quote:Op zondag 12 april 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
Elke keer als ik hier post vraag ik me af of ik 't in het echte leven met jullie zou kunnen vinden...
Hehe, die TT
vast welquote:Op zondag 12 april 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
Elke keer als ik hier post vraag ik me af of ik 't in het echte leven met jullie zou kunnen vinden...
Hehe, die TT
Lijkt me leukquote:
ff de stasi bellenquote:Op zondag 12 april 2009 12:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe kan ik zien wat voor werkgeheugen (DDRII of DDRIII enzo) in mijn pc heb.
Helemaal vergeten! Dan nodig ik die toch ook uitquote:Op zondag 12 april 2009 12:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk
Oh, ik kan niet op de 17de KG... dan is Máxima jarig
Oh tofquote:Op zondag 12 april 2009 12:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Helemaal vergeten! Dan nodig ik die toch ook uit
Kinderen zijn liefquote:Op zondag 12 april 2009 12:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh tofVraag dan meteen of ze man en kinderen thuis laat
Die zou ik best wel eens willen ontmoetenquote:Op zondag 12 april 2009 12:33 schreef Klonk het volgende:
en d´r vader ook, voor je het weet verdwijnen er spontaan mensen..
Ga er maar van uit van niet, dan kan het met de meet alleen maar meevallen.quote:Op zondag 12 april 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
Hehequote:Op zondag 12 april 2009 12:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga er maar van uit van niet, dan kan het met de meet alleen maar meevallen.
Die kinderen komen pas na de meet.quote:Op zondag 12 april 2009 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Als er kinderen komen kom ik zeker niet
Dus have fun jullie
Zeikerdquote:Op zondag 12 april 2009 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Als er kinderen komen kom ik zeker niet
Dus have fun jullie
ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 12 april 2009 12:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
vind er persoonlijk niets grappigs aan
*noteertquote:Op zondag 12 april 2009 12:49 schreef Klonk het volgende:
oh ja, ik vertrek over een kwartier naar Belgiestan, als ik vanavond om 21:00 nog niet gepost heb start dan een zoekactie
Mocht je het geheim tegen belgen vinden laat het me ff wetenquote:Op zondag 12 april 2009 12:49 schreef Klonk het volgende:
oh ja, ik vertrek over een kwartier naar Belgiestan, als ik vanavond om 21:00 nog niet gepost heb start dan een zoekactie
Post ie om 20.59 let maar op.quote:Op zondag 12 april 2009 12:49 schreef Klonk het volgende:
Have funquote:Op zondag 12 april 2009 12:49 schreef Klonk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zondag 12 april 2009 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hij houd niet op
Ik wil hem ook op msnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Oh tofquote:Op zondag 12 april 2009 12:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dan moet je ff op de scientology website een test maken, dan komt ie vanzelf achter je aan. Wees alleen zuinig met je gegevens
Hij houd niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
WOEI, dankjequote:Op zondag 12 april 2009 12:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.scientology-kerk.nl/
Jepquote:Op zondag 12 april 2009 13:02 schreef Pien85 het volgende:
Lama KG, ik heb m al, persoonlijkheidstest, toch?
Hij houd niet op
Ik zou hém een rekening sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben weg nu
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Leuk ideequote:Op zondag 12 april 2009 13:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
t
[..]
Ik zou hém een rekening sturen
Ben weg nu
Hoiquote:
4 kamers minimaal, laten we het daar maar op houden, want ik heb nog niets gevonden. Morgen nog een paar uurtjes zoeken, en de rest komt volgende week wel. Moet eerst naar huis in Yogya om orde op zaken te stellen. Ondertussen gaat de vriendin hier voor me op pad...quote:
Moet toch lekker zijn, al die vrijheidquote:Op zondag 12 april 2009 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Jeps, iets in de buurt van Jakarta, 400 km naar het westen zo'n beetje.
jeps, dat is het ook wel, alleen moet ik dingen nu even in de goede volgorde zetten. Naar Nederland vliegen en dan tegelijkertijd verhuizen gaat niet goed vrees ik..quote:Op zondag 12 april 2009 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet toch lekker zijn, al die vrijheid
Heel netjes jaquote:Op zondag 12 april 2009 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Cool, retourtje Indonesie-Nederland geregeld voor 660 euro inclusief alle belastingen, toeslagen, fees, kosten, extra's en andere opgelegde nadeeltjes. Niet slecht.
666.66 euroquote:Op zondag 12 april 2009 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was weer 10.1 miljoen uitgegeven.
Nee, dus hoop ik voor mijn vertrek een huis gevonden te hebben, dan naar Nederland te kunnen en na terugkomst hier spoedig te kunnen verhuizen. Moet wel lukken vermoed ik zo. Financieel moet ik nog even kijken hoe ik de huur voor 1 jaar ga ophoesten, maar een beetje spaargeld tijdelijk aanspreken kan in dit geval wel verantwoord worden...quote:Op zondag 12 april 2009 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel netjes ja
En idd, tegelijk in Nederland zijn en verhuizen is technisch niet echt makkelijk
Bij de KLM ook nog, hebben ze geen fatsoenlijke maatschappijen die van daar af vliegen?quote:Op zondag 12 april 2009 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De ChristenUnie zal blij met met zijn dat ik voor dat bedrag bij de KLM heb geboekt.
Singapore Airlines, Cathay Pacific, maar die waren 200-300 euro duurder.. nou, dat geld houd ik wel op zak en ik koop voor 50 eurocent een haffel slaaptabletjes.quote:Op zondag 12 april 2009 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij de KLM ook nog, hebben ze geen fatsoenlijke maatschappijen die van daar af vliegen?
Dat verschil is te groot ja om 1 van die beide te nemen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Singapore Airlines, Cathay Pacific, maar die waren 200-300 euro duurder.. nou, dat geld houd ik wel op zak en ik koop voor 50 eurocent een haffel slaaptabletjes.
Zit je hoog? Kan je Arnhem zien?quote:
Was ist loss?quote:Op zondag 12 april 2009 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
Kom maar op, ben ik staat om te moorden nu![]()
Ik ben trots op jequote:Op zondag 12 april 2009 18:06 schreef BrandX het volgende:
Ik ben vijf posts verwijderd van de 26.000 grens
quote:Op zondag 12 april 2009 18:26 schreef BrandX het volgende:
En dit is um. Post 26000.
Ik vond wel dat ik deze twijfelachtige historische post in KSC moest maken natuurlijk!
En uiteraard onder het genot van een bakkie leut![]()
Mijn collega dringt me op het moment zachte drop opquote:
oeh ook helemaal niet slechtquote:Op zondag 12 april 2009 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn collega dringt me op het moment zachte drop op![]()
Maar als ie klaar is met eten wil ie roken en dan komt ie altijd terug met koffie
Zeker niet.quote:
Feliciteer hier BrandjeXquote:Op zondag 12 april 2009 19:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zeker niet.
Beetje rustig werken tot 23:00uur met de laptop naast de werk-pjoeter en dan heb ik 3 dagen vrij. Life is good sometimes.![]()
Hoest met je verdediging?
Checkquote:
Wat schaft de pot?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie het net, nix gezegd..
Zoon van goldfinger1963 O+
rundvlees met broccoli en ui en daar zit ook groene curry en rijst bijquote:
Jep, import, maar toch.quote:
quote:Scientology update:SchattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie het net, nix gezegd..
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zondag 12 april 2009 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
rundvlees met broccoli en ui en daar zit ook groene curry en rijst bij
Ik kom er aanquote:Op zondag 12 april 2009 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
rundvlees met broccoli en ui en daar zit ook groene curry en rijst bij
quote:Op zondag 12 april 2009 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jep, import, maar toch.
[..]
LeukWelke wijk? Ik kwam uit Elderveld, daarna in Malburgen gewoont...
Schattig
ik zou het anders willen samenvatten:quote:
Geen wijk, bij Schaarsbergen, derde boom linksquote:
hihihihIHIhiHIHiHiHiHIHquote:
Whehequote:Op zondag 12 april 2009 20:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
hihihihIHIhiHIHiHiHiHIH![]()
ik zei pot
Eerwaarde! Je hebt Belgie overleeftquote:Op zondag 12 april 2009 20:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou het anders willen samenvatten:
buuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrp![]()
godver, ik heb genoeg te eten gehad voor de komende 3 maanden
quote:Op zondag 12 april 2009 20:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen wijk, bij Schaarsbergen, derde boom links
Ik wil ook!quote:
Maar wel lekker rustig, en mooie hardloop omgeving.quote:
Hebbe hebbe hebbe!quote:
Helemaal waarquote:Op zondag 12 april 2009 21:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar wel lekker rustig, en mooie hardloop omgeving.
Aaaaaaaaaaaaaa pleeeeeeaaaaaaaaase?quote:
Hmm... een klein stukje dan...quote:Op zondag 12 april 2009 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaa pleeeeeeaaaaaaaaase?
Verwacht je topdrukte in de KSC?quote:
Altijdquote:Op zondag 12 april 2009 21:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Verwacht je topdrukte in de KSC?
mijn favo bakkiequote:
quote:
Hebbesquote:
Slaaptruste KGquote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet gezien, heb iets te veel gedronken op het terras ben ik bang
![]()
Ik ga slapen, weer om 6 uur opstaan![]()
![]()
Slaap lekker allemaal!![]()
Trusten Martquote:
Tot over 3 dagen danquote:Op zondag 12 april 2009 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik mag zo naar huis, 3 dagen vrij
Ohio gozaimasuquote:
neuh, heb net wat voordeuren gezien.. geef mezelf een maand om wat te vinden... moet wel lukken denk ik zo..quote:Op maandag 13 april 2009 06:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goede zondagochtend Indah
Huis al binnen?
* KapiteinGasthof koffie zetten gaat voor ontbijtdienst
Lekker rustig aanquote:Op maandag 13 april 2009 07:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, heb net wat voordeuren gezien.. geef mezelf een maand om wat te vinden... moet wel lukken denk ik zo..
Phenoquote:
En al vind ik niets, dan zoek ik na mijn bezoek aan Nederland vrolijk verder..quote:Op maandag 13 april 2009 07:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lekker rustig aanZo denk ik over het vinden van werk als ik in NL ben.. hoop dat dat net zo goed gaat dan
Als ik niets vind ga ik gewoon bij de McDonalds werkenquote:Op maandag 13 april 2009 07:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En al vind ik niets, dan zoek ik na mijn bezoek aan Nederland vrolijk verder..
Bril-Jant!quote:
MacD... da's de enige plek waar een 'nieuwe buitenlander' mij fatsoenlijk aanspreektquote:Op maandag 13 april 2009 07:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik niets vind ga ik gewoon bij de McDonalds werken![]()
Wanneer is de bruiloft eigenlijk?
Mogguh!quote:
Als ik bij de MacD moet gaan werken hoeft het voor mij ook allemaal niet meerquote:Op maandag 13 april 2009 07:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
MacD... da's de enige plek waar een 'nieuwe buitenlander' mij fatsoenlijk aanspreekt
Bruiloft?
Ga niet samenwonen. Dat willen we beiden niet. Ik ga alleen wel een beetje in de buurt wonen zodat een keertje overnachten niet betekend dat ik direct op het vliegtuig moet stappen..quote:Op maandag 13 april 2009 07:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh!
[..]
Als ik bij de MacD moet gaan werken hoeft het voor mij ook allemaal niet meerHoewel zo'n pet met "crewtrainer" natuurlijk wel stoer is
Ik dacht als je gaat samenwonen komt er misschien ook nog wel een bruiloft
quote:Op maandag 13 april 2009 07:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ga niet samenwonen. Dat willen we beiden niet. Ik ga alleen wel een beetje in de buurt wonen zodat een keertje overnachten niet betekend dat ik direct op het vliegtuig moet stappen..
Mogguh!quote:
Waar, ik heb de laatste tijd denk ik gewoon teveel bruiloften in mn omgevingquote:Op maandag 13 april 2009 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Maakt niet uit hoor.. trouwen kan altijd nog snel als het nodig blijkt te zijn, toch?
Ja, is het hier leuk?quote:Op maandag 13 april 2009 08:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh!Nieuw hier?
[..]
Waar, ik heb de laatste tijd denk ik gewoon teveel bruiloften in mn omgeving
Ligt eraan, ik ben er niet de hele dagquote:Op maandag 13 april 2009 08:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja, is het hier leuk?
* PeZu gaat even ristretto zetten om wakker te worden
Dan doel je op de momenten dat er niet bent, tochquote:Op maandag 13 april 2009 08:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik ben er niet de hele dagDus soms wel
* KapiteinGasthof eerste ristretto's al op heeft en bedenkt dat hij over 24 dagen geen bar meer heeft!
Als ik er niet ben is het denk ik best gezellig jaquote:Op maandag 13 april 2009 08:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dan doel je op de momenten dat er niet bent, toch![]()
![]()
ik wacht nog even met mijn ristretto, want ik wil nog even blijven liggen als ik er nu 1 drink weet ik zeker dat mijn spastische darmen in overdrive gaan_!
geen bar meer? ga terug naar nl dan?
hoe ik er aan kom? mja geen idee, ik zal straks mijn makers eens vragen of zij het wetenquote:Op maandag 13 april 2009 08:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik er niet ben is het denk ik best gezellig jaIk ben een geboren topickiller. Vaak hoor ik dat ik beter was blijven lurken maar ja..
Hoe kom je aan spastische darmen? Ik heb er een paar jaar geleden een week voor in het ziekenhuis gelegen, kon niets meer
Ik vertrek OF 30 april OF 7 mei naar Nederland, ligt eraan hoeveel de eigenaren willen betalen voor nog een week KG
* KapiteinGasthof weer op zn terras zitten gaat
Hier heeft ie gesmaaktquote:Op maandag 13 april 2009 08:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe ik er aan kom? mja geen idee, ik zal straks mijn makers eens vragen of zij het weten![]()
maar nu krijg ik toch wel donders veel zin in koffie
niet teveel denken hoor.. wordt je moe van en zo.quote:Op maandag 13 april 2009 08:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh!Nieuw hier?
[..]
Waar, ik heb de laatste tijd denk ik gewoon teveel bruiloften in mn omgeving
geen bar meer?quote:Op maandag 13 april 2009 08:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik ben er niet de hele dagDus soms wel
* KapiteinGasthof eerste ristretto's al op heeft en bedenkt dat hij over 24 dagen geen bar meer heeft!
Ik lag gisterenochtend om een uur of half vier pas in bed, amar om negen uur was ik alweer klaarwakker. Ik moest dus even wat slaap inhalen, aangezien ik gisteren ook de hele dag erg duf rondliepquote:
Hij's goed hequote:
Toen de vissen nog liepen en poepen met lange oe werd geschreven?quote:Op maandag 13 april 2009 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat weet ik me dan toch mooi te herinneren van 'vroeger'...
toen een vlieg nog een loop wasquote:Op maandag 13 april 2009 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen de vissen nog liepen en poepen met lange oe werd geschreven?
nog veel vroegerder joh!quote:Op maandag 13 april 2009 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen de vissen nog liepen en poepen met lange oe werd geschreven?
toen een kruip een zwem was dusquote:Op maandag 13 april 2009 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, toen een loop nog en kruip was en dan nog vroegerder.
quote:Op maandag 13 april 2009 09:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Daar lig je dan ineens weer op de bank met een zweepslag (spierscheur in m'n kuit)
Tja mijn werk bestaat vooral uit denken dus ik heb een aardige conditiequote:Op maandag 13 april 2009 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet teveel denken hoor.. wordt je moe van en zo.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutquote:Op maandag 13 april 2009 09:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Daar lig je dan ineens weer op de bank met een zweepslag (spierscheur in m'n kuit)
Mogguhquote:Nogmaalsquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
quote:
quote:
GSquote:Het gaat fout in Bangkok. Een zootje corrupte Thai wil dat de zittende corrupte president ophoepelt, zodat een andere corrupte president zijn plaats kan innemen. Met als gevolg dat het al dagen onrustig is in de hoofdstad. Er wordt door glimlachende polities met scherp geschoten op glimlachende betogers, waarbij glimlachend doden zouden zijn gevallen. Want benzinebommen naar de politie gooien, dat MAG helemaal niet. Vanochtend heeft de foreign office van Engeland al een negatief reisadvies uitgedaan voor Bangkok. @Maximeverhagen raadt Nederlanders aan niet-essentiële foekie foekie vakanties maar even uit te stellen. Meer nieuws vindt u op de Twitter, en hartverscheurende reisverslagen van mensen ter plekke leest u op de Thailand-sectie van Waarbenjijnu.nl. Hou vol, Debbie en Michel!
Doe mij ook eens zon? Ik dacht op balkon te kunnen gaan brunchen, maar het trekt hier ineens dicht met zeemist en het is nog maar een graad of 12quote:Op maandag 13 april 2009 10:50 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen vanuit een zonnig(?) Nijmegen
Geenstijlquote:
Ik neem de zon wel mee die kant op als ik vanmiddag ofzo weer die kant op gaquote:Op maandag 13 april 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe mij ook eens zon? Ik dacht op balkon te kunnen gaan brunchen, maar het trekt hier ineens dicht met zeemist en het is nog maar een graad of 12.
begint een beetje te lijken op Jakarta in 1998 met het in de fik steken van andermans voertuigen e.d..quote:Op maandag 13 april 2009 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geenstijl![]()
Maar ondertussen gaat het weer goed fout in Thailand
Ik zie je helemaal niet nakend in de tuin liggen?quote:Op maandag 13 april 2009 10:50 schreef Pien85 het volgende:
quote:Op maandag 13 april 2009 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie je helemaal niet nakend in de tuin liggen?
Je mag hem ook vooruit sturen hoor, in de trein heb jij er toch weinig aanquote:Op maandag 13 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik neem de zon wel mee die kant op als ik vanmiddag ofzo weer die kant op ga
Nee, ik kijk graag naar buiten naar een zonnig landschapquote:Op maandag 13 april 2009 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag hem ook vooruit sturen hoor, in de trein heb jij er toch weinig aan.
Ik lig ook niet nakend in de tuinquote:Op maandag 13 april 2009 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie je helemaal niet nakend in de tuin liggen?
Ik ook, er is alleen niet veel landschap te zien hier nuquote:Op maandag 13 april 2009 11:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk graag naar buiten naar een zonnig landschap
Oh, dan is er geen reden tot meet.quote:
Dat is jouw probleemquote:Op maandag 13 april 2009 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, er is alleen niet veel landschap te zien hier nu.
Waarom niet? Lijkt me best gezelligquote:
Ik lig vooralsnog in alleen een onderbroek in bed, is dat ook goed?quote:Op maandag 13 april 2009 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien ligt ze wel nakend op een balkon!
Ligt aan Pheno's uitzicht daarop, denk ik.quote:Op maandag 13 april 2009 11:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me best gezellig
[..]
Ik lig vooralsnog in alleen een onderbroek in bed, is dat ook goed?
Werkt nietquote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zet ventilator aan en blaast mist naar het oosten.
Alle gordijnen enzo hier zitten dicht...quote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt aan Pheno's uitzicht daarop, denk ik.
Maar ik krijg hier geen mistquote:Op maandag 13 april 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg anders wel weer wat zicht in de straat!
Dan hangt die mist nu ergens in Amstelveen of zoquote:Op maandag 13 april 2009 11:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar ik krijg hier geen mistDenk ook dat zeemist in Nijmegen nogal vreemd zou zijn
Lekker laten hangen danquote:Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hangt die mist nu ergens in Amstelveen of zo.
Nog niet, neequote:Op maandag 13 april 2009 11:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker laten hangen danDaar ben ik toch niet
Deze dus:quote:Op maandag 13 april 2009 11:57 schreef DaMart het volgende:
Ook wel leuk, die Googleads die ik nu krijg bij deze pagina van de KSC.
"KSC FOREVER!!!!"quote:
Geef mij es een stukkie danquote:Op maandag 13 april 2009 10:50 schreef Pien85 het volgende:
Je mag wel wat van mij hebben.. 30 graden is me ff net teveel. Ga zo maar weer naar binnenquote:Op maandag 13 april 2009 12:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geef mij es een stukkie dan
Neequote:Op maandag 13 april 2009 12:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geef mij es een stukkie dan
Voor jou ook een beetje danquote:
Duitse TV synchroniseert naquote:Op maandag 13 april 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
Duitse tv > NL. Die doen tenminste wat qua films op een feestdag
Het is geen zeemist, er hing vanochtend om kwart voor 6 wat mist in Belfeld, dat heb ik maar naar het westen geblazenquote:Op maandag 13 april 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe mij ook eens zon? Ik dacht op balkon te kunnen gaan brunchen, maar het trekt hier ineens dicht met zeemist en het is nog maar een graad of 12.
Je lijkt mijn bovenburen wel, die pleuren ook alles wat zij niet meer nodig hebben naar beneden.... water als ik met laptop op balkon zit, smerige siga:renrooklucht, zand over mijn was als ze vegen... ben je stiekem ook een asociale Amsterdammer of zo?quote:Op maandag 13 april 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is geen zeemist, er hing vanochtend om kwart voor 6 wat mist in Belfeld, dat heb ik maar naar het westen geblazen.
Hou jij die chemische troep lekker daar jaquote:Op maandag 13 april 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is geen zeemist, er hing vanochtend om kwart voor 6 wat mist in Belfeld, dat heb ik maar naar het westen geblazen.
Tss, neplimburger als je geen duits kanquote:
Pas maar opquote:Op maandag 13 april 2009 13:27 schreef Pien85 het volgende:
Oh KG, ik heb 'm ingevuld hoor, die test... And now we wait
Ik ben benieuwdquote:
Wat een l33t post trouwens!quote:Op maandag 13 april 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, neplimburger als je geen duits kan
Ik durf nietquote:Op maandag 13 april 2009 13:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdIs jouw scientology vriendje online? Vraag hem eens naar mijn test
Doe nou gewoon, vraag maar of hij mij toevoegdquote:
dapperquote:Op maandag 13 april 2009 14:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe nou gewoon, vraag maar of hij mij toevoegdIk wil wel eventjes met hem in discussie
Dan raak ik weer met hem in gesprek en vertel ik nog meerquote:Op maandag 13 april 2009 14:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe nou gewoon, vraag maar of hij mij toevoegdIk wil wel eventjes met hem in discussie
Uitslag? Ik heb geen uitslag?quote:Op maandag 13 april 2009 14:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan raak ik weer met hem in gesprek en vertel ik nog meer![]()
Hij voegt je vanzelf wel toe, gewoon even geduld hebbenWat was je uitslag?
Die word gemaild..quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb jij een scientology-vriendje?
Nee was geen woordgrapjequote:Op maandag 13 april 2009 14:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die word gemaild..
Of was dat een woordgrapje?
jaquote:
hij download hier gods-gruwelijk langzaam.. ik wacht nog even met een oordeelquote:Op maandag 13 april 2009 14:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja![]()
ik heb net iets keibelangrijks gedaan, een nieuwe beltoon: http://www.animalpictures(...)l_sounds_03-goat.mp3
Ik vind m tofquote:Op maandag 13 april 2009 14:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja![]()
ik heb net iets keibelangrijks gedaan, een nieuwe beltoon: http://www.animalpictures(...)l_sounds_03-goat.mp3
Verkapt kijk mij moslim zijn ringtoon.quote:Op maandag 13 april 2009 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Gewone geiten als ringtone? Ik snap het niet...
Klonk ja?quote:Op maandag 13 april 2009 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij moslim zijn ringtoon.
Jij hebt vast nog een wit zalfje!quote:
P0wned.quote:Op maandag 13 april 2009 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
tvp
edit:
in het verkeerde topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |