Ik heb een leesbevestiging gekregen van de PM dus Lemmeb heeft de PM in ieder geval gelezen. Ben benieuwd of ie nog komt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:39 schreef capricia het volgende:
Ik heb ook nog ergens zijn hotmail of zo, zal dat morgen eens proberen..
Welkom.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef jammerklant het volgende:
Lijkt me leuk! Ik kom ook!
Lemmeb doet ook mee, we beginnen om 16 uur.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie willen er allemaal om een uur of 16:30~17:00 al beginnen om wat te drinken etc.? Of ben ik de enige?
liefhebber wel, maar moet vanuit Wageningen komen. Ik kom zodra ik vrij ben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lemmeb doet ook mee, we beginnen om 16 uur.Nog meer liefhebbers?
Of er echt stallingsruimte is weet ik niet, maar het plein rondom de Dom is wel vrij ruim dus plek zal er wel zijn denk ik. Maar misschien dat capricia dat beter weet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef RvLaak het volgende:
liefhebber wel, maar moet vanuit Wageningen komen. Ik kom zodra ik vrij ben.
Is er ruimte om mn motor "voor de deur" neer te zetten?
Waren er mensen die een slaapplek nodig hebben dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef capricia het volgende:
Ik heb met mijn vriend overlegd, en hij vindt het geen goed idee als ik 'onbekende' mensen laat slapen bij ons.
Dus ik moet mijn aanbod voor een slaapplek die avond intrekken.
Denk, herhaal het even. Zoals nu de planning is, is de meeting tot 23 uuquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef veekeend het volgende:
Eten zit er voor mij niet in helaas. Net te horen gekregen dat er een meeting is geplanned tot 22 uur die avond. Hoe verzinnen ze het op vrijdag avond. Kan daarna eventueel wel in de stad inpluggen, dus vanaf een uurtje of 23 (of 23.30 als ik thuis even me ontdoe van mijn pak;)).
jupquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef SeLang het volgende:
Hoe zo'n kutbaby je hele leven kan beheersen
D'r is wel plek, groot plein, maar ik verwacht niet dat het legaal is...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Of er echt stallingsruimte is weet ik niet, maar het plein rondom de Dom is wel vrij ruim dus plek zal er wel zijn denk ik. Maar misschien dat capricia dat beter weet.
Ik dacht Lemmeb...maar weet het niet zeker...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Waren er mensen die een slaapplek nodig hebben dan?
Moet geen probleem zijn. Tis een motorfietsquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:23 schreef capricia het volgende:
[..]
D'r is wel plek, groot plein, maar ik verwacht niet dat het legaal is...
RvLaak: Ik denk dat het niet handig is om je motor op dat plein te parkeren.quote:Vanaf 22:00 zal de Dom langzaam van kleur veranderen en om 23:00 zal het Domplein veranderen in een grootste dansvloer. Daar treden op Nobody Beats the Drum, DJ DNA en Raw Inc op, dus kom langs!!!
Bekijk de video hieronder om een idee te krijgen van de lichtshow.
Damn, nah ja... We vinden wel een plekje danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:00 schreef capricia het volgende:
In verband met de Vrede van Utrecht, vallen we vanavond met onze neus in de boter.
Vanavond komen er namelijk DJ's op de Dom. En laat ons restaurant nou aan de voet van de Dom liggen! Op het plein waar het allemaal gaat gebeuren.
En aangezien het mooi weer is, kan het nog wel eens heel gezellig worden vanavond!
[..]
RvLaak: Ik denk dat het niet handig is om je motor op dat plein te parkeren.
Tuurlijk kun je met pin betalen. Maar ik neem voor de zekerheid toch ook maar wel wat cash mee...je weet nooit wat we erna gaan doen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Damn, nah ja... We vinden wel een plekje dan.
Kunnen we eigenlijk pinnen in het restaurant? Anders moet ik ff cash regelen
Denk dat ik na het eten niet al te lang kan blijven moet ook nog een keer een treintje terug hebben en laat het liever niet op de laatste aankomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je met pin betalen. Maar ik neem voor de zekerheid toch ook maar wel wat cash mee...je weet nooit wat we erna gaan doen!
Niets is verplicht!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Denk dat ik na het eten niet al te lang kan blijven moet ook nog een keer een treintje terug hebben en laat het liever niet op de laatste aankomen.
Dat geldt ook voor mij idd, ik verwacht half 7 in de stad te zijn. Wordt leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Denk dat ik na het eten niet al te lang kan blijven moet ook nog een keer een treintje terug hebben en laat het liever niet op de laatste aankomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |