Wel oke, baal alleen dat mama thuis is want nu moet ik met koptelefoon en oordopjes gitaar spelenquote:
Ik hoop dat ze op LL ook laat spelen, Prodigy is sowieso een feestquote:Op zondag 12 april 2009 21:49 schreef ImTheBase het volgende:
prodigy die om 01:10 begint 's nachtseen 2+ uur durende show van metallica
Ja ik ben vandaag met papa naar Ajax in de skybox geweest en ik heb daar nog wat champagne gedronkenquote:Op zondag 12 april 2009 21:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wel oke, baal alleen dat mama thuis is want nu moet ik met koptelefoon en oordopjes gitaar spelen
Maar goed
Vandaag nog wilde plannen uitgevoerd of morgen?
Prodigy ga ik missen vanwege diploma uitreikingquote:Op zondag 12 april 2009 21:49 schreef ImTheBase het volgende:
prodigy die om 01:10 begint 's nachtseen 2+ uur durende show van metallica
En nu ben je dronkenquote:Op zondag 12 april 2009 21:51 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Ja ik ben vandaag met papa naar Ajax in de skybox geweest en ik heb daar nog wat champagne gedronken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
je moet niet over alcohol beginnenquote:Op zondag 12 april 2009 21:51 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Ja ik ben vandaag met papa naar Ajax in de skybox geweest en ik heb daar nog wat champagne gedronken
Ik ben geen het. En ik bash niet!quote:Op zondag 12 april 2009 21:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
je moet niet over alcohol beginnendan begint het bashen
![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 21:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
En nu ben je dronken?
Nee maar jij houdt dus van voetbal?? Ik had begrepen dat ze met een redelijke voorsprong hebben gewonnen
?
Nee, maar ik zie papa maar een keer in de twee weken dus dan vind ik het wel leuk om naar de skybox te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vetquote:Op zondag 12 april 2009 21:54 schreef Hyman het volgende:
Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
GRASPOP METAL MEETING 2009-PP
Festivalpark 'De Boeretang'
THE PAIN IS UNBEARABLE!
Artikel Bedragquote:
Wat moet je nou met 2 ticketsquote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:54 schreef Hyman het volgende:
Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
GRASPOP METAL MEETING 2009-PP
Festivalpark 'De Boeretang'
THE PAIN IS UNBEARABLE!
Ja oke, dat kan ik me voorstellen. Lijkt me wel vervelend je vader zo weinig zien!quote:Op zondag 12 april 2009 21:54 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie papa maar een keer in de twee weken dus dan vind ik het wel leuk om naar de skybox te gaan
1 voor een vriend, en 1 voor mijquote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat moet je nou met 2 tickets
Ik zou gaan. Maar ik haat kamperen
quote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Artikel Bedrag
Tickets (GRASPOP METAL MEETING 2009-PP)
Normaal ¤ 135x2
Servicekosten
Normaal ¤ 2.50x2
Administratiekosten
Postbezorging
¤ 9.63
Totaal ¤ 284.63
!
tyfus
Die bezorgkostenquote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Artikel Bedrag
Tickets (GRASPOP METAL MEETING 2009-PP)
Normaal ¤ 135x2
Servicekosten
Normaal ¤ 2.50x2
Administratiekosten
Postbezorging
¤ 9.63
Totaal ¤ 284.63
!
tyfus
Zit ik hier, met een biertje bij de PCquote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef ImTheBase het volgende:
hoe zit het nou met dat bashen over alcohol? zitten er hier zulke topklasse nerds?
Ik ken papa niet zo goed, want mijn ouders zijn toen ik twee jaar oud was gescheidenquote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, dat kan ik me voorstellen. Lijkt me wel vervelend je vader zo weinig zien!
On zie oddur hend, ik zie mn vader ongeveer 1 keer per 3 maandBut zets biesaait ze poojnt laten we maar zeggen
Mijn ouders toen ik 1 wasquote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Ik ken papa niet zo goed, want mijn ouders zijn toen ik twee jaar oud was gescheiden
quote:
weet ikquote:sommigen hier
ze vinden haar n alcoholistOp zondag 12 april 2009 21:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben geen het. En ik bash niet!
quote:Link it to the world
Link it to yourself
Voorschieten?quote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom koop je zijn ticket, is veel geld.
Ik zag wel ergens oprotten staan jaquote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef s0k het volgende:
zei iemand bier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
We hebben wel veel overeenkomsten hequote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn ouders toen ik 1 wasMaar ik weet niet beter en ik denk dat dat bij jou ook zo is. Ik ken mn vader daarbij wel weer goed genoeg om te weten dat ik hem niet altijd aardig vind om het maar zacht uit te drukken
Terugbetalen waarschijnlijk!quote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom koop je zijn ticket, is veel geld.
Nouquote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
We hebben wel veel overeenkomsten he
quote:Op zondag 12 april 2009 22:00 schreef Daniane het volgende:
Ik had mijn mond open
en toen viel mijn kauwgom in mijn decolleté.
Nijn ookquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:00 schreef Daniane het volgende:
Ik had mijn mond open
Mag ik?quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef ImTheBase het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En nijn speelt gitaar dus onderbreekt steeds mooie stukjesquote:
Ik drink helemaal geen alcohol, zo danquote:
Ik wel.quote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
Dus isabelluhhh is een alchoholiste? Maar goed dat jullie mijn drinkgedrak niet kennen
Lief van je!quote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
En nijn speelt gitaar dus onderbreekt steeds mooie stukjes
Speciaal voor alle lieverds hier
pics or it didnt happenquote:Op zondag 12 april 2009 22:00 schreef Daniane het volgende:
Ik had mijn mond open
Jij bent stomquote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
Dus isabelluhhh is een alchoholiste? Maar goed dat jullie mijn drinkgedrak niet kennen
vertel eens.quote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik herinner me iets van foto's in een bepaald topic alleen maar met bier ofzo
EN DE MEET!
quote:
Is niet erg toch?quote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik drink helemaal geen alcohol, zo dan?
Ik nietquote:
Dat hoop ik danquote:
nietes, ik neem het juist voor je op.quote:
Nou, Vandaag zat ik kwart over 12 al aan het bier bij mijn oom, omdat we de verjaardag van mijn oma waren ontvlucht. Nu zit ik weer aan het bier, want mijn ouders vieren hun verjaardag.quote:
Goedzoquote:Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Zo maak je mattieszz.
jeweets.
JIJ BELDE MIJ VANAF SCHIPHOL OFZOquote:Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nietes, ik neem het juist voor je op.
Voor de kenners: Na de meet was ik in de trein in slaap gevallen, waardoor ik ipv 2 uur, half 6 thuis was
Dat klopt.quote:
Heldquote:
Je kan niet tegen drank?quote:Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nietes, ik neem het juist voor je op.
Voor de kenners: Na de meet was ik in de trein in slaap gevallen, waardoor ik ipv 2 uur, half 6 thuis was
Ik had trouwens die 2 halve literblikken die ik meehad ook nog even soldaat gemaakt. Dat was dus niet echt slim.quote:
Hihi, jij ben wel stoer of nietquote:Op zondag 12 april 2009 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, Vandaag zat ik kwart over 12 al aan het bier bij mijn oom, omdat we de verjaardag van mijn oma waren ontvlucht. Nu zit ik weer aan het bier, want mijn ouders vieren hun verjaardag.
oja, dat was hetquote:
Hij gaat in een kano zittenquote:
vlinderslag, niks minder.quote:Op zondag 12 april 2009 22:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij gaat in een kano zitten![]()
Echte mannen zwemmen
mist nou iedereen de fatoe?quote:
Vlinderslag ja, wanneer wedstrijdje?quote:
Wat luister je danquote:
Ja, vette shizzle.quote:
Nieuwjaarsduik.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij gaat in een kano zitten![]()
Echte mannen zwemmen