Dus dat is Cos niet???quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:41 schreef themauster het volgende:
[..]
haha die ken ik die woont in Meij(uithuizermeeden) Ylias heet die verder weet ik het niet
Oe, damnquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:41 schreef themauster het volgende:
[..]
haha die ken ik die woont in Meij(uithuizermeeden) Ylias heet die verder weet ik het niet
Ik vind haar verdomde mooi. En dat zullen meer mensen bij Victoria's Angels met mij eens zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee idd. Die kan beter uit.
+1 intikkertje
Ik heb al eerder in het topic over haar gepostquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik vind haar verdomde mooi. En dat zullen meer mensen bij Victoria's Angels met mij eens zijn
Ik wist hem niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:48 schreef 3FMaster het volgende:
Pfoe, wat een moeilijke shoot-out vraag zeg!
Sjonge, jonge, jonge
Wat een geluk voor jou zegquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:46 schreef Noortje. het volgende:
Daarstraks dacht ik 'Hmm ik heb zin in Love Etc., als die zo niet op 3fm gedraaid wordt ga ik maar even YouTuben, en echt twee seconde later werd die gedraaid.
Haha. Was laatst ergens (op een bepaalde verjaardag van een bepaald iemand) en daar had iemand het over Michael Bubbel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
.
Ken je het bekende 27 jarige (zelf?) moord lijstje?
Prima hoor! Lekker weer, doet me goed.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Hoe gaat het ermee? Waar hang jij zo meestal rond op fok de laatste tijd?
Dat heb je net al gedaan, Hans.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:50 schreef -Hans- het volgende:
Ik ga even stofzuigen. Bagger plaat dit !
Het ligt toch niet aan de users hier hèquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Prima hoor! Lekker weer, doet me goed.Hoeist met jou?
Ik zit meestal in PUB tegenwoordig, had het hier een beetje gehad eigenlijk.
Hahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha. Was laatst ergens (op een bepaalde verjaardag van een bepaald iemand) en daar had iemand het over Michael Bubbel.
Dus.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Met even stofzuigen bedoelt ie vast even hacken.
Als je ook tijdens EW gaat posten is dat mogelijk het is hier namelijk dan erg druk en veel mensen posten dan net even meer dan andersquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vrees dat ik morgen weer in de dagcijfers top10 sta
Waarom is het hier niet meer leuk?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Prima hoor! Lekker weer, doet me goed.Hoeist met jou?
Ik zit meestal in PUB tegenwoordig, had het hier een beetje gehad eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |