Ik lag gisterenochtend om een uur of half vier pas in bed, amar om negen uur was ik alweer klaarwakker. Ik moest dus even wat slaap inhalen, aangezien ik gisteren ook de hele dag erg duf rondliepquote:
Hij's goed hequote:
Toen de vissen nog liepen en poepen met lange oe werd geschreven?quote:Op maandag 13 april 2009 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat weet ik me dan toch mooi te herinneren van 'vroeger'...
toen een vlieg nog een loop wasquote:Op maandag 13 april 2009 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen de vissen nog liepen en poepen met lange oe werd geschreven?
nog veel vroegerder joh!quote:Op maandag 13 april 2009 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen de vissen nog liepen en poepen met lange oe werd geschreven?
toen een kruip een zwem was dusquote:Op maandag 13 april 2009 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, toen een loop nog en kruip was en dan nog vroegerder.
quote:Op maandag 13 april 2009 09:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Daar lig je dan ineens weer op de bank met een zweepslag (spierscheur in m'n kuit)
Tja mijn werk bestaat vooral uit denken dus ik heb een aardige conditiequote:Op maandag 13 april 2009 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet teveel denken hoor.. wordt je moe van en zo.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutquote:Op maandag 13 april 2009 09:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Daar lig je dan ineens weer op de bank met een zweepslag (spierscheur in m'n kuit)
Mogguhquote:Nogmaalsquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |