Duitse TV synchroniseert naquote:Op maandag 13 april 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
Duitse tv > NL. Die doen tenminste wat qua films op een feestdag
Het is geen zeemist, er hing vanochtend om kwart voor 6 wat mist in Belfeld, dat heb ik maar naar het westen geblazenquote:Op maandag 13 april 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe mij ook eens zon? Ik dacht op balkon te kunnen gaan brunchen, maar het trekt hier ineens dicht met zeemist en het is nog maar een graad of 12.
Je lijkt mijn bovenburen wel, die pleuren ook alles wat zij niet meer nodig hebben naar beneden.... water als ik met laptop op balkon zit, smerige siga:renrooklucht, zand over mijn was als ze vegen... ben je stiekem ook een asociale Amsterdammer of zo?quote:Op maandag 13 april 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is geen zeemist, er hing vanochtend om kwart voor 6 wat mist in Belfeld, dat heb ik maar naar het westen geblazen.
Hou jij die chemische troep lekker daar jaquote:Op maandag 13 april 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is geen zeemist, er hing vanochtend om kwart voor 6 wat mist in Belfeld, dat heb ik maar naar het westen geblazen.
Tss, neplimburger als je geen duits kanquote:
Pas maar opquote:Op maandag 13 april 2009 13:27 schreef Pien85 het volgende:
Oh KG, ik heb 'm ingevuld hoor, die test... And now we wait
Ik ben benieuwdquote:
Wat een l33t post trouwens!quote:Op maandag 13 april 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, neplimburger als je geen duits kan
Ik durf nietquote:Op maandag 13 april 2009 13:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdIs jouw scientology vriendje online? Vraag hem eens naar mijn test
Doe nou gewoon, vraag maar of hij mij toevoegdquote:
dapperquote:Op maandag 13 april 2009 14:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe nou gewoon, vraag maar of hij mij toevoegdIk wil wel eventjes met hem in discussie
Dan raak ik weer met hem in gesprek en vertel ik nog meerquote:Op maandag 13 april 2009 14:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe nou gewoon, vraag maar of hij mij toevoegdIk wil wel eventjes met hem in discussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |