abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68154782
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 19:00 schreef simmu het volgende:
en gezien het feit dat het op 29 mei nog geen juli is had ik graag willen zuipen.
Dronken worden is wel voor eigen rekening, we gaan je niet uit de gracht vissen.
pi_68155995
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dronken worden is wel voor eigen rekening, we gaan je niet uit de gracht vissen.
Zo'n vaart zal het niet lopen. En mochten er een paar echt lazarus worden, bestellen we netjes een taxi voor diegene om hem even terug naar huis te bezorgen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68158990
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:54 schreef sitting_elfling het volgende:
En mochten er een paar echt lazarus worden, bestellen we netjes een taxi voor diegene om hem even terug naar huis te bezorgen
Maar natuurlijk, ik maakte dan ook een grapje.
pi_68161820
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef Lemmeb het volgende:
Ik mis er volgens mij nog wel een paar in je lijstje. Zoals RvLaak bijvoorbeeld.
Ik ben er de 29e.
pi_68162044
Check, nu al 7 mensen die komen, tof .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_68183184
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zo'n vaart zal het niet lopen. En mochten er een paar echt lazarus worden, bestellen we netjes een taxi voor diegene om hem even terug naar huis te bezorgen

nou, utrecht - diever is best nog een end per taxi dus doe maar niet. bovendien worden we de 30ste verwacht bij thermen roosendaal

oh, en pa en ma verwachten ons, want die moeten oppassen en oma dan weer de 31ste, want dan viert ze der verjaardag. maar goed dat het pinksteren is want ons weekend zit wel een beetje vol zo
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68183217
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

heh! om mij dronken te krijgen moet je van goede (of slechte, net hoe je het bekijkt) huize komen. ooit, heel heel lang geleden genoot ik van het delfse studentenleven.
pi_68183268
quote:
Op zondag 19 april 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check, nu al 7 mensen die komen, tof .
9, je vergeet sangdrax en de baby. en sangdrax houdt wel van discussie hoor en volgt e.e.a. ook.
pi_68185988
als begin 20er ben je dan de jongste ?
x
pi_68186028
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:20 schreef richbitch het volgende:
als begin 20er ben je dan de jongste ?
Valt wel mee, ik ben maar ietsje ouder.
pi_68186108
jongens, zinloze discussie: selene is de jongste aanwezige
pi_68186801
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is nu 't definitieve lijstje he, heb ff snel gekeken, updates volgen .
Put me on the maybe list, as said before
pi_68187770
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:43 schreef veekeend het volgende:

[..]

Put me on the maybe list, as said before
Mja, en ik blijf ook nog even op de maybe list staan. Wil graag langskomen maar het eerste nieuws wat ik kreeg toen ik zonet weer aankwam in londen na 8 uur trein was; "examendata bekend! Je hoort het morgen wel, ik heb alles op het eind van mei! "

Gooien ze de 2 grootste van de 3 examens op de 2 laatste dagen van onze examen periode Ik hopen dat m'n examens direct de eerste week worden gegooid zodat ik dan lekker op vakantie ga ben ik pas het eind van Mei vrij. Naja, dat wordt maar aan het werk.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 20 april 2009 @ 09:11:42 #194
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_68193408
ik hoorde ook al bij de misschieners, maar sta nog niet in het lijstje.
Ga de volgende dag op vakantie, dus moet wel alles ingepakt hebben voor die tijd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lemans24 op 20-04-2009 10:16:51 ]
pi_68382073
Kleine update;

28 mei heb ik m'n laatste examen. Dus ik zou eventueel wel kunnen, de enige máár in dit verhaal is dat ik waarschijnlijk de 29e mei nog een gesprek heb over mn transfer naar NY. (dat hangt namelijk af van mn cijfers, en de 28e is de laatste toetsing is in het universiteitsjaar). Ik kan dan eventueel wel het vliegtuig aan het eind van de middag, begin van de avond pakken maar heb weinig zin om er pas rond een uur of 11/12 s'avonds aan te komen na een aantal uur reizen. Of zijn we dan nog met z'n allen bezig?
pi_68382573
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Kleine update;

28 mei heb ik m'n laatste examen. Dus ik zou eventueel wel kunnen, de enige máár in dit verhaal is dat ik waarschijnlijk de 29e mei nog een gesprek heb over mn transfer naar NY. (dat hangt namelijk af van mn cijfers, en de 28e is de laatste toetsing is in het universiteitsjaar). Ik kan dan eventueel wel het vliegtuig aan het eind van de middag, begin van de avond pakken maar heb weinig zin om er pas rond een uur of 11/12 s'avonds aan te komen na een aantal uur reizen. Of zijn we dan nog met z'n allen bezig?
Als ik kom, zal dat zeker laat zijn. Ik vind een avondje op stap dan nog wel prima natuurlijk.
pi_68382622
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:31 schreef veekeend het volgende:

[..]

Als ik kom, zal dat zeker laat zijn. Ik vind een avondje op stap dan nog wel prima natuurlijk.
Het is iig. 1 reden meer voor mij om langs te komen (overigens gooi ik heute abend of morgen wel weer een PM de deur uit)
pi_68382688
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het is iig. 1 reden meer voor mij om langs te komen (overigens gooi ik heute abend of morgen wel weer een PM de deur uit)
Prima
En mocht je dan een plek nodig hebben om te crashen, dan kan dat eventueel ook. Utrecht is i.i.g. meer dan prima om te stappen. Ik heb zeker zin om naar de meeting te komen, het is alleen altijd wel wat lastig in te schatten hoe mijn werkdag er altijd uit ziet en hoe lang deze gaat duren......
pi_68382928
Pfff, wat een geregel allemaal, toch tof dat jullie er alles aan doen om toch te komen. Ik heb wat dat betreft makkelijk praten, ik ben er met een ruim half uur fietsen.
  zondag 26 april 2009 @ 07:45:20 #200
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68384099
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Of zijn we dan nog met z'n allen bezig?
Of we dan nog "met z'n allen bezig zijn", dat weet ik niet hoor. Dat hangt er allemaal maar net vanaf hoe het loopt. Het zijn allemaal mensen die elkaar nog niet IRL kennen, dus daar kun je toch niet zoveel over zeggen.

In principe is het mijn idee om aansluitend aan de meet nog de stad in te gaan. Maar dat staat w.m.b. nog niet vast.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_68624084
wij zullen dan wel al weg zijn ivm de baby & de reistijd. maar dat geeft toch niks? zo te zien zat jong grut hier wat het wel tot diep in de nacht volhoudt. die tijd is voor mij toch echt voorbij vrees ik
  maandag 11 mei 2009 @ 01:16:17 #202
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_68892384
De elf kan van de lijst geschrapt worden. Gaat hem niet worden op de 29e mei ik verblijf die dag nog in Londen en kan eventueel wel die avond terug naar Nederland vliegen maar ik word ook de 30e verwacht in Londen. Mocht er nog een keer een andere meet komen houd ik me aanbevolen. Mochten jullie ooit willen meeten in Londen laat het ff weten
pi_68892705
Jammer jammer, niks aan te doen, volgende keer beter.
  maandag 11 mei 2009 @ 01:55:36 #204
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_68892842
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer jammer, niks aan te doen, volgende keer beter.
Mja, baal er wel van, had de vedettes van Kredietcrisis wel eens willen zien naja, ik zal waarschijnlijk sowieso nog wel iemand van jullie zien later on.

Overigens zit ik nu dus de 29e met familie in Londen. Want die willen ook nog even langskomen. Ook belangrijk maar erg kut dat het op dezelfde fucking datum is ! En het word niet echt geaccepteerd om even s'avonds naar Utrecht te gaan om de eerstvolgende vlucht terug te pakken de ochtend daarop.
pi_69179080
zeg, wordt het geen tijd om eens te gaan kijken waar we dan precies gaan zitten en eten? ik ken geen zak in utrecht hoor!
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 10:49:03 #206
236264 crew  capricia
pi_69181750
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is nu 't definitieve lijstje he, heb ff snel gekeken, updates volgen .
Ik wil wel reserveren. Ik heb tot nu toe 8 mensen die willen eten, klopt dat (de baby tel ik niet mee...)?

Mensen die komen eten zijn:
Capricia
Lemmeb
Bolkesteijn
PietjePuk007
Zero2Nine
simmu + sangdrax + beursbaby
RvLaak

De datum is vrijdag de 29ste. Eten om half acht.
Voorstel: http://www.steaksandribs.nl/
Je kunt daar zowel binnen als buiten zitten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_69182403
Eten zit er voor mij niet in helaas. Net te horen gekregen dat er een meeting is geplanned tot 22 uur die avond. Hoe verzinnen ze het op vrijdag avond. Kan daarna eventueel wel in de stad inpluggen, dus vanaf een uurtje of 23 (of 23.30 als ik thuis even me ontdoe van mijn pak;)).
pi_69183193
lijkt te kloppen
de baby eet idd niet mee, die krijgt een potje wat we zelf meenemen. en een stukje komkommer, missch een frietje zonder zout, een stukkie tomaat lust ze ook nog wel.......
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:01:45 #209
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_69184212
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:30 schreef simmu het volgende:
lijkt te kloppen
de baby eet idd niet mee, die krijgt een potje wat we zelf meenemen. en een stukje komkommer, missch een frietje zonder zout, een stukkie tomaat lust ze ook nog wel.......
Ze hebben ook baby ribs

Ik vind het overigens niet goedkoop. hebben ze geen crisismenu?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_69184273
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:01 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ze hebben ook baby ribs
neenee, gister stikte ze ook al half in een stuk bloemkool! het kind is nog geen 10 maanden mensen! (en op het hoogtepunt van eenkennigheid, dus die wil niet bij anderen op schoot, dat jullie het weten. levert maar gekrijs)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')