Ah, kijk daar is de eerste alquote:Op zondag 12 april 2009 20:54 schreef N.icka het volgende:
mannen met dit soort achterhaalde topics zijn a-seksueel
Dat was dan ook de intentie zure slootquote:
En lang haarquote:Op zondag 12 april 2009 21:00 schreef B.E.D het volgende:
Linda met haar stralende lach een mooie ogen
Zure sloot , weer zo origineelquote:Op zondag 12 april 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was dan ook de intentie zure sloot
en de groeten aan Sinnerz!
Moet jij ook zittend plassen?quote:Op zondag 12 april 2009 21:04 schreef Desunoto het volgende:
Dankzij dit topic staat m'n tv nu op RTL4.
Jij bent geen vrouwquote:
En toch vind ik sommige vrouwen met vlotte kapsels sexy... Hoax!quote:
Geloof dat jij diegene bent die A-seksueel is.quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
hebben hun sexuele bezinning verloren.
Bron: RTL4 miljoenenjacht
Klacht: vrouwen met kort haar zijn sowieso A-seksueel
En dat baseer jij op?quote:Op zondag 12 april 2009 21:15 schreef Lort het volgende:
[..]
Geloof dat jij diegene bent die A-seksueel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
Iets aan die mond haalt mij het bloed onder de nagels vandaan en ik kan zo niet vertellen wat..quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iets aan die mond haalt mij het bloed onder de nagels vandaan en ik kan zo niet vertellen wat..
Vrouw met pittig kapsel gespot.quote:Op zondag 12 april 2009 21:52 schreef Apotheose het volgende:
mensen die met de meute meelopen omdat dat stoer is. En daarom maar lullen zoals ze denken dat de rest van die meute ook zou lullen.Veel plezier in jullie kleine zielige wereldjes he
Eesch!quote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef OldJeller het volgende:
Deze klacht kan niet vaak genoeg aan bod komen.
En dan moeten we voornamelijk denken aan vrouwen die getrouwd zijn en net hun eerste kind hebben gekregen.. resultaat -> haar afknippen, rood verven, piekend.. "pittig, hip, stoer kapsel"
In zo'n geval weet je dat je gefaald hebt als man en geen autoriteit hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Wat dacht je TS? Héé het is Pasen waarschijnlijk is iedereen al vergeten dat deze "grap" al 100x is gemaakt. Origineel man, nee echt.quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:57 schreef timmmmm het volgende:
Adelante kijkt miljoenenjacht.
A. zit zwaar onder de plakMaar ik plas niet zittendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Je moet erbij denken: Ziet ze er leuker uit met lang haar?quote:
Voor dat kofferspelquote:
Beste OldJeller,quote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef OldJeller het volgende:
Deze klacht kan niet vaak genoeg aan bod komen.
En dan moeten we voornamelijk denken aan vrouwen die getrouwd zijn en net hun eerste kind hebben gekregen.. resultaat -> haar afknippen, rood verven, piekend.. "pittig, hip, stoer kapsel"
In zo'n geval weet je dat je gefaald hebt als man en geen autoriteit hebt.
Er trad een feest der herkenning op toen je mijn post las, verneem ik hieruit?quote:Op maandag 13 april 2009 01:48 schreef Lort het volgende:
[..]
Beste OldJeller,
Jij bent wel de laatste die over iets van autoriteit beschikt. En dat is ook nog wel een moderator.
Onvoorstelbaar. Van een goede moderator mag je verwachte dat die wel enigszins respect heeft voor anderen. En al helemaal niet mensen in hoekjes plaats, nota bene enkel en alleen om de haardracht. Hoe oppervlakkig en treurig kan een mens zijn?
Beste OldJeller,quote:Op maandag 13 april 2009 02:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er trad een feest der herkenning op toen je mijn post las, verneem ik hieruit?
Best Lort,
Dat ik moderator ben, staat natuurlijk los van mijn persoonlijke mening die ik in verschillende subfora tentoon stel.
Ik kan geen respect opbrengen voor vrouwen die hun rug toekeren naar het vrouw zijn, en hun man in de kou laten staan door te veranderen in een afschuwelijke draak in plaats van de vrouw waarmee de man in het huwelijk is getreden. Ik verafschuw het.
Excuses, ik heb m'n post al geëdit waardoor één en ander verduidelijkt wordt.quote:Op maandag 13 april 2009 02:16 schreef Lort het volgende:
[..]
Beste OldJeller,
Dat kan maar een stukje professionaliteit mis ik hier zeker. Doordat je moderator ben moet je toch wat terughoudender zijn in je mening vind ik. Een moderator is er immers voor dat het alles een beetje netjes blijft op het forum en de regels gehandhaafd worden. En zeker niet om overdreven reacties posten.
Ik begin me echt af te vragen hoe fok! aan z'n moderators komt...
Er is iets gruwelijk mis met de wijze waarop de mond/neus/ogen op dat gezicht geplakt zitten...quote:
niet zeiken !quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
Zeik eens niet zo, als hij een mening heeft mag hij die gerust uiten. Dat jij je aangesproken voelt verandert niks aan de zaak. Steek dat vlotte kapsel van je maar in ja achterwerkquote:Op maandag 13 april 2009 02:16 schreef Lort het volgende:
[..]
Beste OldJeller,
Dat kan maar een stukje professionaliteit mis ik hier zeker. Doordat je moderator ben moet je toch wat terughoudender zijn in je mening vind ik. Een moderator is er immers voor dat het alles een beetje netjes blijft op het forum en de regels gehandhaafd worden. En zeker niet om overdreven reacties posten.
Ik begin me echt af te vragen hoe fok! aan z'n moderators komt...
Indd.. als ik later ooit zover kom dat ik me wil settelen met 1 vrouw en dan gaat ze in 1x zo dr haar kort knippen en verven dan heeft ze de keuze, of ik swaffel haar dood of we gaan scheidenquote:Op maandag 13 april 2009 02:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Best Lort,
Dat ik moderator ben, staat natuurlijk los van mijn persoonlijke mening die ik in verschillende subfora tentoon stel.
Ik kan geen respect opbrengen voor vrouwen die hun rug toekeren naar het vrouw zijn, en hun man in de kou laten staan door te veranderen in een afschuwelijke draak in plaats van de vrouw waarmee de man in het huwelijk is getreden. Ik verafschuw het.
-edit-
o, het is overigens niet enkel haardracht, het is ook een lichamelijk aspect. Naast dat ze zichzelf één of ander fout "kapsel" aan laten meten, komen ze ook nog eens kilo's aan en dragen ze lelijke kleren. Aangezien ze kinderen hebben met hun man, is de buit binnen en zal die ook wel binnen blijven. Ze hoeven dus niet meer aantrekkelijk te zijn en veranderen binnen enkele weken tot maanden in onbeholpen walvissen.
oooeeee snel wegwezen voordat je een ziekte krijgtquote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets als dit.
Tevens,
[..]
Vrouw met pittig kapsel gespot.![]()
riiightquote:Op maandag 13 april 2009 10:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd.. als ik later ooit zover kom dat ik me wil settelen met 1 vrouw en dan gaat ze in 1x zo dr haar kort knippen en verven dan heeft ze de keuze, of ik swaffel haar dood of we gaan scheiden
Vrouwen horen sexy te zijn
Ohja en er zijn natuurlijk wel vrouwen met kort haar die sexy zijn, alleen je zou voor de lol eens moeten kijken hoe ze eruit zien met lang haar, NOG geiler![]()
Inderdaad. Is gewoon scheef.quote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iets aan die mond haalt mij het bloed onder de nagels vandaan en ik kan zo niet vertellen wat..
Dat er überhaupt vrouwen zijn die erover denken zichzelf een vlot en pittig kapsel aan te meten. Je mag wel een beetje meer respect hebben voor je man.quote:Op maandag 13 april 2009 11:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
riiightGaan scheiden als je vrouw een ander kapsel heeft wat JIJ niet mooi vind.
Denk dat je uberhaupt met zo'n instelling nooit gaat trouwen
Die link snap ik niet.quote:Op zondag 12 april 2009 20:54 schreef N.icka het volgende:
mannen met dit soort achterhaalde topics zijn a-seksueel
flikker op met je respect.quote:Op maandag 13 april 2009 11:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat er überhaupt vrouwen zijn die erover denken zichzelf een vlot en pittig kapsel aan te meten. Je mag wel een beetje meer respect hebben voor je man.
quote:Op maandag 13 april 2009 10:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd.. als ik later ooit zover kom dat ik irl met een vrouw praat........
Wat een agressie zegquote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
flikker op met je respect.Als ie zo denkt hoepelt ie maar op als ie zo fucking narrow minded is. Dan verdient ie sowieso geen respect. Punt. Gelukkig verschillen smaken nog altijd en kun jij niet voor alle mannen op deze aardkloot praten.
sorry. Kan niet tegen dit soort onnozele gedoe. Bedoel prima dat je kort(er) kapsels niet mooi vind maar ga dan niet lopen lullen alsof de hele wereld er zo over denkt. En dan ook nog over respect beginnen...quote:
Tsja, ik denk dat mijn vermoedens over deze 'vrouw' (ze ist dat woord eigenlijk niet eens meer waardig) kloppen.quote:
95% van de mannen vind het wel hoor. En de andere 5% durft het niet te zeggen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sorry. Kan niet tegen dit soort onnozele gedoe. Bedoel prima dat je kort(er) kapsels niet mooi vind maar ga dan niet lopen lullen alsof de hele wereld er zo over denkt. En dan ook nog over respect beginnen...
nou prima. Als jij dat geloven wil... Be my guest. Toch knap dat je ALLE mannen op deze planeet ontmoet hebt en nog knapper is dat je met ALLE mannen over dit onderwerp hebt gesproken en NOG knapper is dat ze ALLEMAAL met je eens waren.quote:Op maandag 13 april 2009 12:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
95% van de mannen vind het wel hoor. En de andere 5% durft het niet te zeggen.
Iemand voelt zich aangesproken denkikquote:Op maandag 13 april 2009 11:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sorry. Kan niet tegen dit soort onnozele gedoe. Bedoel prima dat je kort(er) kapsels niet mooi vind maar ga dan niet lopen lullen alsof de hele wereld er zo over denkt. En dan ook nog over respect beginnen...
Steekproef.quote:Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou prima. Als jij dat geloven wil... Be my guest. Toch knap dat je ALLE mannen op deze planeet ontmoet hebt en nog knapper is dat je met ALLE mannen over dit onderwerp hebt gesproken en NOG knapper is dat ze ALLEMAAL met je eens waren.En toen werd je wakker?
Ik denk dat de kapper tijdens het knippen per ongeluk haar hersenen heeft aangetast.quote:
Ik weet dat het een schok voor je is dat je vlotte kapsel niet in de smaak valt, wat je kapster ook tegen je verteld heeft, maar ga nou niet doen alsof er iemand met gezond verstand zo'n vrouw wezen zou verkiezen boven een vrouw met lang haar.quote:Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou prima. Als jij dat geloven wil... Be my guest. Toch knap dat je ALLE mannen op deze planeet ontmoet hebt en nog knapper is dat je met ALLE mannen over dit onderwerp hebt gesproken en NOG knapper is dat ze ALLEMAAL met je eens waren.En toen werd je wakker?
bron?quote:Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iemand voelt zich aangesproken denkik![]()
En ik zweer je dat 99,9999% van alle mannen er zo over denkt.
quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Poll: Vlotte of pittige kapsels:JA! En tevens heb ik zelf een pittig kapsel NEE!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gezond verstand.quote:
Ik heb JA! En tevens heb ik zelf een pittig kapsel gestemd. Ik vond de 0 zo sneuquote:Op maandag 13 april 2009 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Poll: Vlotte of pittige kapsels:JA! En tevens heb ik zelf een pittig kapsel NEE!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
geen klachten hoorquote:Op maandag 13 april 2009 12:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Hilarisch hoe dit manwijf haar pittige kapsel maar blijft verdedigen. Al die opgekropte frustraties omdat je vriend niet meer met je naar bed wilIk denk dat de kleur van je gezicht onderhand mooi bij je pittige koppie past.
Bron?quote:Op maandag 13 april 2009 12:14 schreef Adelante het volgende:
Er zullen best mannen zijn die op kort vallen (of gewoon niets beters kunnen krijgen)
De polluitslag lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 13 april 2009 12:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
geen klachten hoorDus speak for yourself
quote:
Nee ik denk ook niet dat ik ooit ga trouwen nee, ik geloof niet echt in dat je met 1 vrouw je hele leven kan blijven.. Dat et over periode's van 10 jaar bijv wel kan geloof ik wel, maar niet je hele leven.quote:Op maandag 13 april 2009 11:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
riiightGaan scheiden als je vrouw een ander kapsel heeft wat JIJ niet mooi vind.
Denk dat je uberhaupt met zo'n instelling nooit gaat trouwen
Gelukkig denken de vrouwen die ik ken er net zo over als de mannen. Zo wil mijn vriendin graag dat ik haar doodknuppel als ze het ooit in haar hoofd haalt om een 'leuk kort vlot kapsel' te nemen.quote:Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iemand voelt zich aangesproken denkik![]()
En ik zweer je dat 99,9999% van alle mannen er zo over denkt.
grote jongenquote:Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De polluitslag lijkt me duidelijk.
doodknuppel? Dat wil ik meemakenquote:Op maandag 13 april 2009 13:00 schreef Molon.Labe het volgende:
[..]
Gelukkig denken de vrouwen die ik ken er net zo over als de mannen. Zo wil mijn vriendin graag dat ik haar doodknuppel als ze het ooit in haar hoofd haalt om een 'leuk kort vlot kapsel' te nemen.
Geweldig hoe Linda dat dan met haar lange lokken (en big smile) vertelt.quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
Onzin, je komt met iemand samen grotendeels om het innerlijk, maar uiterlijk speelt ook zeker een factor.quote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
flikker op met je respect.Als ie zo denkt hoepelt ie maar op als ie zo fucking narrow minded is. Dan verdient ie sowieso geen respect. Punt. Gelukkig verschillen smaken nog altijd en kun jij niet voor alle mannen op deze aardkloot praten.
jij ontmoet gewoon de verkeerde vrouwen.quote:Op maandag 13 april 2009 13:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Onzin, je komt met iemand samen grotendeels om het innerlijk, maar uiterlijk speelt ook zeker een factor.
Het is niet voor niets dat deze vrouwen pas een "vlot, pittig kapsel" laten aanmeten als ze zijn getrouwd én het eerste kind hebben. Want dan kan die man geen kant meer uit. De vrouw is van de markt af, lelijk zijn is toegestaan.. of een soortgelijke gedachtegang.
De man moet goed bij zichzelf nagaan of hij op enig moment in hun huwelijk voor zo'n afschuwelijke verrassing kan komen te staan. Desnoods zet je het in je huwelijkse voorwaarden.
Het gaat niet om wie wat precies ontmoet.quote:Op maandag 13 april 2009 13:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
jij ontmoet gewoon de verkeerde vrouwen.
meningen verschillen. Kun je eindeloos over zeuren, maar meningen blijven verschillen. That's a fact and you know itquote:Op maandag 13 april 2009 13:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het gaat niet om wie wat precies ontmoet.
Het gaat erom dat "pittige, vlotte kapsels" gewoon not done zijn. Het is vrouwonwaardig.
Het is inderdaad een mening dat het niet mannelijk is om als man een rokje aan te doen, hakken te dragen en nagels te lakken.quote:Op maandag 13 april 2009 13:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
meningen verschillen. Kun je eindeloos over zeuren, maar meningen blijven verschillen. That's a fact and you know it
zit je nou weer in de spiegel te kijken?quote:Op maandag 13 april 2009 13:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is inderdaad een mening dat het niet mannelijk is om als man een rokje aan te doen, hakken te dragen en nagels te lakken.
Dank voor deze prachtige repliek. Q.E.D.quote:Op maandag 13 april 2009 13:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zit je nou weer in de spiegel te kijken?
Jezus, is met het kortwieken van dat dode bosje gras op je hoofd ook je creativiteit verdwenen? Wat een kansarme reactie zeg. Hoe absurd de voorstelling (in jouw ogen) van Old Jeller ook was, het snijdt hout.quote:Op maandag 13 april 2009 13:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zit je nou weer in de spiegel te kijken?
Helemaal waar. Ik zou de scheidingspapieren meteen aanvragen.quote:Op maandag 13 april 2009 02:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Best Lort,
-edit-
o, het is overigens niet enkel haardracht, het is ook een lichamelijk aspect. Naast dat ze zichzelf één of ander fout "kapsel" aan laten meten, komen ze ook nog eens kilo's aan en dragen ze lelijke kleren. Aangezien ze kinderen hebben met hun man, is de buit binnen en zal die ook wel binnen blijven. Ze hoeven dus niet meer aantrekkelijk te zijn en veranderen binnen enkele weken tot maanden in onbeholpen walvissen.
"Kittige" kapsels *rilquote:
Ik krijg het gevoel dat Apotheose een beetje met spijt gevoelens zit. Maakt niet uit hoor meid, haar groeit ook weer aan. Alleen niet meer luisteren naar die mensen die het zo `vlot` vinden staan.quote:Op maandag 13 april 2009 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een prachtopic, bravo. Met name Apotheose bijw ie het maar niet doordringt dat korte kapsels not done zijn. Heb je je eerste kindje al uitgepoept? En zit je ook al aan de golden retriever? En je hobby's bestaan voornamelijk zeker uit nordic walking. Jouw soort kennen we onderhand wel.
Punt is vooral dat een lang kapsel in 99% van de gevallen beter staat. Echt, het is gewoon veel vrouwelijker. Als je met kort haar nog aantrekkelijk wil zijn kan je maar beter een ongelooflijk lichaam en knap snoetje hebben. En zelfs dan leg je het af tegen elke gemiddelde meid die wél een vrouwelijk kapsel heeft.quote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
oooeeee snel wegwezen voordat je een ziekte krijgtEn dan nog vind ik t wat aanstellerij. Sommigen staat t en sommigen ook niet. Net als met mannen met lang haar. De ene staat t, de ander niet. Maar zo kun je wel door blijven gaan right?
waarvan zou ik spijt moeten hebben?quote:Op maandag 13 april 2009 15:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat Apotheose een beetje met spijt gevoelens zit. Maakt niet uit hoor meid, haar groeit ook weer aan. Alleen niet meer luisteren naar die mensen die het zo `vlot` vinden staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |