Als ik af en toe die lijsten bekijk, moet ik altijd een beetje glimlachen. Allemaal bekende namenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vrees dat ik morgen weer in de dagcijfers top10 sta
Nah, maar het is steeds zo van hetzelfde en daar werd ik een beetje gek van. "Oh mooie plaat"quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het ligt toch niet aan de users hier hè
Nou, ik vind het hier wel gezelligquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nah, maar het is steeds zo van hetzelfde en daar werd ik een beetje gek van. "Oh mooie plaat"
"Nee dit is niets"
"ik vind van wel"
"oh"
Mja.
Whehe, Cosquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:54 schreef cosmick het volgende:
Hahaha. Werk je soms ook als botsauto-dj op de kermis?
RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUND RIGHT ROUNDquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:53 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Flo Rida. Wat een hit. One louder !!!
Ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik vind het hier wel gezellig.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe, Cos![]()
. Komt weer zo'n kneiter van een hit mensen. 1000 ton staal verticaal. Power! Power!
Vol met gejatte samples ook. Treurig!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef cosmick het volgende:
Wat een nummer ook. Tering.
Vind je mij ook stom?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat ik net postte, en toch ook wel bepaalde users waarmee ik het niet meer zo mee kon vinden.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe, Cos![]()
. Komt weer zo'n kneiter van een hit mensen. 1000 ton staal verticaal. Power! Power!
Hans, er moet eigenlijk een R&Bsmiley zijn voor deze platenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vol met gejatte samples ook. Treurig!
Nou welke dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vol met gejatte samples ook. Treurig!
Misschien moet je mij eens zelf laten bepalen waar ik post en je niet druk maken om mij.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Misschien moet je je niet zo aanstellen en gewoon LOL MAKEN!
't Zijn allemaal chinese smileys. Zonder spleetogen trouwens.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waarom zit er eigenlijk niet 1 negersmiley tussen?
Whehehequote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe, Cos![]()
Waarom is het meerendeel van de smiley's geel?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hans, er moet eigenlijk een R&Bsmiley zijn voor deze platen
Ik maak me niet druk om je hoor. Maar jij post hier toch dat je hier gek wordt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Misschien moet je mij eens zelf laten bepalen waar ik post en je niet druk maken om mij.
Als ik ze kon maken dan had ik ze wel gemaaktquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
Hans, er moet eigenlijk een R&Bsmiley zijn voor deze platen
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!1!!1!~~`~!1!!1!!11quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarom is het meerendeel van de smiley's geel?
Ik postte dat ik het hier niet meer zo leuk vond omdat het steeds over dezelfde dingen gaat. Logisch, maar dat had ik even gehad. Dus ik snap je punt niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om je hoor. Maar jij post hier toch dat je hier gek wordt?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ik ze kon maken dan had ik ze wel gemaakt. Maar wie weet is zo'n smiley al ergens te vinden
op het www
Dat bedoelde ik ook min of meerquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou welke dan?
Het is gebaseerd op Dead Or Alive natuurlijk, maar naar mijn weten is er niets gesampeld.
Dat heb je wel es in een 3FM-topicquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik postte dat ik het hier niet meer zo leuk vond omdat het steeds over dezelfde dingen gaat.
Ja dat weet ik, en daarom kwam ik hier de laatste tijd niet meer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je wel es in een 3FM-topic.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, en daarom kwam ik hier de laatste tijd niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |