* Grrrrrrrr rent gillend als een klein meisje rond in blinde paniek bij deze mental imagequote:Op dinsdag 14 april 2009 14:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan met zo'n net iets té korte broek en stevige laarsjes aan ...
Een metamorfose van niet super nog naar nog veel erger (ze is 22, lieve help!).quote:
Eensch...übermilfquote:Op zondag 12 april 2009 21:00 schreef B.E.D het volgende:
Linda met haar stralende lach een mooie ogen
is het al hoor........quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:53 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
[..]
Als je je zo kut over je kapsel voelt, doe jezelf en de medemens een plezier en laat het weer mooi en lang groeien.
wat een onzin,,,,,,quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef Sensationeel het volgende:
De Japanse onderzoeker Kosuke Iwano trok de conclusie dat dames een korter kapsel verkiezen naarmate de economie er beroerder voorstaat. (bron: VN)
Voor de volledigheid:quote:
da's waar..... dus dan is het hlemaal onzin dus......quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:36 schreef Sensationeel het volgende:
[..]
Voor de volledigheid:
''Eerlijk gezegd merken we daar in Nederland nog weinig van,' meldt hoofdredacteur Marco Jouret van kappersvak blad Le Salon. 'Om het haar kort te houden, moet je vaker naar de kapper. Dat is dus duurder dan langer haar.''
Prima instellingquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar..... dus dan is het hlemaal onzin dus......
nou ik doe lekker waar ik zin in heb......en vandaag is het lang en morgen misschien weer kort
boeien.........
Daarnaast kun je op dit gebied natuurlijk niet zomaar bevindingen m.b.t. mensen in Japan één op één toepassen op het Westen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:36 schreef Sensationeel het volgende:
[..]
Voor de volledigheid:
''Eerlijk gezegd merken we daar in Nederland nog weinig van,' meldt hoofdredacteur Marco Jouret van kappersvak blad Le Salon. 'Om het haar kort te houden, moet je vaker naar de kapper. Dat is dus duurder dan langer haar.''
Nee, dat klopt. Wellicht is zijn conclusie gebaseerd op vergelijkend onderzoek. Geen idee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarnaast kun je op dit gebied natuurlijk niet zomaar bevindingen m.b.t. mensen in Japan één op één toepassen op het Westen.
Ja, helaas welquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef female81 het volgende:
Nog erger dan mensen waarbij het tijdens/na de zwangerschap gebeurt: Vrouwen zonder kinderen die (ver) voor hun dertigste al besluiten dat zo'n kapsel het he-le-maal is. Omdat ze volwassen zijn en serieus genomen willen worden door de rest van de wereld, of zo.![]()
Er lopen er hier in de buurt wat van die vrouwen, overigens meestal bezet, rond. Weliswaar nog niet rood geverfd (komt vast nog wel), maar wel met de korte, 'vlotte' piekjes. Het frisse, fruitige plaatje wordt compleet gemaakt met een vormeloos windjack, een net iets te korte spijkerbroek en stevige stappers. Vermoedelijk staat thuis bij voorkeur Sky Radio aan en staat er een Laaf in de tuin, en als die er nog niet is komt 'ie vast nog wel. Toekomstige hobby's: Scrapbooking en het beschilderen van dakpannen.
Qua vrouwen die wel kinderen hebben: Afgaande op een lange discussie die ik ooit op het Viva-forum las zit er ook vaak een solidariteits-gedachte achter. Oftewel: Niet willen opvallen tussen de andere moeders op het schoolplein. Het bleek zo te zijn dat de dames die het schoolplein met een modieus rokje en mooi lang (blond) haar betraden, met scheve ogen werden aangekeken door de andere moeders.
Die vast gehuld waren in een lekkere fleecetrui, zo'n windjack, zo'n net iets te kort spijkerbroek en stevige stappers. En er een kort, pittig kapsel bij droegen.
Vrouwen zijn dan ook gewoon jaloerse en tuttebollen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, helaas wel![]()
Maar sowieso, ik droeg (en draag) heel vaak hakken, omdat ik dat mooi en sexy vind. Kreeg ik ook heel vaak opmerkingen over. Kom op zeg, een vrouw mag toch best een beetje vrouwelijk zijn?
Vrouwen zijn krengen tegenover elkaar, maar je hebt helemaal gelijk, lekker vrouwelijk zijn als je je daar goed bij voelt en laat die zuurpruimen maar in de stront zakken!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, helaas wel![]()
Maar sowieso, ik droeg (en draag) heel vaak hakken, omdat ik dat mooi en sexy vind. Kreeg ik ook heel vaak opmerkingen over. Kom op zeg, een vrouw mag toch best een beetje vrouwelijk zijn?
Ja, in dat soort gevallen wel... "Ja maar dat is niet praktisch!"quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook gewoon jaloerse en tuttebollen.
Klopt. Maar de luie huisvrouw is toch te lui om uberhaupt iets aan haar uiterlijk te doen, dus dat laten ze maar, met als gevolg een nóg lelijker kapsel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef TheDenialTwist het volgende:
Het is trouwens ook helemaal niet makkelijker om het kort te hebben, dat vereist veel meer geföhn en gedoe en spul dat erin moet. Dus dat is een slecht excuus
Luie huisvrouw? Ik krijg nu opeens beelden van iemand die ik ken op het netvlies (middelbare leeftijd).quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Klopt. Maar de luie huisvrouw is toch te lui om uberhaupt iets aan haar uiterlijk te doen, dus dat laten ze maar, met als gevolg een nóg lelijker kapsel.
2 totaal verschillende foto's, lekker om te vergelijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel eens kort haar gehad, en ik kan het op zich wel hebben, maar lang haar staat me toch een stuk beter. En dan voel ik me ook mooier
Kort haar
vs
Lang haar
Ik weet het wel
Ik heb heel weinig foto's van mij met kort haar (waarschijnlijk omdat ik het zo lelijk vond).quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
2 totaal verschillende foto's, lekker om te vergelijken.
allebei is lang haarquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
2 totaal verschillende foto's, lekker om te vergelijken.
Nee, al was het op die foto wel een korter kapsel wat weer aan het groeien was.quote:
Wat een pittig kort koppiequote:Op dinsdag 14 april 2009 19:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig foto's van mij met kort haar (waarschijnlijk omdat ik het zo lelijk vond).
De andere die ik voor je heb is deze
.
Gegronde klacht, wat een lijken door dat korte haar ratte koppies verschijnselquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:24 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
JEEEEEZUS!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:24 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
...?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JEEEEEZUS!!![]()
Die meisjes, ja: MEISJES!!! zijn godverdomme nét 20 en hebben de uitstraling van een vrouw van ergens halverwege de 30 *bwork![]()
Die eerste zou ook gewoon een behoorlijke babe kunnen zijn als ze zich niet zo'n aseksuele conservatieve houding aanmat. Zonde, zonde zonde!!!!
Ik denk dat ie de derde bedoelt, maar ze zijn allemaal er niet beter op gewordenquote:
quote:Motivationals class="spoiler">
Kolere.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
trouwens kijk deze foto:
[ afbeelding ]
Wtf ik moet er niet aan denken om zon kapsel te hebben helemaal niet die rechter![]()
Ik weet niet , ze stonden op die ene site waar ook die andere foto's vandaan kwamen..quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Kolere.![]()
Maar dat zijn oude foto's volgens mij.
Ik mag et hopen voor hem, die 3e is eigenlijk wel zon voorbeeld van met kort haar:quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de derde bedoelt, maar ze zijn allemaal er niet beter op geworden
Weer die Yes-haarlijn. Je zou voor de grap de Yes eens open moeten slaan, en dan bedoel ik die metamorfose-rubriek die er elke week weer in staat. Daar halen ze dat geintje week na week weer uit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JEEEEEZUS!!![]()
Die meisjes, ja: MEISJES!!! zijn godverdomme nét 20 en hebben de uitstraling van een vrouw van ergens halverwege de 30 *bwork![]()
Nee, maar wel onder 'lelijk koppie'.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Kings het volgende:
Kvind dit wel meevallen, of valt dit niet onder een 'kort koppie'?
[ afbeelding ]
Moest dat nou? Nu zit mijn computer onder metquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:24 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Zal wel door het kapsel komen, maar ik vind die derde absoluut niet knap.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik mag et hopen voor hem, die 3e is eigenlijk wel zon voorbeeld van met kort haar:Met lang haar is ze waarschijnlijk nog wel enigzins te doen
quote:Op zondag 12 april 2009 21:48 schreef A-mineur het volgende:
Leuk:
[ afbeelding ]
Niet leuk:
[ afbeelding ]Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oudere vrouwen met langer haar zijn 9 van de 10 keer van die vieze boerinnen.Roken is lekker
Nee maar wel stukken beter dan die 1e in ieder gevalquote:Op woensdag 15 april 2009 00:51 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zal wel door het kapsel komen, maar ik vind die derde absoluut niet knap.
Wtfquote:
Daar valt ook met lang haar weinig aan te redden, vrees ik.quote:
Balkenende heeft ook zoiets jaquote:Op woensdag 15 april 2009 10:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is niet vlot, dat is gewoon een typisch katholiek kapsel
1 pot nat blijkt dus maar weer eensquote:
Ja, alsof het met lang haar wel een knappe vrouw zou zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 10:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar valt ook met lang haar weinig aan te redden, vrees ik.
geboortedatum: 1973quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:19 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind dit idd niet echt onder een 'kort' koppie vallen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Kings het volgende:
Kvind dit wel meevallen, of valt dit niet onder een 'kort koppie'?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:19 schreef Samcali het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:28 schreef RickoKun het volgende:
Al die lompe aangeslagen 40 jarige dozen hier gaan plaatjes posten van hollywoodsterren (die dus allemaal gephotoshopped e.d zijn en op dit moment al lang weer lang haar hebben) voelen zich hard in hun niet gekortwiekte vagina geschopt.
Wat een ware woorden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef female81 het volgende:
korte, 'vlotte' piekjes. Het frisse, fruitige plaatje wordt compleet gemaakt met een vormeloos windjack, een net iets te korte spijkerbroek en stevige stappers. Vermoedelijk staat thuis bij voorkeur Sky Radio aan en staat er een Laaf in de tuin, en als die er nog niet is komt 'ie vast nog wel. Toekomstige hobby's: Scrapbooking en het beschilderen van dakpannen.
Als de jaloerse hoeren die ze zijn. Blergh, om te kotsen die houding. Dat ze allemaal maar heel dik worden (dat worden ze namelijk ook vaak) en daar heel ongelukkig over gaan huilen. MOET JE MAAR MOEITE DOEN OM NIET TE VERSLONZEN, SLET.quote:Qua vrouwen die wel kinderen hebben: Afgaande op een lange discussie die ik ooit op het Viva-forum las zit er ook vaak een solidariteits-gedachte achter.
Oftewel: Niet willen opvallen tussen de andere moeders op het schoolplein. Het bleek zo te zijn dat de dames die het schoolplein met een modieus rokje en mooi lang (blond) haar betraden, met scheve ogen werden aangekeken door de andere moeders.
Die vast gehuld waren in een lekkere fleecetrui, zo'n windjack, zo'n net iets te kort spijkerbroek en stevige stappers. En er een kort, pittig kapsel bij droegen.
De groepsdruk onder de vlotte moeders stijgt dan natuurlijk. Vraag is of een vrouw sterk genoeg in haar schoenen staat om er niet voor te bezwijken, of wél.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:55 schreef dubidub het volgende:
Op m'n werk was een 26-jarige blondine moeder geworden. Een oudere huisvrouw (vlot, pittig kapsel) vroeg haar direct of ze haar paardestaart ging afknippen, want lang haar kan echt niet, moeder zijnde.
Nee hoor. Ze lachte erom en heeft 'm nogsteeds, gelukkig.Ik 'schrok' er wel van dat het bij veel vrouwen zó diepgeworteld zit dat je wel een vlot en pittig kapsel móet hebben om een goede moeder te zijn. Wie heeft dat ooit verzonnen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De groepsdruk onder de vlotte moeders stijgt dan natuurlijk. Vraag is of een vrouw sterk genoeg in haar schoenen staat om er niet voor te bezwijken, of wél.
Kwestie van tijd..
De orde van vlotte moeders?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze lachte erom en heeft 'm nogsteeds, gelukkig.Ik 'schrok' er wel van dat het bij veel vrouwen zó diepgeworteld zit dat je wel een vlot en pittig kapsel móet hebben om een goede moeder te zijn. Wie heeft dat ooit verzonnen?
anders haal je ff oude koeien uit de sloot. En heb je echt totaal niks beters te doen dan in mijn postgeschiedenis zitten te spitten??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:02 schreef Yu-Kee het volgende:
Aha, nu snap ik waarom je zo reageert in Lifestyle, Apotheose!
Maar is je haar in bijna 2 jaar tijd nog steeds niet gegroeid dan?
Kort - Approved:quote:Op maandag 13 april 2009 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarvan zou ik spijt moeten hebben?Omdat een paar pubertjes, die vast alleen vrouwen op plaatjes hebben gezien, vertellen dat kort haar NOOIT mooi is?
Ga anders maar weer fijn in de zandbak spelen joh.. veel beter voor je verdere ontwikkeling
Krulspelden / rollers in, permanentje er overheen en je bent helemaal moeder.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:50 schreef BruinBeertje het volgende:
Als ik moeder ben, met een man die niet meer van me afkomt. Ga ik meteen mijn haar superkort doen. Van die korte krulletjes, ik begrijp de huismoekes helemaal. Je gaat toch niet met lang haar rondlopen als je moeder bent, hallo-ho
Zoveel moeite heb ik niet gedaan hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:59 schreef Apotheose het volgende:
anders haal je ff oude koeien uit de sloot. En heb je echt totaal niks beters te doen dan in mijn postgeschiedenis zitten te spitten??Ga iemand anders vervelen joh.
en. Happy now? Mooi. Kun je rustig stervenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:50 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Zoveel moeite heb ik niet gedaan hoor.
Ik vroeg me gewoon af waar je frustratie tegen mensen die niet van vlotte pittige kapsel houden vandaan kwam en deed dus één simpele zoekopdracht.
Ik wil nog niet dood, want ik heb lang bruin krullend haar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:51 schreef Apotheose het volgende:
en. Happy now? Mooi. Kun je rustig sterven
polish a turd it's still a turdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:53 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Ik wil nog niet dood, want ik heb lang bruin krullend haar.
Ik vind het net een helm. Maar het is natuurlijk wel zo dat bovenstaand kapsel na ongeveer 2 maanden zo'n beetje op de schouders valt en dat gaat met die écht pittige korte koppies niet zo vlot.quote:
Oh, dáárom laat jij je haar niet groeien, het maakt bij de rest van jouw uiterlijk toch niet meer uit.quote:
niks originelers te verzinnen? Dan mij na-apen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Oh, dáárom laat jij je haar niet groeien, het maakt bij de rest van jouw uiterlijk toch niet meer uit.
Kort haar, lang haar, jij blijft een 'turd'.
Pittig karaktertje heb je hoor!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:16 schreef Apotheose het volgende:
niks originelers te verzinnen? Dan mij na-apen?Wanneer ga je nou die trein koppen?
hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef De_Rikster het volgende:
Je doet de reputatie van vrouwen met een vlot kapsel iig eer aan, kutwijf eerste klas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |