Dronken worden is wel voor eigen rekening, we gaan je niet uit de gracht vissen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:00 schreef simmu het volgende:
en gezien het feit dat het op 29 mei nog geen juli is had ik graag willen zuipen.
Zo'n vaart zal het niet lopen. En mochten er een paar echt lazarus worden, bestellen we netjes een taxi voor diegene om hem even terug naar huis te bezorgenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dronken worden is wel voor eigen rekening, we gaan je niet uit de gracht vissen.
Maar natuurlijk, ik maakte dan ook een grapje.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:54 schreef sitting_elfling het volgende:
En mochten er een paar echt lazarus worden, bestellen we netjes een taxi voor diegene om hem even terug naar huis te bezorgen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef Lemmeb het volgende:
Ik mis er volgens mij nog wel een paar in je lijstje. Zoals RvLaak bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen. En mochten er een paar echt lazarus worden, bestellen we netjes een taxi voor diegene om hem even terug naar huis te bezorgen
heh! om mij dronken te krijgen moet je van goede (of slechte, net hoe je het bekijkt) huize komen. ooit, heel heel lang geleden genoot ik van het delfse studentenleven.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dronken worden is wel voor eigen rekening, we gaan je niet uit de gracht vissen.
9, je vergeet sangdrax en de baby. en sangdrax houdt wel van discussie hoorquote:Op zondag 19 april 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check, nu al 7 mensen die komen, tof.
Put me on the maybe list, as said beforequote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is nu 't definitieve lijstje he, heb ff snel gekeken, updates volgen.
Mja, en ik blijf ook nog even op de maybe list staan. Wil graag langskomen maar het eerste nieuws wat ik kreeg toen ik zonet weer aankwam in londen na 8 uur trein was; "examendata bekend! Je hoort het morgen wel, ik heb alles op het eind van mei! "quote:Op zondag 19 april 2009 22:43 schreef veekeend het volgende:
[..]
Put me on the maybe list, as said before
Als ik kom, zal dat zeker laat zijn. Ik vind een avondje op stap dan nog wel prima natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 01:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Kleine update;
28 mei heb ik m'n laatste examen. Dus ik zou eventueel wel kunnen, de enige máár in dit verhaal is dat ik waarschijnlijk de 29e mei nog een gesprek heb over mn transfer naar NY. (dat hangt namelijk af van mn cijfers, en de 28e is de laatste toetsing is in het universiteitsjaar). Ik kan dan eventueel wel het vliegtuig aan het eind van de middag, begin van de avond pakken maar heb weinig zin om er pas rond een uur of 11/12 s'avonds aan te komen na een aantal uur reizen. Of zijn we dan nog met z'n allen bezig?
Het is iig. 1 reden meer voor mij om langs te komenquote:Op zondag 26 april 2009 01:31 schreef veekeend het volgende:
[..]
Als ik kom, zal dat zeker laat zijn. Ik vind een avondje op stap dan nog wel prima natuurlijk.
Primaquote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is iig. 1 reden meer voor mij om langs te komen(overigens gooi ik heute abend of morgen wel weer een PM de deur uit)
Of we dan nog "met z'n allen bezig zijn", dat weet ik niet hoor. Dat hangt er allemaal maar net vanaf hoe het loopt. Het zijn allemaal mensen die elkaar nog niet IRL kennen, dus daar kun je toch niet zoveel over zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 01:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Of zijn we dan nog met z'n allen bezig?
Mja, baal er wel van, had de vedettes van Kredietcrisis wel eens willen zienquote:Op maandag 11 mei 2009 01:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer jammer, niks aan te doen, volgende keer beter.
Ik wil wel reserveren. Ik heb tot nu toe 8 mensen die willen eten, klopt dat (de baby tel ik niet mee...)?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is nu 't definitieve lijstje he, heb ff snel gekeken, updates volgen.
Ze hebben ook baby ribsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:30 schreef simmu het volgende:
lijkt te kloppen![]()
de baby eet idd niet mee, die krijgt een potje wat we zelf meenemen. en een stukje komkommer, missch een frietje zonder zout, een stukkie tomaat lust ze ook nog wel.......
neenee, gister stikte ze ook al half in een stuk bloemkool! het kind is nog geen 10 maanden mensen! (en op het hoogtepunt van eenkennigheid, dus die wil niet bij anderen op schoot, dat jullie het weten. levert maar gekrijs)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |