Dacht ik al..quote:
Nee, dan is mijn mama jarig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!!!
Maarre, kan je het weekend van 25+26 april toevallig? Dan is ze niet thuis.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wd en ik hebben regelmatig seksdates.
2 dagen?quote:
Alleen niet met elkaar.quote:
McFearless heeft een piemel van vlees en bloed hoor.quote:
Ik ben lekker thuis en ik moet eigenlijk nog huiswerk maken.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
McFearless heeft een piemel van vlees en bloed hoor.
Je kan het ook gewoon zeggen als je me niet meer hoeft hoor.quote:
een koe is geen mus.quote:
Zeker tegenover mekaar zitten en fappen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wd en ik hebben regelmatig seksdates.
Nee, die heeft McFearless dan weer niet.quote:
Ik heb geen penisquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zeker tegenover mekaar zitten en fappen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zeker tegenover mekaar zitten en fappen.
quote:
Jawel, manboobs.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die heeft McFearless dan weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zal na dit weekend een foto maken van m'n baardWolvendagen, kom er maar in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Geloof er niks van.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zal na dit weekend een foto maken van m'n baardGeil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wanneer gaan we weer tanken met de mannen? Denk dat we wel met 10 man ofzo hieruit naar Ajax kunnenquote:
Ik ben McFearless aan het versieren, die heeft ook een baardjequote:
Boh, even kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer tanken met de mannen? Denk dat we wel met 10 man ofzo hieruit naar Ajax kunnen!
Zou wel mênnus zijn.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
Your musical compatibility with killtheuglykids is Medium
Music you have in common includes Pink Floyd, Paramore, Daft Punk, System of a Down and Bløf.
Bloodysunday en S_A, ja, lijkt me lachen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zou wel mênnus zijn.
Joske, Ananas, McF, behang, reet en wie waren die andere knapen ook alweer die hier waren?
Barbeque en zuipen vantevoren, daarna naar één of ander oefenduel ofzo!
Ik wil ook komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bloodysunday en S_A, ja, lijkt me lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |