Vast, maar daar rijdt geen nachttrein, is geen hol te doen etcetera.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:51 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben er ook bij, mits de tijd het toe laat natuurlijk. Maar is Amersfoort niet centraler?
Leuk!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lijkt me leuk, vrijdagavond komt mij het beste uit (direct uit 't werk richting Utrecht
). Als de voorkeur naar zaterdag gaat ben ik er ook wel bij
. Ben benieuwd naar de animo
.
Op die data kom je dan inderdaad vanzelf uit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Leuk!
Vrijdag of zaterdag maakt mij niet zoveel uit. Wellicht is vrijdag handiger ivm de winkeldrukte op zaterdag.
Voorstel: Vrijdag 22 of 29 mei in Utrecht.
Ja, dat moet wel lukken! Als ik tegen die tijd weet hoeveel mensen er komen, dan zal ik eens rondkijken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Op die data kom je dan inderdaad vanzelf uit.
Maar goed, jij komt uit Utrecht, heb ik begrepen. Wat zou een leuk tentje zijn om wat te drinken en eventueel wat te eten, liefst zonder reservering, dresscode of ander moelijk gedoe?
En een leuke kroeg om te borrelen? Ik vermoed namelijk dat niet iedereen komt om uitgebreid te dineren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel lukken! Als ik tegen die tijd weet hoeveel mensen er komen, dan zal ik eens rondkijken.
Ik weet wel een steakhouse waar ze heerlijke spareribs serveren voor niet te veel geld.
Ook weet ik nog wel een restaurantje waar veel studenten komen omdat de pizza en het Griekse eten er lekker is, en weinig kost!
We kijken tegen die tijd wel even waar de voorkeur naar uit gaat!
Stairway Daar zijn vaak de Fok-meets.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
En een leuke kroeg om te borrelen? Ik vermoed namelijk dat niet iedereen komt om uitgebreid te dineren.
Hmmm, een terras bij mooi weer, ik moet zeggen dat ik daar ook wel erg voor ben.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Leuk idee hoor.Dan kom ik op de fiets denk ik, in het weekend zit ik altijd bij mijn ouders in Soesterberg/Amersfoort, zelfs op vrijdagen meestal al.
De sporadische keren dat ik naar een terras ga is in Utrecht http://www.oudaen.nl/ mijn favoriet, erg lekker zelf gebrouwen bier.
Dan heb je ook geen recht van spreken..quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:27 schreef SeLang het volgende:
Een tent met onbeperkt spareribs eten zou mijn voorstel zijn![]()
Maar, ik ben er dus niet bij
Want? Je bent een sloeber en hebt geen geld voor een ticket?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:27 schreef SeLang het volgende:
Broadway aan de gracht bedoel je? Die is geweldigquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel lukken! Als ik tegen die tijd weet hoeveel mensen er komen, dan zal ik eens rondkijken.
Ik weet wel een steakhouse waar ze heerlijke spareribs serveren voor niet te veel geld.
Ook weet ik nog wel een restaurantje waar veel studenten komen omdat de pizza en het Griekse eten er lekker is, en weinig kost!
We kijken tegen die tijd wel even waar de voorkeur naar uit gaat!
"De tafel met de kat"?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Broadway aan de gracht bedoel je? Die is geweldig. Moet je wel de tafel met de kat regelen!
Ja er horen daar 2 katten bij het meubilair in het restaurantquote:
Een "restaurant" met huisdieren die vrij door de zaak lopen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja er horen daar 2 katten bij het meubilair in het restaurant.
Ik vind het wel iets hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een "restaurant" met huisdieren die vrij door de zaak lopen?
Ik zeg al niks meer.
Ik moet meteen denken aan van die types die samen met hun kwijlende Sint-Bernard bij de McDonald's zitten te vreten.quote:
Het is gewoon een kat, die ligt alleen maar en springt niet op tafel hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan van die types die samen met hun kwijlende Sint-Bernard bij de McDonald's zitten te vreten.
Ja, dat zeggen ze allemaal. "Dat doet 'ie anders nooit!"quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is gewoon een kat, die ligt alleen maar en springt niet op tafel hoor
Dan komen we wel naar jou toe.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:27 schreef SeLang het volgende:
Maar dan wel gratis beleggingsadvies! Oh wacht...quote:
Ja, eerst een seminar van een middag en dan aansluitende een door SeLang, in zijn tuin, verzorgde barbecue.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar dan wel gratis beleggingsadvies! Oh wacht...
Volgens mij mis je nog RvLaak (misschien) en icecreamfarmer_NL, al begrijp ik niet helemaal wat die laatste precies bedoelt met zich aanbevolen te houden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
ff een lijstje om de animo bij te houden.
Komers:
![]()
Lemmeb
Capricia
Bolkesteijn
PietjePuk007
Misschieners
![]()
simmu
Niet-komers
![]()
SeLang
RvLaak is volgens mij ook een misschien ("mits de tijd het toe laat"), en icecreamfarmer_NL weet ik zelf ook niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is al vrijdagmiddag, maar goed lijstje up to date nu
.
Ja, die ja!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Broadway aan de gracht bedoel je? Die is geweldig. Moet je wel de tafel met de kat regelen!
Een crisisbudgetje?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, die ja!
Maar Oudaen is natuurlijk wel wat meer upclass dan broadway.
En ik heb geen idee welk budget mensen willen spenderen..
Dat doet me denken aan de laatste meet in Broadway, toen moesten we allemaal bijlappen omdat 1 persoon z'n hypotheek niet kon betalen andersquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, die ja!
Ik zette alleen maar neer waar ik wel eens wat drink in Utrecht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:43 schreef capricia het volgende:
Nee, we moeten juist de economie draaiende houden, investeren, investeren, investeren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:44 schreef Lemmeb het volgende:
Een crisisbudgetje?
als misschienerquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Volgens mij mis je nog RvLaak (misschien) en icecreamfarmer_NL, al begrijp ik niet helemaal wat die laatste precies bedoelt met zich aanbevolen te houden.
True. Maar dan wel uit de portemonnee van Wouter Bos, als het even kan. Misschien kunnen we wel subsidie krijgen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, we moeten juist de economie draaiende houden, investeren, investeren, investeren.
Misschien als we Meki uitnodigen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:51 schreef Lemmeb het volgende:
Misschien kunnen we wel subsidie krijgen?
LOLquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Misschien als we Meki uitnodigen.
Wat mij betreft zijn jullie hartstikke welkom!quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:11 schreef simmu het volgende:
beursbaby en sangdrax moeten ook bij de mischieners, het lijkt erop dat ik om te beginnen geen oppas kan regelen (ja, de buurvrouw, maar da's een alcoholist. lijkt me een slecht plan). het is een tikkie afhankelijk van welke dag het wordt. voor ons zou 29 mei het fijnst zijn. dan kunnen we erna gewoon door richting mijn familie. 30 mei is het eerste herdenkingsfeest voor mijn oma (haar sterfdag is 30 mei 2008).
geen zorgen: beursbaby is geen jankerd
Tot nu toe 22 of 29 mei (vrijdag) in Utrecht. Maar als jij liever een andere datum wilt, dan wil ik graag verschuiven! Je bent namelijk een hardcore poster in AEX-land!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Welke datums hebben we in gedachten? Het kan eventueel wat lastig voor mij worden om langs te komen.
Misschien in eten, of in drinken?quote:
Dat aanbod sla ik niet af. Anders kom ik waarschijnlijk niet meer thuis.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien in eten, of in drinken?
Waar kom je vandaan...?
Er kunnen 2 mensen bij ons slapen, en dan nog 1 op de bank...mocht het nodig zijn...![]()
Geen probleem..we hebben nog 2 kamers over, incl .2X 1 persoons boxspring! Neem wel je eigen slaapzak mee... anders lig je onder een tweede hands donsdeken...het adres post ik wel PM tegen die tijd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat aanbod sla ik niet af. Anders kom ik waarschijnlijk niet meer thuis.
Joh, dat is geen probleem!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:49 schreef Lemmeb het volgende:
Als het erg laat (of vroeg) wordt neem ik waarschijnlijk wel gewoon de trein terug. Het is alleen in het geval het te laat wordt om nog naar huis te gaan maar te vroeg om de nacht over te slaan.
Wat te drinken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien in eten, of in drinken?
Waar kom je vandaan...?
Er kunnen 2 mensen bij ons slapen, en dan nog 1 op de bank...mocht het nodig zijn...![]()
Rijke teven zijn anders altijd welkom.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:04 schreef richbitch het volgende:
helemaal uit Grunn hier, weet niet of dat 'm wel wordt.
>maybe..
Joh, als ik het over een maand weet is het goed genoeg! Slaap plaatsen zijn dan waarschijnlijk wel vergeven...en je moet wat minder lurken!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:12 schreef Dulk het volgende:
hoewel ik hier eigenlijk alleen lurk, lijkt dit me wel interessant
ik gooi het nog op een "maybe" want het zou kunnen dat ik een weekje in Italië ben, maar dat weet ik pas eind van deze maand.
We hebben altijd nog de taxiquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:49 schreef Lemmeb het volgende:
Als het erg laat (of vroeg) wordt neem ik waarschijnlijk wel gewoon de trein terug. Het is alleen in het geval het te laat wordt om nog naar huis te gaan maar te vroeg om de nacht over te slaan.
Niet waar ik naartoe moet...quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
We hebben altijd nog de taxi
T'is natuurlijk wel 'zolang het nog kan' (OP) in deze crisis tijd!quote:
Ja, en de eerste keer dat het in London zal zijn ben ik van de partijquote:
Mja, en ik kom er waarschijnlijk speciaal vanuit londen voor een weekendje nederlandquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:34 schreef Alistair het volgende:
[..]
Ja, en de eerste keer dat het in London zal zijn ben ik van de partij
Kun je eens uitrekenen (hoeft niet nu!) wat een weekendje Londen ons zou kosten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, en ik kom er waarschijnlijk speciaal vanuit londen voor een weekendje nederlandanders zie ik het mezelf niet doen. Maar een UK meeting zou idd ook niet verkeerd zijn, driver/veekeend en dergelijke zitten ook in die financiële hoek die in Londen werken.
Dat ligt er nogal aan. Vlieg je met KLM of een low-budget zoals Easyjet. Hoelang van tevoren kun je boeken (scheelt vaak flink) en waar wil je in wat voor soort kwaliteit hotel precies zitten. Een weekendje inclusief vlucht zou voor ongeveer 200 euro kunnen maar het kan ook veel duurder natuurlijk. Ik zou gemakshalve 100 euro voor de vlucht rekenen. En een goedkoop hotel ongeveer 50 pond per nachtquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Kun je eens uitrekenen (hoeft niet nu!) wat een weekendje Londen ons zou kosten.
Vliegtuig en hotel?
In december betaalde ik £27quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:48 schreef Alistair het volgende:
En een goedkoop hotel ongeveer 50 pond per nacht
Ik heb een oud klasgenoot onlangs langsgehad in groningen,een 2 persoons kamer voor hem geboekt voor 33pond per nacht. 2 persoonskamer dus! En hij vloog het retourtje voor onder de 100 euro (ryanair) bremen - londen )quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
In december betaalde ik £27
Credit crunch enzo
Dat is wel heel goedkoopquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
In december betaalde ik £27
Credit crunch enzo
Moah valt mee, ik heb vaak genoeg in een hotel gezeten in londen (central park hotel) daar betaalde ik altijd 44 pond per nacht voor een relatief goed hotel. Goedkopere hotels zitten zo rond de 20 pond per persoon per nacht.quote:
Je hebt het hier over hotels en niet over hostelsquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Moah valt mee, ik heb vaak genoeg in een hotel gezeten in londen (central park hotel) daar betaalde ik altijd 44 pond per nacht voor een relatief goed hotel. Goedkopere hotels zitten zo rond de 20 pond per persoon per nacht.
Zelf heb ik hier nooit een hotel nodig en vrienden logeren meestal gewoon bij mij. Ik had er werkelijk geen idee van dat het nu zo goedkoop was eigenlijk. De laatste keer dat ik een kamer boekte hier in Londen is ongeveer 7 jaar geleden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:00 schreef SeLang het volgende:
Kijk maar eens hier: http://www.travelstay.com(...)_UsZcCFSFTEAoduUnYkQ
Je bent daar toch alleen maar eventjes om te pitten dus je kunt je geld beter aan bier en spareribs uitgeven.
De UK is onderhand echt een budget bestemming geworden
feit is wel dat er onder de goedkope hotels ook wel heel veel behoorlijk crap zijn. Zo kon destijds een vriend van me de verwarming snachts niet uitkrijgen in zn kamer en stond die continu op z'n hoogste stand te draaienquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:02 schreef Alistair het volgende:
[..]
Zelf heb ik hier nooit een hotel nodig en vrienden logeren meestal gewoon bij mij. Ik had er werkelijk geen idee van dat het nu zo goedkoop was eigenlijk. De laatste keer dat ik een kamer boekte hier in Londen is ongeveer 7 jaar geleden.
Klopt, maar mij boeit dat dus niet. Ik heb voor het werk altijd in hele mooie hotels gezeten (ik denk dat ik alles bij elkaar opgeteld wel een vol jaar in mooie hotels heb gewoond) maar daar is eigenlijk geen flikker aan. De leuke dingen maak je altijd mee in een obscuur hotelletje van $5.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
feit is wel dat er onder de goedkope hotels ook wel heel veel behoorlijk crap zijn.
Herkenbaar. Ik heb in Mexico in de meest ranzige "hotels", waar de schorpioenen door je kamer liepen, ook de leukste, meest onverwachte dingen meegemaakt. En de meest interessante mensen ontmoet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Klopt, maar mij boeit dat dus niet. Ik heb voor het werk altijd in hele mooie hotels gezeten (ik denk dat ik alles bij elkaar opgeteld wel een vol jaar in mooie hotels heb gewoond) maar daar is eigenlijk geen flikker aan. De leuke dingen maak je altijd mee in een obscuur hotelletje van $5.
Maar dat is ook eigenlijk het hele punt van 'goede' business hotels: je wilt helemaal geen verrassingen. Je bent daar om iets voor het werk te doen en een hotel moet dan precies zijn wat je verwacht want je hebt genoeg aan je kop. Vrijetijds reisjes daarentegen...
Precies.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb in Mexico in de meest ranzige "hotels", waar de schorpioenen door je kamer liepen, ook de leukste, meest onverwachte dingen meegemaakt. En de meest interessante mensen ontmoet.
Dat laatste heb ik destijds niet meegemaakt. Maar dat komt misschien omdat ik er met m'n toenmalige vriendin verbleef.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Precies.
Dat loopt uiteen van beesten in je kamer en vreemde/ leuke gasten tot een receptioniste die s'nachts spontaan naar je kamer komt omdat ze al een jaar geen sex meer heeft gehad ( Colombia)
Dat maakt daar niks uitquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik destijds niet meegemaakt. Maar dat komt misschien omdat ik er met m'n toenmalige vriendin verbleef.
Kondig je weer een beursdaling aan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:57 schreef SeLang het volgende:
Ik sta op het punt om een hotel te boeken in London voor £12,- per nacht
En een retourtje vanuit mijn woonplaats voor £2,-
(niet gerelateerd aan deze meeting, gewoon even voor de prijzen).
Kan ik alvast wennen aan de prijzen en eventuele ranzigheid voor als ik weer ga rondtrekken in Azie, eind deze zomer
Mwah, dit is maar voor een paar dagen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:30 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Kondig je weer een beursdaling aan?
Wow, 2 maanden is wel extreem luxequote:Op zaterdag 11 april 2009 10:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mwah, dit is maar voor een paar dagen.
Maar in sept-okt ga ik 2 maanden naar Indonesie dus dan zal er wel een crash komen
Ow ja, geen probleem. Ik ben altijd doodop na zo'n reisquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
2 maanden![]()
Weet je zo'n reis ook iedere dag van voor tot achter te vullen met activiteiten? Wandelen in de bergen, steden bezoeken, tempels?
Mja, het leven is een stuk anders als je niet elke dag hoeft op te staan om te gaan werkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ow ja, geen probleem. Ik ben altijd doodop na zo'n reis
En guess what... als ik terugkom ga ik twee maanden later opnieuw 2 maanden rondtrekken in Z.O. Azie. En voordat ik naar Indonesie ga, ga ik deze zomer eerst nog een maandje ofzo rondtouren hier in de UK. Althans, die dingen zijn mijn huidige plan.
Ik hoop alleen dat ik de bodem niet mis als ik in de rimboe zit
Geen plannen, maar misschien wordt het uiteindelijk saai. Dan zoek ik wel weer wat.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, het leven is een stuk anders als je niet elke dag hoeft op te staan om te gaan werken. Of heb je ooit wel weer plannen om een arbeider te worden?
Het punt is dat ik graag echt in de rimboe zit (natuur) en dan ben je wel afgesloten. Maar in plaatsen waar toeristen komen heb je vaak wel ergens internet access. Ik neem inderdaad een wereldontvangertje mee, en soms heb je dan ontvangst.quote:Ik neem ook aan dat er zelfs wel in die Aziatische landen 'buitenlandse' kranten zijn ? Kan me ook niet voorstellen dat jij 2 maand los zou willen zitten van al het nieuws van de wereld om je heen, fuck wie weet loopt je woonplaats in de UK wel onder. Al heb je volgens mij ook eens gezegd dat je altijd zo'n wereldradiootje meenam om soms ff BBC te luisteren?
Follow the leaderquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb even het topic sticky gemaakt, dat doen ze in POL ook.
pberends heeft hier volgens mij wel gepost.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik mis nog wel een boel die-hard-posters. Drugshond? pberends? ItaloDancer? etc.
Staat bij de misschienersquote:
Nee iemand riep waarom ie hier niet postquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:20 schreef Lemmeb het volgende:
pberends heeft hier volgens mij wel gepost.
Als de 29e de datum is, kun je mij verplaatsen naar de "komers"quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Staat bij de misschieners.
[..]
Nee iemand riep waarom ie hier niet post.
Ik las eerst ritchbitchquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Staat bij de misschieners.
[..]
Nee iemand riep waarom ie hier niet post.
Zoals het er nu uitziet wordt het de 29ste. Maar dat is nog niet definitief.quote:Op zondag 12 april 2009 18:36 schreef Lemans24 het volgende:
Het gaat van de datum afhangen of ik ook kom: de 29e wel, de 22e niet. Vooralsnog dus een misschiener.
Why not?????quote:
Goh, je hebt een beetje de zelfde smaak als ik qua borrel: Belgie en het Oude Pothuys heb ik ook genoemd!quote:Op zondag 12 april 2009 18:36 schreef Lemans24 het volgende:
Ik vind het ook een goed idee, zo'n meeting. Mooie locatie ook![]()
Mijn favorieten in m'n stadsjie voor een borrel: Belgie, De Poort, oude Pothuis en Havanna. Hangt een beetje van het weer af...
Het gaat van de datum afhangen of ik ook kom: de 29e wel, de 22e niet. Vooralsnog dus een misschiener.
Heb je een vriendin?quote:Op zondag 12 april 2009 23:23 schreef Drugshond het volgende:
Tijd, planning, werk, geen zin meer in meetings (van wie of wat dan ook), en ook een beetje FOK! moe.
Als ik nu nog 5 postings per dag haal is het veel.
Fok moe?quote:Op zondag 12 april 2009 23:23 schreef Drugshond het volgende:
Tijd, planning, werk, geen zin meer in meetings (van wie of wat dan ook), en ook een beetje FOK! moe.
Als ik nu nog 5 postings per dag haal is het veel.
Hint: Drugshond is hier niet sinds gisteren.quote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Fok moe?
Bedoel je daarmee de niet interessante users/postings?
Of bedoel je het medium met z'n beperktheid?
En toch ben ik benieuwd naar zijn motivatie!quote:Op zondag 12 april 2009 23:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hint: Drugshond is hier niet sinds gisteren.
Ik ook. Is volgens mij wel een vermakelijke vent.quote:Op maandag 13 april 2009 00:27 schreef capricia het volgende:
[..]
En toch ben ik benieuwd naar zijn motivatie!
Ik zal zijn inbreng missen bij ons etentje!
Ik heb exact hetzelfde probleem, maar wil best even langskomen. Lijkt me best, uh.. gezelligquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:36 schreef veekeend het volgende:
Wellicht dat ik even langs kom. (afhankelijk van waar ik dan vertoef, is nu nog niet zeker).
Ik houd me overigens ook voor een City meeting aanbevolen
Ik heb dat nog even verder gechecked maar de £12 is voor een dormitoryquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:55 schreef sitting_elfling het volgende:
SeLang had nog wel zo'n lijstje met goedkope hotels voor een 15 pond per nacht in Londen
En dan een videoverbinding met Utrecht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:52 schreef Lemmeb het volgende:
Jullie kunnen onderling wel een parallelle city meeting houden. Volgens mij zitten er hier op fok wel een stuk of 7 man uit de city.
regel jij de uplink?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En dan een videoverbinding met Utrecht.
Ik zeg geen nee tegen een avondje clubben/pubquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:52 schreef Lemmeb het volgende:
Jullie kunnen onderling wel een parallelle city meeting houden. Volgens mij zitten er hier op fok wel een stuk of 7 man uit de city.
Van mij mag het.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
29e vastzetten, definitief lijstje maken en restaurant kiezen?
heeej, je komt uit drenthe?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zal alles op alles zetten om te komen maar kan dat niet garanderen. ( ik kan namelijk eventueel een examen op die dag hebben in londen en dan wordt het wat lastig om s'avonds te komen. Mits ik de toets heb voor 5.00 kan ik eventueel vliegtuig pakken om terug te komen voor een weekend Nederland waar ik dus die meeting van Utrecht meepak. Heb verder nog wel een ex-wonen waar ik eventueel kan overnachten of moet dan maar ergens een hotelletje in de buurt boeken. Of snachts een taxi nemen richting Drenthe.
Ik kom officieel uit Groningen maar m'n ouders wonen in Drenthe.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:57 schreef simmu het volgende:
[..]
heeej, je komt uit drenthe?
wij gaan direct door naar brabant, anders had je met ons mee kunnen rijden. de 29ste komt ons dus ook het beste uit btw. we plakken er dan direct een weekendje bij mijn ouders in brabant tegenaan.
Utrecht. Zie de OP.quote:
De datum is hoogstwaarschijnlijk vrijdagavond 29 mei.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:35 schreef Halcon het volgende:
Leuk idee.... Weekenden ben ik echter meestal druk. Doordeweeks ook trouwens. Als er een datum bekend is, sla ik mijn agenda er op na.
Ik moet dit even nakijken. Is het goed als ik er nog op terugkom?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De datum is hoogstwaarschijnlijk vrijdagavond 29 mei.
Tenzij er voldoende mensen zijn die wel willen komen maar die dan niet kunnen, en die op een andere dag ineens allemaal wel kunnen.
Uiteraard. Je hebt nog tot de 29ste.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik moet dit even nakijken. Is het goed als ik er nog op terugkom?
ivm beursbaby en onze lange autorit eromheen niet al te gek laat starten svpquote:Op donderdag 16 april 2009 23:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Al enig idee ;hoe laat - tot hoe laat? wat ? waar (pub/restaurant etc.) ?
Ok nice, daar woon ik. Ideaalquote:
Wat vind jij "niet al te gek laat"?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:16 schreef simmu het volgende:
[..]
ivm beursbaby en onze lange autorit eromheen niet al te gek laat starten svp
zo rond half 7 er zijn (tegen de tijd dat er gegeten wordt is het dan al snel half 8) is prima lijkt me. wij moeten ook vanuit diever komen he. als het maar niet zo is dat het eten bestellen/borrelen alleen al om 8 uur start, dan is er het probleem van een sjaggerijnige simmu (honger!) en een sjaggerijnige selene (ook honger! die krijgt rond 8 uur nog een flesje) en een sjaggerijnige sangdrax (want die krijgt het gevit + gedrein) .quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat vind jij "niet al te gek laat"?
Het is in principe de bedoeling dat we eerst ergens gaan eten met degenen die willen, om daarna nog ergens te gaan borrelen. Eea zal wat mij betreft dus op z'n vroegst rond etenstijd (18:30 ofzo) aanvangen. Eerder kan ook niet, want de meesten moeten uit hun werk komen, verwacht ik.
Overigens, zowel de definitieve borrel- als eetgelegenheid zijn nog niet bekend, maar er zijn al wel enkele goede suggesties voorbijgekomen. E.e.a. hangt uiteindelijk ook af van het weer.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:51 schreef simmu het volgende:
en waar het is boeit me niks, als ik maar buiten kan roken en we ergens de auto kwijtkunnen
Buiten roken kan altijd. Al sta je dan misschien wel in je eentje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:51 schreef simmu het volgende:
en waar het is boeit me niks, als ik maar buiten kan roken en we ergens de auto kwijtkunnen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Buiten roken kan altijd. Al sta je dan misschien wel in je eentje.
ik sta ook vaak buiten!quote:
Ik rook ook niet maar beschouw het niet als lastig of vervelend.quote:
Nou, ik rook wel, en als een ketter.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik rook ook niet maar beschouw het niet als lastig of vervelend.
Zoals het nu lijkt is het eerst afwachten wanneer ik examens heb. Dat hoor ik komende maandag waarschijnlijk. Op het slechtste geval heb ik dus een examen op de 29e rond een uur of 3 of 4. Zij het wel dat na de 29e mei officieel mijn zomer vakantie begint dus daarna ben ik sowieso vrij maar heb uiteraard nog wel plannen. Ik zal iig. kijken wat de goedkoopste manier is om van Londen dan naar Utrecht te komen. Zal wel vliegtuig naar Schiphol wezen en dan treintje richting Utrecht, wil deze meet eigenlijk niet missen![]()
En wat betreft hoe laat het wordt, merk vanzelf wel of er enige binding is om door te babbelen. Heb er no issues mee om een nachtje door te trekken.
Ik heb de hele dag vrij dus ik kan de hele dag wel eigenlijk. Als er mensen eerder willen komen dan kan ik ook al van de partij zijn, dat is gezelliger dan in je eentje wachten tot iedereen er is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef Lemmeb het volgende:
Best mogelijk trouwens dat het vroeger begint, als er mensen zijn die direct uit hun werk komen en die er al eerder zijn. Maar dan eten we pas als iedereen er is.
Het leuke van RL is dat je direct merkt of er mensen anders zijn op internet dan dat ze daadwerkelijk zijn. Wel grappigquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, ik rook wel, en als een ketter.Daarbij drink ik ook, als het even kan! (en ik niet hoef te rijden natuurlijk).
Maar ik vind het ook geweldig om met jou en anderen over de economische en vooral beurs gerelateerde situatie te praten. Fok is leuk, en vaak snel, maar in RL is het toch anders...dan breng je gemakkelijker sentiment en interpretaties over...het communiceerd gewoon wat sneller in RL.
Dus als het even kan...zie ik je graag in RL!!!
Ben zelf de komende weken op reis (met overland truck door zuidelijk afrika...een droom!)...maar de genoemde data in mei ben ik al weer thuis voor onze meet! Dus als je niets hoort van mijn persoontje de komende tijd, dan snap je waarom.
Ik ben in het echt net zo kapitalistisch en liberaal als op FOK!.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Het leuke van RL is dat je direct merkt of er mensen anders zijn op internet dan dat ze daadwerkelijk zijn. Wel grappig
Mijn examen dagen op de uni zijn van 11 tot en met 29 mei en daarna dus officieel zomervakantie. In theorie zou ik dus rond 13 / 14 mei al vrij kunnen hebben. Maar de administratie deelt het vaak zo in dat je ergens in het eind vaak ook nog zo'n examen gepland krijgt. Besides, een examen op de dag voor de zomervakantie is natuurlijk leuk! (quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Fijne vakantie capricia!Het lijkt mij een mooie reis door Afrika.
![]()
En s_e, het zou inderdaad erg leuk zijn als je het allemaal rond kan breien in je planning! Ik hoop dat het lukt. Kan het ook zijn dat je tentamen bijvoorbeeld op de 28ste gepland wordt? Of ligt alleen het tijdstip nog niet vast?
[..]
Ik heb de hele dag vrij dus ik kan de hele dag wel eigenlijk. Als er mensen eerder willen komen dan kan ik ook al van de partij zijn, dat is gezelliger dan in je eentje wachten tot iedereen er is.![]()
Daar twijfel ik niet aan, al heb je een aantal erg uitgesproken figuren hier op AEX zitten die vaak niet van standpunt afwijken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ben in het echt net zo kapitalistisch en liberaal als op FOK!.
Volgens mij gaat de avond bestaan uit minstens 2 aktes (en wellicht meerdere delen):quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het dus ergens afspreken wordt in een restaurant ofzo?
Uit mijn hoofd dond. de 21 ste...quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Groep 0 kan dus ook nog als er mensen zijn die voor het eten al wat willen gaan drinken.capricia, wanneer ben je terug van je reis?
Als het ff kan pak ik groep 0 van bolkesteijn mee en daarna groep 1 en 2. Heb immers dan net zomervakantiequote:Op zaterdag 18 april 2009 02:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de avond bestaan uit minstens 2 aktes (en wellicht meerdere delen):
1. Een groep (of groepje) die wat eerder is en graag met elkaar wil eten...keuze tussen een spareribs rest. of een wat chiquer rest. (and remember...one bottle of wine on me!).
2. Een groep die gezellig komt om wat te drinken met elkaar...die hebben kennelijk al gegeten...en zoeken aansluiting bij groep 1.![]()
Tot welke groep jij behoort, mag je zelf kiezen...!Maar beursgeheimen en inside info wordt natuurlijk gedeeld in groep 1.
Dus: 1. Drinkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als het ff kan pak ik groep 0 van bolkesteijn mee en daarna groep 1 en 2. Heb immers dan net zomervakantie
Ah oke, misschien is het handig rond die tijd even wat dingen af te stemmen qua organisatie, dan zullen de meest ideeen enzo wel uitgekristalliseerd zijn. Mobiele nummers uitwisselen. Moet er wellicht gereserveerd worden in een restaurant? Dat soort zaken. Maar goed dat dus na jouw vakantie. Wie organiseren het eigenlijk? Lemmeb en jij? Als jullie hulp kunnen gebruiken, dan hou ik mij aanbevolen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:45 schreef capricia het volgende:
Uit mijn hoofd dond. de 21 ste...
Mja, de rest spreken we dan later wel af. Hoe wat en waar is ook niet erg belangrijk, we zien wel wie er binnenstromen. Nu eerst maar eens kijken wie er langs wil komen ( om van goed eten + drank + goed financieel adviesquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus: 1. Drinken
2. Eten.
3. Drinken.
Wat mij betreft okay!
Vroeg vakantie trouwensquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Als het ff kan pak ik groep 0 van bolkesteijn mee en daarna groep 1 en 2. Heb immers dan net zomervakantie
Ik had 28 september 2008 m'n 1 les op uni.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vroeg vakantie trouwensik moet dan nog een maand. Beginnen ze in de UK ook eerder?
Aha, vandaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[internationaal karakter van Londense universiteiten.. meer dan de helft komt immers uit het buitenland en die moeten weer allemaal terug naar pappa en mamma]
Daarom hebben wij tussentijds ook nog relatief veel vakantie. ( heb afgelopen 2.5 week thuis gezeten in nederland ). En hebben we een lange kerst vakantie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Aha, vandaar natuurlijk.
Ik ken iemand in de studentenraad, dus ik zal die vakantieperiodes ook maar eens voorstellen aan hem. Gezien dat de Erasmus Universiteit zogenaamd een internationaal karakter wil gaan krijgen zullen ze daar wel oren naar hebben. Momenteel wordt dat geëffectueerd in het feit dat hoorcolleges met sheets in brak Engels worden gegeven en dat ik geen Economie meer studeer maar Economics.
Maar dan wel veel frequenter college neem ik aan. Ik denk dat ik per week 8 uur aan colleges volg voor mijn economie studie en dan nog wat uren zelfstudie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Daarom hebben wij tussentijds ook nog relatief veel vakantie. ( heb afgelopen 2.5 week thuis gezeten in nederland ). En hebben we een lange kerst vakantie.
Ik doe zowel Economie als Werktuigbouwkunde.quote:Overigens wist ik niet dat ik dezelfde studie deed, ik studeer immers ook Economics.
Maar nog lang niet "Als ik later oud en rijk ben, dan..."quote:
ik ben ouder en heb een koter en werk helemaal niet. ik winquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:14 schreef capricia het volgende:
Ik studeer helemaal niets meer...ben een oude vrouw ivg met jullie en al 10 jaar werkzaam in de ICT...mag ik nog mee eten...
Dronken worden is wel voor eigen rekening, we gaan je niet uit de gracht vissen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:00 schreef simmu het volgende:
en gezien het feit dat het op 29 mei nog geen juli is had ik graag willen zuipen.
Zo'n vaart zal het niet lopen. En mochten er een paar echt lazarus worden, bestellen we netjes een taxi voor diegene om hem even terug naar huis te bezorgenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dronken worden is wel voor eigen rekening, we gaan je niet uit de gracht vissen.
Maar natuurlijk, ik maakte dan ook een grapje.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:54 schreef sitting_elfling het volgende:
En mochten er een paar echt lazarus worden, bestellen we netjes een taxi voor diegene om hem even terug naar huis te bezorgen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef Lemmeb het volgende:
Ik mis er volgens mij nog wel een paar in je lijstje. Zoals RvLaak bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen. En mochten er een paar echt lazarus worden, bestellen we netjes een taxi voor diegene om hem even terug naar huis te bezorgen
heh! om mij dronken te krijgen moet je van goede (of slechte, net hoe je het bekijkt) huize komen. ooit, heel heel lang geleden genoot ik van het delfse studentenleven.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dronken worden is wel voor eigen rekening, we gaan je niet uit de gracht vissen.
9, je vergeet sangdrax en de baby. en sangdrax houdt wel van discussie hoorquote:Op zondag 19 april 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check, nu al 7 mensen die komen, tof.
Put me on the maybe list, as said beforequote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is nu 't definitieve lijstje he, heb ff snel gekeken, updates volgen.
Mja, en ik blijf ook nog even op de maybe list staan. Wil graag langskomen maar het eerste nieuws wat ik kreeg toen ik zonet weer aankwam in londen na 8 uur trein was; "examendata bekend! Je hoort het morgen wel, ik heb alles op het eind van mei! "quote:Op zondag 19 april 2009 22:43 schreef veekeend het volgende:
[..]
Put me on the maybe list, as said before
Als ik kom, zal dat zeker laat zijn. Ik vind een avondje op stap dan nog wel prima natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 01:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Kleine update;
28 mei heb ik m'n laatste examen. Dus ik zou eventueel wel kunnen, de enige máár in dit verhaal is dat ik waarschijnlijk de 29e mei nog een gesprek heb over mn transfer naar NY. (dat hangt namelijk af van mn cijfers, en de 28e is de laatste toetsing is in het universiteitsjaar). Ik kan dan eventueel wel het vliegtuig aan het eind van de middag, begin van de avond pakken maar heb weinig zin om er pas rond een uur of 11/12 s'avonds aan te komen na een aantal uur reizen. Of zijn we dan nog met z'n allen bezig?
Het is iig. 1 reden meer voor mij om langs te komenquote:Op zondag 26 april 2009 01:31 schreef veekeend het volgende:
[..]
Als ik kom, zal dat zeker laat zijn. Ik vind een avondje op stap dan nog wel prima natuurlijk.
Primaquote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is iig. 1 reden meer voor mij om langs te komen(overigens gooi ik heute abend of morgen wel weer een PM de deur uit)
Of we dan nog "met z'n allen bezig zijn", dat weet ik niet hoor. Dat hangt er allemaal maar net vanaf hoe het loopt. Het zijn allemaal mensen die elkaar nog niet IRL kennen, dus daar kun je toch niet zoveel over zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 01:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Of zijn we dan nog met z'n allen bezig?
Mja, baal er wel van, had de vedettes van Kredietcrisis wel eens willen zienquote:Op maandag 11 mei 2009 01:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer jammer, niks aan te doen, volgende keer beter.
Ik wil wel reserveren. Ik heb tot nu toe 8 mensen die willen eten, klopt dat (de baby tel ik niet mee...)?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is nu 't definitieve lijstje he, heb ff snel gekeken, updates volgen.
Ze hebben ook baby ribsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:30 schreef simmu het volgende:
lijkt te kloppen![]()
de baby eet idd niet mee, die krijgt een potje wat we zelf meenemen. en een stukje komkommer, missch een frietje zonder zout, een stukkie tomaat lust ze ook nog wel.......
neenee, gister stikte ze ook al half in een stuk bloemkool! het kind is nog geen 10 maanden mensen! (en op het hoogtepunt van eenkennigheid, dus die wil niet bij anderen op schoot, dat jullie het weten. levert maar gekrijs)quote:
Eventueel kan ik het groepsmenu a 21,50 voor ons reserveren. Dan heb je de keuze uit:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik vind het overigens niet goedkoop. hebben ze geen crisismenu?
Ik hou zelf niet zo van grill-restaurants dus ik vind Oudaen wel een goed idee. Mexicaans vind ik ook altijd wel lekker, maar ik weet niet of er in Utrecht een goede Mexicaan zit. Ook heb ik een keer heel erg goed Indonesisch restaurant (niet die afhaalmeuk, gewoon echt Indonesische eten) in Utrecht gegeten, maar ik weet niet meer welke dat was (volgens mij is ie afgebrand, ik meen mij er iets van te herinneren).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:08 schreef capricia het volgende:
Zelf zou ik liever naar Oudaen gaan, maar ik denk dat jij die prijzen te hoog vindt. Alle andere suggesties zijn welkom, trouwens hoor!
Zal ik doen (niet vergeten dus....!!!).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:06 schreef simmu het volgende:
kan je daar een beetje ok komen per auto?
en die lofen ziet er ok uit hoorkan degene die reserveert vragen of we ook een schaaltje yoghurt voor beursbaby kunnen krijgen? scheelt weer zelf meenemen
Niet als je naar een echt Indonesisch restaurant gaat. Chin. Ind. Rests. moet je inderdaad mijden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:31 schreef simmu het volgende:
indonesisch ben ik niet zo kapot van, te vaak slechte kwali van gegeten.
No problem, mn vriendin had sowieso al wat bedenkingen ("Jullie gaan het zeker de hele avond over aandelen hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef capricia het volgende:
Ik zou het leuk vinden als de mensen die komen Fok! mensen zijn en posten in het AEX-topic...
Mijn vriend wilde ook wel mee...en tegen heb heb ik juist gezegd: Lieve schat, we hebben het de hele avond over aandelen enzo...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
No problem, mn vriendin had sowieso al wat bedenkingen ("Jullie gaan het zeker de hele avond over aandelen hebben")
Selene moeten we op tijd kunnen indoctrineren met de visies van Faber, imo is zij dus welkomquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:40 schreef simmu het volgende:
ik kan zonder sangdrax en selene heul niet komen, tijdstechnisch en alles. formeel post sangdrax niet mee, maar ik post soms wel dingen die hij aan mij doorgaf. selene post helemaal niet, hopelijk voor zeker de komende 16 jaar
verder maakt het mij niet uit
Dan is het gewoon een kwestie van hem nog even indoctrineren met de visie van Faber...en dan is hij welkom wat mij betreft!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef simmu het volgende:
juh, heeeeeeel soms. sangdrax doet meer aan de FP
Hij heeft 29 april een ban gekregen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:51 schreef capricia het volgende:
Waar is Lemmeb eigenlijk?
Sinds ik terug van vakantie ben is hij weg...
Hij is nog wel de bedenker van onze meet!
"Alle allochtonen op de trein! Weg er mee." dat soort dingen.quote:
nou?quote:
Ik heb ook nog ergens zijn hotmail of zo, zal dat morgen eens proberen..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik weet niet of hij nog PM's kan versturen, volgens mij heeft hij daar ook een ban voor gekregen.
Ik heb een leesbevestiging gekregen van de PM dus Lemmeb heeft de PM in ieder geval gelezen. Ben benieuwd of ie nog komt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:39 schreef capricia het volgende:
Ik heb ook nog ergens zijn hotmail of zo, zal dat morgen eens proberen..
Welkom.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef jammerklant het volgende:
Lijkt me leuk! Ik kom ook!
Lemmeb doet ook mee, we beginnen om 16 uur.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie willen er allemaal om een uur of 16:30~17:00 al beginnen om wat te drinken etc.? Of ben ik de enige?
liefhebber wel, maar moet vanuit Wageningen komen. Ik kom zodra ik vrij ben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lemmeb doet ook mee, we beginnen om 16 uur.Nog meer liefhebbers?
Of er echt stallingsruimte is weet ik niet, maar het plein rondom de Dom is wel vrij ruim dus plek zal er wel zijn denk ik. Maar misschien dat capricia dat beter weet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef RvLaak het volgende:
liefhebber wel, maar moet vanuit Wageningen komen. Ik kom zodra ik vrij ben.
Is er ruimte om mn motor "voor de deur" neer te zetten?
Waren er mensen die een slaapplek nodig hebben dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef capricia het volgende:
Ik heb met mijn vriend overlegd, en hij vindt het geen goed idee als ik 'onbekende' mensen laat slapen bij ons.
Dus ik moet mijn aanbod voor een slaapplek die avond intrekken.
Denk, herhaal het even. Zoals nu de planning is, is de meeting tot 23 uuquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef veekeend het volgende:
Eten zit er voor mij niet in helaas. Net te horen gekregen dat er een meeting is geplanned tot 22 uur die avond. Hoe verzinnen ze het op vrijdag avond. Kan daarna eventueel wel in de stad inpluggen, dus vanaf een uurtje of 23 (of 23.30 als ik thuis even me ontdoe van mijn pak;)).
jupquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef SeLang het volgende:
Hoe zo'n kutbaby je hele leven kan beheersen
D'r is wel plek, groot plein, maar ik verwacht niet dat het legaal is...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Of er echt stallingsruimte is weet ik niet, maar het plein rondom de Dom is wel vrij ruim dus plek zal er wel zijn denk ik. Maar misschien dat capricia dat beter weet.
Ik dacht Lemmeb...maar weet het niet zeker...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Waren er mensen die een slaapplek nodig hebben dan?
Moet geen probleem zijn. Tis een motorfietsquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:23 schreef capricia het volgende:
[..]
D'r is wel plek, groot plein, maar ik verwacht niet dat het legaal is...
RvLaak: Ik denk dat het niet handig is om je motor op dat plein te parkeren.quote:Vanaf 22:00 zal de Dom langzaam van kleur veranderen en om 23:00 zal het Domplein veranderen in een grootste dansvloer. Daar treden op Nobody Beats the Drum, DJ DNA en Raw Inc op, dus kom langs!!!
Bekijk de video hieronder om een idee te krijgen van de lichtshow.
Damn, nah ja... We vinden wel een plekje danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:00 schreef capricia het volgende:
In verband met de Vrede van Utrecht, vallen we vanavond met onze neus in de boter.
Vanavond komen er namelijk DJ's op de Dom. En laat ons restaurant nou aan de voet van de Dom liggen! Op het plein waar het allemaal gaat gebeuren.
En aangezien het mooi weer is, kan het nog wel eens heel gezellig worden vanavond!
[..]
RvLaak: Ik denk dat het niet handig is om je motor op dat plein te parkeren.
Tuurlijk kun je met pin betalen. Maar ik neem voor de zekerheid toch ook maar wel wat cash mee...je weet nooit wat we erna gaan doen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Damn, nah ja... We vinden wel een plekje dan.
Kunnen we eigenlijk pinnen in het restaurant? Anders moet ik ff cash regelen
Denk dat ik na het eten niet al te lang kan blijven moet ook nog een keer een treintje terug hebben en laat het liever niet op de laatste aankomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je met pin betalen. Maar ik neem voor de zekerheid toch ook maar wel wat cash mee...je weet nooit wat we erna gaan doen!
Niets is verplicht!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Denk dat ik na het eten niet al te lang kan blijven moet ook nog een keer een treintje terug hebben en laat het liever niet op de laatste aankomen.
Dat geldt ook voor mij idd, ik verwacht half 7 in de stad te zijn. Wordt leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Denk dat ik na het eten niet al te lang kan blijven moet ook nog een keer een treintje terug hebben en laat het liever niet op de laatste aankomen.
Begrijp ik goed dat jullie wel komen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef simmu het volgende:
dames en heren, ik heb besloten (naja, er is voor me besloten). ik zal jullie niet 'verblijden' met beursbaby krijsbaby.
we gaan direct door om selene bij mijn ouders te dumpendie zijn dol op hun kleindochtertje. mogen ze lekker twee dagen mee spelen terwijl wij maken dat we wegkomen! ander keertje beter en adners moeten jullie maar hier komen bbq-en in het mooie diever!
nee, dat halen we tijdstechnisch niet omdat pa & ma pas na 6'en thuis zijn. dan zouden we pas tegen 9 uur in utrecht aankomen.quote:
Jammer, volgende keer dan maar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:29 schreef simmu het volgende:
[..]
nee, dat halen we tijdstechnisch niet omdat pa & ma pas na 6'en thuis zijn. dan zouden we pas tegen 9 uur in utrecht aankomen.
Goede vraag. Aangezien ik zo rond 4 uur hier weg wil, ben ik behoorlijk op tijd in Utrechtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Enig idee waar jullie gaan zitten voordat we naar Lofen gaan?
Ik ook inmiddels, was inderdaad gezelligquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Trein gehaald en dus alweer thuis. Het was erg gezellig heren en dame
.
Dat is een acteur..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het is trouwens Marc Faber en Peter Schiff.Peter Faber bestaat niet.
![]()
Ik was er dus niet, maar die bbq in Diever doen ik mee!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef simmu het volgende:
dames en heren, ik heb besloten (naja, er is voor me besloten). ik zal jullie niet 'verblijden' met beursbaby krijsbaby.
we gaan direct door om selene bij mijn ouders te dumpendie zijn dol op hun kleindochtertje. mogen ze lekker twee dagen mee spelen terwijl wij maken dat we wegkomen! ander keertje beter en adners moeten jullie maar hier komen bbq-en in het mooie diever!
Schade, schade,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:03 schreef SeLang het volgende:
picca's
whehe, als ik het mag combineren met mijn verjaardag wil ik wel gastvrouwtje uithangen hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:55 schreef richbitch het volgende:
[..]
Ik was er dus niet, maar die bbq in Diever doen ik mee!(heb in D'loo gewoond
)
Het leken wel 2 rivaliserende Griekse families of vriendengroepen. Waarbij er 2 kerels met elkaar op de vuist gingen. Toen de vechters buiten de deur waren gewerkt begon er een andere kerel te schreeuwen en een tafel om te gooien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:13 schreef dyna18 het volgende:
Zeer geslaagd en tot de kleine uurtjes.
ik ben nog wel benieuwd naar het verhaal van Cap waarom het nou knokken werd in die laatste tent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |