Ik ben die kerel niet tegengekomen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:08 schreef Fascination het volgende:
Hey Skylark. hoe ging 't nou met die chick?
quote:
Ja lekker, en daar?quote:
Als het je zo raakt, kun je er een topic over openen in R&P!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff ik ga even huilen en slapen, en misschien snijden, ik ben een brave user en kb wil me niet eens één stomme positieve note geven![]()
!
Kutquote:
Wat een lamlul.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben die kerel niet tegengekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had hem nog gesmst en alles, blijkt de volgende dag dat hij op stap niet eens heeft gehaald ivm dronkenschap.![]()
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een lamlul.Nou ja je komt haar vast nog weleens tegen.
YOW!quote:
Ik zag al in je account dat je wel bekend hier moest zijn!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Ja lekker, en daar?
Ben hier al even. (Sezten, maar ik kan even niet op mijn account komennee dit is geen spamkloon o.i.d.)
Hele nacht door? Beveiliger of horeca?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zag al in je account dat je wel bekend hier moest zijn!
Hier goed, lekker weer, soepie eten en dan slapen, om 2200 werken.
4 heule dagen ja. ik kan hieruit opmaken dat je me gemist hebt?quote:
Leugens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
4 heule dagen ja. ik kan hieruit opmaken dat je me gemist hebt.
Jij mij niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
4 heule dagen ja. ik kan hieruit opmaken dat je me gemist hebt.
Tuurlijk welquote:
Leugens?quote:
Ja maar ik heb me wel iedere keer aan onze afspraak gehouden.quote:
Hij neukt tenminste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij neukt tenminste.Ik ook en jij bent maagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ja?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar ik heb me wel iedere keer aan onze afspraak gehouden.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij neukt tenminste.Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ja natuurlijk!!!quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WELLUSquote:0 topics op naam. 14.gif
Goeie opmerking net nu we het over neuken hebben.quote:
Was het een inkopper?quote:
QFTquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!!!
Maarre, kan je het weekend van 25+26 april toevallig? Dan is ze niet thuis.
Dat noem ik niet echt terug komen. Dat was meer een zwak vrouwengrapje.quote:
Ik ben een hele brave sc -er.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goeie opmerking net nu we het over neuken hebben.
Ik kwam zomaar het topic binnen rollen ...quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goeie opmerking net nu we het over neuken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |