Begrijp ik goed dat jullie wel komen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef simmu het volgende:
dames en heren, ik heb besloten (naja, er is voor me besloten). ik zal jullie niet 'verblijden' met beursbaby krijsbaby.
we gaan direct door om selene bij mijn ouders te dumpendie zijn dol op hun kleindochtertje. mogen ze lekker twee dagen mee spelen terwijl wij maken dat we wegkomen! ander keertje beter en adners moeten jullie maar hier komen bbq-en in het mooie diever!
nee, dat halen we tijdstechnisch niet omdat pa & ma pas na 6'en thuis zijn. dan zouden we pas tegen 9 uur in utrecht aankomen.quote:
Jammer, volgende keer dan maar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:29 schreef simmu het volgende:
[..]
nee, dat halen we tijdstechnisch niet omdat pa & ma pas na 6'en thuis zijn. dan zouden we pas tegen 9 uur in utrecht aankomen.
Goede vraag. Aangezien ik zo rond 4 uur hier weg wil, ben ik behoorlijk op tijd in Utrechtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Enig idee waar jullie gaan zitten voordat we naar Lofen gaan?
Ik ook inmiddels, was inderdaad gezelligquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Trein gehaald en dus alweer thuis. Het was erg gezellig heren en dame
.
Dat is een acteur..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het is trouwens Marc Faber en Peter Schiff.Peter Faber bestaat niet.
![]()
Ik was er dus niet, maar die bbq in Diever doen ik mee!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef simmu het volgende:
dames en heren, ik heb besloten (naja, er is voor me besloten). ik zal jullie niet 'verblijden' met beursbaby krijsbaby.
we gaan direct door om selene bij mijn ouders te dumpendie zijn dol op hun kleindochtertje. mogen ze lekker twee dagen mee spelen terwijl wij maken dat we wegkomen! ander keertje beter en adners moeten jullie maar hier komen bbq-en in het mooie diever!
Schade, schade,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:03 schreef SeLang het volgende:
picca's
whehe, als ik het mag combineren met mijn verjaardag wil ik wel gastvrouwtje uithangen hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:55 schreef richbitch het volgende:
[..]
Ik was er dus niet, maar die bbq in Diever doen ik mee!(heb in D'loo gewoond
)
Het leken wel 2 rivaliserende Griekse families of vriendengroepen. Waarbij er 2 kerels met elkaar op de vuist gingen. Toen de vechters buiten de deur waren gewerkt begon er een andere kerel te schreeuwen en een tafel om te gooien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:13 schreef dyna18 het volgende:
Zeer geslaagd en tot de kleine uurtjes.
ik ben nog wel benieuwd naar het verhaal van Cap waarom het nou knokken werd in die laatste tent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |