Grappig is ze hequote:
weet ik nog niet. we moeten nog een datumpje prikken.quote:
Uiteraardquote:Op zondag 12 april 2009 21:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
weet ik nog niet. we moeten nog een datumpje prikken.![]()
jij komt wel op de trouwerij he?
Ja, want bloemschikken, muren metselen, broodbakken en tuinen aanleggen gaan me echt ver helpen in het leven.quote:
Lang niet gezienquote:
Ik heb op 20 maart een permban aangevraagd bij Danny, die kreeg ik binnen 2 uur. Nou keek ik toevallig even op de frontpage en opeens was ik ingelogd en nu kan ik gewoon weer posten.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 21:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb op 20 maart een permban aangevraagd bij Danny, die kreeg ik binnen 2 uur. Nou keek ik toevallig even op de frontpage en opeens was ik ingelogd en nu kan ik gewoon weer posten.
Waar was die permban goed voor danquote:Op zondag 12 april 2009 21:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb op 20 maart een permban aangevraagd bij Danny, die kreeg ik binnen 2 uur. Nou keek ik toevallig even op de frontpage en opeens was ik ingelogd en nu kan ik gewoon weer posten.
JIJ HAD TOCH EEN PERMBANquote:Op zondag 12 april 2009 21:26 schreef ImTheBase het volgende:
Hoi smaatjes.
quote:Op zondag 12 april 2009 21:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Uiteraardkijk er naar uit hem te ontmoeten
chickieeeeey!quote:
Okay, doe ik aardig tegen je, kat je zelfs tegen mij.quote:
Ja hihihihihih.quote:
Want dat is ook het enige wat we doenquote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:27 schreef s0k het volgende:
[..]
Ja, want bloemschikken, muren metselen, broodbakken en tuinen aanleggen gaan me echt ver helpen in het leven.
Dat is 1 ding wat zeker isquote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Omdat ik betere dingen te doen heb dan Fok.
Dat heb je toch zelf in de hand hoor.quote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Omdat ik betere dingen te doen heb dan Fok.
Danny heeft een geschiedenis van zomaar bannen en unbannen.quote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zie andere post, de duivel speelt met mij.
Zegt degene die alleen maar vooroordelen heeft, beter ga je slapen hihiquote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hihihihihih.
[..]
Want dat is ook het enige wat we doen
Kom dan niet kijkenquote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zie andere post, de duivel speelt met mij.
Met een ban wel, ik heb in de tussentijd weer zat dingen kunnen doen. En smakelijk kunnen lachen om de hele toestand hier ook altijd.quote:Op zondag 12 april 2009 21:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat heb je toch zelf in de hand hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |