Partyflockquote:
Ok ok ok, wat is 29 + 51 dan he?quote:Op zondag 12 april 2009 21:22 schreef s0k het volgende:
kk TT. Ik doe een hoger niveau van mbo, dus ik ben per definitie niet gelijk daarmee. Wat is dit voor raar animalfarm gebabbel. Oh, en JH, ik ga je F5 jatten. Word spuugziek van dat gelapohunt van jou
MBO 4?quote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:22 schreef s0k het volgende:
kk TT. Ik doe een hoger niveau van mbo, dus ik ben per definitie niet gelijk daarmee. Wat is dit voor raar animalfarm gebabbel. Oh, en JH, ik ga je F5 jatten. Word spuugziek van dat gelapohunt van jou
Jouw IQ.quote:
HA NEEquote:
zit je me nou te narren, zei net al dat ik aan de uni studeer.quote:
Een '+' is geen getal. Failquote:
hihihihihihihihihihih.quote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:23 schreef isabelluhhh het volgende:
Juicyhill kampt met een probleem gok ik hihi
quote:
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:
Stiekem doe je mbo4.quote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:24 schreef s0k het volgende:
[..]
zit je me nou te narren, zei net al dat ik aan de uni studeer.
Grappig is ze hequote:
weet ik nog niet. we moeten nog een datumpje prikken.quote:
Uiteraardquote:Op zondag 12 april 2009 21:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
weet ik nog niet. we moeten nog een datumpje prikken.![]()
jij komt wel op de trouwerij he?
Ja, want bloemschikken, muren metselen, broodbakken en tuinen aanleggen gaan me echt ver helpen in het leven.quote:
Lang niet gezienquote:
Ik heb op 20 maart een permban aangevraagd bij Danny, die kreeg ik binnen 2 uur. Nou keek ik toevallig even op de frontpage en opeens was ik ingelogd en nu kan ik gewoon weer posten.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 21:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb op 20 maart een permban aangevraagd bij Danny, die kreeg ik binnen 2 uur. Nou keek ik toevallig even op de frontpage en opeens was ik ingelogd en nu kan ik gewoon weer posten.
Waar was die permban goed voor danquote:Op zondag 12 april 2009 21:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb op 20 maart een permban aangevraagd bij Danny, die kreeg ik binnen 2 uur. Nou keek ik toevallig even op de frontpage en opeens was ik ingelogd en nu kan ik gewoon weer posten.
JIJ HAD TOCH EEN PERMBANquote:Op zondag 12 april 2009 21:26 schreef ImTheBase het volgende:
Hoi smaatjes.
quote:Op zondag 12 april 2009 21:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Uiteraardkijk er naar uit hem te ontmoeten
chickieeeeey!quote:
Okay, doe ik aardig tegen je, kat je zelfs tegen mij.quote:
Ja hihihihihih.quote:
Want dat is ook het enige wat we doenquote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:27 schreef s0k het volgende:
[..]
Ja, want bloemschikken, muren metselen, broodbakken en tuinen aanleggen gaan me echt ver helpen in het leven.
Dat is 1 ding wat zeker isquote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Omdat ik betere dingen te doen heb dan Fok.
Dat heb je toch zelf in de hand hoor.quote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Omdat ik betere dingen te doen heb dan Fok.
Danny heeft een geschiedenis van zomaar bannen en unbannen.quote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zie andere post, de duivel speelt met mij.
Zegt degene die alleen maar vooroordelen heeft, beter ga je slapen hihiquote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hihihihihih.
[..]
Want dat is ook het enige wat we doen
Kom dan niet kijkenquote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zie andere post, de duivel speelt met mij.
Met een ban wel, ik heb in de tussentijd weer zat dingen kunnen doen. En smakelijk kunnen lachen om de hele toestand hier ook altijd.quote:Op zondag 12 april 2009 21:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat heb je toch zelf in de hand hoor.
Bij die uitspraak moet ik meteen denken aan die vreselijke commentator bij races op RTL en zo, vandaag weer.quote:
Waaromquote:Op zondag 12 april 2009 21:30 schreef ImTheBase het volgende:
Over 2,5 uur ben ik weer weg mensen, alvast gedag.
DANNYYYYY MATTTIEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 12 april 2009 21:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Danny heeft een geschiedenis van zomaar bannen en unbannen.
Het is inderdaad 1 grote grap.quote:Op zondag 12 april 2009 21:31 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Met een ban wel, ik heb in de tussentijd weer zat dingen kunnen doen. En smakelijk kunnen lachen om de hele toestand hier ook altijd.
Bij de NOS dan "Een appocalyptisch doelpunt"quote:Op zondag 12 april 2009 21:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bij die uitspraak moet ik meteen denken aan die vreselijke commentator bij races op RTL en zo, vandaag weer.
Omdat 12 uur?quote:
fatoe, jwtzquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 21:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij de NOS dan "Een appocalyptisch doelpunt"
Ik vind Barbara Barend en co niksquote:
ECht, bij jou staan die plaatjes altijd zo raar geplaatst.quote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
DANNYYYYY MATTTIEEEEEEEEEEEE![]()
[afbeelding]
gefeliciteerd trouwens
Ja ik snap het ook nietquote:Op zondag 12 april 2009 21:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ECht, bij jou staan die plaatjes altijd zo raar geplaatst.
Doetie expres.quote:Op zondag 12 april 2009 21:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[r img] en [/r img] ipv [ img] en [/ img]quote:Op zondag 12 april 2009 21:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2009 21:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meestal sta je hier ook door andermans posts heenquote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat hij zn best doetquote:
Dat doe ik alleen als ik een hekel aan diegene heb.quote:Op zondag 12 april 2009 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Meestal sta je hier ook door andermans posts heen
Surequote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:37 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik een hekel aan diegene heb.
Jij bent geen langharig stinkend mormel, maar een schone damequote:
Hoi.quote:Op zondag 12 april 2009 21:37 schreef isabelluhhh het volgende:
Nijnja hier nog?
Nee.quote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:41 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Nee, maar hij is een van de weinige die wel normaal doet
Dat is waar.quote:Op zondag 12 april 2009 21:38 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jij bent geen langharig stinkend mormel, maar een schone dame![]()
![]()
![]()
![]()
zo, ik heb ook weer PUB geschetst
Ik ben ook kei lievvvv.quote:Op zondag 12 april 2009 21:41 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Nee, maar hij is een van de weinige die wel normaal doet
Hoe gaat met u?quote:
Gitaar nu SMBHquote:
Wel oke, baal alleen dat mama thuis is want nu moet ik met koptelefoon en oordopjes gitaar spelenquote:
Ik hoop dat ze op LL ook laat spelen, Prodigy is sowieso een feestquote:Op zondag 12 april 2009 21:49 schreef ImTheBase het volgende:
prodigy die om 01:10 begint 's nachtseen 2+ uur durende show van metallica
Ja ik ben vandaag met papa naar Ajax in de skybox geweest en ik heb daar nog wat champagne gedronkenquote:Op zondag 12 april 2009 21:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wel oke, baal alleen dat mama thuis is want nu moet ik met koptelefoon en oordopjes gitaar spelen
Maar goed
Vandaag nog wilde plannen uitgevoerd of morgen?
Prodigy ga ik missen vanwege diploma uitreikingquote:Op zondag 12 april 2009 21:49 schreef ImTheBase het volgende:
prodigy die om 01:10 begint 's nachtseen 2+ uur durende show van metallica
En nu ben je dronkenquote:Op zondag 12 april 2009 21:51 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Ja ik ben vandaag met papa naar Ajax in de skybox geweest en ik heb daar nog wat champagne gedronken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
je moet niet over alcohol beginnenquote:Op zondag 12 april 2009 21:51 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Ja ik ben vandaag met papa naar Ajax in de skybox geweest en ik heb daar nog wat champagne gedronken
Ik ben geen het. En ik bash niet!quote:Op zondag 12 april 2009 21:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
je moet niet over alcohol beginnendan begint het bashen
![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 21:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
En nu ben je dronken?
Nee maar jij houdt dus van voetbal?? Ik had begrepen dat ze met een redelijke voorsprong hebben gewonnen
?
Nee, maar ik zie papa maar een keer in de twee weken dus dan vind ik het wel leuk om naar de skybox te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vetquote:Op zondag 12 april 2009 21:54 schreef Hyman het volgende:
Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
GRASPOP METAL MEETING 2009-PP
Festivalpark 'De Boeretang'
THE PAIN IS UNBEARABLE!
Artikel Bedragquote:
Wat moet je nou met 2 ticketsquote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:54 schreef Hyman het volgende:
Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
GRASPOP METAL MEETING 2009-PP
Festivalpark 'De Boeretang'
THE PAIN IS UNBEARABLE!
Ja oke, dat kan ik me voorstellen. Lijkt me wel vervelend je vader zo weinig zien!quote:Op zondag 12 april 2009 21:54 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie papa maar een keer in de twee weken dus dan vind ik het wel leuk om naar de skybox te gaan
1 voor een vriend, en 1 voor mijquote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat moet je nou met 2 tickets
Ik zou gaan. Maar ik haat kamperen
quote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Artikel Bedrag
Tickets (GRASPOP METAL MEETING 2009-PP)
Normaal ¤ 135x2
Servicekosten
Normaal ¤ 2.50x2
Administratiekosten
Postbezorging
¤ 9.63
Totaal ¤ 284.63
!
tyfus
Die bezorgkostenquote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Artikel Bedrag
Tickets (GRASPOP METAL MEETING 2009-PP)
Normaal ¤ 135x2
Servicekosten
Normaal ¤ 2.50x2
Administratiekosten
Postbezorging
¤ 9.63
Totaal ¤ 284.63
!
tyfus
Zit ik hier, met een biertje bij de PCquote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef ImTheBase het volgende:
hoe zit het nou met dat bashen over alcohol? zitten er hier zulke topklasse nerds?
Ik ken papa niet zo goed, want mijn ouders zijn toen ik twee jaar oud was gescheidenquote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, dat kan ik me voorstellen. Lijkt me wel vervelend je vader zo weinig zien!
On zie oddur hend, ik zie mn vader ongeveer 1 keer per 3 maandBut zets biesaait ze poojnt laten we maar zeggen
Mijn ouders toen ik 1 wasquote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Ik ken papa niet zo goed, want mijn ouders zijn toen ik twee jaar oud was gescheiden
quote:
weet ikquote:sommigen hier
ze vinden haar n alcoholistOp zondag 12 april 2009 21:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben geen het. En ik bash niet!
quote:Link it to the world
Link it to yourself
Voorschieten?quote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom koop je zijn ticket, is veel geld.
Ik zag wel ergens oprotten staan jaquote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef s0k het volgende:
zei iemand bier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
We hebben wel veel overeenkomsten hequote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn ouders toen ik 1 wasMaar ik weet niet beter en ik denk dat dat bij jou ook zo is. Ik ken mn vader daarbij wel weer goed genoeg om te weten dat ik hem niet altijd aardig vind om het maar zacht uit te drukken
Terugbetalen waarschijnlijk!quote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom koop je zijn ticket, is veel geld.
Nouquote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
We hebben wel veel overeenkomsten he
quote:Op zondag 12 april 2009 22:00 schreef Daniane het volgende:
Ik had mijn mond open
en toen viel mijn kauwgom in mijn decolleté.
Nijn ookquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:00 schreef Daniane het volgende:
Ik had mijn mond open
Mag ik?quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef ImTheBase het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En nijn speelt gitaar dus onderbreekt steeds mooie stukjesquote:
Ik drink helemaal geen alcohol, zo danquote:
Ik wel.quote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
Dus isabelluhhh is een alchoholiste? Maar goed dat jullie mijn drinkgedrak niet kennen
Lief van je!quote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
En nijn speelt gitaar dus onderbreekt steeds mooie stukjes
Speciaal voor alle lieverds hier
pics or it didnt happenquote:Op zondag 12 april 2009 22:00 schreef Daniane het volgende:
Ik had mijn mond open
Jij bent stomquote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
Dus isabelluhhh is een alchoholiste? Maar goed dat jullie mijn drinkgedrak niet kennen
vertel eens.quote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik herinner me iets van foto's in een bepaald topic alleen maar met bier ofzo
EN DE MEET!
quote:
Is niet erg toch?quote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik drink helemaal geen alcohol, zo dan?
Ik nietquote:
Dat hoop ik danquote:
nietes, ik neem het juist voor je op.quote:
Nou, Vandaag zat ik kwart over 12 al aan het bier bij mijn oom, omdat we de verjaardag van mijn oma waren ontvlucht. Nu zit ik weer aan het bier, want mijn ouders vieren hun verjaardag.quote:
Goedzoquote:Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Zo maak je mattieszz.
jeweets.
JIJ BELDE MIJ VANAF SCHIPHOL OFZOquote:Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nietes, ik neem het juist voor je op.
Voor de kenners: Na de meet was ik in de trein in slaap gevallen, waardoor ik ipv 2 uur, half 6 thuis was
Dat klopt.quote:
Heldquote:
Je kan niet tegen drank?quote:Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nietes, ik neem het juist voor je op.
Voor de kenners: Na de meet was ik in de trein in slaap gevallen, waardoor ik ipv 2 uur, half 6 thuis was
Ik had trouwens die 2 halve literblikken die ik meehad ook nog even soldaat gemaakt. Dat was dus niet echt slim.quote:
Hihi, jij ben wel stoer of nietquote:Op zondag 12 april 2009 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, Vandaag zat ik kwart over 12 al aan het bier bij mijn oom, omdat we de verjaardag van mijn oma waren ontvlucht. Nu zit ik weer aan het bier, want mijn ouders vieren hun verjaardag.
oja, dat was hetquote:
Hij gaat in een kano zittenquote:
vlinderslag, niks minder.quote:Op zondag 12 april 2009 22:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij gaat in een kano zitten![]()
Echte mannen zwemmen
mist nou iedereen de fatoe?quote:
Vlinderslag ja, wanneer wedstrijdje?quote:
Wat luister je danquote:
Ja, vette shizzle.quote:
Nieuwjaarsduik.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij gaat in een kano zitten![]()
Echte mannen zwemmen
Tot waar?quote:
Zonder kano, zwemmend dus, is dat nog veel gevaarlijker, dus nog veel stoerderquote:
Hallo Heimen, ik niet.quote:
Onze westerburen?quote:
quote:
Dit dus?quote:Op zondag 12 april 2009 22:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zonder kano, zwemmend dus, is dat nog veel gevaarlijker, dus nog veel stoerder
Lieve Heimen. Na al die avonturen die we samen hebben meegemaakt, doe je me dit aan. Ik maak het uit, en wil mijn Battleaxe terug.quote:Op zondag 12 april 2009 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik wil geen kus van jou, dus spam ik je mailbox vol.
Groetjes,
Veldmuis
Dat en dan als 10 mensen meerquote:RE: PC-Lan 3+4 mei!
Van: Sjoerd Dokter (sjoerd1990@hotmail.com)
Verzonden: zondag 12 april 2009 22:13:03
Houd er dan verdomme mee op
--------------------------------------------------------------------------------
From: heimen25@hotmail.com
Subject: RE: PC-Lan 3+4 mei!
Date: Sun, 12 Apr 2009 22:12:13 +0200
Precies!
--------------------------------------------------------------------------------
From: jeroen_langelaan@hotmail.com
Date: Sun, 12 Apr 2009 22:10:58 +0200
Nee, want dat is gruwelijk irritant!
From: heimen25@hotmail.com
Date: Sun, 12 Apr 2009 22:10:28 +0200
Juist, doe eens niet!
From: jeroen_langelaan@hotmail.com
Date: Sun, 12 Apr 2009 21:34:00 +0200
Stop eens met naar iedereen reageren, enorme spam in me inbox xD. We hebben ook nog zoiets als een forum ^^
En ik dan?quote:Op zondag 12 april 2009 22:15 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Goed, maar Nijna is de enige leuke persoon hier
Right in your face!quote:Op zondag 12 april 2009 22:15 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Zal hem ff toevoegen.quote:
Nou fijn om te horenquote:Op zondag 12 april 2009 22:15 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Helaas, die heb ik zojuist verkocht via marktplaats, ik heb wel een buttplug voor je in de aanbieding.quote:Op zondag 12 april 2009 22:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lieve Heimen. Na al die avonturen die we samen hebben meegemaakt, doe je me dit aan. Ik maak het uit, en wil mijn Battleaxe terug.
Kus, Sjoerd
quote:Op zondag 12 april 2009 22:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Helaas, die heb ik zojuist verkocht via marktplaats, ik heb wel een buttplug voor je in de aanbieding.
Als je het graag zo willen, mag je hierop bieden zitten.
Graag of nietquote:
Geachte Heimen,quote:Op zondag 12 april 2009 22:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Helaas, die heb ik zojuist verkocht via marktplaats, ik heb wel een buttplug voor je in de aanbieding.
Als je het graag zo willen, mag je hierop bieden.
vet! email adressenquote:Op zondag 12 april 2009 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat en dan als 10 mensen meer, wat flauw
Okeequote:Op zondag 12 april 2009 22:18 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
![]()
Ik vind je wel lief aardig hoor!
Jij gaat voor een msnadres?quote:
Nee. Als ze mij moet dan voegt ze me wel toequote:
AMÈNquote:Op zondag 12 april 2009 22:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
In principe is het qua niveauverschil vaak schrikbarend.
Zeker gezien het grammaticaal vermogen en de normen en waarden.
Maar vergeet niet dat er ook vele zijn die zonder moeite doorstromen
naar het Hoger Beroeps Onderwijs of zelfs het Wetenschappelijk Onderwijs.
Deze Mbo'ers worden nog altijd over het hoofd gezien en krijgen
daarom ook de reputatie van de gemiddelde Mbo'ers. Hierin moet
meer onderscheid gemaakt worden vind ik. Hoe ? Door deze doelgroepen te splitsen.
Dit wordt ook toegepast op HBO en W O.
Die is gisteren al verkocht aan ene meneer van Den Berg.quote:Op zondag 12 april 2009 22:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geachte Heimen,
In een buttplug ben ik niet geinteresseerd, maar op je zusje wil ik wel bieden.
Kus, Sjoerd
Als je je dinges helemaal naar boven scrollt hebje een geel envelopjequote:
Waar dan voor!?quote:Op zondag 12 april 2009 22:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Als ze mij moet dan voegt ze me wel toe
Mag wel hoor
Oke dat vind ik tof.quote:Op zondag 12 april 2009 22:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
In principe is het qua niveauverschil vaak schrikbarend.
Zeker gezien het grammaticaal vermogen en de normen en waarden.
Maar vergeet niet dat er ook vele zijn die zonder moeite doorstromen
naar het Hoger Beroeps Onderwijs of zelfs het Wetenschappelijk Onderwijs.
Deze Mbo'ers worden nog altijd over het hoofd gezien en krijgen
daarom ook de reputatie van de gemiddelde Mbo'ers. Hierin moet
meer onderscheid gemaakt worden vind ik. Hoe ? Door deze doelgroepen te splitsen.
Dit wordt ook toegepast op HBO en W O.
Jij bent echt een vrouwenkennerquote:
Ik bied 20 voor de helft!quote:Op zondag 12 april 2009 22:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is gisteren al verkocht aan ene meneer van Den Berg.
Ik heb nog wel 7 geiten in de aanbieding.![]()
Alcoholquote:
Dan is bij deze onze berichtwisseling ten einde, je zusje was me wel een pakje Fisherman's Friend waard.quote:Op zondag 12 april 2009 22:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is gisteren al verkocht aan ene meneer van Den Berg.
Ik heb nog wel 7 geiten in de aanbieding.![]()
Staat niets speciaals tochquote:Op zondag 12 april 2009 22:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je je dinges helemaal naar boven scrollt hebje een geel envelopjeEven op drukken (helemaal rechtsbovenin) als je nieuwe layout hebt....
Je ziet ergens een geel envelopje, klaar
quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:21 schreef nijnja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je een bericht gestuurd, een PM noemt men dat hier. Wanneer gelezen verwacht ik een reactie terugquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:22 schreef mstr het volgende:
[..]No shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]?
Spijt mij
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Mooi.quote:Op zondag 12 april 2009 22:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik voel het ook, maar maak je geen zorgen
Haahhaha echt n uitleg voor een n00b.quote:Op zondag 12 april 2009 22:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb je een bericht gestuurd, een PM noemt men dat hier. Wanneer gelezen verwacht ik een reactie terug. toch?
Jawel, daarom vond ik het raarquote:Op zondag 12 april 2009 22:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer
Merk je het niet aan me dan?
Er waren tijden dat jij en ik het ook niet wisten [/wiseman100+]quote:Op zondag 12 april 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haahhaha echt n uitleg voor een n00b.
Het is 2 maanden uit, maar een maand echt uit-uit zegmaar.quote:Op zondag 12 april 2009 22:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jawel, daarom vond ik het raar, maar pas geleden toch nog wel? Toen met meet enzo?
quote:Op zondag 12 april 2009 22:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Er waren tijden dat jij en ik het ook niet wisten [/wiseman100+]
Dank u dank uquote:AMÈN
Ofzo!
Natuurlijk mag jij een koekje.quote:Oke dat vind ik tof.
Helemaal mee eens.
Mag ik een koekje?
Dankje.
houd jij ook van zeebaars?quote:Op zondag 12 april 2009 22:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dank u dank u
[..]
Natuurlijk mag jij een koekje.
Zoek maar uit
Stiekem vind ik les paul helemaal niet zulke hele mooie gitarenquote:Op zondag 12 april 2009 22:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dank u dank u
[..]
Natuurlijk mag jij een koekje.
Zoek maar uit
quote:
En je hebt er niets onder te lijden merk ikquote:Op zondag 12 april 2009 22:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is 2 maanden uit, maar een maand echt uit-uit zegmaar.
Ik heb er genoeg al onder te lijden gehad, ik ga nu juist weer de goede kant opquote:Op zondag 12 april 2009 22:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
En je hebt er niets onder te lijden merk ik?
Dat geeft nietquote:Op zondag 12 april 2009 22:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Stiekem vind ik les paul helemaal niet zulke hele mooie gitaren
Is dat je fetish?quote:
Ah oke, sorry mstress (disturbed)quote:Op zondag 12 april 2009 22:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg al onder te lijden gehad, ik ga nu juist weer de goede kant op
Heb een paar weken een goede dip gehad
Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Op't moment ben ik tevreden met mijn BC Richquote:Op zondag 12 april 2009 22:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat geeft niet![]()
Maar het geluid daarentegen is wel overheerlijk
Gelukkig maarquote:Op zondag 12 april 2009 22:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Gaan nu gewoon als hele goede vrienden weer met elkaar om
Wat makkelijk is bij bas, opzich kun je elke bas voor elke stijl gebruikenquote:Op zondag 12 april 2009 22:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Op't moment ben ik tevreden met mijn BC Rich
Het is nivoquote:
Nee.quote:Op zondag 12 april 2009 22:28 schreef KermitKikker het volgende:
Even een vraagje!
Zijn jullie het wel of niet eens met de TT
Dat is iets, dat hier zelden te vinden is ben ik bang.quote:
LAUquote:
Argumentenquote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
quote:
Ik poep niet uit mijn vaginakut of kutvagina.quote: