Ik bied 20 voor de helft!quote:Op zondag 12 april 2009 22:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is gisteren al verkocht aan ene meneer van Den Berg.
Ik heb nog wel 7 geiten in de aanbieding.![]()
Alcoholquote:
Dan is bij deze onze berichtwisseling ten einde, je zusje was me wel een pakje Fisherman's Friend waard.quote:Op zondag 12 april 2009 22:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is gisteren al verkocht aan ene meneer van Den Berg.
Ik heb nog wel 7 geiten in de aanbieding.![]()
Staat niets speciaals tochquote:Op zondag 12 april 2009 22:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je je dinges helemaal naar boven scrollt hebje een geel envelopjeEven op drukken (helemaal rechtsbovenin) als je nieuwe layout hebt....
Je ziet ergens een geel envelopje, klaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op zondag 12 april 2009 22:21 schreef nijnja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je een bericht gestuurd, een PM noemt men dat hier. Wanneer gelezen verwacht ik een reactie terugquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:22 schreef mstr het volgende:
[..]No shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]?
Spijt mij
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Mooi.quote:Op zondag 12 april 2009 22:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik voel het ook, maar maak je geen zorgen
Haahhaha echt n uitleg voor een n00b.quote:Op zondag 12 april 2009 22:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb je een bericht gestuurd, een PM noemt men dat hier. Wanneer gelezen verwacht ik een reactie terug. toch?
Jawel, daarom vond ik het raarquote:Op zondag 12 april 2009 22:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer
Merk je het niet aan me dan?
Er waren tijden dat jij en ik het ook niet wisten [/wiseman100+]quote:Op zondag 12 april 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haahhaha echt n uitleg voor een n00b.
Het is 2 maanden uit, maar een maand echt uit-uit zegmaar.quote:Op zondag 12 april 2009 22:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jawel, daarom vond ik het raar, maar pas geleden toch nog wel? Toen met meet enzo?
quote:Op zondag 12 april 2009 22:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Er waren tijden dat jij en ik het ook niet wisten [/wiseman100+]
Dank u dank uquote:AMÈN
Ofzo!
Natuurlijk mag jij een koekje.quote:Oke dat vind ik tof.
Helemaal mee eens.
Mag ik een koekje?
Dankje.
houd jij ook van zeebaars?quote:Op zondag 12 april 2009 22:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dank u dank u
[..]
Natuurlijk mag jij een koekje.
Zoek maar uit
Stiekem vind ik les paul helemaal niet zulke hele mooie gitarenquote:Op zondag 12 april 2009 22:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dank u dank u
[..]
Natuurlijk mag jij een koekje.
Zoek maar uit
quote:
En je hebt er niets onder te lijden merk ikquote:Op zondag 12 april 2009 22:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is 2 maanden uit, maar een maand echt uit-uit zegmaar.
Ik heb er genoeg al onder te lijden gehad, ik ga nu juist weer de goede kant opquote:Op zondag 12 april 2009 22:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
En je hebt er niets onder te lijden merk ik?
Dat geeft nietquote:Op zondag 12 april 2009 22:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Stiekem vind ik les paul helemaal niet zulke hele mooie gitaren
Is dat je fetish?quote:
Ah oke, sorry mstress (disturbed)quote:Op zondag 12 april 2009 22:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg al onder te lijden gehad, ik ga nu juist weer de goede kant op
Heb een paar weken een goede dip gehad
Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Op't moment ben ik tevreden met mijn BC Richquote:Op zondag 12 april 2009 22:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat geeft niet![]()
Maar het geluid daarentegen is wel overheerlijk
Gelukkig maarquote:Op zondag 12 april 2009 22:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Gaan nu gewoon als hele goede vrienden weer met elkaar om
Wat makkelijk is bij bas, opzich kun je elke bas voor elke stijl gebruikenquote:Op zondag 12 april 2009 22:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Op't moment ben ik tevreden met mijn BC Rich
Het is nivoquote:
Nee.quote:Op zondag 12 april 2009 22:28 schreef KermitKikker het volgende:
Even een vraagje!
Zijn jullie het wel of niet eens met de TT
Dat is iets, dat hier zelden te vinden is ben ik bang.quote:
LAUquote:
Argumentenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |