Maar je denkt het wel! Wij voelen elkaar zo goed aan.quote:
Mm ik heb er opeens 8 vorige week nog 7. Weet niet wat ik fout heb gedaan.quote:
zozo, jij denkt al verderquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar je denkt het wel! Wij voelen elkaar zo goed aan.![]()
Dat is oneerlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zodra je een half jaar geen negatieve meer gehad hebt?
Ik ben die kerel niet tegengekomen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:08 schreef Fascination het volgende:
Hey Skylark. hoe ging 't nou met die chick?
quote:
Ja lekker, en daar?quote:
Als het je zo raakt, kun je er een topic over openen in R&P!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff ik ga even huilen en slapen, en misschien snijden, ik ben een brave user en kb wil me niet eens één stomme positieve note geven![]()
!
Kutquote:
Wat een lamlul.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben die kerel niet tegengekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had hem nog gesmst en alles, blijkt de volgende dag dat hij op stap niet eens heeft gehaald ivm dronkenschap.![]()
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een lamlul.Nou ja je komt haar vast nog weleens tegen.
YOW!quote:
Ik zag al in je account dat je wel bekend hier moest zijn!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Ja lekker, en daar?
Ben hier al even. (Sezten, maar ik kan even niet op mijn account komennee dit is geen spamkloon o.i.d.)
Hele nacht door? Beveiliger of horeca?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zag al in je account dat je wel bekend hier moest zijn!
Hier goed, lekker weer, soepie eten en dan slapen, om 2200 werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |