vette pravda daarquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is www.feyenoord.nl een betrouwbare bron?
Dat kan alleen als de investeerders z'n afkoopsom willen betalen. In de allerergste situatie ketst het daarop af en zitten we zonder investeerders en mét Gudde.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:24 schreef TC03 het volgende:
Gudde zal heus niet aanblijven. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat hij voor het nieuwe seizoen weg is.
Hoeveel zal Gudde verdienen? Twee, drie ton? Als ze ¤20 miljoen investeren kan dat er wel bij hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat kan alleen als de investeerders z'n afkoopsom willen betalen. In de allerergste situatie ketst het daarop af en zitten we zonder investeerders en mét Gudde.
Waarom Velthuizen halen, het word een bouwjaar dus kan mooi Mulder in de goal!quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Aardige speler, ik elk geval beter dan Lucius en Greene natuurlijk. Nu Velthuizen nog halen.
Mjah.. Vraag blijft dan of het een bouwjaar word of een afbreekjaar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Waarom Velthuizen halen, het word een bouwjaar dus kan mooi Mulder in de goal!
Doe dan niks en ga verder met hetgeen je hebt.quote:Feyenoord hoopt Fernández te huren
ROTTERDAM - Feyenoord is dicht bij een akkoord met NEC-verdediger Dani Fernández over een contract. De Rotterdamse club wil de Spanjaard middels een meerjarige huurconstructie vastleggen. Geld voor een reguliere transfer heeft Feyenoord niet.
De constructie is nogal gecompliceerd, omdat de transferrechten van Fernández in handen zijn van de Oekraïnse zakenman Dmitri Selyuk, voormalig vicevoorzitter van Metallurg Donetsk. De voetballer is sinds afgelopen zomer formeel ondergebracht bij Arsenal Kiev en 'doorverhuurd' aan NEC. Voor de Nijmeegse club is Fernández echter te duur en trainer Mario Been wil hem graag meenemen naar Feyenoord. In de geplande huurconstructie hoeft de Rotterdamse club alleen salaris te betalen voor de voetballer.
Dani Fernández zelf wil graag naar Feyenoord, maar de deal is nog niet volledig afgerond. Om de deal volledig dicht te timmeren, dienen nog aan een aantal voorwaarden en details te worden voldaan.
Feyenoordquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:02 schreef Happel het volgende:
Velthuizen ook maar huren dan....
[b]
[..]
Doe dan niks en ga verder met hetgeen je hebt.
neem dan maar gewoon iemand uit de jeugd. Dit is niks.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:02 schreef Happel het volgende:
[b]
[..]
Matig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:02 schreef Happel het volgende:
[b]
[..]
Toen Happel zich nog druk maakte om z'n club.quote:Cart_man 14-04-2002 @ 15:55 COMPETITIEVERVALSING!!!!
Het hele jaar door wordt Feyenoord al gigantisch genaaid door de scheidsrechters van de KNVB. Tegen Heerenveen door Braamhaar, Amsterdam door Jol en nu ook weer door Wegereef in Eindhoven. Ook tegen RKC en NAC waren de scheidsrechters spelbedervers en wel vaker bij andere wedstrijden!!
Het is wel duidelijk dat de KNVB liever @j@x kampioen ziet worden dan Feyenoord. Natuurlijk is het zo dat Feyenoord zelf hun kansen moeten benutten en zelf tot voldoende scoringsmogelijkheden komen, maar de manier waarop de arbitrage bezig is kan echt niet.
Het is dus tijd voor een bezoek aan de KNVB!!!
maar er moet kapitaal op het veld komen. Feyenoord heeft momenteel weinig aan spelers waar ze niks aan kunnen verdienen (en Fernandez gaat ons niet kampioen maken).quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sja, er is nog weinig bekend over die constructie, laten we het nou even afwachten. En laten we onszelf vooral niet te goed vinden voor zulke constructies.
De Guzman heeft het hele seizoen een riánt salaris gekregen terwijl hij daar vrijwel niets anders tegenover heeft gesteld dan een vervelend stukje in de VI.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:08 schreef Ritmo het volgende:
Het zegt ook weer genoeg dat wederom een groot talent uit eigen jeugd ontevreden is over de gang van zaken en zo kwaad is dat ie z'n club geen cent meer gunt. Bij v. Persie en Kalou kon je het nog op een vervelend karakter gooien, maar dit is geen toeval meer. Van Persie, Kalou en De Guzman hadden bij Ajax, PSV of Twente samen een bedrag opgebracht dat hoger ligt dan onze volledige begroting.
Tja, daar heb je wel een punt, hij mag Feyenoord wel dankbaar zijn dat , die het in hem zagen zitten, en hem deze kans gegeven hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
De Guzman heeft het hele seizoen een riánt salaris gekregen terwijl hij daar vrijwel niets anders tegenover heeft gesteld dan een vervelend stukje in de VI.
Om misselijk van te worden, zo'n zure smoel naar je werkgever trekken die je een arbeidsongeschikheidsuitkering van vele tonnen per jaar betaalt.
Wat mij beftreft zit hij volgend jaar ook het hele seizoen op de bank. Transfervrij gaat hij toch al weg daarna dus in de kijker hoeft ie zich voor Feyenoord niet meer te spelen.
Dat ben ik met je eens maar dit is al het zoveelste 'gevalletje' bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
De Guzman heeft het hele seizoen een riánt salaris gekregen terwijl hij daar vrijwel niets anders tegenover heeft gesteld dan een vervelend stukje in de VI.
Om misselijk van te worden, zo'n zure smoel naar je werkgever trekken die je een arbeidsongeschikheidsuitkering van vele tonnen per jaar betaalt.
Wat mij beftreft zit hij volgend jaar ook het hele seizoen op de bank. Transfervrij gaat hij toch al weg daarna dus in de kijker hoeft ie zich voor Feyenoord niet meer te spelen.
Idd, Feyenoord heeft dit grotendeels aan zichzelf te danken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef Kopbal het volgende:
De Guzman heeft ook wel weer een punt. Het is de laatste jaren een grote puinzooi geweest bij Feyenoord, daar profiteer je nou niet bepaald van als groot talent.
Zeer oneens. Puur simplistisch supportersopportunisme wat je hier uit. De Guzman heeft een contract en Feyenoord weet dat spelers geblesseerd kunnen raken. De Guzman raakt ook niet expres geblesseerd. Dat hij het hele jaar salaris krijgt zonder daar iets tegenover te stellen is niet zijn schuld en is gewoon een risico dat bij elke voetballer aanwezig is. Dit is een totaal irrelevant argument.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
wat een constructie voor een speler waarvan maar de twijfel is of hij wat gaat bijdragenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:02 schreef Happel het volgende:
[b]
[..]
Dus als het even kut gaat dan is dat een excuus voor een ieder om zich maar lekker asociaal te gaan gedragen? Ja, zo blaas je alles binnen no time op. Het zou schappelijk zijn als hij één of twee jaar verlengt, maar dat zal toch wel niet gebeuren. Zo loopt hij de deur uit naar een club die hij wel ziet zitten en wordt hij voortaan in R'dam vergruisd voor z'n kut gedrag.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, Feyenoord heeft dit grotendeels aan zichzelf te danken.
Even kut? Het gaat al ruim 7 jaar kut. Je moet niet vergeten dat die voetballers ook bezig zijn met hun carriere, die hebben geen clubliefde. Bij Feyenoord viel en valt er gewoon niet veel te halen als talent. Ik en jij zouden een contract voor het leven tekenen, zij niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:57 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dus als het even kut gaat dan is dat een excuus voor een ieder om zich maar lekker asociaal te gaan gedragen? Ja, zo blaas je alles binnen no time op. Het zou schappelijk zijn als hij één of twee jaar verlengt, maar dat zal toch wel niet gebeuren. Zo loopt hij de deur uit naar een club die hij wel ziet zitten en wordt hij voortaan in R'dam vergruisd voor z'n kut gedrag.
Dat zou toch jammer zijn.
Daar zit best wel een kern van waarheid in natuurlijk, alleen na een seizoen als dit ga je zoiets toch niet roepen over je werkgever?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef Kopbal het volgende:
De Guzman heeft ook wel weer een punt. Het is de laatste jaren een grote puinzooi geweest bij Feyenoord, daar profiteer je nou niet bepaald van als groot talent.
Mwuah, ik heb er nog over nagedacht en ik denk dat Been en Hakker wel weten wat ze doen. Als ze slim zijn bedingen ze een optie tot koop zodat eventuele investeringen of transfergelden weer in hem geïnvesteerd kunnen worden. Daarnaast denk ik dat ons superduo echt wel weten wat ze doen. Als zij denken dat Fernandez meerwaarde heeft is het raadzaam om daar gewoon op te vertrouwen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een constructie voor een speler waarvan maar de twijfel is of hij wat gaat bijdragen
Dat is ook weer zo, ik probeer dit gedrag van De Guzman ook niet in alles goed te praten maar ik snap zijn denkwijze wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:58 schreef Gert het volgende:
En dan nóg: De Guzman wekte vorig jaar zelf ook vaak een lamlendige indruk en was zelden beslissend. Als hij nou de longen altijd uit z'n lijf had gelopen. Maar dat deed hij niet. En dan wél zeiken over het klimaat binnen Feyenoord dat HEM te weinig rendement heeft geboden.
Je hoeft je "gelijk" niet in zo'n blad te pleuren als de club het zwaar moeilijk heeft en jij alleen maar tonnen hebt gekost zonder tegenprestatie. Een klein beetje loyaliteit is zeker dán wel op z'n plaats.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:02 schreef TC03 het volgende:
De Guzman heeft gewoon gelijk. Dat vorig seizoen niet zijn beste seizoen ooit was klopt, maar mag je alleen kritiek hebben als je Messi heet? Het klopt gewoon. Gudde heeft een droomtransfer verziekt en de situatie bij Feyenoord is niet bevorderlijk geweest voor zijn ontwikkeling. Kan je wel boos worden op De Guzman, maar zoals gezegd: hij heeft gewoon gelijk. Of het nou wel 'verstandig' is niet echt boeiend. Het is niet alsof zijn uitspraken verstrekkende gevolgen zullen hebben voor Feyenoord.
Hij heeft gewoon 4 jaar zijn best gedaan, maar is door onder meer de vele onrust en het steeds minder worden van de kwaliteit in de selectie totaal niet ontwikkeld. Misschien wel achteruitgegaan, het is gewoon logisch dat je dan maar ééns naar een andere club gaat. Nog 3 jaar in een Feyenoord als deze gaat hem gewoon niet veel beter maken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoeft je "gelijk" niet in zo'n blad te pleuren als de club het zwaar moeilijk heeft en jij alleen maar tonnen hebt gekost zonder tegenprestatie. Een klein beetje loyaliteit is zeker dán wel op z'n plaats.
Dat hij zelf niets kon doen aan zijn blessure, doet daarbij nauwelijks ter zake.
Loyaliteit, wat is loyaliteit. Hij mag gewoon kritiek hebben als hij dat wilt. Dat hij alleen maar tonnen heeft gekost zonder tegenprestatie is totaal irrelevant, zoals ik al eerder heb gezegd. Daarnaast is dat ook nog eens de schuld van Feyenoord zelf, als hij gewoon was verkocht voor ¤14 miljoen waren deze problemen er niet. De Guzman kan je niks verwijten hoor. Ja, misschien die rode kaart tegen Heracles en dat hij vorig seizoen niet in zijn beste vorm ooit was, maar dat zijn voetbaltechnische zaken. Je begrijpt niet helemaal wat er nou erger is: dat De Guzman wat zegt, of dat wat hij zegt de waarheid is? Dat laatste is vele malen erger hoor, als je dat eerste erger vindt ben je verblind door opportunisme.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoeft je "gelijk" niet in zo'n blad te pleuren als de club het zwaar moeilijk heeft en jij alleen maar tonnen hebt gekost zonder tegenprestatie. Een klein beetje loyaliteit is zeker dán wel op z'n plaats.
Dat hij zelf niets kon doen aan zijn blessure, doet daarbij nauwelijks ter zake.
Dat was niet netjes nee, maar voor de rest heeft ie gelijk. Jammer dat ie niet nog even flink uithaalt naar Gudde.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is al een paar weken bekend, spuit 11.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nou , Feijenoord kan op dit moment alleen nog maar huren.
best wel triest eigenlijk
Ik had hem al ge-editquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is al een paar weken bekend, spuit 11.
Dat vind jij irrelevant. Ik vind het bijna een reden voor ontslag. Flikker maar op met je zure muil.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Loyaliteit, wat is loyaliteit. Hij mag gewoon kritiek hebben als hij dat wilt. Dat hij alleen maar tonnen heeft gekost zonder tegenprestatie is totaal irrelevant, zoals ik al eerder heb gezegd.
Dan ben je een incapabel en hoop ik dat jij nóóit in een de positie komt waarin je werknemers kan ontslaan... Iedereen heeft het recht om kritiek te uiten, Stalin. Ik vind het irrelevant omdat ik me laat leiden door de feiten, jij laat je leiden door (onderbuik)gevoelens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind jij irrelevant. Ik vind het bijna een reden voor ontslag. Flikker maar op met je zure muil.
Iets vreselijks? Wie heeft het over iets vreselijks? Hij is gewoon kritisch. Hij heeft nog twee jaar contract, en die dient hij gewoon uit. Dat hij ontevreden is over het feit dat zijn droomtransfer (die voor beide partijen uitstekend was geweest) door amateurisme niet door is gegaan lijkt me een meer dan terechte reden voor kritiek.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En als hij "gewoon' was verkocht dan waren die problemen er nog steeds, alleen niet meer voor hem.
En hij heeft een contract bij Feyenoord, toen die transfer speelde nog twee jaar. Laten we niet doen alsof hem iets vreselijks is aangedaan door hem niet naar de huidige nummer 11 van de premier league te laten vertrekken.
En dit is nou een van de redenen waarom Feyenoord zo vaak faalt met dit soort dingen. Geen enkele speler is groter dan de club, maar je hebt elkaar wel nodig. Dan kun je iedereen die ook maar een beetje lastig en die het gras van de Kuip niet kust er wel direct uittrappen maar uiteindelijk is in het geval van Feyenoord altijd de speler die als laatste lacht. De principes die veel Feyenoord-supporters hebben passen helaas niet meer in het huidige voetbal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind jij irrelevant. Ik vind het bijna een reden voor ontslag. Flikker maar op met je zure muil.
Heel veel clubs zijn geinteresseerd in transfervrije jonge spelers met potentie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen hond wil hem, en zo goed is die ook niet
Nee man, transfervrije spelers die als groot talent te boek staan zijn echt niet gewild.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Jij bent er ook weer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |