Ik moet deze vraag helaas ontkennend beantwoordenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Vrouwtje Theelepel en The Pink Panter. He jij niet gestemd dan?
Schandalig! Wie hebben hier *WEL* gestemd dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moet deze vraag helaas ontkennend beantwoorden
MOTOGP!!!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:10 schreef -Hans- het volgende:
Dit weekend MotoGP ! kortom: Disco Classics vanavond vanaf een bandje..
Krijg er alleen weinig van mee.. Ik zit binnenquote:
Ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Schandalig! Wie hebben hier *WEL* gestemd dan?
Ach, hij komt toch nog wel vaak voorbij denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat nog net moet meemaken.
quote:
Dat maakt het nog erger.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ach, hij komt toch nog wel vaak voorbij denk ik.
Geen idee. Dat merken we dan wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:23 schreef Vlindur het volgende:
Staat er al een nieuw Topic klaar? * Vlindur gaat echt niet een nieuwe maken heur
Beats zijn wel ok, gebruikte sampeltje ook wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]al vind ik de beats die er onder zitten wel tof
Duurt nog eventjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:23 schreef Vlindur het volgende:
Staat er al een nieuw Topic klaar? * Vlindur gaat echt niet een nieuwe maken heur
De laatste hequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:23 schreef Vlindur het volgende:
Tim van Direct, laatste concert van hen vanavondquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:29 schreef Vlindur het volgende:
He, dit gesprek is helemaal niet live![]()
Sander is er even niet en Coen zit met een meisje te praten.. Weet iemand wie dat is?
Waar slaat je antwoord op? Ik weet ook wel dat dat Tim was aan de foon. Ik vraag wie dat meisje in de studio is waar Coen mee praattequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Tim van Direct, laatste concert van hen vanavond
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waar slaat je antwoord op? Ik weet ook wel dat dat Tim was aan de foon. Ik vraag wie dat meisje in de studio is waar Coen mee praatte
Ik loop af en toe even naar buiten. FF zon scorenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Krijg er alleen weinig van mee.. Ik zit binnen![]()
Maar heb wel alle deuren en ramen open hoor!
Johnny was ook wel aardig toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik loop af en toe even naar buiten. FF zon scoren![]()
Heel erg mooie plaat dit van Di-rect ! Voor de rest hebben ze weinig boeiende platen gemaakt. Imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |