RvLaak is volgens mij ook een misschien ("mits de tijd het toe laat"), en icecreamfarmer_NL weet ik zelf ook niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is al vrijdagmiddag, maar goed lijstje up to date nu
.
Ja, die ja!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Broadway aan de gracht bedoel je? Die is geweldig. Moet je wel de tafel met de kat regelen!
Een crisisbudgetje?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, die ja!
Maar Oudaen is natuurlijk wel wat meer upclass dan broadway.
En ik heb geen idee welk budget mensen willen spenderen..
Dat doet me denken aan de laatste meet in Broadway, toen moesten we allemaal bijlappen omdat 1 persoon z'n hypotheek niet kon betalen andersquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, die ja!
Ik zette alleen maar neer waar ik wel eens wat drink in Utrecht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:43 schreef capricia het volgende:
Nee, we moeten juist de economie draaiende houden, investeren, investeren, investeren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:44 schreef Lemmeb het volgende:
Een crisisbudgetje?
als misschienerquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Volgens mij mis je nog RvLaak (misschien) en icecreamfarmer_NL, al begrijp ik niet helemaal wat die laatste precies bedoelt met zich aanbevolen te houden.
True. Maar dan wel uit de portemonnee van Wouter Bos, als het even kan. Misschien kunnen we wel subsidie krijgen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, we moeten juist de economie draaiende houden, investeren, investeren, investeren.
Misschien als we Meki uitnodigen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:51 schreef Lemmeb het volgende:
Misschien kunnen we wel subsidie krijgen?
LOLquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Misschien als we Meki uitnodigen.
Wat mij betreft zijn jullie hartstikke welkom!quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:11 schreef simmu het volgende:
beursbaby en sangdrax moeten ook bij de mischieners, het lijkt erop dat ik om te beginnen geen oppas kan regelen (ja, de buurvrouw, maar da's een alcoholist. lijkt me een slecht plan). het is een tikkie afhankelijk van welke dag het wordt. voor ons zou 29 mei het fijnst zijn. dan kunnen we erna gewoon door richting mijn familie. 30 mei is het eerste herdenkingsfeest voor mijn oma (haar sterfdag is 30 mei 2008).
geen zorgen: beursbaby is geen jankerd
Tot nu toe 22 of 29 mei (vrijdag) in Utrecht. Maar als jij liever een andere datum wilt, dan wil ik graag verschuiven! Je bent namelijk een hardcore poster in AEX-land!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Welke datums hebben we in gedachten? Het kan eventueel wat lastig voor mij worden om langs te komen.
Misschien in eten, of in drinken?quote:
Dat aanbod sla ik niet af. Anders kom ik waarschijnlijk niet meer thuis.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien in eten, of in drinken?
Waar kom je vandaan...?
Er kunnen 2 mensen bij ons slapen, en dan nog 1 op de bank...mocht het nodig zijn...![]()
Geen probleem..we hebben nog 2 kamers over, incl .2X 1 persoons boxspring! Neem wel je eigen slaapzak mee... anders lig je onder een tweede hands donsdeken...het adres post ik wel PM tegen die tijd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat aanbod sla ik niet af. Anders kom ik waarschijnlijk niet meer thuis.
Joh, dat is geen probleem!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:49 schreef Lemmeb het volgende:
Als het erg laat (of vroeg) wordt neem ik waarschijnlijk wel gewoon de trein terug. Het is alleen in het geval het te laat wordt om nog naar huis te gaan maar te vroeg om de nacht over te slaan.
Wat te drinken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien in eten, of in drinken?
Waar kom je vandaan...?
Er kunnen 2 mensen bij ons slapen, en dan nog 1 op de bank...mocht het nodig zijn...![]()
Rijke teven zijn anders altijd welkom.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:04 schreef richbitch het volgende:
helemaal uit Grunn hier, weet niet of dat 'm wel wordt.
>maybe..
Joh, als ik het over een maand weet is het goed genoeg! Slaap plaatsen zijn dan waarschijnlijk wel vergeven...en je moet wat minder lurken!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:12 schreef Dulk het volgende:
hoewel ik hier eigenlijk alleen lurk, lijkt dit me wel interessant
ik gooi het nog op een "maybe" want het zou kunnen dat ik een weekje in Italië ben, maar dat weet ik pas eind van deze maand.
We hebben altijd nog de taxiquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:49 schreef Lemmeb het volgende:
Als het erg laat (of vroeg) wordt neem ik waarschijnlijk wel gewoon de trein terug. Het is alleen in het geval het te laat wordt om nog naar huis te gaan maar te vroeg om de nacht over te slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |