Maar ondertussen niet de moeite kunnen doen even te melden aan de provincie en gemeente dat het geen goed idee is om Essent aan een Duits beursgenoteerd bedrijf te verkopen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:05 schreef Nosh het volgende:
Toch mooi, dat we in een maatschappij leven waar mensen de tijd hebben om zich te ergeren aan zulke ongelooflijk banale dingen als zonnebrillen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef laforest het volgende:
Ik draag alleen maar zulke zonnebrillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vergeet ik helemaal mijn eigen erbij te plaatsen.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef Multivitamine het volgende:
Koop dan een goede bril, dan ben je pas de man.
quote:cheap ass zonnenbrillen (incl. paint!!!)
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef Multivitamine het volgende:
Je ziet ze vanaf een week geleden overal, de mensen die de zonnenbril dragen.
Subklacht 2: Met een zonnenbril lopen terwijl de zon niet schijnt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Laforest zelf natuurlijk:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef kensei het volgende:
Het ergste zijn nog die falers die zich stoer voelen met "sportieve zonnebrillen" je weet wel van van die fel gekleurde glazen, behoorlijk kansloos![]()
Mijn horizon wat doen jullie![]()
(voorbeeld in spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd op met het wielrennen.
Dat dus, ik koop ook altijd cheap-ass zonnebrillen, aangezien ik slecht met brillen kan omgaan (lenzen ftw) en er idd een handje van heb om die dingen kwijt te rakenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:39 schreef Wisheh het volgende:
Heb 3 van die dingen liggen hier aangezien ik elke zomer er meestal 2 kwijt raak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shuttershadesquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:41 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Och, een cheap-ass zonnebril is beter dan die dure shuttershades enzulks
Toffe foto van jezelf.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ergste zijn nog die falers die zich stoer voelen met "sportieve zonnebrillen" je weet wel van van die fel gekleurde glazen, behoorlijk kansloos![]()
(voorbeeld in spoiler)Helemaal als ze ook nog zo rond om de harses heen lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]heersche foto van jezelf, dude
Thanksquote:
An die of aan die oor.quote:
(voorbeeld in spoiler)Die zijn hip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(voorbeeld in spoiler)InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
><(({°>
Lijkt me geweldig lekker al die losse dingen voor je ogen....quote:Op woensdag 15 april 2009 11:51 schreef Jenglejack het volgende:
[ afbeelding ]
Deze shit draag ik altijd tijdens het paardrijden.
Aviator brillenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook, een goede keuze.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een 35 euro polaroid bril.. So fucking what...
Jaaa zei de vrouw van de winkel, een goede is rayban!quote:
Ga zeker ff ¤119,- betalen voor een zonnebrilquote:Op woensdag 15 april 2009 16:43 schreef Multivitamine het volgende:
Ray Ban aviators![]()
Gare wannabe Ray Ban aviators
Nee joh, dan moet je naar Kruidvat gaan, die hebben ze van 130 naar 25 afgeprijsd!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:00 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ga zeker ff ¤119,- betalen voor een zonnebrilWist geen eens dat ik een nep aviator had nadat ik hem net heb gegoogled
Waarom niet? Alsof je dat een maand later nog in je portemonnee voeltquote:Op woensdag 15 april 2009 22:00 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ga zeker ff ¤119,- betalen voor een zonnebrilWist geen eens dat ik een nep aviator had nadat ik hem net heb gegoogled
Jawel.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:40 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
En ¤119,- is niet zoveel geld toch?
Ooit gehoord van sparen voor onverwachte tegenvallers? Is over een maand je wasmachine kapot maar gelukkig heb je wel een mooie zonnebrilquote:Op donderdag 16 april 2009 12:40 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof je dat een maand later nog in je portemonnee voelt![]()
En ¤119,- is niet zoveel geld toch?
Jij koopt dus later ook geen auto, want wie weet gaat je vaatwasser kapot en moet je een nieuwe kopenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:40 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van sparen voor onverwachte tegenvallers? Is over een maand je wasmachine kapot maar gelukkig heb je wel een mooie zonnebril![]()
Klopt, 119 euro is niet veel geld. 119 euro voor een zonnebril daarentegen is echt onzin.
Ik koop wel een nette zonnebril van 50 euro die net zo goed is en dan heb ik nog 69 euro over voor andere zaken mocht er eens iets kapot gaan ofzo.
en ze verdient 300 per maandquote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef wazoomie het volgende:
Een vriendin van me heeft een bril van 500 euro.. Terwijl precies dezelfde, alleen dan merkloos, overal te krijgen is voor 10 euro
Lolzquote:Op woensdag 15 april 2009 22:14 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nee joh, dan moet je naar Kruidvat gaan, die hebben ze van 130 naar 25 afgeprijsd!
[ afbeelding ]
Dus binnenkort loopt iedere simpele ziel met een merkje op hun zonnebril
Voor 500 euro kun leuke dingen, veel leuker dan een bril kopen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef wazoomie het volgende:
Een vriendin van me heeft een bril van 500 euro.. Terwijl precies dezelfde, alleen dan merkloos, overal te krijgen is voor 10 euro
Dat dusquote:Op donderdag 16 april 2009 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij koopt dus later ook geen auto, want wie weet gaat je vaatwasser kapot en moet je een nieuwe kopenOf geen huis, want wie weet scheur je nog een keer uit je broek.
500 euro vind ik dan wel weer teveel, maar waarom niet 119,- euro aan een bril uitgeven, die je ogen daadwerkelijk beschermd tegen zonlicht, dan elk jaar een bril van 10tje, die alleen voor het gezicht worden gedragen en ook nog een snel stuk gaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef wazoomie het volgende:
In dat geval: "Royal Sadness", prioriteiten stellen doe ik dan wel weer aan.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:58 schreef dagdag het volgende:
[..]
en ze verdient 300 per maand![]()
' Ja maar het is ze moeite waard om zo lang te sparen '
Een hendig sjieke voor bij je scooter mischien?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik draag nooit zonnebrillen, binnenkort maar eens voor eentje gaan kijken
Drakendesign?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een hendig sjieke voor bij je scooter mischien?
[ afbeelding ]
Natuurlijk gaat het ook om status, maar buiten dat zijn het gewoon fijne brillen. Of dacht jij soms dat een Ferrari ook 3 ton kost om te maken?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef laforest het volgende:
Mensen die denken dat ze respect en status krijgen door dure merken te dragen.![]()
Een paar Nike schoenen kost in productie wellicht 5 dollar en je betaalt ongeveer 100 euro voor die schoenen.![]()
Dan ben je dus gewoon een sukkel met 5 dollar schoenen en slechte kwaliteit.![]()
Aviator zonnebrillen van Ray-Ban kosten wholesale zo'n 20 tot 27 dollar (google maar op Ray-Ban wholesale) (rond de 20 euro) en worden verkocht voor 100 tot wel 222 euro!! De kosten om een Ray-Ban te maken is ongeveer 8 à10 euro.
Weer ben je een loser als je dus 100 of 200 euro betaald voor een kutbril die net een tientje waard is.En dan denken dat je status hebt.
![]()
In ieder geval geen hersens.
Drog redenatie.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij koopt dus later ook geen auto, want wie weet gaat je vaatwasser kapot en moet je een nieuwe kopenOf geen huis, want wie weet scheur je nog een keer uit je broek.
Dat gaat dus niet op, beide auto's komen van dezelfde fabrikant, bij de brillen is dit niet het geval. En als je 30k te besteden hebt, waarom zou je dan niet gewoon een nieuwe kopen?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Drog redenatie.
Je ziet een toyota avensis nieuw staan met alle opties.
Je ziet een toyota avensis 3 jaar oud staan met alle opties.
Alles ziet er spik en span uit, zelfde type (3 jaar lang hetzelfde type komt wel vaker voor).
Leuk detail, de 2e handse toyota avensis heeft maar 10000 op de teller! Van een oud vrouwtje geweest.
de nieuwe kost 30000
de 2e handse kost 22000
Welke koop je.
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:27 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het ook om status, maar buiten dat zijn het gewoon fijne brillen. Of dacht jij soms dat een Ferrari ook 3 ton kost om te maken?![]()
Jij lult dus net zo hard, aangezien wij het niet over twee brillen van hetzelfde mdoel en merk hebben, maar over totaal verschillende soorten en merken. Jouw vergelijking gaat dus niet opquote:Op donderdag 16 april 2009 16:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Drog redenatie.
Alles ziet er spik en span uit, zelfde type (3 jaar lang hetzelfde type komt wel vaker voor).
Leuk detail, de 2e handse toyota avensis heeft maar 10000 op de teller! Van een oud vrouwtje geweest.
de nieuwe kost 30000
de 2e handse kost 22000
Welke koop je.
Ik zou het niet weten, wat is de goede keuze?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Drog redenatie.
de nieuwe kost 30000
de 2e handse kost 22000
Welke koop je.
Jij bent er zeker zo een die alleen een product koopt als de verkoopprijs max. 5% van de commerciële kostprijs af ligt?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens?
Jij bent degene die goedkope troep voor heel veel geld koopt omdat er een naam op staat.
[muur]quote:Op donderdag 16 april 2009 16:53 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet op, beide auto's komen van dezelfde fabrikant, bij de brillen is dit niet het geval. En als je 30k te besteden hebt, waarom zou je dan niet gewoon een nieuwe kopen?
Maar wel goed tov. iets minder.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij lult dus net zo hard, aangezien wij het niet over twee brillen van hetzelfde mdoel en merk hebben, maar over totaal verschillende soorten en merken. Jouw vergelijking gaat dus niet op
Later?!?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stoere foto Laforestquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar koop je dan ook alleen maar dure dingen zodat je zeker weet dat je er zuinig mee omgaat of valt dat mee?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:11 schreef Multivitamine het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat hoe ik meer ik er voor betaald heb, hoe zuiniger ik er op ben, wat logisch is, maar ook goed
Nee, dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:05 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Maar koop je dan ook alleen maar dure dingen zodat je zeker weet dat je er zuinig mee omgaat of valt dat mee?
Welkom op Fok!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Wie is dat lelijke kereltje nou eigenlijk in die paint?
Nee, ophoepelen pauperquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:58 schreef makkie88 het volgende:
kom, laten we allemaal deze smilie posten:
Ik doe er ook niet aan mee, die smiley heeft zo'n cheap ass zonnebril op, die moet ik niet...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |