Maar ondertussen niet de moeite kunnen doen even te melden aan de provincie en gemeente dat het geen goed idee is om Essent aan een Duits beursgenoteerd bedrijf te verkopen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:05 schreef Nosh het volgende:
Toch mooi, dat we in een maatschappij leven waar mensen de tijd hebben om zich te ergeren aan zulke ongelooflijk banale dingen als zonnebrillen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef laforest het volgende:
Ik draag alleen maar zulke zonnebrillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vergeet ik helemaal mijn eigen erbij te plaatsen.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef Multivitamine het volgende:
Koop dan een goede bril, dan ben je pas de man.
quote:cheap ass zonnenbrillen (incl. paint!!!)
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef Multivitamine het volgende:
Je ziet ze vanaf een week geleden overal, de mensen die de zonnenbril dragen.
Subklacht 2: Met een zonnenbril lopen terwijl de zon niet schijnt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Laforest zelf natuurlijk:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef kensei het volgende:
Het ergste zijn nog die falers die zich stoer voelen met "sportieve zonnebrillen" je weet wel van van die fel gekleurde glazen, behoorlijk kansloos![]()
Mijn horizon wat doen jullie![]()
(voorbeeld in spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd op met het wielrennen.
Dat dus, ik koop ook altijd cheap-ass zonnebrillen, aangezien ik slecht met brillen kan omgaan (lenzen ftw) en er idd een handje van heb om die dingen kwijt te rakenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:39 schreef Wisheh het volgende:
Heb 3 van die dingen liggen hier aangezien ik elke zomer er meestal 2 kwijt raak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shuttershadesquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:41 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Och, een cheap-ass zonnebril is beter dan die dure shuttershades enzulks
Toffe foto van jezelf.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ergste zijn nog die falers die zich stoer voelen met "sportieve zonnebrillen" je weet wel van van die fel gekleurde glazen, behoorlijk kansloos![]()
(voorbeeld in spoiler)Helemaal als ze ook nog zo rond om de harses heen lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]heersche foto van jezelf, dude
Thanksquote:
An die of aan die oor.quote:
(voorbeeld in spoiler)Die zijn hip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(voorbeeld in spoiler)InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
><(({°>
Lijkt me geweldig lekker al die losse dingen voor je ogen....quote:Op woensdag 15 april 2009 11:51 schreef Jenglejack het volgende:
[ afbeelding ]
Deze shit draag ik altijd tijdens het paardrijden.
Aviator brillenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook, een goede keuze.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een 35 euro polaroid bril.. So fucking what...
Jaaa zei de vrouw van de winkel, een goede is rayban!quote:
Ga zeker ff ¤119,- betalen voor een zonnebrilquote:Op woensdag 15 april 2009 16:43 schreef Multivitamine het volgende:
Ray Ban aviators![]()
Gare wannabe Ray Ban aviators
Nee joh, dan moet je naar Kruidvat gaan, die hebben ze van 130 naar 25 afgeprijsd!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:00 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ga zeker ff ¤119,- betalen voor een zonnebrilWist geen eens dat ik een nep aviator had nadat ik hem net heb gegoogled
Waarom niet? Alsof je dat een maand later nog in je portemonnee voeltquote:Op woensdag 15 april 2009 22:00 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ga zeker ff ¤119,- betalen voor een zonnebrilWist geen eens dat ik een nep aviator had nadat ik hem net heb gegoogled
Jawel.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:40 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
En ¤119,- is niet zoveel geld toch?
Ooit gehoord van sparen voor onverwachte tegenvallers? Is over een maand je wasmachine kapot maar gelukkig heb je wel een mooie zonnebrilquote:Op donderdag 16 april 2009 12:40 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof je dat een maand later nog in je portemonnee voelt![]()
En ¤119,- is niet zoveel geld toch?
Jij koopt dus later ook geen auto, want wie weet gaat je vaatwasser kapot en moet je een nieuwe kopenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:40 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van sparen voor onverwachte tegenvallers? Is over een maand je wasmachine kapot maar gelukkig heb je wel een mooie zonnebril![]()
Klopt, 119 euro is niet veel geld. 119 euro voor een zonnebril daarentegen is echt onzin.
Ik koop wel een nette zonnebril van 50 euro die net zo goed is en dan heb ik nog 69 euro over voor andere zaken mocht er eens iets kapot gaan ofzo.
en ze verdient 300 per maandquote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef wazoomie het volgende:
Een vriendin van me heeft een bril van 500 euro.. Terwijl precies dezelfde, alleen dan merkloos, overal te krijgen is voor 10 euro
Lolzquote:Op woensdag 15 april 2009 22:14 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nee joh, dan moet je naar Kruidvat gaan, die hebben ze van 130 naar 25 afgeprijsd!
[ afbeelding ]
Dus binnenkort loopt iedere simpele ziel met een merkje op hun zonnebril
Voor 500 euro kun leuke dingen, veel leuker dan een bril kopen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef wazoomie het volgende:
Een vriendin van me heeft een bril van 500 euro.. Terwijl precies dezelfde, alleen dan merkloos, overal te krijgen is voor 10 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |