Erg irritant ja. Sommige jingles zijn wel grappig, maar dit sloeg weer nergens op.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:27 schreef 3FMaster het volgende:
Bart Arens die weer reageert op z'n eigen jingles
Ik hoop dat ze eronder bedolven worden. Letterlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoop dat Krezip en Alain Clark beiden met 8 3FM-awards naar huis gaan![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAT EEN MUZIKALE VIRTUOOS IS DIT TOCH!!!!!!111!!!!!1!!!!!!!!!!!!! IK HOUD M'N RADIO VAST; ZOVEEL TALENT SPAT ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!
Me2 ! ze betekenen zoveel voor de Nederlandse (pop-) muziek. Zelfs de Oosterpoort is te klein voor Alain Clark, aldus Domien. Ze verdienen zo'n belangrijke award!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoop dat Krezip en Alain Clark beiden met 8 3FM-awards naar huis gaan![]()
K'zag 'em net ook al staan: Bbl. Wat is dat dan? Ik ken BRB - Be right back. Maar Bbl? Ben behoorlijke lul?quote:
Be Back Later denk ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
K'zag 'em net ook al staan: Bbl. Wat is dat dan? Ik ken BRB - Be right back. Maar Bbl? Ben behoorlijke lul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |