dan moet jij als geen ander weten dat ik er dead-sexy uitzie!
[/quote]
Ik vraag er ook al weken om, krijg niks.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer ga je mij trouwens die ontzettend positieve note geven?
Ik heb 'm zooo verdiend
Zodra je een half jaar geen negatieve meer gehad hebt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer ga je mij trouwens die ontzettend positieve note geven?
Ik heb 'm zooo verdiend
Negatieve note!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag er ook al weken om, krijg niks.Conclusie: Kutmod.
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:03 schreef Skylark. het volgende:
Noobs
De huidige (half-) Noorse Schone gaat mij tenminste m'n notes PM'en.
quote:
Negatieve note is ook een note.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:04 schreef Gitanov het volgende:
moest lachen om het dagdag account verkoop topic
Maar je denkt het wel! Wij voelen elkaar zo goed aan.quote:
Mm ik heb er opeens 8 vorige week nog 7. Weet niet wat ik fout heb gedaan.quote:
zozo, jij denkt al verderquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar je denkt het wel! Wij voelen elkaar zo goed aan.![]()
Dat is oneerlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zodra je een half jaar geen negatieve meer gehad hebt?
Ik ben die kerel niet tegengekomen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:08 schreef Fascination het volgende:
Hey Skylark. hoe ging 't nou met die chick?
quote:
Ja lekker, en daar?quote:
Als het je zo raakt, kun je er een topic over openen in R&P!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff ik ga even huilen en slapen, en misschien snijden, ik ben een brave user en kb wil me niet eens één stomme positieve note geven![]()
!
Kutquote:
Wat een lamlul.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben die kerel niet tegengekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had hem nog gesmst en alles, blijkt de volgende dag dat hij op stap niet eens heeft gehaald ivm dronkenschap.![]()
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een lamlul.Nou ja je komt haar vast nog weleens tegen.
YOW!quote:
Ik zag al in je account dat je wel bekend hier moest zijn!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Ja lekker, en daar?
Ben hier al even. (Sezten, maar ik kan even niet op mijn account komennee dit is geen spamkloon o.i.d.)
Hele nacht door? Beveiliger of horeca?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zag al in je account dat je wel bekend hier moest zijn!
Hier goed, lekker weer, soepie eten en dan slapen, om 2200 werken.
4 heule dagen ja. ik kan hieruit opmaken dat je me gemist hebt?quote:
Leugens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
4 heule dagen ja. ik kan hieruit opmaken dat je me gemist hebt.
Jij mij niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
4 heule dagen ja. ik kan hieruit opmaken dat je me gemist hebt.
Tuurlijk welquote:
Leugens?quote:
Ja maar ik heb me wel iedere keer aan onze afspraak gehouden.quote:
Hij neukt tenminste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij neukt tenminste.Ik ook en jij bent maagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ja?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar ik heb me wel iedere keer aan onze afspraak gehouden.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij neukt tenminste.Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ja natuurlijk!!!quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WELLUSquote:0 topics op naam. 14.gif
Goeie opmerking net nu we het over neuken hebben.quote:
Was het een inkopper?quote:
QFTquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!!!
Maarre, kan je het weekend van 25+26 april toevallig? Dan is ze niet thuis.
Dat noem ik niet echt terug komen. Dat was meer een zwak vrouwengrapje.quote:
Ik ben een hele brave sc -er.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goeie opmerking net nu we het over neuken hebben.
Ik kwam zomaar het topic binnen rollen ...quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goeie opmerking net nu we het over neuken hebben.
Wd en ik hebben regelmatig seksdates.quote:
Dacht ik al..quote:
Nee, dan is mijn mama jarig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!!!
Maarre, kan je het weekend van 25+26 april toevallig? Dan is ze niet thuis.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wd en ik hebben regelmatig seksdates.
2 dagen?quote:
Alleen niet met elkaar.quote:
McFearless heeft een piemel van vlees en bloed hoor.quote:
Ik ben lekker thuis en ik moet eigenlijk nog huiswerk maken.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
McFearless heeft een piemel van vlees en bloed hoor.
Je kan het ook gewoon zeggen als je me niet meer hoeft hoor.quote:
een koe is geen mus.quote:
Zeker tegenover mekaar zitten en fappen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wd en ik hebben regelmatig seksdates.
Nee, die heeft McFearless dan weer niet.quote:
Ik heb geen penisquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zeker tegenover mekaar zitten en fappen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zeker tegenover mekaar zitten en fappen.
quote:
Jawel, manboobs.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die heeft McFearless dan weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zal na dit weekend een foto maken van m'n baardWolvendagen, kom er maar in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Geloof er niks van.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zal na dit weekend een foto maken van m'n baardGeil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wanneer gaan we weer tanken met de mannen? Denk dat we wel met 10 man ofzo hieruit naar Ajax kunnenquote:
Ik ben McFearless aan het versieren, die heeft ook een baardjequote:
Boh, even kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer tanken met de mannen? Denk dat we wel met 10 man ofzo hieruit naar Ajax kunnen!
Zou wel mênnus zijn.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
Your musical compatibility with killtheuglykids is Medium
Music you have in common includes Pink Floyd, Paramore, Daft Punk, System of a Down and Bløf.
Bloodysunday en S_A, ja, lijkt me lachen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zou wel mênnus zijn.
Joske, Ananas, McF, behang, reet en wie waren die andere knapen ook alweer die hier waren?
Barbeque en zuipen vantevoren, daarna naar één of ander oefenduel ofzo!
Ik wil ook komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bloodysunday en S_A, ja, lijkt me lachen.
quote:
Kutjes zijn serieuze zaken, daar dient men niet om te lachen.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kutjes zijn serieuze gaten, daar dient men niet om te lachen.
Waarom bezig jij altijd van die vulgaire taal? Je had ook vagina's kunnen zeggen. Puber!quote:
Kutje klinkt veel geiler dan vaginaquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom bezig jij altijd van die vulgaire taal? Je had ook vagina's kunnen zeggen. Puber!
KUTJEquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kutje klinkt veel geiler dan vagina
Jawel he.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gers is er nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:18 schreef Fascination het volgende:
If you're ugly and you know it clap your hands!
Jeetje, doe niet zo gemeen.quote:
Hee, swarma.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef swarmahoer het volgende:
ah, heerlijk gemountainbiked, lekker douchen, lekker in de tuin zitten
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, doe niet zo gemeen.![]()
[..]
Hee, swarma.
Sollyquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, doe niet zo gemeen.![]()
[..]
Hee, swarma.
Essay schrijven.quote:
essay? waarover?quote:
Over dierenaansprakelijkheid, schadevergoeding voor derden, exoneratieclausules. Heel boeiend dus.quote:
Net verhuisd hierheenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Huh, maar ik heb helemaal geen overbuurman?!
Je bent verdomme niet leuk, over het paard getild shenkie meisje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Huh, maar ik heb helemaal geen overbuurman?!
Wel zwak dat je dan die PI gebruikt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent verdomme niet leuk, over het paard getild shenkie meisje.
ik vind dat leukquote:
Ik faal in mensen dissen.quote:
quote:
Die onderste wtfquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOLZORZ
Britneyquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOLZORZ
Wil je het uitproberen? Ik het mes, jij het oog.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je het uitproberen? Ik het mes, jij het oog.
Ziek.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je het uitproberen? Ik het mes, jij het oog.
Ik vind borsten ook geiler klinken dan tieten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind borsten ook geiler klinken dan tieten.
Jetsers.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Boobies!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sanna.quote:
Niks. Vind ik gewoon geil klinken.quote:
Ik lief bier, frituur en kijk graag voetbal. Wat wil je dat ik doe dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij houdt niet van bier, frituur én voetbal. Wat moet je doen dan?
Wat denk je, tussen al die mannen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij houdt niet van bier, frituur én voetbal. Wat moet je doen dan?
Dan noem je borsten toch voortaan Sanna.quote:
Je mond houden en bier en frituur voor ons halen terwijl wij voetbal kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lief bier, frituur en kijk graag voetbal. Wat wil je dat ik doe dan?
Krijg kanker Maurits. Ik wil gewoon met jullie bier drinken, frituren en voetbal kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mond houden en bier en frituur voor ons halen terwijl wij voetbal kijken.
Dat vind ik ook wel schattig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boobies klinkt altijd zo schattig!
Ok, als je een Ajax shirt aandoet mag je komen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Krijg kanker Maurits. Ik wil gewoon met jullie bier drinken, frituren en voetbal kijken.
Prima. Datum?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok, als je een Ajax shirt aandoet mag je komen.
De kanker mag je thuislaten, dat valt niet te frituren.
Ik noem voortaan gewoon alles Sanna.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan noem je borsten toch voortaan Sanna.
Ah, dus dat wil je wel, maar je wil niet naar de BBQ meet van liiszlequote:
Bier, frituur, voetbal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, dus dat wil je wel, maar je wil niet naar de BBQ meet van liiszle
Ah okquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ergens in de zomer ofzo, of binnenkort weet niet
quote:
Ik wil ook komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ergens in de zomer ofzo, of binnenkort weet niet
Nee, met mezelf.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij houdt liever van spelen met robots enzo hé?
Kom je toch ook lekker water drinken en frituren + voetbal kijken.quote:
Hihihihihihihiiquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een aantal mensen ene PM gestuurd, als je er geen hebt.
Dat is zeker tijdens As The World Turns he? Nee, dan kan ik niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kom je toch ook lekker water drinken en frituren + voetbal kijken.
quote:
n00b written on ur headquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is zeker tijdens As The World Turns he? Nee, dan kan ik niet.
flikker opquote:
Jasje dasje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:46 schreef De_Ananas het volgende:
Ik veil trouwens vanavond een frituurmasterclass en een rondleiding door het museum op mijn vereniging.
Ff jasje dasje aandoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:46 schreef De_Ananas het volgende:
Ik veil trouwens vanavond een frituurmasterclass en een rondleiding door het museum op mijn vereniging.
Ff jasje dasje aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |