quote:Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef ImTheBase het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En nijn speelt gitaar dus onderbreekt steeds mooie stukjesquote:
Ik drink helemaal geen alcohol, zo danquote:
Ik wel.quote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
Dus isabelluhhh is een alchoholiste? Maar goed dat jullie mijn drinkgedrak niet kennen
Lief van je!quote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
En nijn speelt gitaar dus onderbreekt steeds mooie stukjes
Speciaal voor alle lieverds hier
pics or it didnt happenquote:Op zondag 12 april 2009 22:00 schreef Daniane het volgende:
Ik had mijn mond open
en toen viel mijn kauwgom in mijn decolleté.
Jij bent stomquote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
Dus isabelluhhh is een alchoholiste? Maar goed dat jullie mijn drinkgedrak niet kennen
vertel eens.quote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik herinner me iets van foto's in een bepaald topic alleen maar met bier ofzo
EN DE MEET!
quote:
Is niet erg toch?quote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik drink helemaal geen alcohol, zo dan?
Ik nietquote:
Dat hoop ik danquote:
nietes, ik neem het juist voor je op.quote:
Nou, Vandaag zat ik kwart over 12 al aan het bier bij mijn oom, omdat we de verjaardag van mijn oma waren ontvlucht. Nu zit ik weer aan het bier, want mijn ouders vieren hun verjaardag.quote:
Goedzoquote:Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Zo maak je mattieszz.
jeweets.
JIJ BELDE MIJ VANAF SCHIPHOL OFZOquote:Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nietes, ik neem het juist voor je op.
Voor de kenners: Na de meet was ik in de trein in slaap gevallen, waardoor ik ipv 2 uur, half 6 thuis was
Dat klopt.quote:
Heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |