Daar heb ik genoeg van in huis. Woehoe!quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef borisz het volgende:
BIER
En ik deed nog zo mijn bestquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar dat was niet de sluitingspost.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:55 schreef Vlindur het volgende:
Ff mn huis stofzuigen heur. Stil hier bijna schandalig![]()
Bbl!
Daag lurkerquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:55 schreef Vlindur het volgende:
Ff mn huis stofzuigen heur. Stil hier bijna schandalig![]()
Bbl!
Zat ik ook aan te denken toen ik mijn vers gemaakte pasfoto's zag. Wat een ramp, dat haar van mijquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:59 schreef -Hans- het volgende:
Binnenkort maar weer eens naar de kapper! Ik neem de coupe alla Roel_Jewel
Vrij stekeligquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken toen ik mijn vers gemaakte pasfoto's zag. Wat een ramp, dat haar van mij.
Maar Roel, hoe heb je het zitten dan?
Goed dat je dat erbij zetquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss kun je Vlindur laten zuigen.
Qua stof dus.
Ghehequote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua stof dus.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:04 schreef Dandelion het volgende:
Om maar eens een fok!-classic te gebruiken:"in dit topic moet ik gepost hebben!"
Hahaha, heel subtiel Roel !quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua stof dus.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:07 schreef Dandelion het volgende:
Om het 3fm-huishoud-topic aan te vullen ga ik maar eens wat was opvouwen...
Van mij is ook een ramp!!!!! Niet normaal meerquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken toen ik mijn vers gemaakte pasfoto's zag. Wat een ramp, dat haar van mij.
Maar Roel, hoe heb je het zitten dan?
Ik ben al klaar!quote:
Heus niet, Maar ik ga gewoon echt niet bij elk nummer "quote:
Hij woont me te ver wegquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua stof dus.
Doelde op mijn foboquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heus niet, Maar ik ga gewoon echt niet bij elk nummer "" of "
" roepen. Dat doe ik alleen als ik echt een mening heb
En mn woonkamer moest echt ff schoon, ik wil het weekend ook vrij![]()
Postuh! Postuh! Postuh!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van mij is ook een ramp!!!!! Niet normaal meer
Ik heb op maandag wasdag, hoe burgelijk vind je die danquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:07 schreef Dandelion het volgende:
Om het 3fm-huishoud-topic aan te vullen ga ik maar eens wat was opvouwen...
Nee, dat meen je niet?! Ik ben fucking een 1 1/2 uur bezig met stofzuigenquote:
Ghehequote:Hij woont me te ver weg
Ja Hans, doe nie 's zo kinderachtigquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, Hans, doe es een foto posten.
Moet je ook nog een weiland van 8 hectare doen danquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, dat meen je niet?! Ik ben fucking een 1 1/2 uur bezig met stofzuigen.
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:12 schreef TIM-846 het volgende:
Cos, Hans, RoelSpringen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij eerst!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja Hans, doe nie 's zo kinderachtig.
Hehe. Misschien zuigt ie met een kruimeldief.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet je ook nog een weiland van 8 hectare doen dan
Jup, was al een tijdje geledenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet je ook nog een weiland van 8 hectare doen dan
Ik doe alleen beneden, dus dat is zo klaar (652)quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, dat meen je niet?! Ik ben fucking een 1 1/2 uur bezig met stofzuigen.
Nou, jij vindt het toch ook mooi?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:14 schreef TIM-846 het volgende:
Hehe. Bart Arens: 'wat een ongelooflijk mooi puur liedje is dit toch'
![]()
* blijft nog even springen *quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goed bezig Hans![]()
Spring maar door
ALARMM!
Ik doe boven en beneden. Boven is bij jou heel stoffig?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik doe alleen beneden, dus dat is zo klaar (652)
(boven kom ik nooit)
Whehehe! join the stofzuigclubquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:17 schreef cosmick het volgende:
Nou, dan ga ik ook maar even stofzuigen dan.
Pfeifferquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:21 schreef Susi het volgende:
Joehoe![]()
Ik voel me niet goed![]()
Gisteren om tien uur er in gegaan, tien uur vanochtend er uit, net om twee uur maar weer gaan liggen wegens onwijze moeheid en nu er nog niet bij.
Boven is idd best stoffig.. Te stoffig voor woorden eigenlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik doe boven en beneden. Boven is bij jou heel stoffig?
heel veel succes!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Boven is idd best stoffig.. Te stoffig voor woorden eigenlijk![]()
* Vlindur gaat toch maar even naar boven![]()
Bbl!
Erg irritant ja. Sommige jingles zijn wel grappig, maar dit sloeg weer nergens op.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:27 schreef 3FMaster het volgende:
Bart Arens die weer reageert op z'n eigen jingles
Ik hoop dat ze eronder bedolven worden. Letterlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoop dat Krezip en Alain Clark beiden met 8 3FM-awards naar huis gaan![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAT EEN MUZIKALE VIRTUOOS IS DIT TOCH!!!!!!111!!!!!1!!!!!!!!!!!!! IK HOUD M'N RADIO VAST; ZOVEEL TALENT SPAT ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!
Me2 ! ze betekenen zoveel voor de Nederlandse (pop-) muziek. Zelfs de Oosterpoort is te klein voor Alain Clark, aldus Domien. Ze verdienen zo'n belangrijke award!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoop dat Krezip en Alain Clark beiden met 8 3FM-awards naar huis gaan![]()
K'zag 'em net ook al staan: Bbl. Wat is dat dan? Ik ken BRB - Be right back. Maar Bbl? Ben behoorlijke lul?quote:
Be Back Later denk ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
K'zag 'em net ook al staan: Bbl. Wat is dat dan? Ik ken BRB - Be right back. Maar Bbl? Ben behoorlijke lul?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAT EEN MUZIKALE VIRTUOOS IS DIT TOCH!!!!!!111!!!!!1!!!!!!!!!!!!! IK HOUD M'N RADIO VAST; ZOVEEL TALENT SPAT ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laatste dag, laatste uur, en dan staat ineens je begeleider achter je collega achter je
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
K'zag 'em net ook al staan: Bbl. Wat is dat dan? Ik ken BRB - Be right back. Maar Bbl? Ben behoorlijke lul?
Blè. Zo drie keer niks, dat mensquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Alanus. Ik merk 't al: de artiesten zijn weer op.
En nu je tanden nog ff poetsen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:38 schreef Vlindur het volgende:
Boven is het ook weer schoon
Voelt toch wel weer goed eigenlijk
Wat een klasbak! Uit de slopperwijken van Rio de Janeiro gehaald door Piet de Visser!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nahquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mooie meid. Maar Miranda Kerr is leuker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat een klasbak! Uit de slopperwijken van Rio de Janeiro gehaald door Piet de Visser!
Probeer Ten Napel na te doen
haha die ken ik die woont in Meij(uithuizermeeden) Ylias heet die verder weet ik het nietquote:
Dus dat is Cos niet???quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:41 schreef themauster het volgende:
[..]
haha die ken ik die woont in Meij(uithuizermeeden) Ylias heet die verder weet ik het niet
Oe, damnquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:41 schreef themauster het volgende:
[..]
haha die ken ik die woont in Meij(uithuizermeeden) Ylias heet die verder weet ik het niet
Ik vind haar verdomde mooi. En dat zullen meer mensen bij Victoria's Angels met mij eens zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee idd. Die kan beter uit.
+1 intikkertje
Ik heb al eerder in het topic over haar gepostquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik vind haar verdomde mooi. En dat zullen meer mensen bij Victoria's Angels met mij eens zijn
Ik wist hem niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:48 schreef 3FMaster het volgende:
Pfoe, wat een moeilijke shoot-out vraag zeg!
Sjonge, jonge, jonge
Wat een geluk voor jou zegquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:46 schreef Noortje. het volgende:
Daarstraks dacht ik 'Hmm ik heb zin in Love Etc., als die zo niet op 3fm gedraaid wordt ga ik maar even YouTuben, en echt twee seconde later werd die gedraaid.
Haha. Was laatst ergens (op een bepaalde verjaardag van een bepaald iemand) en daar had iemand het over Michael Bubbel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
.
Ken je het bekende 27 jarige (zelf?) moord lijstje?
Prima hoor! Lekker weer, doet me goed.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Hoe gaat het ermee? Waar hang jij zo meestal rond op fok de laatste tijd?
Dat heb je net al gedaan, Hans.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:50 schreef -Hans- het volgende:
Ik ga even stofzuigen. Bagger plaat dit !
Het ligt toch niet aan de users hier hèquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Prima hoor! Lekker weer, doet me goed.Hoeist met jou?
Ik zit meestal in PUB tegenwoordig, had het hier een beetje gehad eigenlijk.
Hahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha. Was laatst ergens (op een bepaalde verjaardag van een bepaald iemand) en daar had iemand het over Michael Bubbel.
Dus.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Met even stofzuigen bedoelt ie vast even hacken.
Als je ook tijdens EW gaat posten is dat mogelijk het is hier namelijk dan erg druk en veel mensen posten dan net even meer dan andersquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vrees dat ik morgen weer in de dagcijfers top10 sta
Waarom is het hier niet meer leuk?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Prima hoor! Lekker weer, doet me goed.Hoeist met jou?
Ik zit meestal in PUB tegenwoordig, had het hier een beetje gehad eigenlijk.
Als ik af en toe die lijsten bekijk, moet ik altijd een beetje glimlachen. Allemaal bekende namenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vrees dat ik morgen weer in de dagcijfers top10 sta
Nah, maar het is steeds zo van hetzelfde en daar werd ik een beetje gek van. "Oh mooie plaat"quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het ligt toch niet aan de users hier hè
Nou, ik vind het hier wel gezelligquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nah, maar het is steeds zo van hetzelfde en daar werd ik een beetje gek van. "Oh mooie plaat"
"Nee dit is niets"
"ik vind van wel"
"oh"
Mja.
Whehe, Cosquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:54 schreef cosmick het volgende:
Hahaha. Werk je soms ook als botsauto-dj op de kermis?
RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUNDquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:53 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Flo Rida. Wat een hit. One louder !!!
Ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik vind het hier wel gezellig.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe, Cos![]()
. Komt weer zo'n kneiter van een hit mensen. 1000 ton staal verticaal. Power! Power!
Vol met gejatte samples ook. Treurig!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef cosmick het volgende:
Wat een nummer ook. Tering.
Vind je mij ook stom?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat ik net postte, en toch ook wel bepaalde users waarmee ik het niet meer zo mee kon vinden.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe, Cos![]()
. Komt weer zo'n kneiter van een hit mensen. 1000 ton staal verticaal. Power! Power!
Hans, er moet eigenlijk een R&Bsmiley zijn voor deze platenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vol met gejatte samples ook. Treurig!
Nou welke dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vol met gejatte samples ook. Treurig!
Misschien moet je mij eens zelf laten bepalen waar ik post en je niet druk maken om mij.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Misschien moet je je niet zo aanstellen en gewoon LOL MAKEN!
't Zijn allemaal chinese smileys. Zonder spleetogen trouwens.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waarom zit er eigenlijk niet 1 negersmiley tussen?
Whehehequote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe, Cos![]()
Waarom is het meerendeel van de smiley's geel?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hans, er moet eigenlijk een R&Bsmiley zijn voor deze platen
Ik maak me niet druk om je hoor. Maar jij post hier toch dat je hier gek wordt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Misschien moet je mij eens zelf laten bepalen waar ik post en je niet druk maken om mij.
Als ik ze kon maken dan had ik ze wel gemaaktquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
Hans, er moet eigenlijk een R&Bsmiley zijn voor deze platen
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!1!!1!~~`~!1!!1!!11quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarom is het meerendeel van de smiley's geel?
Ik postte dat ik het hier niet meer zo leuk vond omdat het steeds over dezelfde dingen gaat. Logisch, maar dat had ik even gehad. Dus ik snap je punt niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om je hoor. Maar jij post hier toch dat je hier gek wordt?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ik ze kon maken dan had ik ze wel gemaakt. Maar wie weet is zo'n smiley al ergens te vinden
op het www
Dat bedoelde ik ook min of meerquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou welke dan?
Het is gebaseerd op Dead Or Alive natuurlijk, maar naar mijn weten is er niets gesampeld.
Dat heb je wel es in een 3FM-topicquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik postte dat ik het hier niet meer zo leuk vond omdat het steeds over dezelfde dingen gaat.
Ja dat weet ik, en daarom kwam ik hier de laatste tijd niet meer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je wel es in een 3FM-topic.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, en daarom kwam ik hier de laatste tijd niet meer.
Ja tuurlijk, Vrouwtje Theelepel en The Pink Panter. Heb jij niet gestemd dan?quote:
Ik moet deze vraag helaas ontkennend beantwoordenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Vrouwtje Theelepel en The Pink Panter. He jij niet gestemd dan?
Schandalig! Wie hebben hier *WEL* gestemd dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moet deze vraag helaas ontkennend beantwoorden
MOTOGP!!!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:10 schreef -Hans- het volgende:
Dit weekend MotoGP ! kortom: Disco Classics vanavond vanaf een bandje..
Krijg er alleen weinig van mee.. Ik zit binnenquote:
Ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Schandalig! Wie hebben hier *WEL* gestemd dan?
Ach, hij komt toch nog wel vaak voorbij denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat nog net moet meemaken.
quote:
Dat maakt het nog erger.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ach, hij komt toch nog wel vaak voorbij denk ik.
Geen idee. Dat merken we dan wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:23 schreef Vlindur het volgende:
Staat er al een nieuw Topic klaar? * Vlindur gaat echt niet een nieuwe maken heur
Beats zijn wel ok, gebruikte sampeltje ook wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]al vind ik de beats die er onder zitten wel tof
Duurt nog eventjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:23 schreef Vlindur het volgende:
Staat er al een nieuw Topic klaar? * Vlindur gaat echt niet een nieuwe maken heur
De laatste hequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:23 schreef Vlindur het volgende:
Tim van Direct, laatste concert van hen vanavondquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:29 schreef Vlindur het volgende:
He, dit gesprek is helemaal niet live![]()
Sander is er even niet en Coen zit met een meisje te praten.. Weet iemand wie dat is?
Waar slaat je antwoord op? Ik weet ook wel dat dat Tim was aan de foon. Ik vraag wie dat meisje in de studio is waar Coen mee praattequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Tim van Direct, laatste concert van hen vanavond
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waar slaat je antwoord op? Ik weet ook wel dat dat Tim was aan de foon. Ik vraag wie dat meisje in de studio is waar Coen mee praatte
Ik loop af en toe even naar buiten. FF zon scorenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Krijg er alleen weinig van mee.. Ik zit binnen![]()
Maar heb wel alle deuren en ramen open hoor!
Johnny was ook wel aardig toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik loop af en toe even naar buiten. FF zon scoren![]()
Heel erg mooie plaat dit van Di-rect ! Voor de rest hebben ze weinig boeiende platen gemaakt. Imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |