Erg irritant ja. Sommige jingles zijn wel grappig, maar dit sloeg weer nergens op.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:27 schreef 3FMaster het volgende:
Bart Arens die weer reageert op z'n eigen jingles
Ik hoop dat ze eronder bedolven worden. Letterlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoop dat Krezip en Alain Clark beiden met 8 3FM-awards naar huis gaan![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAT EEN MUZIKALE VIRTUOOS IS DIT TOCH!!!!!!111!!!!!1!!!!!!!!!!!!! IK HOUD M'N RADIO VAST; ZOVEEL TALENT SPAT ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!
Me2 ! ze betekenen zoveel voor de Nederlandse (pop-) muziek. Zelfs de Oosterpoort is te klein voor Alain Clark, aldus Domien. Ze verdienen zo'n belangrijke award!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoop dat Krezip en Alain Clark beiden met 8 3FM-awards naar huis gaan![]()
K'zag 'em net ook al staan: Bbl. Wat is dat dan? Ik ken BRB - Be right back. Maar Bbl? Ben behoorlijke lul?quote:
Be Back Later denk ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
K'zag 'em net ook al staan: Bbl. Wat is dat dan? Ik ken BRB - Be right back. Maar Bbl? Ben behoorlijke lul?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAT EEN MUZIKALE VIRTUOOS IS DIT TOCH!!!!!!111!!!!!1!!!!!!!!!!!!! IK HOUD M'N RADIO VAST; ZOVEEL TALENT SPAT ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laatste dag, laatste uur, en dan staat ineens je begeleider achter je collega achter je
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
K'zag 'em net ook al staan: Bbl. Wat is dat dan? Ik ken BRB - Be right back. Maar Bbl? Ben behoorlijke lul?
Blè. Zo drie keer niks, dat mensquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Alanus. Ik merk 't al: de artiesten zijn weer op.
En nu je tanden nog ff poetsen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:38 schreef Vlindur het volgende:
Boven is het ook weer schoon
Voelt toch wel weer goed eigenlijk
Wat een klasbak! Uit de slopperwijken van Rio de Janeiro gehaald door Piet de Visser!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nahquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mooie meid. Maar Miranda Kerr is leuker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat een klasbak! Uit de slopperwijken van Rio de Janeiro gehaald door Piet de Visser!
Probeer Ten Napel na te doen
haha die ken ik die woont in Meij(uithuizermeeden) Ylias heet die verder weet ik het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |