Maar ondertussen niet de moeite kunnen doen even te melden aan de provincie en gemeente dat het geen goed idee is om Essent aan een Duits beursgenoteerd bedrijf te verkopen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:05 schreef Nosh het volgende:
Toch mooi, dat we in een maatschappij leven waar mensen de tijd hebben om zich te ergeren aan zulke ongelooflijk banale dingen als zonnebrillen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef laforest het volgende:
Ik draag alleen maar zulke zonnebrillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vergeet ik helemaal mijn eigen erbij te plaatsen.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef Multivitamine het volgende:
Koop dan een goede bril, dan ben je pas de man.
quote:cheap ass zonnenbrillen (incl. paint!!!)
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef Multivitamine het volgende:
Je ziet ze vanaf een week geleden overal, de mensen die de zonnenbril dragen.
Subklacht 2: Met een zonnenbril lopen terwijl de zon niet schijnt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Laforest zelf natuurlijk:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef kensei het volgende:
Het ergste zijn nog die falers die zich stoer voelen met "sportieve zonnebrillen" je weet wel van van die fel gekleurde glazen, behoorlijk kansloos![]()
Mijn horizon wat doen jullie![]()
(voorbeeld in spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd op met het wielrennen.
Dat dus, ik koop ook altijd cheap-ass zonnebrillen, aangezien ik slecht met brillen kan omgaan (lenzen ftw) en er idd een handje van heb om die dingen kwijt te rakenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:39 schreef Wisheh het volgende:
Heb 3 van die dingen liggen hier aangezien ik elke zomer er meestal 2 kwijt raak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shuttershadesquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:41 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Och, een cheap-ass zonnebril is beter dan die dure shuttershades enzulks
Toffe foto van jezelf.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef kensei het volgende:
Het ergste zijn nog die falers die zich stoer voelen met "sportieve zonnebrillen" je weet wel van van die fel gekleurde glazen, behoorlijk kansloos![]()
Mijn horizon wat doen jullie![]()
(voorbeeld in spoiler)Helemaal als ze ook nog zo rond om de harses heen lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]heersche foto van jezelf, dude
Thanksquote:
An die of aan die oor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |