Ik heb exact hetzelfde probleem, maar wil best even langskomen. Lijkt me best, uh.. gezelligquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:36 schreef veekeend het volgende:
Wellicht dat ik even langs kom. (afhankelijk van waar ik dan vertoef, is nu nog niet zeker).
Ik houd me overigens ook voor een City meeting aanbevolen
Ik heb dat nog even verder gechecked maar de £12 is voor een dormitoryquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:55 schreef sitting_elfling het volgende:
SeLang had nog wel zo'n lijstje met goedkope hotels voor een 15 pond per nacht in Londen
En dan een videoverbinding met Utrecht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:52 schreef Lemmeb het volgende:
Jullie kunnen onderling wel een parallelle city meeting houden. Volgens mij zitten er hier op fok wel een stuk of 7 man uit de city.
regel jij de uplink?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En dan een videoverbinding met Utrecht.
Ik zeg geen nee tegen een avondje clubben/pubquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:52 schreef Lemmeb het volgende:
Jullie kunnen onderling wel een parallelle city meeting houden. Volgens mij zitten er hier op fok wel een stuk of 7 man uit de city.
Van mij mag het.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
29e vastzetten, definitief lijstje maken en restaurant kiezen?
heeej, je komt uit drenthe?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zal alles op alles zetten om te komen maar kan dat niet garanderen. ( ik kan namelijk eventueel een examen op die dag hebben in londen en dan wordt het wat lastig om s'avonds te komen. Mits ik de toets heb voor 5.00 kan ik eventueel vliegtuig pakken om terug te komen voor een weekend Nederland waar ik dus die meeting van Utrecht meepak. Heb verder nog wel een ex-wonen waar ik eventueel kan overnachten of moet dan maar ergens een hotelletje in de buurt boeken. Of snachts een taxi nemen richting Drenthe.
Ik kom officieel uit Groningen maar m'n ouders wonen in Drenthe.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:57 schreef simmu het volgende:
[..]
heeej, je komt uit drenthe?
wij gaan direct door naar brabant, anders had je met ons mee kunnen rijden. de 29ste komt ons dus ook het beste uit btw. we plakken er dan direct een weekendje bij mijn ouders in brabant tegenaan.
Utrecht. Zie de OP.quote:
De datum is hoogstwaarschijnlijk vrijdagavond 29 mei.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:35 schreef Halcon het volgende:
Leuk idee.... Weekenden ben ik echter meestal druk. Doordeweeks ook trouwens. Als er een datum bekend is, sla ik mijn agenda er op na.
Ik moet dit even nakijken. Is het goed als ik er nog op terugkom?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De datum is hoogstwaarschijnlijk vrijdagavond 29 mei.
Tenzij er voldoende mensen zijn die wel willen komen maar die dan niet kunnen, en die op een andere dag ineens allemaal wel kunnen.
Uiteraard. Je hebt nog tot de 29ste.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik moet dit even nakijken. Is het goed als ik er nog op terugkom?
ivm beursbaby en onze lange autorit eromheen niet al te gek laat starten svpquote:Op donderdag 16 april 2009 23:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Al enig idee ;hoe laat - tot hoe laat? wat ? waar (pub/restaurant etc.) ?
Ok nice, daar woon ik. Ideaalquote:
Wat vind jij "niet al te gek laat"?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:16 schreef simmu het volgende:
[..]
ivm beursbaby en onze lange autorit eromheen niet al te gek laat starten svp
zo rond half 7 er zijn (tegen de tijd dat er gegeten wordt is het dan al snel half 8) is prima lijkt me. wij moeten ook vanuit diever komen he. als het maar niet zo is dat het eten bestellen/borrelen alleen al om 8 uur start, dan is er het probleem van een sjaggerijnige simmu (honger!) en een sjaggerijnige selene (ook honger! die krijgt rond 8 uur nog een flesje) en een sjaggerijnige sangdrax (want die krijgt het gevit + gedrein) .quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat vind jij "niet al te gek laat"?
Het is in principe de bedoeling dat we eerst ergens gaan eten met degenen die willen, om daarna nog ergens te gaan borrelen. Eea zal wat mij betreft dus op z'n vroegst rond etenstijd (18:30 ofzo) aanvangen. Eerder kan ook niet, want de meesten moeten uit hun werk komen, verwacht ik.
Overigens, zowel de definitieve borrel- als eetgelegenheid zijn nog niet bekend, maar er zijn al wel enkele goede suggesties voorbijgekomen. E.e.a. hangt uiteindelijk ook af van het weer.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:51 schreef simmu het volgende:
en waar het is boeit me niks, als ik maar buiten kan roken en we ergens de auto kwijtkunnen
Buiten roken kan altijd. Al sta je dan misschien wel in je eentje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:51 schreef simmu het volgende:
en waar het is boeit me niks, als ik maar buiten kan roken en we ergens de auto kwijtkunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |