4-5 maanden lijkt mequote:Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hoe oud zijn ze ongeveer? en hij / zij?
Goed puntquote:Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hoe oud zijn ze ongeveer? en hij / zij?
Ze zijn niet opgenomen in de verwijsindex voor Antillianen, wegens uitmuntend gedrag en tevens ook nog niets gemerkt van criminele activiteitenquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
Zijn het wel geregistreerde Antillianen? Weet wat je in huis haalt.
Heb ook altijd katers gehad en zou niet anders willen.. echter mijn moeders vriend denkt dat een kater het hele huis onder pist..quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik snap niet waarom mensen liever poesjes hebben... meestal zijn katertjes veel aanhankelijker en de castratie is minder ingrijpend en idd goedkoper dan sterilisatie.
En poesjes worden krols!Al vind ik dat stiekem wel leuk
Die de godganse dag op haar kont door het huis kruiptquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Heb ook altijd katers gehad en zou niet anders willen.. echter mijn moeders vriend denkt dat een kater het hele huis onder pist..
nee een jankende geile poes in huis is leuk
absoluut, enige keren dat ze het bij mij deden was of omdat ik op vakantie geweest benquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Die de godganse dag op haar kont door het huis kruipt
Ik heb een kater die nog NOOIT in huis heeft gezeken. Je moet gewoon op tijd castreren en een tweede mannetje erbij is ook niet altijd even geslaagd.
Onze katers hebben ook nooit in huis gepiest / gesproeid. We hadden 3 katers en 1 poes en dat was allemaal prima. Twee katers zijn inmiddels overleden en er zijn ondertussen twee poezen bijgekomen. Nu hebben we dus 1 kater en 3 poezen. En ik kan inderdaad beamen dat de katers een veel zachter en vriendelijker karakter hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb een kater die nog NOOIT in huis heeft gezeken. Je moet gewoon op tijd castreren en een tweede mannetje erbij is ook niet altijd even geslaagd.
Zullen we een clubje oprichten? Sponsors Unitedquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:01 schreef Cat22 het volgende:
Ter herinning Van Potentieel sponsor aanbod.![]()
Als je er niet uitkomt met de kosten van het spul naar Nederland verschepen dan help ik graag mee.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten? Sponsors United
Egwelquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Cat22 het volgende:![]()
De leukste mensen zitten bij Sponsors United!
Ik zou het zo tof vinden als ze bij mensen komen die de topics helemaal gevolgd hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:38 schreef ElisaB het volgende:
Ow, het thuisfront heeft dit topic gespot
Ze zijn in
Lid worden van Sponsors United?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:28 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb een poes in plaats van een kater maar dat is echt de grootste knuffelkont die je kan bedenken
En verder, ben student, maar als het nodig is, hier nog een sponsorAlle beetjes helpen, toch?
ElisaB heeft een special arrangement met BABSquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft Elisa nu interesse?
En dat gaat verder dan Sponsors United???quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB heeft een special arrangement met BABS
ElisaB is de drietrapsraket:quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:55 schreef Cat22 het volgende:
En dat gaat verder dan Sponsors United???
Dat lijkt me geen enkel probleem!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:03 schreef Cat22 het volgende:![]()
Ik heb intussen een oproepje op een ander forum geplaatst en daar is iemand die op zich belangstelling heeft voor een kitten maar pas in juni tijd heeft voor de kleine. Ik heb gezegd dat ze evengoed contact met BABS kan opnemen. Zouden de jongens een paar weekjes bij jou (BABS dus) kunnen blijven logeren als je terug bent? (of anders bij de drietrapsraket)
Want misschien wordt dat dan wel wat.
Wat cooolquote:
Het zou kunnen, maar het hoeft niet. Toen wij gingen samenwonen, hebben we beide katers (die allebei moesten verhuizen) tegelijkertijd in het nieuwe huis gezet. Dus beide een nieuw huis en beide een nieuwe huisgenoot. Wat er binnen een dag gebeurde, kun je zien in mijn FoBoquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Skaai het volgende:
iets in mij is bang dat een verhuizing en het wennen aan een nieuw huisgenootje in een korte periode stressvol zou kunnen zijn.
Skaai!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Skaai het volgende:
Ik wil er graag een tweede kerel bij, het geld is absoluut geen probleem. Echter zit ik nu in een klusperiode, woont Jip nog bij pa en ma en gaat hij pas over zodra ik echt gesetteld ben (ik ga uit van begin mei). En ik wil hem pas een maatje geven als Jip is gewend. Nou is Jip een makkelijkerd en zal dat wel los lopen, maar iets in mij is bang dat een verhuizing en het wennen aan een nieuw huisgenootje in een korte periode stressvol zou kunnen zijn, zo wel voor het Antiliaantje als mijn Hollansche negertje. Het is vast psychisch Jip is de laatste die zal stressen
. Ik hou mij dus aanbevolen voor zo'n Antiliaanse kanjer, maar kan het liefje pas opvangen als ik in mijn huisje zit.
Nou zo is het nou ook weer niet. Ik wil best een van de kleintjes wat langer bij me houden, maar ik logeer de eerste weken bij mn broer en eigenlijk is 3 al teveel, laat staan 4quote:Op maandag 13 april 2009 20:42 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij vindt BABS het geen probleem als de jongens nog even bij haar moeten blijven logeren (zie vorige pagina). Het zou heel gaaf zijn als beide kerels een huisje vinden!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nou zo is het nou ook weer niet. Ik wil best een van de kleintjes wat langer bij me houden, maar ik logeer de eerste weken bij mn broer en eigenlijk is 3 al teveel, laat staan 4
Aangezien mijn vriend eigenlijk heel graag Morris wil houdenis er misschien toch nog een dame vrij voor de liefhebber... maar ik wacht het heel even af. Heb nog iemand anders die graag een poesje wilde en die heb ik eerst even gemaild. Het is maar goed dat Otis niet kan lezen, hij zou zich bijna ongewenst voelen
Misschien moet je dan heel even de moeite nemen een paar reacties te lezen lieve schatquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:42 schreef StarBright het volgende:
Zijn de katertjes al besproken?
Zo nee ik heb wel interesse in allebei. Graag hoor ik of ze besproken zijn.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:42 schreef StarBright het volgende:
Zijn de katertjes al besproken?
Zo nee ik heb wel interesse in allebei. Graag hoor ik of ze besproken zijn.
Zou wel leuk zijn als ze samen geplaatst kunnen worden, en zonder van t ene huis naar t andere naar t ene te moeten, toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Misschien moet je dan heel even de moeite nemen een paar reacties te lezen lieve schat
Je hebt ook niet goed gelezenquote:Op woensdag 15 april 2009 00:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze samen geplaatst kunnen worden, en zonder van t ene huis naar t andere naar t ene te moeten, toch?
Oh dat las ik welquote:Op woensdag 15 april 2009 01:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je hebt ook niet goed gelezen
Mijn vriend wil perse een van de katertjes houdenzie paar posts hierboven
Best kans dat er meer mensen komen die niet eerst het hele topic lezen (wat ik me wel kan voorstellen).quote:Op woensdag 15 april 2009 01:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Je hebt ook niet goed gelezen
Mijn vriend wil perse een van de katertjes houdenzie paar posts hierboven
Sorry, ik loop zo gigantisch te stressen de laatste dagenquote:Op woensdag 15 april 2009 01:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Best kans dat er meer mensen komen die niet eerst het hele topic lezen (wat ik me wel kan voorstellen).
Misschien met je de OP even aanpassen. Dat kan misschien niet meer, dus als je hieronder ergens een aangepaste OP neerzet, plak ik 'm er zsm in.
Ik zit nu nog op Curacaoquote:Op zondag 19 april 2009 02:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Waar zit je in de buurt BABS?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen enkel probleem!
Ik wacht eigenlijk ook nog op Poeke
Lees nu pas die posts. Sorry BABS, jammer geen plaats voor lieve antilliaanse poesjes hieroquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:54 schreef Cat22 het volgende:
BABS, als het goed is krijg je binnenkort mail!(ik heb je gmail adres doorgegeven)
En Poekepoekepoeke, laat jij een kittie lekker dicht bij mij in de buurt wonen? Please?![]()
Ik had het topic gezien meis, gaat het een beetje goed met de hele beestenboel?quote:Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
[..]
Lees nu pas die posts. Sorry BABS, jammer geen plaats voor lieve antilliaanse poesjes hiero, mijn dierenfamilie heeft zich inmiddels uitgebreid naar 6 katten en een hond (mijn zusje's relatie is uit en zij is bij mij komen wonen met al haar dieren) Heb niet eens ruimte om gastgezin voor RedCat te zijn dit jaar
Ja in principe wel, dus ik laat de beebs even chippen deze week en ik moet nog een kennel regelen en dan mogen ze meequote:Op zondag 19 april 2009 13:55 schreef nokwanda het volgende:
Dus nu zijn alle poesjes onderdak?
Offtopic: [zeikmodus] Het gaat omdat het moet, maar de situatie is verre van ideaal. Tussen de dieren onderling gaat het gelukkig goed maar de katten van mijn zusje zijn niet goed opgevoed (komen op het aanrecht, jatten eten, maken deuren open, schooien, halen mijn prullenbak overhoop etc) terwijl mijn katten dat niet in hun hoofd halen. En de hond is oud en beetje dement dus ligt de hele dag te janken als mijn zusje er niet is. (Zij werkt onregelmatig dus vaak wanneer ik thuis ben, werkt zij en andersom...) Tevens belooft mijn zusje dingen, die ze vervolgens niet nakomt zoals dat zij minstens 3 keer in de week zou stofzuigen en de kattenbakken elke dag te doen. [/zeikmodus]quote:Op zondag 19 april 2009 13:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik had het topic gezien meis, gaat het een beetje goed met de hele beestenboel?
Als het allemaal wat wordt gaat Otis naar Skaai en dan is het helemaal geregeld hoor, no worries![]()
Whehehe wat kut zeg, ik hou mijn katten ook zo streng mogelijk in het gareel, zo irritant als ze niet luisteren!quote:Op zondag 19 april 2009 14:18 schreef Poeke het volgende:
[..]
Offtopic: [zeikmodus] Het gaat omdat het moet, maar de situatie is verre van ideaal. Tussen de dieren onderling gaat het gelukkig goed maar de katten van mijn zusje zijn niet goed opgevoed (komen op het aanrecht, jatten eten, maken deuren open, schooien, halen mijn prullenbak overhoop etc) terwijl mijn katten dat niet in hun hoofd halen. En de hond is oud en beetje dement dus ligt de hele dag te janken als mijn zusje er niet is. (Zij werkt onregelmatig dus vaak wanneer ik thuis ben, werkt zij en andersom...) Tevens belooft mijn zusje dingen, die ze vervolgens niet nakomt zoals dat zij minstens 3 keer in de week zou stofzuigen en de kattenbakken elke dag te doen. [/zeikmodus]
Maar goed... daar ben je zussen voor.
OT: Fijn dat het goed gaat komen.. Zal nog wel moeilijk worden voor je om afscheid te nemen van die 2 monsters, of niet?
Ja, maar nog geen slotje toch?quote:Op zondag 19 april 2009 14:49 schreef ElisaB het volgende:
Even resumeren...
Boelie: woont bij vrienden
Otis: gaat naar Skaai, maar mag eerst bij nokwanda logeren
Morris: blijft bij BABS & MrBABS
Opgelost dus?
Dan is het goedquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 14:49 schreef ElisaB het volgende:
Even resumeren...
Boelie: woont bij vrienden
Otis: gaat naar Skaai, maar mag eerst bij nokwanda logeren
Morris: blijft bij BABS & MrBABS
Opgelost dus?
Zelfde aanbod hier, maar ik zit in Limburg dus qua reisafstand niet de meest diervriendelijke oplossing.quote:Op zondag 19 april 2009 14:08 schreef nokwanda het volgende:
Als het echt nodig is wil ik de kleine van Skaai wel even te logeren hebben tot ze de boel op poten heeft. Ik zit in Nijmegen.
quote:
Ligt er aan wat jij heel vroeg vindquote:Op maandag 20 april 2009 19:36 schreef Skaai het volgende:
Je komt niet heel toevallig vrijdagochtend heel erg vroeg aan he Babs?
Helemaal goedquote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef Skaai het volgende:
Nou dat vind ik heel tof, dan wil ik hem zondag op de terugweg vanaf Limburg wel oppikken
. Dan rijden we via Arnhem richting Almere! Is dat te doen?
Heel vroeg is bij mij 6 uur ofzo, rond die tijden begin ik meestal met werken. Ik stuur je nog wel even een PM, nummers uitwisselen enzo.
Ik denk dat we hem dan die paar dagen toch gewoon hier houden na het weekend, kan ie meteen aan Jip wennen.
Ik zal er een hele hoop klaarleggen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Skaai het volgende:
Ik zal een Limburgse knuffel en aai mee terug nemen voor Otis
Wat leuk, je hebt het topic helemaal niet gelezenquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:31 schreef vronie het volgende:
Ik hoop dat een goed tehuis voor deze lieverds vind![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wat leuk, je hebt het topic helemaal niet gelezen![]()
![]()
Als je alleen de OP leest is het misschien verwarrend jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet es een modje vragen om je OP aan te passen BABS.Het is zo verwarrend voor de mensen, al zijn de reacties lief bedoeld.
Natuurlijk! Mn Hyves staat al helemaal vol met foto's en filmpjes, maar in mn fobo komt ook nog wel watquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:46 schreef TheAgent het volgende:
Komen de kits nog als een soort afscheid/ode in je FoBo?
Nou zeg dat klinkt zo zieligquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:46 schreef TheAgent het volgende:
Komen de kits nog als een soort afscheid/ode in je FoBo?
Zo is het niet bedoeld.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:41 schreef Skaai het volgende:
Nou zeg dat klinkt zo zieligalsof ze nooooooit meer terug komen
Whehehehe o ja die schetenquote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef Skaai het volgende:
Otis is een knuffelkont! Toen ik 'm ophaalde was het al koppies geven en knorren
. De hele reis is ie mierzoet geweest, her en der een miauwtje maar knorren en slapen kan ie heel goed
.
Otis vind het allemaal maar tof en nieuw en is nieuwschierig hier. Punky is weer boos, Jip ook. Die zat vanaf een afstandje ineen gedoken de boel gade te slaan. Hij snuffelt wel een klein beetje maar dan begint Otis te blazen en dan blaast Jip ook en loopt ie maar weg. En Jip lijkt opeens een hele grote kat
mijn kindje is groot
. Nu zit ik op zolder met Jip en is het weer even goed. Hij zit in de vensterbank gekke geluidjes te maken omdat ie vogels ziet
.
Oh Otis kan echte stinkscheten laten!!!
De Held.quote:
quote:
en bedankt, nu zit er cola op mn schermquote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Mijn broertje heeft nog heel veel foto's gemaakt, ook een van mij en Skaai met de beide broeders! Die komen morgen, ben nu even niet thuis
En Cat22, hij heeft geen diarree hoor, het is gewoon een stiekeme stinkerd, hij laat ze ook altijd in je gezicht
Whehehehequote:Op zondag 26 april 2009 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
en bedankt, nu zit er cola op mn scherm
uhm, nee, das natuurlijk niet de bedoeling....quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
En dan over een paar jaar het nierprobleem topic, yay
Dat is bijna precies dezelfde als die ik heb!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef Skaai het volgende:
Ik vind deze wel tof! Kan je vastzetten tegen het plafond!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:34 schreef Skaai het volgende:
Otis heeft net 10 minuten met me liggen kroelen op de bank, hij slaat zijn pootjes gewoon 'om' je gezicht om te knuffelen![]()
![]()
Ik ben nu trouwens een krabpaal aan het bestellen, met lekkere snoepjes en speeltjes erbij.
Ja net als een baby die door mama vastgehouden wil worden, dat doet Morris ookquote:Op woensdag 29 april 2009 19:34 schreef Skaai het volgende:
Otis heeft net 10 minuten met me liggen kroelen op de bank, hij slaat zijn pootjes gewoon 'om' je gezicht om te knuffelen![]()
![]()
Ik ben nu trouwens een krabpaal aan het bestellen, met lekkere snoepjes en speeltjes erbij.
Wat een heerlijk beest en wat fijn dat ze elkaar liev vindenquote:
Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:09 schreef Judeljuud het volgende:
Ben ik nou de enige die steeds dit probleem heeft?![]()
Hij springt haast bij je naar binnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:55 schreef Skaai het volgende:
Hij is echt mijn heerlijke kroelkat.En hij wordt al groot.
Jip is ook echt super met hem, ze wassen elkaar en dat resulteert dan weer in stoeien.. Ze liggen ook vaak met zijn tweetjes bij het raam, naar buiten kijken of lekker slapen.
Otis is trouwens wel een beetje jaloers want zodra ik aan het knuffelen ben met Jip MOET hij erbij
En de mentholmanie is nog niet voorbij, hij kan me nog steeds opvreten a;ls ik een mintsnoepje eet of mijn tanden heb gepoetst
Hier wat kroelfilmpjes, eentje met Otis oh en eentje met Jip
. En kijk hier hoe stiekem Jip het snoepjes bakje probeert te pakken maar alleen het dekseltje meeneemt
Yeah!!! Wil je dat AUB niet zo vrolijk lopen vermelden, anders ga ik je eileiders ook doorknippen met een glimlach op m'n gezicht!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:19 schreef Skaai het volgende:
Woensdag gaan Otis zijn ballen eraf!
Mwuahaha hij is nu bij de dierenartsquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Yeah!!! Wil je dat AUB niet zo vrolijk lopen vermelden, anders ga ik je eileiders ook doorknippen met een glimlach op m'n gezicht!!
Woensdag gaan Otis z'n ballen eraf![]()
![]()
![]()
Ik vind het toch altijd triest voor zo'n kater/poes.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:08 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd triest voor zo'n kater/poes.![]()
Maar uiteindelijk is het toch het beste voor hem/haar, zodat hij/zij zich niet laat leiden door geslachtsdrift.
Bwhehehe beetje late reactie maar sticker van zn chip zat ook in het paspoortquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:44 schreef Skaai het volgende:
Otis is een meisje geworden!
De assistentes en dierenarts waren helemaal weg van hem 'Oh wat jammer dat ie alweer naar huis gaat, hij is zo ontzettend lief'
En we hebben zijn chip laten lezen en d.m.v een briefje opsturen kan ik zijn gegevens op mijn adres over laten zetten
Ja ik kan dat paspoort dus nergens vindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Bwhehehe beetje late reactie maar sticker van zn chip zat ook in het paspoort
Whehehe toch wel handig als je het weer vindt voor als ie weer inge-ent moet wordenquote:Op zondag 20 september 2009 21:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ik kan dat paspoort dus nergens vinden. Hij ligt ergens in huis
.
Maar Otis zijn chipnummer staat nu op mijn naam geregistreerd. Eens kjiken of ik Jippie ook ooit wil chippen, better be safe than sorry.
Oh en het plassen was dus niet Otis, maar Jip. Arme Jippie had blaasgruis, maar nu gaat het goed. Krijgt dieetvoer, maar dat is echt een gedoe met voeren. Otis mag dat niet omdat hij nog niet volwassen is, zegt de dierenarts. Af en toe moet ik ze wel samen die brokken geven, anders eet Jip bijna niet. Gedoe
Wowquote:
Goed! Al een tijdje geen foto's meer gehad, zal es effe vragenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:39 schreef nokwanda het volgende:
Hoe is het eigenlijk met het ienieminimeisje uit het nest?
Woont Boelie nou al in Almere?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Goed! Al een tijdje geen foto's meer gehad, zal es effe vragen
Zo zijn ze gewoon denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef Skaai het volgende:
Otis is trouwens in een botergeile bui, tegen me aan schuren en in mijn armen bijten en dan weer knuffelen en tegen mijn gezicht aan kroelen. Ik ga bijna denken dat de dierenarts niks heeft weggesneden
Toch grappig dat er zulke verschilletjes inzitten, doucht ie ook nog steeds met je?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:50 schreef Skaai het volgende:
Nou hij miauwt niet echt hard, wel vaak en dan van die lieve mauwtjes of hele verbaasde. Hij heeft trouwens ook een hele valse kant, zit ik op de grond, gaat ie in mijn benen hangen en bijten. Bovenbenen ook, en mijn rechterarm zit onder de bijtkrassen
.
Ik lees dit nu pasquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:02 schreef Skaai het volgende:
Zeg Babs, Otis ademt alsof het een kat met astma is. Heeft Morris dat toevallig ook?
Hmm nee, gewoon alsof ie zich ergertquote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef Skaai het volgende:
Zuchten met een piepje?
Oh daar is Jip juist goed in.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hmm nee, gewoon alsof ie zich ergert
Hahaha diezelfde manische blik als Morris als ie iets ziet wat ie wil hebbeeeeequote:Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh daar is Jip juist goed in.
De kerstboom staat. Otis vind het echt geweldig, ik wat minder. Bij thuiskomst net vond ik overal ballen en ik kwam ook her en der andere kerstversieringen tegen, het is maar goed dat ze van plastic zijn. Ik mis er nu nog een
.
[ afbeelding ]
Leuk als kerstkaartquote:Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh daar is Jip juist goed in.
De kerstboom staat. Otis vind het echt geweldig, ik wat minder. Bij thuiskomst net vond ik overal ballen en ik kwam ook her en der andere kerstversieringen tegen, het is maar goed dat ze van plastic zijn. Ik mis er nu nog een
.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahaha diezelfde manische blik als Morris als ie iets ziet wat ie wil hebbeeeee
Nou Otis ademde op gegeven moment een stuk minder zwaar, tot ik het de afgelopen weken toch wel zorgwekkend begon te vinden. Vandaag met 'm naar de dierenarts geweest en hij heeft een pillenkuur van 10 dagen gehad. Misschien wel astmatische bronchitis, dat bekijken we even na het kuurtje.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas
Nee, maar hij zucht wel af en toe heel gek... dacht dat het gewoon een tikje was
Oooohquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:30 schreef Skaai het volgende:
Zo ligt mijn mormeltje dagelijks bij me te kroelen als ik zit te computeren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopen dat hij van het kuurtje helemaal weer opknapt danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou Otis ademde op gegeven moment een stuk minder zwaar, tot ik het de afgelopen weken toch wel zorgwekkend begon te vinden. Vandaag met 'm naar de dierenarts geweest en hij heeft een pillenkuur van 10 dagen gehad. Misschien wel astmatische bronchitis, dat bekijken we even na het kuurtje.
Gelukkig lijkt ie nergens last van te hebben, hij rent, speelt, knuffelt, knoeit, stoeit en banjert nog altijd als een malle,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |