Eventueel kan ik het groepsmenu a 21,50 voor ons reserveren. Dan heb je de keuze uit:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik vind het overigens niet goedkoop. hebben ze geen crisismenu?
Ik hou zelf niet zo van grill-restaurants dus ik vind Oudaen wel een goed idee. Mexicaans vind ik ook altijd wel lekker, maar ik weet niet of er in Utrecht een goede Mexicaan zit. Ook heb ik een keer heel erg goed Indonesisch restaurant (niet die afhaalmeuk, gewoon echt Indonesische eten) in Utrecht gegeten, maar ik weet niet meer welke dat was (volgens mij is ie afgebrand, ik meen mij er iets van te herinneren).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:08 schreef capricia het volgende:
Zelf zou ik liever naar Oudaen gaan, maar ik denk dat jij die prijzen te hoog vindt. Alle andere suggesties zijn welkom, trouwens hoor!
Zal ik doen (niet vergeten dus....!!!).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:06 schreef simmu het volgende:
kan je daar een beetje ok komen per auto?
en die lofen ziet er ok uit hoorkan degene die reserveert vragen of we ook een schaaltje yoghurt voor beursbaby kunnen krijgen? scheelt weer zelf meenemen
Niet als je naar een echt Indonesisch restaurant gaat. Chin. Ind. Rests. moet je inderdaad mijden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:31 schreef simmu het volgende:
indonesisch ben ik niet zo kapot van, te vaak slechte kwali van gegeten.
No problem, mn vriendin had sowieso al wat bedenkingen ("Jullie gaan het zeker de hele avond over aandelen hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef capricia het volgende:
Ik zou het leuk vinden als de mensen die komen Fok! mensen zijn en posten in het AEX-topic...
Mijn vriend wilde ook wel mee...en tegen heb heb ik juist gezegd: Lieve schat, we hebben het de hele avond over aandelen enzo...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
No problem, mn vriendin had sowieso al wat bedenkingen ("Jullie gaan het zeker de hele avond over aandelen hebben")
Selene moeten we op tijd kunnen indoctrineren met de visies van Faber, imo is zij dus welkomquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:40 schreef simmu het volgende:
ik kan zonder sangdrax en selene heul niet komen, tijdstechnisch en alles. formeel post sangdrax niet mee, maar ik post soms wel dingen die hij aan mij doorgaf. selene post helemaal niet, hopelijk voor zeker de komende 16 jaar
verder maakt het mij niet uit
Dan is het gewoon een kwestie van hem nog even indoctrineren met de visie van Faber...en dan is hij welkom wat mij betreft!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef simmu het volgende:
juh, heeeeeeel soms. sangdrax doet meer aan de FP
Hij heeft 29 april een ban gekregen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:51 schreef capricia het volgende:
Waar is Lemmeb eigenlijk?
Sinds ik terug van vakantie ben is hij weg...
Hij is nog wel de bedenker van onze meet!
"Alle allochtonen op de trein! Weg er mee." dat soort dingen.quote:
nou?quote:
Ik heb ook nog ergens zijn hotmail of zo, zal dat morgen eens proberen..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik weet niet of hij nog PM's kan versturen, volgens mij heeft hij daar ook een ban voor gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |