Partyflockquote:
Ok ok ok, wat is 29 + 51 dan he?quote:Op zondag 12 april 2009 21:22 schreef s0k het volgende:
kk TT. Ik doe een hoger niveau van mbo, dus ik ben per definitie niet gelijk daarmee. Wat is dit voor raar animalfarm gebabbel. Oh, en JH, ik ga je F5 jatten. Word spuugziek van dat gelapohunt van jou
MBO 4?quote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:22 schreef s0k het volgende:
kk TT. Ik doe een hoger niveau van mbo, dus ik ben per definitie niet gelijk daarmee. Wat is dit voor raar animalfarm gebabbel. Oh, en JH, ik ga je F5 jatten. Word spuugziek van dat gelapohunt van jou
Jouw IQ.quote:
HA NEEquote:
zit je me nou te narren, zei net al dat ik aan de uni studeer.quote:
Een '+' is geen getal. Failquote:
hihihihihihihihihihih.quote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:23 schreef isabelluhhh het volgende:
Juicyhill kampt met een probleem gok ik hihi
quote:
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:
Stiekem doe je mbo4.quote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:24 schreef s0k het volgende:
[..]
zit je me nou te narren, zei net al dat ik aan de uni studeer.
Grappig is ze hequote:
weet ik nog niet. we moeten nog een datumpje prikken.quote:
Uiteraardquote:Op zondag 12 april 2009 21:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
weet ik nog niet. we moeten nog een datumpje prikken.![]()
jij komt wel op de trouwerij he?
Ja, want bloemschikken, muren metselen, broodbakken en tuinen aanleggen gaan me echt ver helpen in het leven.quote:
Lang niet gezienquote:
Ik heb op 20 maart een permban aangevraagd bij Danny, die kreeg ik binnen 2 uur. Nou keek ik toevallig even op de frontpage en opeens was ik ingelogd en nu kan ik gewoon weer posten.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 21:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb op 20 maart een permban aangevraagd bij Danny, die kreeg ik binnen 2 uur. Nou keek ik toevallig even op de frontpage en opeens was ik ingelogd en nu kan ik gewoon weer posten.
Waar was die permban goed voor danquote:Op zondag 12 april 2009 21:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb op 20 maart een permban aangevraagd bij Danny, die kreeg ik binnen 2 uur. Nou keek ik toevallig even op de frontpage en opeens was ik ingelogd en nu kan ik gewoon weer posten.
JIJ HAD TOCH EEN PERMBANquote:Op zondag 12 april 2009 21:26 schreef ImTheBase het volgende:
Hoi smaatjes.
quote:Op zondag 12 april 2009 21:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Uiteraardkijk er naar uit hem te ontmoeten
chickieeeeey!quote:
Okay, doe ik aardig tegen je, kat je zelfs tegen mij.quote:
Ja hihihihihih.quote:
Want dat is ook het enige wat we doenquote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:27 schreef s0k het volgende:
[..]
Ja, want bloemschikken, muren metselen, broodbakken en tuinen aanleggen gaan me echt ver helpen in het leven.
Dat is 1 ding wat zeker isquote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Omdat ik betere dingen te doen heb dan Fok.
Dat heb je toch zelf in de hand hoor.quote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Omdat ik betere dingen te doen heb dan Fok.
Danny heeft een geschiedenis van zomaar bannen en unbannen.quote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zie andere post, de duivel speelt met mij.
Zegt degene die alleen maar vooroordelen heeft, beter ga je slapen hihiquote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hihihihihih.
[..]
Want dat is ook het enige wat we doen
Kom dan niet kijkenquote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zie andere post, de duivel speelt met mij.
Met een ban wel, ik heb in de tussentijd weer zat dingen kunnen doen. En smakelijk kunnen lachen om de hele toestand hier ook altijd.quote:Op zondag 12 april 2009 21:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat heb je toch zelf in de hand hoor.
Bij die uitspraak moet ik meteen denken aan die vreselijke commentator bij races op RTL en zo, vandaag weer.quote:
Waaromquote:Op zondag 12 april 2009 21:30 schreef ImTheBase het volgende:
Over 2,5 uur ben ik weer weg mensen, alvast gedag.
DANNYYYYY MATTTIEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 12 april 2009 21:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Danny heeft een geschiedenis van zomaar bannen en unbannen.
Het is inderdaad 1 grote grap.quote:Op zondag 12 april 2009 21:31 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Met een ban wel, ik heb in de tussentijd weer zat dingen kunnen doen. En smakelijk kunnen lachen om de hele toestand hier ook altijd.
Bij de NOS dan "Een appocalyptisch doelpunt"quote:Op zondag 12 april 2009 21:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bij die uitspraak moet ik meteen denken aan die vreselijke commentator bij races op RTL en zo, vandaag weer.
Omdat 12 uur?quote:
fatoe, jwtzquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 21:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij de NOS dan "Een appocalyptisch doelpunt"
Ik vind Barbara Barend en co niksquote:
ECht, bij jou staan die plaatjes altijd zo raar geplaatst.quote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
DANNYYYYY MATTTIEEEEEEEEEEEE![]()
[afbeelding]
gefeliciteerd trouwens
Ja ik snap het ook nietquote:Op zondag 12 april 2009 21:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ECht, bij jou staan die plaatjes altijd zo raar geplaatst.
Doetie expres.quote:Op zondag 12 april 2009 21:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[r img] en [/r img] ipv [ img] en [/ img]quote:Op zondag 12 april 2009 21:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2009 21:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meestal sta je hier ook door andermans posts heenquote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat hij zn best doetquote:
Dat doe ik alleen als ik een hekel aan diegene heb.quote:Op zondag 12 april 2009 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Meestal sta je hier ook door andermans posts heen
Surequote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:37 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik een hekel aan diegene heb.
Jij bent geen langharig stinkend mormel, maar een schone damequote:
Hoi.quote:Op zondag 12 april 2009 21:37 schreef isabelluhhh het volgende:
Nijnja hier nog?
Nee.quote:Op zondag 12 april 2009 @ 21:41 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Nee, maar hij is een van de weinige die wel normaal doet
Dat is waar.quote:Op zondag 12 april 2009 21:38 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jij bent geen langharig stinkend mormel, maar een schone dame![]()
![]()
![]()
![]()
zo, ik heb ook weer PUB geschetst
Ik ben ook kei lievvvv.quote:Op zondag 12 april 2009 21:41 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Nee, maar hij is een van de weinige die wel normaal doet
Hoe gaat met u?quote:
Gitaar nu SMBHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |