Online?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef Poeke het volgende:
ik heb een handleiding voor je..
Dat heeft me moeder ook gedaan bij het voeden. in het begin. Later met speciale flesjes.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
ooh wat lief!
je kunt het ook met een klein spuitje proberen, vullen met die melk en in t bekje spuiten.. succes!!
Ik ben wel een realist wat dat betreft hoor, gelukkig zijn ze met zn 4tjes en het lijkt er op dat ze niet uitgehongerd zijn. Mn eigen kat vind het allemaal reuze interessant, helaas een mannetje, dus geen kans om surrogaat-mama te wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:14 schreef Poeke het volgende:
Geen probleem, de rest van de info volgt nog.
Ik hoop dat ze het redden maar voel je vooral niet schuldig als het niet lukt; aan je foto te zien zijn ze niet ouder dan een week of wat en zulke kleintjes hebben een mamapoes nodig. Daar kan geen superlief-adoptiemens tegenop.
Ik ga morgen het asiel bellen, maar weinig kans, er zijn hier niet zoveel katten in het asielquote:Op woensdag 7 januari 2009 03:35 schreef Dipkip het volgende:
Is er geen kans een echte adoptiemoeder te vinden via bijv. de dierenarts? Een poes die maar twee kittens heeft of wiens kittens dood zijn gegaan?
Ze slapen in mn reiskennel, die is donker genoeg. Daarbij slapen ze alweer bijna 2 uurtjesquote:Op woensdag 7 januari 2009 05:01 schreef sig000 het volgende:
Als ze nog zo jong zijn moet je ze ook regelmatig in een donkere kast stoppen zodat ze gaan slapen.
Ja omdat ze verdronken wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 04:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ga morgen het asiel bellen, maar weinig kans, er zijn hier niet zoveel katten in het asiel
Da's wel de truc, veel eten en slapen dan worden ze wel groot.quote:Op woensdag 7 januari 2009 05:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ze slapen in mn reiskennel, die is donker genoeg. Daarbij slapen ze alweer bijna 2 uurtjes
Over 2 uur krijgen ze weer eten
Geregeld toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 06:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb ze net weer gevoed (2 uur 's nachts) en ze zijn zo zielig aan het huilen als ze wakker zijn.. steeds op zoek naar de tepel van mama...
Echt drinken willen ze niet, dus straks toch maar even kijken of ik met pipetjes wat op de tongetjes kan spuiten ofzo...
Ja ik heb echt goeie tips gehad van haarquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:10 schreef Cat22 het volgende:
Poeke heeft je vast dezelfde tips gegeven die ik je wilde geven.Doe je ook het kontje met een nat watje afvegen als ze hebben gedronken? Dat imiteert de tong van mama en wekt de ontlasting op.
Als je een surrogaat mamma vindt is dat helemaal perfect, maar ook dan gaat het niet altijd goed. Ik heb hier een kleintje gehad van een dag oud die ik bij moederpoes met kittens van 3 dagen oud heb gelegd. Moeder accepteerde het meteen en het ging de de eerste twee weken perfect. Maar daarna bleek ze de melk niet goed meer te verdragen. Gelukkig heeft iemand anders haar er met veel kunst- en vliegwerk (en kunstmelk) doorheen gesleept.
Je doet goed werk! Hopelijk redden ze het!
Oh, heb je een lekker zachte knuffel die je erbij kunt leggen? Dan kunnen ze daar tegenaan kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |