Ah, kijk daar is de eerste alquote:Op zondag 12 april 2009 20:54 schreef N.icka het volgende:
mannen met dit soort achterhaalde topics zijn a-seksueel
Dat was dan ook de intentie zure slootquote:
En lang haarquote:Op zondag 12 april 2009 21:00 schreef B.E.D het volgende:
Linda met haar stralende lach een mooie ogen
Zure sloot , weer zo origineelquote:Op zondag 12 april 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was dan ook de intentie zure sloot
en de groeten aan Sinnerz!
Moet jij ook zittend plassen?quote:Op zondag 12 april 2009 21:04 schreef Desunoto het volgende:
Dankzij dit topic staat m'n tv nu op RTL4.
Jij bent geen vrouwquote:
En toch vind ik sommige vrouwen met vlotte kapsels sexy... Hoax!quote:
Geloof dat jij diegene bent die A-seksueel is.quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
hebben hun sexuele bezinning verloren.
Bron: RTL4 miljoenenjacht
Klacht: vrouwen met kort haar zijn sowieso A-seksueel
En dat baseer jij op?quote:Op zondag 12 april 2009 21:15 schreef Lort het volgende:
[..]
Geloof dat jij diegene bent die A-seksueel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
Iets aan die mond haalt mij het bloed onder de nagels vandaan en ik kan zo niet vertellen wat..quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iets aan die mond haalt mij het bloed onder de nagels vandaan en ik kan zo niet vertellen wat..
Vrouw met pittig kapsel gespot.quote:Op zondag 12 april 2009 21:52 schreef Apotheose het volgende:
mensen die met de meute meelopen omdat dat stoer is. En daarom maar lullen zoals ze denken dat de rest van die meute ook zou lullen.Veel plezier in jullie kleine zielige wereldjes he
Eesch!quote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef OldJeller het volgende:
Deze klacht kan niet vaak genoeg aan bod komen.
En dan moeten we voornamelijk denken aan vrouwen die getrouwd zijn en net hun eerste kind hebben gekregen.. resultaat -> haar afknippen, rood verven, piekend.. "pittig, hip, stoer kapsel"
In zo'n geval weet je dat je gefaald hebt als man en geen autoriteit hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Wat dacht je TS? Héé het is Pasen waarschijnlijk is iedereen al vergeten dat deze "grap" al 100x is gemaakt. Origineel man, nee echt.quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:57 schreef timmmmm het volgende:
Adelante kijkt miljoenenjacht.
A. zit zwaar onder de plakMaar ik plas niet zittendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Je moet erbij denken: Ziet ze er leuker uit met lang haar?quote:
Voor dat kofferspelquote:
Beste OldJeller,quote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef OldJeller het volgende:
Deze klacht kan niet vaak genoeg aan bod komen.
En dan moeten we voornamelijk denken aan vrouwen die getrouwd zijn en net hun eerste kind hebben gekregen.. resultaat -> haar afknippen, rood verven, piekend.. "pittig, hip, stoer kapsel"
In zo'n geval weet je dat je gefaald hebt als man en geen autoriteit hebt.
Er trad een feest der herkenning op toen je mijn post las, verneem ik hieruit?quote:Op maandag 13 april 2009 01:48 schreef Lort het volgende:
[..]
Beste OldJeller,
Jij bent wel de laatste die over iets van autoriteit beschikt. En dat is ook nog wel een moderator.
Onvoorstelbaar. Van een goede moderator mag je verwachte dat die wel enigszins respect heeft voor anderen. En al helemaal niet mensen in hoekjes plaats, nota bene enkel en alleen om de haardracht. Hoe oppervlakkig en treurig kan een mens zijn?
Beste OldJeller,quote:Op maandag 13 april 2009 02:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er trad een feest der herkenning op toen je mijn post las, verneem ik hieruit?
Best Lort,
Dat ik moderator ben, staat natuurlijk los van mijn persoonlijke mening die ik in verschillende subfora tentoon stel.
Ik kan geen respect opbrengen voor vrouwen die hun rug toekeren naar het vrouw zijn, en hun man in de kou laten staan door te veranderen in een afschuwelijke draak in plaats van de vrouw waarmee de man in het huwelijk is getreden. Ik verafschuw het.
Excuses, ik heb m'n post al geëdit waardoor één en ander verduidelijkt wordt.quote:Op maandag 13 april 2009 02:16 schreef Lort het volgende:
[..]
Beste OldJeller,
Dat kan maar een stukje professionaliteit mis ik hier zeker. Doordat je moderator ben moet je toch wat terughoudender zijn in je mening vind ik. Een moderator is er immers voor dat het alles een beetje netjes blijft op het forum en de regels gehandhaafd worden. En zeker niet om overdreven reacties posten.
Ik begin me echt af te vragen hoe fok! aan z'n moderators komt...
Er is iets gruwelijk mis met de wijze waarop de mond/neus/ogen op dat gezicht geplakt zitten...quote:
niet zeiken !quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
Zeik eens niet zo, als hij een mening heeft mag hij die gerust uiten. Dat jij je aangesproken voelt verandert niks aan de zaak. Steek dat vlotte kapsel van je maar in ja achterwerkquote:Op maandag 13 april 2009 02:16 schreef Lort het volgende:
[..]
Beste OldJeller,
Dat kan maar een stukje professionaliteit mis ik hier zeker. Doordat je moderator ben moet je toch wat terughoudender zijn in je mening vind ik. Een moderator is er immers voor dat het alles een beetje netjes blijft op het forum en de regels gehandhaafd worden. En zeker niet om overdreven reacties posten.
Ik begin me echt af te vragen hoe fok! aan z'n moderators komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |