Lapo vorig topic:quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
hebben hun sexuele bezinning verloren.
Bron: RTL4 miljoenenjacht
Klacht: vrouwen met kort haar zijn sowieso A-seksueel
Game onquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:57 schreef Nikmans het volgende:
Ik geloof dat ik wel vier of vijf doodsverwensingen voorbij heb zien komen en dat allemaal omdat iemands kort pittig kapsel wordt beledigd
tegen mij is wel eens gezegd 'mevrouw' terwijl ik niet eens zo lang haar heb als jongen, dus wat is je puntquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef NietAlleen het volgende:
zowiezo, kort kapsel hebben vraagt erom dat mensen gaan kijken of je nou man of vrouw bent
Bedoel je: sowieso?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef NietAlleen het volgende:
zowiezo, kort kapsel hebben vraagt erom dat mensen gaan kijken of je nou man of vrouw bent
dat veel vrouwen met kort kapsel toch verdacht veel op jongens lijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:03 schreef Cazano het volgende:
[..]
tegen mij is wel eens gezegd 'mevrouw' terwijl ik niet eens zo lang haar heb als jongen, dus wat is je punt
sommigequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:07 schreef NietAlleen het volgende:
[..]
dat veel vrouwen met kort kapsel toch verdacht veel op jongens lijken
Draag dan geen roze overhemd!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:03 schreef Cazano het volgende:
[..]
tegen mij is wel eens gezegd 'mevrouw' terwijl ik niet eens zo lang haar heb als jongen, dus wat is je punt
Wauw, je hebt een ander topic gevonden over dit onderwerp! Chapeau!quote:
Nou nou niet zo denigrerend, het is voor sommige mensen hartstikke moeilijk om drie woorden in te typen bij Google.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wauw, je hebt een ander topic gevonden over dit onderwerp! Chapeau!
Wauw, Deze user is 'slim' genoeg om sarcasme te kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wauw, je hebt een ander topic gevonden over dit onderwerp! Chapeau!
Nou niet zo denigrerend, voor sommige mensen is het lastig om 'google.nl' te typen in url-balk van de browser.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou niet zo denigrerend, het is voor sommige mensen hartstikke moeilijk om drie woorden in te typen bij Google.
Lekker ordinairquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:10 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]Mensen die met hun schoenen op het bed gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |