Dat is FANNquote:Op maandag 13 april 2009 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is een prima voorbeeld van zonde.
Nee, als dat het gevolg is niet nee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:43 schreef Morrigan het volgende:
Vrouwen zouden gewoon niet aan kinderen moeten beginnen.
Nou, ik neem aan dat http://cindyscorner.hyves.nl/ je Hyves is, aangezien de fotos overeenkomen met je fotoboekquote:
Perfect beschrevenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef female81 het volgende:
Nog erger dan mensen waarbij het tijdens/na de zwangerschap gebeurt: Vrouwen zonder kinderen die (ver) voor hun dertigste al besluiten dat zo'n kapsel het he-le-maal is. Omdat ze volwassen zijn en serieus genomen willen worden door de rest van de wereld, of zo.![]()
Er lopen er hier in de buurt wat van die vrouwen, overigens meestal bezet, rond. Weliswaar nog niet rood geverfd (komt vast nog wel), maar wel met de korte, 'vlotte' piekjes. Het frisse, fruitige plaatje wordt compleet gemaakt met een vormeloos windjack, een net iets te korte spijkerbroek en stevige stappers. Vermoedelijk staat thuis bij voorkeur Sky Radio aan en staat er een Laaf in de tuin, en als die er nog niet is komt 'ie vast nog wel. Toekomstige hobby's: Scrapbooking en het beschilderen van dakpannen.
Qua vrouwen die wel kinderen hebben: Afgaande op een lange discussie die ik ooit op het Viva-forum las zit er ook vaak een solidariteits-gedachte achter. Oftewel: Niet willen opvallen tussen de andere moeders op het schoolplein. Het bleek zo te zijn dat de dames die het schoolplein met een modieus rokje en mooi lang (blond) haar betraden, met scheve ogen werden aangekeken door de andere moeders.
Die vast gehuld waren in een lekkere fleecetrui, zo'n windjack, zo'n net iets te kort spijkerbroek en stevige stappers. En er een kort, pittig kapsel bij droegen.
Precies.quote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets als dit.
Tevens,
[..]
Vrouw met pittig kapsel gespot.![]()
nah... bij het geslacht vindt ik het toch iets minderquote:Op dinsdag 14 april 2009 04:13 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
haren bij het vrouwelijk geslacht!
"proest"quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... bij het geslacht vindt ik het toch iets minder![]()
Stuur haar een condoleancekaartje vanwege het overlijden van haar seksleven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:34 schreef Samcali het volgende:
Onze buurvrouw heeft een brilletje en zo'n pittig kapsel.
Als je je zo kut over je kapsel voelt, doe jezelf en de medemens een plezier en laat het weer mooi en lang groeienquote:
Fail.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:32 schreef DrowningMan het volgende:
geweldig topic.
ik ben zelfs afgeknapt op een meisje dat ik eerst leuk vond maar later een zogenaamde hippe bob liet knippen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
natuurlijk het gaat ook om het innerlijk, maar ik kende haar toen nog niet zo goed.
heb inderdaad nog nooit van mn leven een vrouw met een kort 'vlot' kapsel gezien die er redelijk uitzag, eerder dramatisch. Ga dan bij Opzij werken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |