abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67990624
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:23 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dit is een prima voorbeeld van zonde.
Dat is FANN
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_67993035
geweldig topic.
ik ben zelfs afgeknapt op een meisje dat ik eerst leuk vond maar later een zogenaamde hippe bob liet knippen.
natuurlijk het gaat ook om het innerlijk, maar ik kende haar toen nog niet zo goed.
heb inderdaad nog nooit van mn leven een vrouw met een kort 'vlot' kapsel gezien die er redelijk uitzag, eerder dramatisch. Ga dan bij Opzij werken...
  dinsdag 14 april 2009 @ 00:41:06 #178
77575 NiTiN
Move On Up
pi_67993169
lang haar

en dan die wijven op een schoolplein: allemaal 'kort en pittig'. Godsamme man dat zou je toch een schop willen verkopen.

Kind geworpen, man gebonden, buit is binnen, klaar met aantrekkelijk zijn. Blegh
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_67993193
Vrouwen zouden gewoon niet aan kinderen moeten beginnen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_67993538
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:43 schreef Morrigan het volgende:
Vrouwen zouden gewoon niet aan kinderen moeten beginnen.
Nee, als dat het gevolg is niet nee.
pi_67994478
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:57 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Begin zelf eerst maar es
Nou, ik neem aan dat http://cindyscorner.hyves.nl/ je Hyves is, aangezien de fotos overeenkomen met je fotoboek .

Goed en dapper dat je jou soort komt verdedigen maar ook ik ben fervent voorstander van mooie, volle, lange
haren bij het vrouwelijk geslacht!
pi_67996719
Nog erger dan mensen waarbij het tijdens/na de zwangerschap gebeurt: Vrouwen zonder kinderen die (ver) voor hun dertigste al besluiten dat zo'n kapsel het he-le-maal is. Omdat ze volwassen zijn en serieus genomen willen worden door de rest van de wereld, of zo.

Er lopen er hier in de buurt wat van die vrouwen, overigens meestal bezet, rond. Weliswaar nog niet rood geverfd (komt vast nog wel), maar wel met de korte, 'vlotte' piekjes. Het frisse, fruitige plaatje wordt compleet gemaakt met een vormeloos windjack, een net iets te korte spijkerbroek en stevige stappers. Vermoedelijk staat thuis bij voorkeur Sky Radio aan en staat er een Laaf in de tuin, en als die er nog niet is komt 'ie vast nog wel. Toekomstige hobby's: Scrapbooking en het beschilderen van dakpannen.

Qua vrouwen die wel kinderen hebben: Afgaande op een lange discussie die ik ooit op het Viva-forum las zit er ook vaak een solidariteits-gedachte achter. Oftewel: Niet willen opvallen tussen de andere moeders op het schoolplein. Het bleek zo te zijn dat de dames die het schoolplein met een modieus rokje en mooi lang (blond) haar betraden, met scheve ogen werden aangekeken door de andere moeders.

Die vast gehuld waren in een lekkere fleecetrui, zo'n windjack, zo'n net iets te kort spijkerbroek en stevige stappers. En er een kort, pittig kapsel bij droegen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2009 09:59:47 ]
pi_67997452
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef female81 het volgende:
Nog erger dan mensen waarbij het tijdens/na de zwangerschap gebeurt: Vrouwen zonder kinderen die (ver) voor hun dertigste al besluiten dat zo'n kapsel het he-le-maal is. Omdat ze volwassen zijn en serieus genomen willen worden door de rest van de wereld, of zo.

Er lopen er hier in de buurt wat van die vrouwen, overigens meestal bezet, rond. Weliswaar nog niet rood geverfd (komt vast nog wel), maar wel met de korte, 'vlotte' piekjes. Het frisse, fruitige plaatje wordt compleet gemaakt met een vormeloos windjack, een net iets te korte spijkerbroek en stevige stappers. Vermoedelijk staat thuis bij voorkeur Sky Radio aan en staat er een Laaf in de tuin, en als die er nog niet is komt 'ie vast nog wel. Toekomstige hobby's: Scrapbooking en het beschilderen van dakpannen.

Qua vrouwen die wel kinderen hebben: Afgaande op een lange discussie die ik ooit op het Viva-forum las zit er ook vaak een solidariteits-gedachte achter. Oftewel: Niet willen opvallen tussen de andere moeders op het schoolplein. Het bleek zo te zijn dat de dames die het schoolplein met een modieus rokje en mooi lang (blond) haar betraden, met scheve ogen werden aangekeken door de andere moeders.

Die vast gehuld waren in een lekkere fleecetrui, zo'n windjack, zo'n net iets te kort spijkerbroek en stevige stappers. En er een kort, pittig kapsel bij droegen.
Perfect beschreven
Cool story, Hansel.
  dinsdag 14 april 2009 @ 10:32:49 #185
234450 Prism
English, Fitz or Kitty.
pi_67998079
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:05 schreef Adelante het volgende:

[..]

Moet jij ook zittend plassen?
Is te proberen _
"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
pi_67998910
Verschrikkelijk, echt geen woorden voor..

Vrouwen met lang verzorgd haar
Vrouwen met een kort, vlot en pittig (roodgeverfd) kapsel

En inderdaad, ga maar voor de gein kijken op een basisschool, als de kindertjes van school worden gehaald.. Die vrouwen zijn vaak rond de 30, en vaak dan al zo een kop.
De klaagbaak is een machine.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:31:51 #187
250039 Zaith
Verdomde kuwt soeplepel
pi_68000046
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets als dit.

Tevens,
[..]

Vrouw met pittig kapsel gespot.
Precies.

En eens met de klacht natuurlijk. Dat pittige, vlotte rode kapsel moet dood.
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
pi_68000291
lang haar
halflang haar
kort haar
"pittig vlot rood kapsel"
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_68000748
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 04:13 schreef Pfirsich-Banane het volgende:

haren bij het vrouwelijk geslacht!
nah... bij het geslacht vindt ik het toch iets minder
pi_68003531
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:51 schreef FANN het volgende:

[..]

nah... bij het geslacht vindt ik het toch iets minder
"proest"
pi_68003608
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:19 schreef Pfirsich-Banane het volgende:

[..]

"proest"
jah..... dat bedoel ik dus.....
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:22:19 #192
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_68003629
toch jammer dat het topic over langharige mannen gelijk wordt gesloten. Lijkt wel alsof de modjes hier over lange smerige metal haren beschikken.
pi_68003940
Onze buurvrouw heeft een brilletje en zo'n pittig kort kapsel. Vorig jaar was ze op mij verjaardag met haar 13 jarige dochter.

Vraagt de 85-jarige oma van mijn vriendin aan die dochter: "en hoe heet jij?" De dochter geeft antwoord, en vervolgens wijst oma naar de buurvrouw en zegt: "en dat is zeker je broertje?"
pi_68003984
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:34 schreef Samcali het volgende:
Onze buurvrouw heeft een brilletje en zo'n pittig kapsel.
Stuur haar een condoleancekaartje vanwege het overlijden van haar seksleven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_68004474
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:21 schreef FANN het volgende:

[..]

jah..... dat bedoel ik dus.....
Als je je zo kut over je kapsel voelt, doe jezelf en de medemens een plezier en laat het weer mooi en lang groeien .
pi_68004910
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:32 schreef DrowningMan het volgende:
geweldig topic.
ik ben zelfs afgeknapt op een meisje dat ik eerst leuk vond maar later een zogenaamde hippe bob liet knippen.
natuurlijk het gaat ook om het innerlijk, maar ik kende haar toen nog niet zo goed.
heb inderdaad nog nooit van mn leven een vrouw met een kort 'vlot' kapsel gezien die er redelijk uitzag, eerder dramatisch. Ga dan bij Opzij werken...
Fail.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:38:36 #197
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_68006000

Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 14:54:45 #198
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_68006698
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:38 schreef Knuck-les het volgende:
[ afbeelding ]
En dan met zo'n net iets té korte broek en stevige laarsjes aan ...
F.K.A. SuperwormJim
pi_68006770
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:38 schreef Knuck-les het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is gewoon hetzelfde als op papier zetten dat je man vreemd mag gaan, ondertekend en wel.
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:57:38 #200
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')