Ik vind borsten ook geiler klinken dan tieten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kutje klinkt veel geiler dan vagina
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind borsten ook geiler klinken dan tieten.
Jetsers.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Boobies!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sanna.quote:
Niks. Vind ik gewoon geil klinken.quote:
Ik lief bier, frituur en kijk graag voetbal. Wat wil je dat ik doe dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij houdt niet van bier, frituur én voetbal. Wat moet je doen dan?
Wat denk je, tussen al die mannen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij houdt niet van bier, frituur én voetbal. Wat moet je doen dan?
Dan noem je borsten toch voortaan Sanna.quote:
Je mond houden en bier en frituur voor ons halen terwijl wij voetbal kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lief bier, frituur en kijk graag voetbal. Wat wil je dat ik doe dan?
Krijg kanker Maurits. Ik wil gewoon met jullie bier drinken, frituren en voetbal kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mond houden en bier en frituur voor ons halen terwijl wij voetbal kijken.
Dat vind ik ook wel schattig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boobies klinkt altijd zo schattig!
Ok, als je een Ajax shirt aandoet mag je komen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Krijg kanker Maurits. Ik wil gewoon met jullie bier drinken, frituren en voetbal kijken.
Prima. Datum?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok, als je een Ajax shirt aandoet mag je komen.
De kanker mag je thuislaten, dat valt niet te frituren.
Ik noem voortaan gewoon alles Sanna.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan noem je borsten toch voortaan Sanna.
Ah, dus dat wil je wel, maar je wil niet naar de BBQ meet van liiszlequote:
Bier, frituur, voetbal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, dus dat wil je wel, maar je wil niet naar de BBQ meet van liiszle
Ah okquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ergens in de zomer ofzo, of binnenkort weet niet
quote:
Ik wil ook komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ergens in de zomer ofzo, of binnenkort weet niet
Nee, met mezelf.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij houdt liever van spelen met robots enzo hé?
Kom je toch ook lekker water drinken en frituren + voetbal kijken.quote:
Hihihihihihihiiquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een aantal mensen ene PM gestuurd, als je er geen hebt.
Dat is zeker tijdens As The World Turns he? Nee, dan kan ik niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kom je toch ook lekker water drinken en frituren + voetbal kijken.
quote:
n00b written on ur headquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is zeker tijdens As The World Turns he? Nee, dan kan ik niet.
flikker opquote:
Jasje dasje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:46 schreef De_Ananas het volgende:
Ik veil trouwens vanavond een frituurmasterclass en een rondleiding door het museum op mijn vereniging.
Ff jasje dasje aandoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:46 schreef De_Ananas het volgende:
Ik veil trouwens vanavond een frituurmasterclass en een rondleiding door het museum op mijn vereniging.
Ff jasje dasje aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |