En dan mag ik naast je staan tijdens het concert?quote:
Lijkt me puickend.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En dan mag ik naast je staan tijdens het concert?
quote:
quote:
Jij bent voor Feyenoord, dus jouw 'smaak' doet niet terzakequote:Op dinsdag 14 april 2009 16:45 schreef onlogisch het volgende:
Ts heeft of geen vrienden, of vrienden met smaak.
Die gaan immers niet naar coldplay
TS
Duidelijk geen coldplay fan!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Komt er een DVD van het concert in Nederland?
Ouwe Pikkepijp van me!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:45 schreef onlogisch het volgende:
Ts heeft of geen vrienden, of vrienden met smaak.
Die gaan immers niet naar coldplay
TS
Ach.. ik heb wel wat van ze op m'n pc staan. Luister het wel eens. Is wel goed, maar om mij nou gelijk fan te noemen, nee niet echt inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Duidelijk geen coldplay fan!![]()
Met geen UI
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ach.. ik heb wel wat van ze op m'n pc staan. Luister het wel eens. Is wel goed, maar om mij nou gelijk fan te noemen, nee niet echt inderdaad
Sorry, maar ik ben niet zo bang. En al helemaal niet voor users, dus je zal met een beter aanbod moeten komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal tevreden, neem een maand een coldplay-UI en in ruil mag je mij om raad vragen als je problemen hebt met users die je pesten ok?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |