Ah, kijk daar is de eerste alquote:Op zondag 12 april 2009 20:54 schreef N.icka het volgende:
mannen met dit soort achterhaalde topics zijn a-seksueel
Dat was dan ook de intentie zure slootquote:
En lang haarquote:Op zondag 12 april 2009 21:00 schreef B.E.D het volgende:
Linda met haar stralende lach een mooie ogen
Zure sloot , weer zo origineelquote:Op zondag 12 april 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was dan ook de intentie zure sloot
en de groeten aan Sinnerz!
Moet jij ook zittend plassen?quote:Op zondag 12 april 2009 21:04 schreef Desunoto het volgende:
Dankzij dit topic staat m'n tv nu op RTL4.
Jij bent geen vrouwquote:
En toch vind ik sommige vrouwen met vlotte kapsels sexy... Hoax!quote:
Geloof dat jij diegene bent die A-seksueel is.quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
hebben hun sexuele bezinning verloren.
Bron: RTL4 miljoenenjacht
Klacht: vrouwen met kort haar zijn sowieso A-seksueel
En dat baseer jij op?quote:Op zondag 12 april 2009 21:15 schreef Lort het volgende:
[..]
Geloof dat jij diegene bent die A-seksueel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
Iets aan die mond haalt mij het bloed onder de nagels vandaan en ik kan zo niet vertellen wat..quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iets aan die mond haalt mij het bloed onder de nagels vandaan en ik kan zo niet vertellen wat..
Vrouw met pittig kapsel gespot.quote:Op zondag 12 april 2009 21:52 schreef Apotheose het volgende:
mensen die met de meute meelopen omdat dat stoer is. En daarom maar lullen zoals ze denken dat de rest van die meute ook zou lullen.Veel plezier in jullie kleine zielige wereldjes he
Eesch!quote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef OldJeller het volgende:
Deze klacht kan niet vaak genoeg aan bod komen.
En dan moeten we voornamelijk denken aan vrouwen die getrouwd zijn en net hun eerste kind hebben gekregen.. resultaat -> haar afknippen, rood verven, piekend.. "pittig, hip, stoer kapsel"
In zo'n geval weet je dat je gefaald hebt als man en geen autoriteit hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Wat dacht je TS? Héé het is Pasen waarschijnlijk is iedereen al vergeten dat deze "grap" al 100x is gemaakt. Origineel man, nee echt.quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:57 schreef timmmmm het volgende:
Adelante kijkt miljoenenjacht.
A. zit zwaar onder de plakMaar ik plas niet zittendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Je moet erbij denken: Ziet ze er leuker uit met lang haar?quote:
Voor dat kofferspelquote:
Beste OldJeller,quote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef OldJeller het volgende:
Deze klacht kan niet vaak genoeg aan bod komen.
En dan moeten we voornamelijk denken aan vrouwen die getrouwd zijn en net hun eerste kind hebben gekregen.. resultaat -> haar afknippen, rood verven, piekend.. "pittig, hip, stoer kapsel"
In zo'n geval weet je dat je gefaald hebt als man en geen autoriteit hebt.
Er trad een feest der herkenning op toen je mijn post las, verneem ik hieruit?quote:Op maandag 13 april 2009 01:48 schreef Lort het volgende:
[..]
Beste OldJeller,
Jij bent wel de laatste die over iets van autoriteit beschikt. En dat is ook nog wel een moderator.
Onvoorstelbaar. Van een goede moderator mag je verwachte dat die wel enigszins respect heeft voor anderen. En al helemaal niet mensen in hoekjes plaats, nota bene enkel en alleen om de haardracht. Hoe oppervlakkig en treurig kan een mens zijn?
Beste OldJeller,quote:Op maandag 13 april 2009 02:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er trad een feest der herkenning op toen je mijn post las, verneem ik hieruit?
Best Lort,
Dat ik moderator ben, staat natuurlijk los van mijn persoonlijke mening die ik in verschillende subfora tentoon stel.
Ik kan geen respect opbrengen voor vrouwen die hun rug toekeren naar het vrouw zijn, en hun man in de kou laten staan door te veranderen in een afschuwelijke draak in plaats van de vrouw waarmee de man in het huwelijk is getreden. Ik verafschuw het.
Excuses, ik heb m'n post al geëdit waardoor één en ander verduidelijkt wordt.quote:Op maandag 13 april 2009 02:16 schreef Lort het volgende:
[..]
Beste OldJeller,
Dat kan maar een stukje professionaliteit mis ik hier zeker. Doordat je moderator ben moet je toch wat terughoudender zijn in je mening vind ik. Een moderator is er immers voor dat het alles een beetje netjes blijft op het forum en de regels gehandhaafd worden. En zeker niet om overdreven reacties posten.
Ik begin me echt af te vragen hoe fok! aan z'n moderators komt...
Er is iets gruwelijk mis met de wijze waarop de mond/neus/ogen op dat gezicht geplakt zitten...quote:
niet zeiken !quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
Zeik eens niet zo, als hij een mening heeft mag hij die gerust uiten. Dat jij je aangesproken voelt verandert niks aan de zaak. Steek dat vlotte kapsel van je maar in ja achterwerkquote:Op maandag 13 april 2009 02:16 schreef Lort het volgende:
[..]
Beste OldJeller,
Dat kan maar een stukje professionaliteit mis ik hier zeker. Doordat je moderator ben moet je toch wat terughoudender zijn in je mening vind ik. Een moderator is er immers voor dat het alles een beetje netjes blijft op het forum en de regels gehandhaafd worden. En zeker niet om overdreven reacties posten.
Ik begin me echt af te vragen hoe fok! aan z'n moderators komt...
Indd.. als ik later ooit zover kom dat ik me wil settelen met 1 vrouw en dan gaat ze in 1x zo dr haar kort knippen en verven dan heeft ze de keuze, of ik swaffel haar dood of we gaan scheidenquote:Op maandag 13 april 2009 02:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Best Lort,
Dat ik moderator ben, staat natuurlijk los van mijn persoonlijke mening die ik in verschillende subfora tentoon stel.
Ik kan geen respect opbrengen voor vrouwen die hun rug toekeren naar het vrouw zijn, en hun man in de kou laten staan door te veranderen in een afschuwelijke draak in plaats van de vrouw waarmee de man in het huwelijk is getreden. Ik verafschuw het.
-edit-
o, het is overigens niet enkel haardracht, het is ook een lichamelijk aspect. Naast dat ze zichzelf één of ander fout "kapsel" aan laten meten, komen ze ook nog eens kilo's aan en dragen ze lelijke kleren. Aangezien ze kinderen hebben met hun man, is de buit binnen en zal die ook wel binnen blijven. Ze hoeven dus niet meer aantrekkelijk te zijn en veranderen binnen enkele weken tot maanden in onbeholpen walvissen.
oooeeee snel wegwezen voordat je een ziekte krijgtquote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets als dit.
Tevens,
[..]
Vrouw met pittig kapsel gespot.![]()
riiightquote:Op maandag 13 april 2009 10:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd.. als ik later ooit zover kom dat ik me wil settelen met 1 vrouw en dan gaat ze in 1x zo dr haar kort knippen en verven dan heeft ze de keuze, of ik swaffel haar dood of we gaan scheiden
Vrouwen horen sexy te zijn
Ohja en er zijn natuurlijk wel vrouwen met kort haar die sexy zijn, alleen je zou voor de lol eens moeten kijken hoe ze eruit zien met lang haar, NOG geiler![]()
Inderdaad. Is gewoon scheef.quote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iets aan die mond haalt mij het bloed onder de nagels vandaan en ik kan zo niet vertellen wat..
Dat er überhaupt vrouwen zijn die erover denken zichzelf een vlot en pittig kapsel aan te meten. Je mag wel een beetje meer respect hebben voor je man.quote:Op maandag 13 april 2009 11:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
riiightGaan scheiden als je vrouw een ander kapsel heeft wat JIJ niet mooi vind.
Denk dat je uberhaupt met zo'n instelling nooit gaat trouwen
Die link snap ik niet.quote:Op zondag 12 april 2009 20:54 schreef N.icka het volgende:
mannen met dit soort achterhaalde topics zijn a-seksueel
flikker op met je respect.quote:Op maandag 13 april 2009 11:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat er überhaupt vrouwen zijn die erover denken zichzelf een vlot en pittig kapsel aan te meten. Je mag wel een beetje meer respect hebben voor je man.
quote:Op maandag 13 april 2009 10:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd.. als ik later ooit zover kom dat ik irl met een vrouw praat........
Wat een agressie zegquote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
flikker op met je respect.Als ie zo denkt hoepelt ie maar op als ie zo fucking narrow minded is. Dan verdient ie sowieso geen respect. Punt. Gelukkig verschillen smaken nog altijd en kun jij niet voor alle mannen op deze aardkloot praten.
sorry. Kan niet tegen dit soort onnozele gedoe. Bedoel prima dat je kort(er) kapsels niet mooi vind maar ga dan niet lopen lullen alsof de hele wereld er zo over denkt. En dan ook nog over respect beginnen...quote:
Tsja, ik denk dat mijn vermoedens over deze 'vrouw' (ze ist dat woord eigenlijk niet eens meer waardig) kloppen.quote:
95% van de mannen vind het wel hoor. En de andere 5% durft het niet te zeggen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sorry. Kan niet tegen dit soort onnozele gedoe. Bedoel prima dat je kort(er) kapsels niet mooi vind maar ga dan niet lopen lullen alsof de hele wereld er zo over denkt. En dan ook nog over respect beginnen...
nou prima. Als jij dat geloven wil... Be my guest. Toch knap dat je ALLE mannen op deze planeet ontmoet hebt en nog knapper is dat je met ALLE mannen over dit onderwerp hebt gesproken en NOG knapper is dat ze ALLEMAAL met je eens waren.quote:Op maandag 13 april 2009 12:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
95% van de mannen vind het wel hoor. En de andere 5% durft het niet te zeggen.
Iemand voelt zich aangesproken denkikquote:Op maandag 13 april 2009 11:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sorry. Kan niet tegen dit soort onnozele gedoe. Bedoel prima dat je kort(er) kapsels niet mooi vind maar ga dan niet lopen lullen alsof de hele wereld er zo over denkt. En dan ook nog over respect beginnen...
Steekproef.quote:Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou prima. Als jij dat geloven wil... Be my guest. Toch knap dat je ALLE mannen op deze planeet ontmoet hebt en nog knapper is dat je met ALLE mannen over dit onderwerp hebt gesproken en NOG knapper is dat ze ALLEMAAL met je eens waren.En toen werd je wakker?
Ik denk dat de kapper tijdens het knippen per ongeluk haar hersenen heeft aangetast.quote:
Ik weet dat het een schok voor je is dat je vlotte kapsel niet in de smaak valt, wat je kapster ook tegen je verteld heeft, maar ga nou niet doen alsof er iemand met gezond verstand zo'n vrouw wezen zou verkiezen boven een vrouw met lang haar.quote:Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou prima. Als jij dat geloven wil... Be my guest. Toch knap dat je ALLE mannen op deze planeet ontmoet hebt en nog knapper is dat je met ALLE mannen over dit onderwerp hebt gesproken en NOG knapper is dat ze ALLEMAAL met je eens waren.En toen werd je wakker?
bron?quote:Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iemand voelt zich aangesproken denkik![]()
En ik zweer je dat 99,9999% van alle mannen er zo over denkt.
quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Poll: Vlotte of pittige kapsels:JA! En tevens heb ik zelf een pittig kapsel NEE!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gezond verstand.quote:
Ik heb JA! En tevens heb ik zelf een pittig kapsel gestemd. Ik vond de 0 zo sneuquote:Op maandag 13 april 2009 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Poll: Vlotte of pittige kapsels:JA! En tevens heb ik zelf een pittig kapsel NEE!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
geen klachten hoorquote:Op maandag 13 april 2009 12:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Hilarisch hoe dit manwijf haar pittige kapsel maar blijft verdedigen. Al die opgekropte frustraties omdat je vriend niet meer met je naar bed wilIk denk dat de kleur van je gezicht onderhand mooi bij je pittige koppie past.
Bron?quote:Op maandag 13 april 2009 12:14 schreef Adelante het volgende:
Er zullen best mannen zijn die op kort vallen (of gewoon niets beters kunnen krijgen)
De polluitslag lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 13 april 2009 12:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
geen klachten hoorDus speak for yourself
quote:
Nee ik denk ook niet dat ik ooit ga trouwen nee, ik geloof niet echt in dat je met 1 vrouw je hele leven kan blijven.. Dat et over periode's van 10 jaar bijv wel kan geloof ik wel, maar niet je hele leven.quote:Op maandag 13 april 2009 11:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
riiightGaan scheiden als je vrouw een ander kapsel heeft wat JIJ niet mooi vind.
Denk dat je uberhaupt met zo'n instelling nooit gaat trouwen
Gelukkig denken de vrouwen die ik ken er net zo over als de mannen. Zo wil mijn vriendin graag dat ik haar doodknuppel als ze het ooit in haar hoofd haalt om een 'leuk kort vlot kapsel' te nemen.quote:Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iemand voelt zich aangesproken denkik![]()
En ik zweer je dat 99,9999% van alle mannen er zo over denkt.
grote jongenquote:Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De polluitslag lijkt me duidelijk.
doodknuppel? Dat wil ik meemakenquote:Op maandag 13 april 2009 13:00 schreef Molon.Labe het volgende:
[..]
Gelukkig denken de vrouwen die ik ken er net zo over als de mannen. Zo wil mijn vriendin graag dat ik haar doodknuppel als ze het ooit in haar hoofd haalt om een 'leuk kort vlot kapsel' te nemen.
Geweldig hoe Linda dat dan met haar lange lokken (en big smile) vertelt.quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
Onzin, je komt met iemand samen grotendeels om het innerlijk, maar uiterlijk speelt ook zeker een factor.quote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
flikker op met je respect.Als ie zo denkt hoepelt ie maar op als ie zo fucking narrow minded is. Dan verdient ie sowieso geen respect. Punt. Gelukkig verschillen smaken nog altijd en kun jij niet voor alle mannen op deze aardkloot praten.
jij ontmoet gewoon de verkeerde vrouwen.quote:Op maandag 13 april 2009 13:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Onzin, je komt met iemand samen grotendeels om het innerlijk, maar uiterlijk speelt ook zeker een factor.
Het is niet voor niets dat deze vrouwen pas een "vlot, pittig kapsel" laten aanmeten als ze zijn getrouwd én het eerste kind hebben. Want dan kan die man geen kant meer uit. De vrouw is van de markt af, lelijk zijn is toegestaan.. of een soortgelijke gedachtegang.
De man moet goed bij zichzelf nagaan of hij op enig moment in hun huwelijk voor zo'n afschuwelijke verrassing kan komen te staan. Desnoods zet je het in je huwelijkse voorwaarden.
Het gaat niet om wie wat precies ontmoet.quote:Op maandag 13 april 2009 13:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
jij ontmoet gewoon de verkeerde vrouwen.
meningen verschillen. Kun je eindeloos over zeuren, maar meningen blijven verschillen. That's a fact and you know itquote:Op maandag 13 april 2009 13:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het gaat niet om wie wat precies ontmoet.
Het gaat erom dat "pittige, vlotte kapsels" gewoon not done zijn. Het is vrouwonwaardig.
Het is inderdaad een mening dat het niet mannelijk is om als man een rokje aan te doen, hakken te dragen en nagels te lakken.quote:Op maandag 13 april 2009 13:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
meningen verschillen. Kun je eindeloos over zeuren, maar meningen blijven verschillen. That's a fact and you know it
zit je nou weer in de spiegel te kijken?quote:Op maandag 13 april 2009 13:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is inderdaad een mening dat het niet mannelijk is om als man een rokje aan te doen, hakken te dragen en nagels te lakken.
Dank voor deze prachtige repliek. Q.E.D.quote:Op maandag 13 april 2009 13:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zit je nou weer in de spiegel te kijken?
Jezus, is met het kortwieken van dat dode bosje gras op je hoofd ook je creativiteit verdwenen? Wat een kansarme reactie zeg. Hoe absurd de voorstelling (in jouw ogen) van Old Jeller ook was, het snijdt hout.quote:Op maandag 13 april 2009 13:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zit je nou weer in de spiegel te kijken?
Helemaal waar. Ik zou de scheidingspapieren meteen aanvragen.quote:Op maandag 13 april 2009 02:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Best Lort,
-edit-
o, het is overigens niet enkel haardracht, het is ook een lichamelijk aspect. Naast dat ze zichzelf één of ander fout "kapsel" aan laten meten, komen ze ook nog eens kilo's aan en dragen ze lelijke kleren. Aangezien ze kinderen hebben met hun man, is de buit binnen en zal die ook wel binnen blijven. Ze hoeven dus niet meer aantrekkelijk te zijn en veranderen binnen enkele weken tot maanden in onbeholpen walvissen.
"Kittige" kapsels *rilquote:
Ik krijg het gevoel dat Apotheose een beetje met spijt gevoelens zit. Maakt niet uit hoor meid, haar groeit ook weer aan. Alleen niet meer luisteren naar die mensen die het zo `vlot` vinden staan.quote:Op maandag 13 april 2009 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een prachtopic, bravo. Met name Apotheose bijw ie het maar niet doordringt dat korte kapsels not done zijn. Heb je je eerste kindje al uitgepoept? En zit je ook al aan de golden retriever? En je hobby's bestaan voornamelijk zeker uit nordic walking. Jouw soort kennen we onderhand wel.
Punt is vooral dat een lang kapsel in 99% van de gevallen beter staat. Echt, het is gewoon veel vrouwelijker. Als je met kort haar nog aantrekkelijk wil zijn kan je maar beter een ongelooflijk lichaam en knap snoetje hebben. En zelfs dan leg je het af tegen elke gemiddelde meid die wél een vrouwelijk kapsel heeft.quote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
oooeeee snel wegwezen voordat je een ziekte krijgtEn dan nog vind ik t wat aanstellerij. Sommigen staat t en sommigen ook niet. Net als met mannen met lang haar. De ene staat t, de ander niet. Maar zo kun je wel door blijven gaan right?
waarvan zou ik spijt moeten hebben?quote:Op maandag 13 april 2009 15:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat Apotheose een beetje met spijt gevoelens zit. Maakt niet uit hoor meid, haar groeit ook weer aan. Alleen niet meer luisteren naar die mensen die het zo `vlot` vinden staan.
En dan ga je nog voorbij aan het feit dat ze veranderen in een drie-sterren vrieskist en in bed elke dag hoofdpijn hebben.quote:Op maandag 13 april 2009 02:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
-edit-
self fullfilling prophecy. Als jij denkt/er van uitgaat dat jouw vrouw later zo wordt..... Tsja...quote:Op maandag 13 april 2009 15:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan ga je nog voorbij aan het feit dat ze veranderen in een drie-sterren vrieskist en in bed elke dag hoofdpijn hebben.
quote:Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Is dat je enige argument? Iedereen die een kittig kapsel niet geil vindt moet maar een puber zijn? Hi-la-risch.quote:Op maandag 13 april 2009 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarvan zou ik spijt moeten hebben?Omdat een paar pubertjes, die vast alleen vrouwen op plaatjes hebben gezien, vertellen dat kort haar NOOIT mooi is?
Ga anders maar weer fijn in de zandbak spelen joh.. veel beter voor je verdere ontwikkeling
ja doet iedereen hier toch ook? Alles en iedereen over een kam gooien? Irritant hequote:Op maandag 13 april 2009 15:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat je enige argument? Iedereen die een kittig kapsel niet geil vindt moet maar een puber zijn? Hi-la-risch.
Ik moet wel zeggen dat jij mijn vooroordeel gedeeltelijk al bevestigd. Vrouwen met korte vlotte kapsels zijn niet de gezelligste types.quote:Op maandag 13 april 2009 15:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja doet iedereen hier toch ook? Alles en iedereen over een kam gooien? Irritant he
Dat zeggen ze ook alleen maar om de concurrentie uit te schakelen. De opmerking "Neem een vlot kapsel. Dat staat je vast geweldig" betekent eigenlijk "Maak jezelf minder aantrekkelijk, zodat ik je vriend kan afpakken."quote:Op maandag 13 april 2009 15:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat Apotheose een beetje met spijt gevoelens zit. Maakt niet uit hoor meid, haar groeit ook weer aan. Alleen niet meer luisteren naar die mensen die het zo `vlot` vinden staan.
Je mist het punt een beetje en dat is jammer. Het gaat er vooral om dat kort haar eigenlijk zo goed als nooit beter staat bij de betreffende vrouw dan een lang kapsel.quote:Op maandag 13 april 2009 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarvan zou ik spijt moeten hebben?Omdat een paar pubertjes, die vast alleen vrouwen op plaatjes hebben gezien, vertellen dat kort haar NOOIT mooi is?
Ga anders maar weer fijn in de zandbak spelen joh.. veel beter voor je verdere ontwikkeling
once again: self fullfilling prophecy. Wie goed doet, goed ontmoet.quote:Op maandag 13 april 2009 15:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat jij mijn vooroordeel gedeeltelijk al bevestigd. Vrouwen met korte vlotte kapsels zijn niet de gezelligste types.
Als het je echt niks uitmaakte wat wij zeggen zou je niet op iedereen die iets tegen kort haar heeft zo reageren, met je "ik ben al achter in de 20 (maar doe tevens nog steeds een HBO opleiding) dus ik weet alles beter" posts.quote:Op maandag 13 april 2009 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat jij geen school kan afmaken hoef je niet op af te reagerenquote:Op maandag 13 april 2009 15:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Als het je echt niks uitmaakte wat wij zeggen zou je niet op iedereen die iets tegen kort haar heeft zo reageren, met je "ik ben al achter in de 20 (maar doe tevens nog steeds een HBO opleiding) dus ik weet alles beter" posts.
Fixed.quote:Op maandag 13 april 2009 15:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja doet iedereen hier toch ook? Alles en iedereen over een kam gooienscheren? Irritant he
quote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
27 jaar en dan nog bezig met een HBO opleiding....quote:Op maandag 13 april 2009 15:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat jij geen school kan afmaken hoef je niet op af te reagerenVrouwen met ambitie is ook al niet leuk meer?
Tis wat
Het is inderdaad jammer dat ze zelf eigenlijk net zo hard mee tiert ja....quote:Op maandag 13 april 2009 16:06 schreef Nikmans het volgende:
Apotheose quote ook alleen maar de trolls, de lange posts zoals Grrrrr zijn te moeilijk onderuit te halen zeker
Met je pittig kort koppie
En dan zijn dit nog heel aardige korte kapsels imo maar toch staat het langere haar idd beterquote:Op maandag 13 april 2009 16:06 schreef BRooster het volgende:
Dit topic is echt al zoooo vaak voorbijgekomen, maar kennelijk nog niet vaak genoeg. Dat er nog steeds vrouwen zijn die zo'n kapsel willenWaarom snappen die vrouwen het niet? Vrouwen moeten vrouwelijk zijn: kort haar is niet vrouwelijk. Vrouwen met kort haar zijn dus (bijna altijd) minder knap dan ze zouden zijn met lang haar.
Even wat voorbeeldjes van google:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bedoelt echt zoiets als dit:quote:Op maandag 13 april 2009 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan zijn dit nog heel aardige korte kapsels imo maar toch staat het langere haar idd beter
Waarom is dit niet gewoon verboden?quote:Hoi, ik ben Jessica. Ik zit sinds 2001 in het kappersvak en ben bij Trendline Haarmode begonnen. Wat mij ergt boeit zijn nieuwe trends en leuke pittige kapsels bij zowel dames als heren. Ik ben gespecialiseerd in kleuren, fohnen en knippen. Ik hoop je snel te kunnen zien in onze salon, zodat ik de look kan maken die bij je past.
Doei! Jessica
quote:Op maandag 13 april 2009 16:14 schreef BRooster het volgende:
[..]
Je bedoelt echt zoiets als dit:
[ afbeelding ]
[..]
Waarom is dit niet gewoon verboden?
quote:Op [urlhttp://forum.fok.nl/fok/post_reply/1278701/3/50/67978495
FOK!forum / Plaats reactie op: Vrouwen met vlotte kapsels=http://forum.fok.nl/topic/1278701/3/50#67978495]maandag 13 april 2009 16:14[/url] schreef BRooster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Als je eind in de 30 bent en een studie hbo doet je zelf ambitieus noemenquote:Op maandag 13 april 2009 15:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat jij geen school kan afmaken hoef je niet op af te reagerenVrouwen met ambitie is ook al niet leuk meer?
Tis wat
Ten eerste ben ik eind 20. LE-ZEN. Ten tweede: je bent nooit te oud om te leren. Sommige mensen doen iets voor hun toekomst ja. Zou jij ook es moeten doen ipv uitkering zitten te trekken terwijl je met je hand in je broek porn downloadquote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als je eind in de 30 bent en een studie hbo doet je zelf ambitieus noemen![]()
![]()
![]()
_!_ !_!_!
Wat een vooroordelen weerquote:Op maandag 13 april 2009 16:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik eind 20. LE-ZEN. Ten tweede: je bent nooit te oud om te leren. Sommige mensen doen iets voor hun toekomst ja. Zou jij ook es moeten doen ipv uitkering zitten te trekken terwijl je met je hand in je broek porn download
ow ja daar waren we idd. Goh ik dacht al , we dwalen af maar we zijn weer back on topic.quote:Op maandag 13 april 2009 16:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen weer
Pittige vlotte kapsels zijn gewoon foeilelijk
HEY AANGEZIEN JE ALLEEN TROLL POSTS LEEST:quote:Op maandag 13 april 2009 16:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik eind 20. LE-ZEN. Ten tweede: je bent nooit te oud om te leren. Sommige mensen doen iets voor hun toekomst ja. Zou jij ook es moeten doen ipv uitkering zitten te trekken terwijl je met je hand in je broek porn download
quote:Op maandag 13 april 2009 16:06 schreef Nikmans het volgende:
Apotheose quote ook alleen maar de trolls, de lange posts zoals Grrrrr zijn te moeilijk onderuit te halen zeker
Met je pittig kort koppie
ja klopt. Misschien dat jij t ff voor me kan samenvatten? Doe es een pogingquote:Op maandag 13 april 2009 16:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HEY AANGEZIEN JE ALLEEN TROLL POSTS LEEST:
[..]
Samenvatting: je bent fucking zielig en je hebt het niet eens door.quote:Op maandag 13 april 2009 16:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja klopt. Misschien dat jij t ff voor me kan samenvatten? Doe es een poging
Dat krijg je met zo'n kort pittig koppiequote:Op maandag 13 april 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Samenvatting: je bent fucking zielig en je hebt het niet eens door.![]()
o jee, nou je breekt mn hart hoorquote:Op maandag 13 april 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Samenvatting: je bent fucking zielig en je hebt het niet eens door.![]()
Daar gaat het topic toch over? Als ik een andere klacht heb open ik wel een ander topic.quote:Op maandag 13 april 2009 16:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
o jee, nou je breekt mn hart hoor![]()
@ Sniti: verzin es iets nieuws. Zover waren we al.
Word een beetje moe van dit topic. Dut wat in. MIsschien dat iemand nog een leuk argument kan bedenken?quote:Op maandag 13 april 2009 16:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar gaat het topic toch over? Als ik een andere klacht heb open ik wel een ander topic.
Dat het er niet uitziet is voor mij argument genoegquote:Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Word een beetje moe van dit topic. Dut wat in. MIsschien dat iemand nog een leuk argument kan bedenken?
Is het zo vreemd en moeilijk te accepteren dat deze gedachte bij veel mannen speelt? Ook veel vrouwen denken er zo over overigens.quote:Op maandag 13 april 2009 16:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
@ Sniti: verzin es iets nieuws. Zover waren we al.
Dit is het probleem ook een beetje. Jij denkt dat feiten argumentatie behoeven.quote:Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
MIsschien dat iemand nog een leuk argument kan bedenken?
Post anders es een foto van jezelf als je denkt dat jij wel volle zalen trektquote:Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat het er niet uitziet is voor mij argument genoeg
Ik heb het over vlotte kapsels in het algemeen die er niet uitzien en nu moet ik ineens een foto van mezelf laten zienquote:Op maandag 13 april 2009 16:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Post anders es een foto van jezelf als je denkt dat jij wel volle zalen trekt
Want als je er zelf niet uitziet mag je nergens commentaar op leveren?quote:Op maandag 13 april 2009 16:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic is het erover eens dat vrouwen met vlotte kapsels niet knap zijn, in ieder geval minder knap dan met lang haar. Jij bent de enige die hier tegenin gaat, dus ben jij degene die een foto zou moeten posten.quote:Op maandag 13 april 2009 16:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dat is er idd eentje uit de ergste categorie, de dame in kwestie is al geen echte beauty en dat kapsel helpt niet echt mee natuurlijk.........quote:Op maandag 13 april 2009 16:14 schreef BRooster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Begin zelf eerst maar esquote:Op maandag 13 april 2009 16:53 schreef BRooster het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic is het erover eens dat vrouwen met vlotte kapsels niet knap zijn, in ieder geval minder knap dan met lang haar. Jij bent de enige die hier tegenin gaat, dus ben jij degene die een foto zou moeten posten.
Je snapt het echt niet hé? Het topic gaat over vrouwen met vlotte kapsels, iedereen vind dit hier lelijk. Nu heb jij waarschijnlijk zo'n foeilelijk kapsel en ga jij tegen ons in. Nu moeten wij van jou een foto posten omdat wij vinden dat vlotte kapsels lelijk zijn. Als je het tegendeel wil bewijzen post je een foto van jezelfquote:
al zou ik een foto posten dan zou je nog voet bij stuk houden, so what's the point.quote:Op maandag 13 april 2009 16:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hé? Het topic gaat over vrouwen met vlotte kapsels, iedereen vind dit hier lelijk. Nu heb jij waarschijnlijk zo'n foeilelijk kapsel en ga jij tegen ons in. Nu moeten wij van jou een foto posten omdat wij vinden dat vlotte kapsels lelijk zijn. Als je het tegendeel wil bewijzen post je een foto van jezelf
En dan nog eentje waarop ze lang haar heeft het liefste, en dan kijken wat het beste gewaardeerd wordt.quote:Op maandag 13 april 2009 16:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hé? Het topic gaat over vrouwen met vlotte kapsels, iedereen vind dit hier lelijk. Nu heb jij waarschijnlijk zo'n foeilelijk kapsel en ga jij tegen ons in. Nu moeten wij van jou een foto posten omdat wij vinden dat vlotte kapsels lelijk zijn. Als je het tegendeel wil bewijzen post je een foto van jezelf
quote:Op maandag 13 april 2009 16:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
al zou ik een foto posten dan zou je nog voet bij stuk houden, so what's the point.
Waarom begon je dan überhaupt over foto's?quote:Op maandag 13 april 2009 16:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
al zou ik een foto posten dan zou je nog voet bij stuk houden, so what's the point.
altijd maar een oordeel geven over een ander . Dan ben ik dus wel es benieuwd wie daar achter zit. Klaar.quote:Op maandag 13 april 2009 17:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom begon je dan überhaupt over foto's?
Of de mensen die deze mening koesteren fotomodellen zijn, lelijk als de nacht of iets daar tussenin doet natuurlijk niets af van de mening. Waar wil je dus precies heen?
Over een ander? Nee. Over vlotte kapsels in het algemeen. Zelfs al heeft Scarlett Johansson een vlot kapsel is het foeilelijk.quote:Op maandag 13 april 2009 17:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
altijd maar een oordeel geven over een ander . Dan ben ik dus wel es benieuwd wie daar achter zit. Klaar.
Ja, het is natuurlijk verschrikkelijk dat mensen een mening hebben over wat kapsels....quote:Op maandag 13 april 2009 17:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
altijd maar een oordeel geven over een ander . Dan ben ik dus wel es benieuwd wie daar achter zit. Klaar.
De mens oordeelt altijd. Verschil is dat de één dit oordeel kenbaar maakt (wat in dit topic gebeurt dus), en de ander niet. Dat maakt dit niet goed of slecht. Door er niet over te spreken verandert dit oordeel niet plotseling.quote:Op maandag 13 april 2009 17:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
omgquote:Op maandag 13 april 2009 16:14 schreef BRooster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ik zeg alleen dat de één een korter kapsel beter staat dan de ander. Met lang haar is dat t zelfde. Hou ook niet van dat HELE korte haar, en dat heb ik ook niet. Bij mij wil t achter gewoon niet langer groeien en daarom ook heb ik t maar wat korter. En dan nog denk ik, omdat ik wat smal ben en ook in mn gezicht, dat lang haar me neit zou staan omdat dat het juist zou benadrukken. En dat vind ik weer niet mooi.quote:Op maandag 13 april 2009 17:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De mens oordeelt altijd. Verschil is dat de één dit oordeel kenbaar maakt (wat in dit topic gebeurt dus), en de ander niet. Dat maakt dit niet goed of slecht. Door er niet over te spreken verandert dit oordeel niet plotseling.
Die hele rage van korte, pittige, vlotte kapsels waarbij ze kilo's aankomen, slaat gewoonweg nergens op. Of dacht je dat aantrekkelijkheid alleen iets is voor de eerste paar jaar van een relatie, tot het eerste kind wordt geboren?
Zoals al gezegd: het gros van de vrouwen ziet er nóg beter uit met lang haar dan met kort haar.quote:Op maandag 13 april 2009 17:26 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat de één een korter kapsel beter staat dan de ander. Met lang haar is dat t zelfde. Hou ook niet van dat HELE korte haar, en dat heb ik ook niet. Bij mij wil t achter gewoon niet langer groeien en daarom ook heb ik t maar wat korter. En dan nog denk ik, omdat ik wat smal ben en ook in mn gezicht, dat lang haar me neit zou staan omdat dat het juist zou benadrukken. En dat vind ik weer niet mooi.
En daarnaast mag uiteraard iedereen zijn of haar mening hebben. Maar ik stoor me eraan dat er meteen voor de hele mensheid wordt gesproken. Maar blijkbaar ben ik dan gek.
Hey das ook voor het eerst, ik lees iets zinnigs uit Apotheose's post.quote:Op maandag 13 april 2009 17:26 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat de één een korter kapsel beter staat dan de ander. Met lang haar is dat t zelfde. Hou ook niet van dat HELE korte haar, en dat heb ik ook niet. Bij mij wil t achter gewoon niet langer groeien en daarom ook heb ik t maar wat korter. En dan nog denk ik, omdat ik wat smal ben en ook in mn gezicht, dat lang haar me neit zou staan omdat dat het juist zou benadrukken. En dat vind ik weer niet mooi.
En daarnaast mag uiteraard iedereen zijn of haar mening hebben. Maar ik stoor me eraan dat er meteen voor de hele mensheid wordt gesproken. Maar blijkbaar ben ik dan gek.
Zie, ik had wel gelijk.quote:Pittig kort koppie niet pittig in bed
Een kort kapsel is een onbewust signaal dat een vrouw niet geïnteresseerd is in seks. Dat concludeerde de Britse sekstherapeute Pamela Stephenson na een rondgang langs allerlei deskundigen, Vrouwen kiezen voor de korte coupe om zo minder aantrekkelijk te zijn en minder aandacht van mannen te krijgen.
Zo kiezen mannen altijd voor een vrouw met lang haar. Dat zou om een onbewuste reactie gaan. Lang gezond haar is al eeuwenlang een teken van welzijn: hoe langer het haar, hoe vruchtbaarder. Lange lokken staan voor seksuele aantrekking, vertelt psychologe Anjula Mutanda.
Ze vervolgt: Lang haar is typisch iets voor vrouwen. Vaak behoudt een vrouw tot het moederschap haar lange haar. Daarna knipt ze het uit praktisch oogpunt, kort. Vrouwen die hun haren kort knippen hebben (onbewust) hun interesse in mannen en seks verloren.
Pam Spurr, een expert op het gebied van relaties, is op haar beurt van mening dat een kapsel de gevoelens van de vrouw weergeeft. Veel vrouwen die een ander kapsel nemen, doen dat na een grote verandering in hun leven. Het is, volgens Spurr, een symbolische daad die duidt op de komst van een nieuwe periode. Dit meldt De Telegraaf.
bron
Wat dus logisch is dat dit gebeurt ná het krijgen van kinderen, omdat de man dan niet meer wegloopt en is gebonden.quote:Vrouwen kiezen voor de korte coupe om zo minder aantrekkelijk te zijn en minder aandacht van mannen te krijgen.
Dan had je dat onderzoek in de OP kunnen zetten, zodat we dit hele topic "pittige, korte, vlotte kapsels" konden bashen ipv discussiëren!quote:Op maandag 13 april 2009 17:49 schreef Adelante het volgende:
Dat onderzoek was aanleiding voor dit topic
Dat is de ongenuanceerdheid, en zelf laat je je wat dat betreft ook een paar keer van je slechtste kant zien. Maar zoals ik al zei, réken maar dat heel veel mannen lang haar boven kort prefereren. Dan zal je het toch echt over de overgrote meerderheid hebben. Een percentage boven de 90% sluit ik niet uit.quote:Op maandag 13 april 2009 17:26 schreef Apotheose het volgende:
quote:Op maandag 13 april 2009 14:05 schreef Lort het volgende:
Feit blijft dat vrouwen met kort haar enige zin in het leven opgezegd hebben. Hun leven is vervallen naar op de bank hangen en een sullig baantje. Met een man die eigenlijk van d'r af wil.
Hoe kan dit vraag je je misschien af?
Waarschijnlijk heeft de vrouw in kwestie zulke grote tegenslagen gehad dat ze het leven op gegeven heeft.
En wandelt nu als een zombie door de maatschappij.
De waarheid is bij sommige zaken inderdaad zó schokkend, dat je je geen houding weet aan te nemen en je vervolgens in lachen uitbarst.quote:
jah.........quote:Op maandag 13 april 2009 19:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De waarheid is bij sommige zaken inderdaad zó schokkend, dat je je geen houding weet aan te nemen en je vervolgens in lachen uitbarst.
Het is voor je eigen bestwil, je hebt het alleen nog niet door.quote:Op maandag 13 april 2009 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.........ik laat het maar groeien denk ik..........
Dat is ook typisch zo'n ratte koppiequote:
Langer is het sleutelwoord in deze zin. Langer staat 9 van de 10 keer gewoon beter.quote:Op maandag 13 april 2009 20:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat is ook typisch zo'n ratte koppie
Maar denk dat er wel wat van te maken is wanneer haar haar langer zou zijn met meer volume en dan eventueel in laagjes geknipt.
Ahh eind 20 en nu al a-sexueelquote:Op maandag 13 april 2009 16:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dit is een prima voorbeeld van zonde.quote:
Dat is FANNquote:Op maandag 13 april 2009 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is een prima voorbeeld van zonde.
Nee, als dat het gevolg is niet nee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:43 schreef Morrigan het volgende:
Vrouwen zouden gewoon niet aan kinderen moeten beginnen.
Nou, ik neem aan dat http://cindyscorner.hyves.nl/ je Hyves is, aangezien de fotos overeenkomen met je fotoboekquote:
Perfect beschrevenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef female81 het volgende:
Nog erger dan mensen waarbij het tijdens/na de zwangerschap gebeurt: Vrouwen zonder kinderen die (ver) voor hun dertigste al besluiten dat zo'n kapsel het he-le-maal is. Omdat ze volwassen zijn en serieus genomen willen worden door de rest van de wereld, of zo.![]()
Er lopen er hier in de buurt wat van die vrouwen, overigens meestal bezet, rond. Weliswaar nog niet rood geverfd (komt vast nog wel), maar wel met de korte, 'vlotte' piekjes. Het frisse, fruitige plaatje wordt compleet gemaakt met een vormeloos windjack, een net iets te korte spijkerbroek en stevige stappers. Vermoedelijk staat thuis bij voorkeur Sky Radio aan en staat er een Laaf in de tuin, en als die er nog niet is komt 'ie vast nog wel. Toekomstige hobby's: Scrapbooking en het beschilderen van dakpannen.
Qua vrouwen die wel kinderen hebben: Afgaande op een lange discussie die ik ooit op het Viva-forum las zit er ook vaak een solidariteits-gedachte achter. Oftewel: Niet willen opvallen tussen de andere moeders op het schoolplein. Het bleek zo te zijn dat de dames die het schoolplein met een modieus rokje en mooi lang (blond) haar betraden, met scheve ogen werden aangekeken door de andere moeders.
Die vast gehuld waren in een lekkere fleecetrui, zo'n windjack, zo'n net iets te kort spijkerbroek en stevige stappers. En er een kort, pittig kapsel bij droegen.
Precies.quote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets als dit.
Tevens,
[..]
Vrouw met pittig kapsel gespot.![]()
nah... bij het geslacht vindt ik het toch iets minderquote:Op dinsdag 14 april 2009 04:13 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
haren bij het vrouwelijk geslacht!
"proest"quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... bij het geslacht vindt ik het toch iets minder![]()
Stuur haar een condoleancekaartje vanwege het overlijden van haar seksleven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:34 schreef Samcali het volgende:
Onze buurvrouw heeft een brilletje en zo'n pittig kapsel.
Als je je zo kut over je kapsel voelt, doe jezelf en de medemens een plezier en laat het weer mooi en lang groeienquote:
Fail.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:32 schreef DrowningMan het volgende:
geweldig topic.
ik ben zelfs afgeknapt op een meisje dat ik eerst leuk vond maar later een zogenaamde hippe bob liet knippen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
natuurlijk het gaat ook om het innerlijk, maar ik kende haar toen nog niet zo goed.
heb inderdaad nog nooit van mn leven een vrouw met een kort 'vlot' kapsel gezien die er redelijk uitzag, eerder dramatisch. Ga dan bij Opzij werken...
* Grrrrrrrr rent gillend als een klein meisje rond in blinde paniek bij deze mental imagequote:Op dinsdag 14 april 2009 14:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan met zo'n net iets té korte broek en stevige laarsjes aan ...
Een metamorfose van niet super nog naar nog veel erger (ze is 22, lieve help!).quote:
Eensch...übermilfquote:Op zondag 12 april 2009 21:00 schreef B.E.D het volgende:
Linda met haar stralende lach een mooie ogen
is het al hoor........quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:53 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
[..]
Als je je zo kut over je kapsel voelt, doe jezelf en de medemens een plezier en laat het weer mooi en lang groeien.
wat een onzin,,,,,,quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef Sensationeel het volgende:
De Japanse onderzoeker Kosuke Iwano trok de conclusie dat dames een korter kapsel verkiezen naarmate de economie er beroerder voorstaat. (bron: VN)
Voor de volledigheid:quote:
da's waar..... dus dan is het hlemaal onzin dus......quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:36 schreef Sensationeel het volgende:
[..]
Voor de volledigheid:
''Eerlijk gezegd merken we daar in Nederland nog weinig van,' meldt hoofdredacteur Marco Jouret van kappersvak blad Le Salon. 'Om het haar kort te houden, moet je vaker naar de kapper. Dat is dus duurder dan langer haar.''
Prima instellingquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar..... dus dan is het hlemaal onzin dus......
nou ik doe lekker waar ik zin in heb......en vandaag is het lang en morgen misschien weer kort
boeien.........
Daarnaast kun je op dit gebied natuurlijk niet zomaar bevindingen m.b.t. mensen in Japan één op één toepassen op het Westen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:36 schreef Sensationeel het volgende:
[..]
Voor de volledigheid:
''Eerlijk gezegd merken we daar in Nederland nog weinig van,' meldt hoofdredacteur Marco Jouret van kappersvak blad Le Salon. 'Om het haar kort te houden, moet je vaker naar de kapper. Dat is dus duurder dan langer haar.''
Nee, dat klopt. Wellicht is zijn conclusie gebaseerd op vergelijkend onderzoek. Geen idee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarnaast kun je op dit gebied natuurlijk niet zomaar bevindingen m.b.t. mensen in Japan één op één toepassen op het Westen.
Ja, helaas welquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef female81 het volgende:
Nog erger dan mensen waarbij het tijdens/na de zwangerschap gebeurt: Vrouwen zonder kinderen die (ver) voor hun dertigste al besluiten dat zo'n kapsel het he-le-maal is. Omdat ze volwassen zijn en serieus genomen willen worden door de rest van de wereld, of zo.![]()
Er lopen er hier in de buurt wat van die vrouwen, overigens meestal bezet, rond. Weliswaar nog niet rood geverfd (komt vast nog wel), maar wel met de korte, 'vlotte' piekjes. Het frisse, fruitige plaatje wordt compleet gemaakt met een vormeloos windjack, een net iets te korte spijkerbroek en stevige stappers. Vermoedelijk staat thuis bij voorkeur Sky Radio aan en staat er een Laaf in de tuin, en als die er nog niet is komt 'ie vast nog wel. Toekomstige hobby's: Scrapbooking en het beschilderen van dakpannen.
Qua vrouwen die wel kinderen hebben: Afgaande op een lange discussie die ik ooit op het Viva-forum las zit er ook vaak een solidariteits-gedachte achter. Oftewel: Niet willen opvallen tussen de andere moeders op het schoolplein. Het bleek zo te zijn dat de dames die het schoolplein met een modieus rokje en mooi lang (blond) haar betraden, met scheve ogen werden aangekeken door de andere moeders.
Die vast gehuld waren in een lekkere fleecetrui, zo'n windjack, zo'n net iets te kort spijkerbroek en stevige stappers. En er een kort, pittig kapsel bij droegen.
Vrouwen zijn dan ook gewoon jaloerse en tuttebollen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, helaas wel![]()
Maar sowieso, ik droeg (en draag) heel vaak hakken, omdat ik dat mooi en sexy vind. Kreeg ik ook heel vaak opmerkingen over. Kom op zeg, een vrouw mag toch best een beetje vrouwelijk zijn?
Vrouwen zijn krengen tegenover elkaar, maar je hebt helemaal gelijk, lekker vrouwelijk zijn als je je daar goed bij voelt en laat die zuurpruimen maar in de stront zakken!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, helaas wel![]()
Maar sowieso, ik droeg (en draag) heel vaak hakken, omdat ik dat mooi en sexy vind. Kreeg ik ook heel vaak opmerkingen over. Kom op zeg, een vrouw mag toch best een beetje vrouwelijk zijn?
Ja, in dat soort gevallen wel... "Ja maar dat is niet praktisch!"quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook gewoon jaloerse en tuttebollen.
Klopt. Maar de luie huisvrouw is toch te lui om uberhaupt iets aan haar uiterlijk te doen, dus dat laten ze maar, met als gevolg een nóg lelijker kapsel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef TheDenialTwist het volgende:
Het is trouwens ook helemaal niet makkelijker om het kort te hebben, dat vereist veel meer geföhn en gedoe en spul dat erin moet. Dus dat is een slecht excuus
Luie huisvrouw? Ik krijg nu opeens beelden van iemand die ik ken op het netvlies (middelbare leeftijd).quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Klopt. Maar de luie huisvrouw is toch te lui om uberhaupt iets aan haar uiterlijk te doen, dus dat laten ze maar, met als gevolg een nóg lelijker kapsel.
2 totaal verschillende foto's, lekker om te vergelijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel eens kort haar gehad, en ik kan het op zich wel hebben, maar lang haar staat me toch een stuk beter. En dan voel ik me ook mooier
Kort haar
vs
Lang haar
Ik weet het wel
Ik heb heel weinig foto's van mij met kort haar (waarschijnlijk omdat ik het zo lelijk vond).quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
2 totaal verschillende foto's, lekker om te vergelijken.
allebei is lang haarquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
2 totaal verschillende foto's, lekker om te vergelijken.
Nee, al was het op die foto wel een korter kapsel wat weer aan het groeien was.quote:
Wat een pittig kort koppiequote:Op dinsdag 14 april 2009 19:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig foto's van mij met kort haar (waarschijnlijk omdat ik het zo lelijk vond).
De andere die ik voor je heb is deze
.
Gegronde klacht, wat een lijken door dat korte haar ratte koppies verschijnselquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:24 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
JEEEEEZUS!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:24 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
...?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JEEEEEZUS!!![]()
Die meisjes, ja: MEISJES!!! zijn godverdomme nét 20 en hebben de uitstraling van een vrouw van ergens halverwege de 30 *bwork![]()
Die eerste zou ook gewoon een behoorlijke babe kunnen zijn als ze zich niet zo'n aseksuele conservatieve houding aanmat. Zonde, zonde zonde!!!!
Ik denk dat ie de derde bedoelt, maar ze zijn allemaal er niet beter op gewordenquote:
quote:Motivationals class="spoiler">
Kolere.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
trouwens kijk deze foto:
[ afbeelding ]
Wtf ik moet er niet aan denken om zon kapsel te hebben helemaal niet die rechter![]()
Ik weet niet , ze stonden op die ene site waar ook die andere foto's vandaan kwamen..quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Kolere.![]()
Maar dat zijn oude foto's volgens mij.
Ik mag et hopen voor hem, die 3e is eigenlijk wel zon voorbeeld van met kort haar:quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de derde bedoelt, maar ze zijn allemaal er niet beter op geworden
Weer die Yes-haarlijn. Je zou voor de grap de Yes eens open moeten slaan, en dan bedoel ik die metamorfose-rubriek die er elke week weer in staat. Daar halen ze dat geintje week na week weer uit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JEEEEEZUS!!![]()
Die meisjes, ja: MEISJES!!! zijn godverdomme nét 20 en hebben de uitstraling van een vrouw van ergens halverwege de 30 *bwork![]()
Nee, maar wel onder 'lelijk koppie'.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Kings het volgende:
Kvind dit wel meevallen, of valt dit niet onder een 'kort koppie'?
[ afbeelding ]
Moest dat nou? Nu zit mijn computer onder metquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:24 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Zal wel door het kapsel komen, maar ik vind die derde absoluut niet knap.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik mag et hopen voor hem, die 3e is eigenlijk wel zon voorbeeld van met kort haar:Met lang haar is ze waarschijnlijk nog wel enigzins te doen
quote:Op zondag 12 april 2009 21:48 schreef A-mineur het volgende:
Leuk:
[ afbeelding ]
Niet leuk:
[ afbeelding ]Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oudere vrouwen met langer haar zijn 9 van de 10 keer van die vieze boerinnen.Roken is lekker
Nee maar wel stukken beter dan die 1e in ieder gevalquote:Op woensdag 15 april 2009 00:51 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zal wel door het kapsel komen, maar ik vind die derde absoluut niet knap.
Wtfquote:
Daar valt ook met lang haar weinig aan te redden, vrees ik.quote:
Balkenende heeft ook zoiets jaquote:Op woensdag 15 april 2009 10:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is niet vlot, dat is gewoon een typisch katholiek kapsel
1 pot nat blijkt dus maar weer eensquote:
Ja, alsof het met lang haar wel een knappe vrouw zou zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 10:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar valt ook met lang haar weinig aan te redden, vrees ik.
geboortedatum: 1973quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:19 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind dit idd niet echt onder een 'kort' koppie vallen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Kings het volgende:
Kvind dit wel meevallen, of valt dit niet onder een 'kort koppie'?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:19 schreef Samcali het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:28 schreef RickoKun het volgende:
Al die lompe aangeslagen 40 jarige dozen hier gaan plaatjes posten van hollywoodsterren (die dus allemaal gephotoshopped e.d zijn en op dit moment al lang weer lang haar hebben) voelen zich hard in hun niet gekortwiekte vagina geschopt.
Wat een ware woorden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef female81 het volgende:
korte, 'vlotte' piekjes. Het frisse, fruitige plaatje wordt compleet gemaakt met een vormeloos windjack, een net iets te korte spijkerbroek en stevige stappers. Vermoedelijk staat thuis bij voorkeur Sky Radio aan en staat er een Laaf in de tuin, en als die er nog niet is komt 'ie vast nog wel. Toekomstige hobby's: Scrapbooking en het beschilderen van dakpannen.
Als de jaloerse hoeren die ze zijn. Blergh, om te kotsen die houding. Dat ze allemaal maar heel dik worden (dat worden ze namelijk ook vaak) en daar heel ongelukkig over gaan huilen. MOET JE MAAR MOEITE DOEN OM NIET TE VERSLONZEN, SLET.quote:Qua vrouwen die wel kinderen hebben: Afgaande op een lange discussie die ik ooit op het Viva-forum las zit er ook vaak een solidariteits-gedachte achter.
Oftewel: Niet willen opvallen tussen de andere moeders op het schoolplein. Het bleek zo te zijn dat de dames die het schoolplein met een modieus rokje en mooi lang (blond) haar betraden, met scheve ogen werden aangekeken door de andere moeders.
De groepsdruk onder de vlotte moeders stijgt dan natuurlijk. Vraag is of een vrouw sterk genoeg in haar schoenen staat om er niet voor te bezwijken, of wél.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:55 schreef dubidub het volgende:
Op m'n werk was een 26-jarige blondine moeder geworden. Een oudere huisvrouw (vlot, pittig kapsel) vroeg haar direct of ze haar paardestaart ging afknippen, want lang haar kan echt niet, moeder zijnde.
Nee hoor. Ze lachte erom en heeft 'm nogsteeds, gelukkig.Ik 'schrok' er wel van dat het bij veel vrouwen zó diepgeworteld zit dat je wel een vlot en pittig kapsel móet hebben om een goede moeder te zijn. Wie heeft dat ooit verzonnen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De groepsdruk onder de vlotte moeders stijgt dan natuurlijk. Vraag is of een vrouw sterk genoeg in haar schoenen staat om er niet voor te bezwijken, of wél.
Kwestie van tijd..
De orde van vlotte moeders?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze lachte erom en heeft 'm nogsteeds, gelukkig.Ik 'schrok' er wel van dat het bij veel vrouwen zó diepgeworteld zit dat je wel een vlot en pittig kapsel móet hebben om een goede moeder te zijn. Wie heeft dat ooit verzonnen?
anders haal je ff oude koeien uit de sloot. En heb je echt totaal niks beters te doen dan in mijn postgeschiedenis zitten te spitten??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:02 schreef Yu-Kee het volgende:
Aha, nu snap ik waarom je zo reageert in Lifestyle, Apotheose!
Maar is je haar in bijna 2 jaar tijd nog steeds niet gegroeid dan?
Kort - Approved:quote:Op maandag 13 april 2009 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Krulspelden / rollers in, permanentje er overheen en je bent helemaal moeder.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:50 schreef BruinBeertje het volgende:
Als ik moeder ben, met een man die niet meer van me afkomt. Ga ik meteen mijn haar superkort doen. Van die korte krulletjes, ik begrijp de huismoekes helemaal. Je gaat toch niet met lang haar rondlopen als je moeder bent, hallo-ho
Zoveel moeite heb ik niet gedaan hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:59 schreef Apotheose het volgende:
anders haal je ff oude koeien uit de sloot. En heb je echt totaal niks beters te doen dan in mijn postgeschiedenis zitten te spitten??Ga iemand anders vervelen joh.
en. Happy now? Mooi. Kun je rustig stervenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:50 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Zoveel moeite heb ik niet gedaan hoor.
Ik vroeg me gewoon af waar je frustratie tegen mensen die niet van vlotte pittige kapsel houden vandaan kwam en deed dus één simpele zoekopdracht.
Ik wil nog niet dood, want ik heb lang bruin krullend haar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:51 schreef Apotheose het volgende:
en. Happy now? Mooi. Kun je rustig sterven
polish a turd it's still a turdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:53 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Ik wil nog niet dood, want ik heb lang bruin krullend haar.
Ik vind het net een helm. Maar het is natuurlijk wel zo dat bovenstaand kapsel na ongeveer 2 maanden zo'n beetje op de schouders valt en dat gaat met die écht pittige korte koppies niet zo vlot.quote:
Oh, dáárom laat jij je haar niet groeien, het maakt bij de rest van jouw uiterlijk toch niet meer uit.quote:
niks originelers te verzinnen? Dan mij na-apen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Oh, dáárom laat jij je haar niet groeien, het maakt bij de rest van jouw uiterlijk toch niet meer uit.
Kort haar, lang haar, jij blijft een 'turd'.
Pittig karaktertje heb je hoor!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:16 schreef Apotheose het volgende:
niks originelers te verzinnen? Dan mij na-apen?Wanneer ga je nou die trein koppen?
hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef De_Rikster het volgende:
Je doet de reputatie van vrouwen met een vlot kapsel iig eer aan, kutwijf eerste klas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |