Wie zal het zeggenquote:
Die ligt allang met Smelzer te krikkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen![]()
Misschien moest hij op z'n knieën om bij CIbulkova te kunnen![]()
[ afbeelding ]
Moya wordt trouwens vandaag geopereerd aan z'n heup en voet, hij verwacht pas in 2010 terug te zijn
Heeft dat nog zin dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moya wordt trouwens vandaag geopereerd aan z'n heup en voet, hij verwacht pas in 2010 terug te zijn
maar 4 toernooien gespeeld, void dusquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ligt allang met Smelzer te krikken![]()
Off topic: MOya over 55.5 is dus binnen
quote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
maar 4 toernooien gespeeld, void dus
quote:ATP Barcelona: Gaudio boekt eerste zege sinds 2007
Datum: 21-apr-2009 17:23
Gaston Gaudio (foto) heeft een lange negatieve reeks doorbroken. De Argentijnse tennisser slaagde er dinsdag bij het ATP-toernooi in Barcelona in om voor het eerst sinds mei 2007 weer eens een overwinning op de ATP Tour te boeken.
Gaudio versloeg in de eerste ronde van het graveltoernooi de Braziliaan Diego Junqueira met 6-4, 3-6, 6-4. De 30-jarige Argentijn kende in 2004 zijn hoogtijdagen toen hij Roland Garros op zijn naam schreef. In april 2005 nam hij nog de vijfde positie op de wereldranglijst in, maar inmiddels is hij afgezakt naar de 966e plaats. (YK)
En dan nog? Hij zou wel representatief zijn voor de stand van zaken op dit moment. En misschien dat zelfs Djokovic Federer nog wel inhaalt, want die heeft volgens mij weinig punten te verdedigen in het gravelseizoen. Maar goed, Federer op nummer 4 is wel even wennen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Goh, Murray heeft bijna Djokovic EN Federer ingehaald.
Minus punten voor de komende drie toernooien (Monte Carlo (08), Rome en Hamburg):
Federer: 9110
Djokovic: 7620
Murray 8580
Djokovic is praktisch zeker van de vierde seed als Murray goed presteerd (2x halve finale oid), dan moet hij minstens één van de toernooien winnen wil hij nog derde seed zijn, en waarschijnlijk de ander ook. () Murray hoeft daarnaast alleen nog maar 535 punten meer te halen komende toernooien dan Federer. Moeilijk als Federer weer goed gaat spelen, maar nog twee tweede ronde exists en dan hebben we Murray als nummer 2.
Baby Federer wordt Gasquet weleens genoemd. Ook niet echt meer een predikat van eenbeveling tegenwoordig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:03 schreef Tim86 het volgende:
Joepie, Gasquet is terug. Meteen met 3-0 achter tegen Hernych, dubbele break
[...]
Ik zit er ook al op te wachtenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:55 schreef TheGeneral het volgende:
Iemand livestream voor Barcelona?
Nadal is nu bezig.
Nadal: 6-2, 6-2quote:
Heb je die zelf gevonden? Zo ja, geniaal.quote:
En hoe, *5-4 achter in de eerste en *2-1 in de tweede, zodat Kunitsyn nog even de gedachte had dat ie kon winnenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:43 schreef Nalbandian het volgende:
Nalbandian tikt Kunitsyn in 2 sets van de baan!
Wimmers begrijpt mij tenminstequote:Op woensdag 22 april 2009 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
En hoe, *5-4 achter in de eerste en *2-1 in de tweede, zodat Kunitsyn nog even de gedachte had dat ie kon winnen
Die is toch net iets minder leuk...quote:Op woensdag 22 april 2009 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
[Tennis Pics & Fakes #2 ] Post it !! »
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:22 schreef wimderon het volgende:
Gasfart![]()
*5-1 achter tegen C. Rochus![]()
Dak op Wimbledon
Hij is wel de langste van die twee dwergen hoor. Mini-Me en Christophe. Wat een stel moet dat zijn om aan je keukentafel te hebben zeg.quote:
Ik niet. Alleen als Nalbandian weer een beetje niveau haalt, anders gaat hij er simpel af. Dit is geen hardcourt.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:39 schreef Norrage het volgende:
OHMYGOD!! OHMYGOD! We krijgen Nalby tegen Nadal op gravel, nou, ik ben benieuwd hoor!
ook al haalt Nalby zijn niveau niet en wordt hij er afgetikt, ik wil wel zien hoe zijn spel werkt tegen Nadal op gravel en of het in theorie mogelijk is dat het ook op gravel werkt. En wat mij betreft moet je Nalby niet onderschatten hoor morgen. Nadal zal moe zijn, en Nalby zal wel op wraak bezint zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 14:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik niet. Alleen als Nalbandian weer een beetje niveau haalt, anders gaat hij er simpel af. Dit is geen hardcourt.
Nadal in 2.
Wordt flauw.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom staat Martin niet in de keuze-opties van de OP ?
Bij dezen. Het zijn trouwens geen goede grappen maar slechte zelfbedachte grappen, zoals die in groten getalen te vinden zijn in het topic slechte zelfbedachte grappen . Ik ontwaar trouwens een thema in onderstaande grappen.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Precies, kom jij eens met een paar goede nieuwe grappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic: Vamos Nadal.![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Federer-fan op 23-04-2009 18:52:31 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:22 schreef wimderon het volgende:
Nalby wint simpel van Almugro, 6-3 6-4. De derde set werken JakeThe Fatman and the Fatman zometeen nog bij de McDonalds af.
Euh.......en Nalbandian.quote:
Je grappen worden al beter.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef de_boswachter het volgende:
Davyfixko pakt eerste breakpunt 3e set *4-3 voor.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Euh.......en Nalbandian.
Edit: Nalbandian heeft zich, helaas, teruggetrokken voor zijn halve finale tegen Nadal.http://www.tennis.com/news/news.aspx?id=171644
Als dat zo is, spijt het me. Wat kan ik doen om het goed te maken?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:58 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Fed-Fan, jij hebt Nalby gejinxt met je "Vamos Nadal"
Niet nodig, ik heb nu Federer gejinxt zodat ie Roland Garros niet wintquote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als dat zo is, spijt het me. Wat kan ik doen om het goed te maken?
Het was ook echt nodig om dat te doen, want hij had een goeie kans.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:51 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb nu Federer gejinxt zodat ie Roland Garros niet wint
Echt die gastquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:22 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic doet 'Thriller' op een feestje in Monte Carlo.
![]()
![]()
WTF had jij het nu weer over?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef de_boswachter het volgende:
Davyfixko pakt eerste breakpunt 3e set *4-3 voor.
Volgens mij quote je verkeerd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF had jij het nu weer over?
Denk dat de meesten wel begrijpen wat ik met Davyfixko bedoel hoor, onwetende
Volgens mij hoort deze reactie bij mijn reactie op de post die je nu quote.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF had jij het nu weer over?
Denk dat de meesten wel begrijpen wat ik met Davyfixko bedoel hoor, onwetende
Zolang je zelf maar denkt dat je grappig bent, kafferquote:
Jammer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:06 schreef Chriz2k het volgende:
GSM Davydenko, 6-7 6-2 6-2.
Dat zeg ik toch nergens, klapkut.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:00 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Zolang je zelf maar denkt dat je grappig bent, kaffer
Dat hoeft ook niet, paljasquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens, klapkut.
Heren, mag ik jullie vragen om op een constructieve manier met elkaar van gedachten te wisselen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok dan is het goed, vetbuujel.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Idd. Laten we het over tennis hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Je zoekt een HD stream?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:43 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand een goede stream van Nadal-Davydenko? Betfair werkt bij mij maar het schermpje is natuurlijk nogal klein. Op http://nl.justin.tv/ondamsnradiotv en atdhe.com krijg ik geen beeld van deze partij.
Ik zoek een stream waar je het scherm kunt vergroten. Ik vind de kwaliteit op Betfair prima mar de grootte van het scherm niet. Adthe.com vind ik wat dat betreft handiger.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je zoekt een HD stream?![]()
Betfair is as good as it gets.
Nee, inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:47 schreef Norrage het volgende:
k volgde het wel, maar davy is gewoon te wisselvallig. Hij kan echt makkelijk meekomen maar zijn spel is te veel alles of niets en dat werkt niet tegen Nadal
Hij is inderdaad te wisselvallig. Alles of niets is niet erg, maar het moet gewoon heel goed zijn, wil het tegen Nadal op gravel slagen. Daarvoor heeft Davy niet genoeg ritme.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:47 schreef Norrage het volgende:
k volgde het wel, maar davy is gewoon te wisselvallig. Hij kan echt makkelijk meekomen maar zijn spel is te veel alles of niets en dat werkt niet tegen Nadal
Ja, mee eens.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:30 schreef Chriz2k het volgende:
Ach, buiten de belangrijke punten om heeft Davy sterk gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |