Jep, import, maar toch.quote:
quote:Scientology update:SchattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie het net, nix gezegd..
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zondag 12 april 2009 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
rundvlees met broccoli en ui en daar zit ook groene curry en rijst bij
Ik kom er aanquote:Op zondag 12 april 2009 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
rundvlees met broccoli en ui en daar zit ook groene curry en rijst bij
quote:Op zondag 12 april 2009 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jep, import, maar toch.
[..]
LeukWelke wijk? Ik kwam uit Elderveld, daarna in Malburgen gewoont...
Schattig
ik zou het anders willen samenvatten:quote:
Geen wijk, bij Schaarsbergen, derde boom linksquote:
hihihihIHIhiHIHiHiHiHIHquote:
Whehequote:Op zondag 12 april 2009 20:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
hihihihIHIhiHIHiHiHiHIH![]()
ik zei pot
Eerwaarde! Je hebt Belgie overleeftquote:Op zondag 12 april 2009 20:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou het anders willen samenvatten:
buuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrp![]()
godver, ik heb genoeg te eten gehad voor de komende 3 maanden
quote:Op zondag 12 april 2009 20:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen wijk, bij Schaarsbergen, derde boom links
Ik wil ook!quote:
Maar wel lekker rustig, en mooie hardloop omgeving.quote:
Hebbe hebbe hebbe!quote:
Helemaal waarquote:Op zondag 12 april 2009 21:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar wel lekker rustig, en mooie hardloop omgeving.
Aaaaaaaaaaaaaa pleeeeeeaaaaaaaaase?quote:
Hmm... een klein stukje dan...quote:Op zondag 12 april 2009 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaa pleeeeeeaaaaaaaaase?
Verwacht je topdrukte in de KSC?quote:
Altijdquote:Op zondag 12 april 2009 21:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Verwacht je topdrukte in de KSC?
mijn favo bakkiequote:
quote:
Hebbesquote:
Slaaptruste KGquote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet gezien, heb iets te veel gedronken op het terras ben ik bang
![]()
Ik ga slapen, weer om 6 uur opstaan![]()
![]()
Slaap lekker allemaal!![]()
Trusten Martquote:
Tot over 3 dagen danquote:Op zondag 12 april 2009 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik mag zo naar huis, 3 dagen vrij
Ohio gozaimasuquote:
neuh, heb net wat voordeuren gezien.. geef mezelf een maand om wat te vinden... moet wel lukken denk ik zo..quote:Op maandag 13 april 2009 06:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goede zondagochtend Indah
Huis al binnen?
* KapiteinGasthof koffie zetten gaat voor ontbijtdienst
Lekker rustig aanquote:Op maandag 13 april 2009 07:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, heb net wat voordeuren gezien.. geef mezelf een maand om wat te vinden... moet wel lukken denk ik zo..
Phenoquote:
En al vind ik niets, dan zoek ik na mijn bezoek aan Nederland vrolijk verder..quote:Op maandag 13 april 2009 07:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lekker rustig aanZo denk ik over het vinden van werk als ik in NL ben.. hoop dat dat net zo goed gaat dan
Als ik niets vind ga ik gewoon bij de McDonalds werkenquote:Op maandag 13 april 2009 07:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En al vind ik niets, dan zoek ik na mijn bezoek aan Nederland vrolijk verder..
Bril-Jant!quote:
MacD... da's de enige plek waar een 'nieuwe buitenlander' mij fatsoenlijk aanspreektquote:Op maandag 13 april 2009 07:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik niets vind ga ik gewoon bij de McDonalds werken![]()
Wanneer is de bruiloft eigenlijk?
Mogguh!quote:
Als ik bij de MacD moet gaan werken hoeft het voor mij ook allemaal niet meerquote:Op maandag 13 april 2009 07:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
MacD... da's de enige plek waar een 'nieuwe buitenlander' mij fatsoenlijk aanspreekt
Bruiloft?
Ga niet samenwonen. Dat willen we beiden niet. Ik ga alleen wel een beetje in de buurt wonen zodat een keertje overnachten niet betekend dat ik direct op het vliegtuig moet stappen..quote:Op maandag 13 april 2009 07:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh!
[..]
Als ik bij de MacD moet gaan werken hoeft het voor mij ook allemaal niet meerHoewel zo'n pet met "crewtrainer" natuurlijk wel stoer is
Ik dacht als je gaat samenwonen komt er misschien ook nog wel een bruiloft
quote:Op maandag 13 april 2009 07:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ga niet samenwonen. Dat willen we beiden niet. Ik ga alleen wel een beetje in de buurt wonen zodat een keertje overnachten niet betekend dat ik direct op het vliegtuig moet stappen..
Mogguh!quote:
Waar, ik heb de laatste tijd denk ik gewoon teveel bruiloften in mn omgevingquote:Op maandag 13 april 2009 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Maakt niet uit hoor.. trouwen kan altijd nog snel als het nodig blijkt te zijn, toch?
Ja, is het hier leuk?quote:Op maandag 13 april 2009 08:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh!Nieuw hier?
[..]
Waar, ik heb de laatste tijd denk ik gewoon teveel bruiloften in mn omgeving
Ligt eraan, ik ben er niet de hele dagquote:Op maandag 13 april 2009 08:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja, is het hier leuk?
* PeZu gaat even ristretto zetten om wakker te worden
Dan doel je op de momenten dat er niet bent, tochquote:Op maandag 13 april 2009 08:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik ben er niet de hele dagDus soms wel
* KapiteinGasthof eerste ristretto's al op heeft en bedenkt dat hij over 24 dagen geen bar meer heeft!
Als ik er niet ben is het denk ik best gezellig jaquote:Op maandag 13 april 2009 08:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dan doel je op de momenten dat er niet bent, toch![]()
![]()
ik wacht nog even met mijn ristretto, want ik wil nog even blijven liggen als ik er nu 1 drink weet ik zeker dat mijn spastische darmen in overdrive gaan_!
geen bar meer? ga terug naar nl dan?
hoe ik er aan kom? mja geen idee, ik zal straks mijn makers eens vragen of zij het wetenquote:Op maandag 13 april 2009 08:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik er niet ben is het denk ik best gezellig jaIk ben een geboren topickiller. Vaak hoor ik dat ik beter was blijven lurken maar ja..
Hoe kom je aan spastische darmen? Ik heb er een paar jaar geleden een week voor in het ziekenhuis gelegen, kon niets meer
Ik vertrek OF 30 april OF 7 mei naar Nederland, ligt eraan hoeveel de eigenaren willen betalen voor nog een week KG
* KapiteinGasthof weer op zn terras zitten gaat
Hier heeft ie gesmaaktquote:Op maandag 13 april 2009 08:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe ik er aan kom? mja geen idee, ik zal straks mijn makers eens vragen of zij het weten![]()
maar nu krijg ik toch wel donders veel zin in koffie
niet teveel denken hoor.. wordt je moe van en zo.quote:Op maandag 13 april 2009 08:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh!Nieuw hier?
[..]
Waar, ik heb de laatste tijd denk ik gewoon teveel bruiloften in mn omgeving
geen bar meer?quote:Op maandag 13 april 2009 08:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik ben er niet de hele dagDus soms wel
* KapiteinGasthof eerste ristretto's al op heeft en bedenkt dat hij over 24 dagen geen bar meer heeft!
Ik lag gisterenochtend om een uur of half vier pas in bed, amar om negen uur was ik alweer klaarwakker. Ik moest dus even wat slaap inhalen, aangezien ik gisteren ook de hele dag erg duf rondliepquote:
Hij's goed hequote:
Toen de vissen nog liepen en poepen met lange oe werd geschreven?quote:Op maandag 13 april 2009 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat weet ik me dan toch mooi te herinneren van 'vroeger'...
toen een vlieg nog een loop wasquote:Op maandag 13 april 2009 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen de vissen nog liepen en poepen met lange oe werd geschreven?
nog veel vroegerder joh!quote:Op maandag 13 april 2009 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen de vissen nog liepen en poepen met lange oe werd geschreven?
toen een kruip een zwem was dusquote:Op maandag 13 april 2009 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, toen een loop nog en kruip was en dan nog vroegerder.
quote:Op maandag 13 april 2009 09:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Daar lig je dan ineens weer op de bank met een zweepslag (spierscheur in m'n kuit)
Tja mijn werk bestaat vooral uit denken dus ik heb een aardige conditiequote:Op maandag 13 april 2009 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet teveel denken hoor.. wordt je moe van en zo.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutquote:Op maandag 13 april 2009 09:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Daar lig je dan ineens weer op de bank met een zweepslag (spierscheur in m'n kuit)
Mogguhquote:Nogmaalsquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |