Ja inderdaad! Maar toen zouden ze net een nieuw album uitbrengen en hadden ze al een paar jaar niet hier gespeeld (alleen op een festival, niet in een zaal).quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:47 schreef Frozen het volgende:
Zonder problemen 5 tickets besteld!
Wat een verschil met de voorverkoop van de Paradiso concerten...
dat dacht ik eerst ook...totdat ik in 2007 ze best vaak achter elkaar gezien had en het bleef gewoon leuk...ik heb dat niet met andere bandjes, NIN is tot nu toe de enige. Had ook te maken met het feit dat ze hun setlisten best goed afwisselden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:24 schreef rood_verzet het volgende:
Vind twee concerten achter elkaar wel genoeg, anders verliest het een beetje z'n magie
Joah dat is eigenlijk ook zo, maarja de stufi staat dat niet toequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:50 schreef Reena het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook...totdat ik in 2007 ze best vaak achter elkaar gezien had en het bleef gewoon leuk...ik heb dat niet met andere bandjes, NIN is tot nu toe de enige. Had ook te maken met het feit dat ze hun setlisten best goed afwisselden.
Hehehe ja das vervelend. Ik zit ook niet in een perfecte financiële situatie (heb net een huis gekocht). Maar als dat niet het geval geweest zou zijn, zou ik denk ik wel wat meer shows willen zien...maar een show in Amsterdam is ook al heel geweldigquote:Op zondag 12 april 2009 01:40 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Joah dat is eigenlijk ook zo, maarja de stufi staat dat niet toe
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een kleine tvp, verder niets te melden behalve dat ik er zin in heb
Op de NIN tourpagina staat JA er niet bij, dus denk niet dat ze komen...ze staan er wel bij in Londen en Manchester, niet bij de andere Europese dataquote:Op zondag 12 april 2009 14:01 schreef Chinjirusu het volgende:
vind het wel grappig klinken, maar denk toch dat Janes Addiction komt, aangezien het de NINJA tour is
volgens festivalinfo.nl:quote:Op zondag 12 april 2009 14:24 schreef Reena het volgende:
[..]
Op de NIN tourpagina staat JA er niet bij, dus denk niet dat ze komen...ze staan er wel bij in Londen en Manchester, niet bij de andere Europese data
Zo stond het eerst ook op de NIN-site, later is dat weer verwijderd.quote:Op zondag 12 april 2009 14:57 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
volgens festivalinfo.nl:
Voorprogramma:
Jane's Addiction
Mew is nu het voorprogrammaquote:Op zondag 12 april 2009 14:57 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
volgens festivalinfo.nl:
Voorprogramma:
Jane's Addiction
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |