GSquote:Het gaat fout in Bangkok. Een zootje corrupte Thai wil dat de zittende corrupte president ophoepelt, zodat een andere corrupte president zijn plaats kan innemen. Met als gevolg dat het al dagen onrustig is in de hoofdstad. Er wordt door glimlachende polities met scherp geschoten op glimlachende betogers, waarbij glimlachend doden zouden zijn gevallen. Want benzinebommen naar de politie gooien, dat MAG helemaal niet. Vanochtend heeft de foreign office van Engeland al een negatief reisadvies uitgedaan voor Bangkok. @Maximeverhagen raadt Nederlanders aan niet-essentiėle foekie foekie vakanties maar even uit te stellen. Meer nieuws vindt u op de Twitter, en hartverscheurende reisverslagen van mensen ter plekke leest u op de Thailand-sectie van Waarbenjijnu.nl. Hou vol, Debbie en Michel!
Doe mij ook eens zon? Ik dacht op balkon te kunnen gaan brunchen, maar het trekt hier ineens dicht met zeemist en het is nog maar een graad of 12quote:Op maandag 13 april 2009 10:50 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen vanuit een zonnig(?) Nijmegen
Geenstijlquote:
Ik neem de zon wel mee die kant op als ik vanmiddag ofzo weer die kant op gaquote:Op maandag 13 april 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe mij ook eens zon? Ik dacht op balkon te kunnen gaan brunchen, maar het trekt hier ineens dicht met zeemist en het is nog maar een graad of 12.
begint een beetje te lijken op Jakarta in 1998 met het in de fik steken van andermans voertuigen e.d..quote:Op maandag 13 april 2009 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geenstijl![]()
Maar ondertussen gaat het weer goed fout in Thailand
Ik zie je helemaal niet nakend in de tuin liggen?quote:Op maandag 13 april 2009 10:50 schreef Pien85 het volgende:
quote:Op maandag 13 april 2009 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie je helemaal niet nakend in de tuin liggen?
Je mag hem ook vooruit sturen hoor, in de trein heb jij er toch weinig aanquote:Op maandag 13 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik neem de zon wel mee die kant op als ik vanmiddag ofzo weer die kant op ga
Nee, ik kijk graag naar buiten naar een zonnig landschapquote:Op maandag 13 april 2009 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag hem ook vooruit sturen hoor, in de trein heb jij er toch weinig aan.
Ik lig ook niet nakend in de tuinquote:Op maandag 13 april 2009 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie je helemaal niet nakend in de tuin liggen?
Ik ook, er is alleen niet veel landschap te zien hier nuquote:Op maandag 13 april 2009 11:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk graag naar buiten naar een zonnig landschap
Oh, dan is er geen reden tot meet.quote:
Dat is jouw probleemquote:Op maandag 13 april 2009 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, er is alleen niet veel landschap te zien hier nu.
Waarom niet? Lijkt me best gezelligquote:
Ik lig vooralsnog in alleen een onderbroek in bed, is dat ook goed?quote:Op maandag 13 april 2009 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien ligt ze wel nakend op een balkon!
Ligt aan Pheno's uitzicht daarop, denk ik.quote:Op maandag 13 april 2009 11:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me best gezellig
[..]
Ik lig vooralsnog in alleen een onderbroek in bed, is dat ook goed?
Werkt nietquote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zet ventilator aan en blaast mist naar het oosten.
Alle gordijnen enzo hier zitten dicht...quote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt aan Pheno's uitzicht daarop, denk ik.
Maar ik krijg hier geen mistquote:Op maandag 13 april 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg anders wel weer wat zicht in de straat!
Dan hangt die mist nu ergens in Amstelveen of zoquote:Op maandag 13 april 2009 11:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar ik krijg hier geen mistDenk ook dat zeemist in Nijmegen nogal vreemd zou zijn
Lekker laten hangen danquote:Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hangt die mist nu ergens in Amstelveen of zo.
Nog niet, neequote:Op maandag 13 april 2009 11:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker laten hangen danDaar ben ik toch niet
Deze dus:quote:Op maandag 13 april 2009 11:57 schreef DaMart het volgende:
Ook wel leuk, die Googleads die ik nu krijg bij deze pagina van de KSC.
"KSC FOREVER!!!!"quote:
Geef mij es een stukkie danquote:Op maandag 13 april 2009 10:50 schreef Pien85 het volgende:
Je mag wel wat van mij hebben.. 30 graden is me ff net teveel. Ga zo maar weer naar binnenquote:Op maandag 13 april 2009 12:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geef mij es een stukkie dan
Neequote:Op maandag 13 april 2009 12:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geef mij es een stukkie dan
Voor jou ook een beetje danquote:
Duitse TV synchroniseert naquote:Op maandag 13 april 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
Duitse tv > NL. Die doen tenminste wat qua films op een feestdag
Het is geen zeemist, er hing vanochtend om kwart voor 6 wat mist in Belfeld, dat heb ik maar naar het westen geblazenquote:Op maandag 13 april 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe mij ook eens zon? Ik dacht op balkon te kunnen gaan brunchen, maar het trekt hier ineens dicht met zeemist en het is nog maar een graad of 12.
Je lijkt mijn bovenburen wel, die pleuren ook alles wat zij niet meer nodig hebben naar beneden.... water als ik met laptop op balkon zit, smerige siga:renrooklucht, zand over mijn was als ze vegen... ben je stiekem ook een asociale Amsterdammer of zo?quote:Op maandag 13 april 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is geen zeemist, er hing vanochtend om kwart voor 6 wat mist in Belfeld, dat heb ik maar naar het westen geblazen.
Hou jij die chemische troep lekker daar jaquote:Op maandag 13 april 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is geen zeemist, er hing vanochtend om kwart voor 6 wat mist in Belfeld, dat heb ik maar naar het westen geblazen.
Tss, neplimburger als je geen duits kanquote:
Pas maar opquote:Op maandag 13 april 2009 13:27 schreef Pien85 het volgende:
Oh KG, ik heb 'm ingevuld hoor, die test... And now we wait
Ik ben benieuwdquote:
Wat een l33t post trouwens!quote:Op maandag 13 april 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, neplimburger als je geen duits kan
Ik durf nietquote:Op maandag 13 april 2009 13:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdIs jouw scientology vriendje online? Vraag hem eens naar mijn test
Doe nou gewoon, vraag maar of hij mij toevoegdquote:
dapperquote:Op maandag 13 april 2009 14:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe nou gewoon, vraag maar of hij mij toevoegdIk wil wel eventjes met hem in discussie
Dan raak ik weer met hem in gesprek en vertel ik nog meerquote:Op maandag 13 april 2009 14:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe nou gewoon, vraag maar of hij mij toevoegdIk wil wel eventjes met hem in discussie
Uitslag? Ik heb geen uitslag?quote:Op maandag 13 april 2009 14:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan raak ik weer met hem in gesprek en vertel ik nog meer![]()
Hij voegt je vanzelf wel toe, gewoon even geduld hebbenWat was je uitslag?
Die word gemaild..quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb jij een scientology-vriendje?
Nee was geen woordgrapjequote:Op maandag 13 april 2009 14:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die word gemaild..
Of was dat een woordgrapje?
jaquote:
hij download hier gods-gruwelijk langzaam.. ik wacht nog even met een oordeelquote:Op maandag 13 april 2009 14:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja![]()
ik heb net iets keibelangrijks gedaan, een nieuwe beltoon: http://www.animalpictures(...)l_sounds_03-goat.mp3
Ik vind m tofquote:Op maandag 13 april 2009 14:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja![]()
ik heb net iets keibelangrijks gedaan, een nieuwe beltoon: http://www.animalpictures(...)l_sounds_03-goat.mp3
Verkapt kijk mij moslim zijn ringtoon.quote:Op maandag 13 april 2009 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Gewone geiten als ringtone? Ik snap het niet...
Klonk ja?quote:Op maandag 13 april 2009 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij moslim zijn ringtoon.
Jij hebt vast nog een wit zalfje!quote:
P0wned.quote:Op maandag 13 april 2009 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
tvp
edit:
in het verkeerde topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |