abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64751499
Mijn vriend kwam vanmiddag ineens thuis met een doos met 4 kleine katjes. Achtergelaten langs de kant van de weg en nog niet in de leeftijd dat ze vast voedsel kunnen eten. Ik woon trouwens op Curacao en ja, ik heb de hele dag en nacht de tijd om ze bij te voeden

Nu hebben we 2 flesjes met speciale moedermelkvervangers, maar 2 hebben echt niet door hoe het werkt.
Ik las online al dat je hun kopje en kontje een beetje moet masseren, maar dat helpt niet echt...
De dierenarts zegt alleen maar dat "het vanzelf wel komt" maar ze gillen van de honger.

Heeft iemand al es kittens met de hand gevoed? Ik wil graag tips!

Foto
Whatever you're about to discover we off that.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:13:46 #2
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_64751632
ik heb een handleiding voor je..
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_64751651
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef Poeke het volgende:
ik heb een handleiding voor je..
Online?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:15:18 #4
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_64751696
nee.. pm me even je email
Uit Eindhoven
pi_64751818
Oei die zijn wel heeeeeeel erg klein.
Ik zou het eens met zo'n pipetje proberen. Beetje bij hun bekkie druppelen zodat ze de melk proeven.
Wat voor merk kittenmelk heb je?
Royal Canin of Farmfood No.1 hebben goede kittenmelkvervangers.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:26:33 #6
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_64752211
ooh wat lief!
je kunt het ook met een klein spuitje proberen, vullen met die melk en in t bekje spuiten.. succes!!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:32:53 #7
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_64752489
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
ooh wat lief!
je kunt het ook met een klein spuitje proberen, vullen met die melk en in t bekje spuiten.. succes!!
Dat heeft me moeder ook gedaan bij het voeden. in het begin. Later met speciale flesjes.
Wel een hele klus hoor. Zeker met 4!

suc6!

En wat een trieste actie van de gene die ze achtergelaten heeft
pi_64752589
Ach gossie.... Lief van je dat je ze gaat voeren!

Ik heb dat nooit gedaan dus verder geen tips...
pi_64753714
ze hebben inmiddels iets binnengekregen en liggen op een kluwentje te slapen
ik hoop zo dat ze het overleven!
Helaas gebeurd het hier maar al te vaak dat katjes worden achtergelaten, meestal worden ze zelfs verdronken, deze persoon wilde nog wel dat gevonden zouden worden denk ik, want ze zaten in een doosje met een dekentje er in. Maar breng ze dan naar het asiel
pi_64753735
En bedankt Poeke! Echt nuttige info!
  woensdag 7 januari 2009 @ 00:14:42 #11
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_64753994
Geen probleem, de rest van de info volgt nog.

Ik hoop dat ze het redden maar voel je vooral niet schuldig als het niet lukt; aan je foto te zien zijn ze niet ouder dan een week of wat en zulke kleintjes hebben een mamapoes nodig. Daar kan geen superlief-adoptiemens tegenop.
Uit Eindhoven
pi_64754006
Misschien heb je ook wat aan deze link.

http://www.geocities.com/turbo502002/

Wat een schatjes.
pi_64754094
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:14 schreef Poeke het volgende:
Geen probleem, de rest van de info volgt nog.

Ik hoop dat ze het redden maar voel je vooral niet schuldig als het niet lukt; aan je foto te zien zijn ze niet ouder dan een week of wat en zulke kleintjes hebben een mamapoes nodig. Daar kan geen superlief-adoptiemens tegenop.
Ik ben wel een realist wat dat betreft hoor, gelukkig zijn ze met zn 4tjes en het lijkt er op dat ze niet uitgehongerd zijn. Mn eigen kat vind het allemaal reuze interessant, helaas een mannetje, dus geen kans om surrogaat-mama te worden
pi_64757238
Is er geen kans een echte adoptiemoeder te vinden via bijv. de dierenarts? Een poes die maar twee kittens heeft of wiens kittens dood zijn gegaan?
pi_64757443
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 03:35 schreef Dipkip het volgende:
Is er geen kans een echte adoptiemoeder te vinden via bijv. de dierenarts? Een poes die maar twee kittens heeft of wiens kittens dood zijn gegaan?
Ik ga morgen het asiel bellen, maar weinig kans, er zijn hier niet zoveel katten in het asiel
pi_64757453
Als ze nog zo jong zijn moet je ze ook regelmatig in een donkere kast stoppen zodat ze gaan slapen.
pi_64757460
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 05:01 schreef sig000 het volgende:
Als ze nog zo jong zijn moet je ze ook regelmatig in een donkere kast stoppen zodat ze gaan slapen.
Ze slapen in mn reiskennel, die is donker genoeg. Daarbij slapen ze alweer bijna 2 uurtjes
Over 2 uur krijgen ze weer eten
pi_64757469
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 04:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ik ga morgen het asiel bellen, maar weinig kans, er zijn hier niet zoveel katten in het asiel
Ja omdat ze verdronken worden
пусть всегда будет солнце
pi_64757482
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 05:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ze slapen in mn reiskennel, die is donker genoeg. Daarbij slapen ze alweer bijna 2 uurtjes
Over 2 uur krijgen ze weer eten
Da's wel de truc, veel eten en slapen dan worden ze wel groot.
pi_64757757
Ik heb ze net weer gevoed (2 uur 's nachts) en ze zijn zo zielig aan het huilen als ze wakker zijn.. steeds op zoek naar de tepel van mama...
Echt drinken willen ze niet, dus straks toch maar even kijken of ik met pipetjes wat op de tongetjes kan spuiten ofzo...

[ Bericht 1% gewijzigd door BadAssBitchSmut op 07-01-2009 07:06:10 ]
pi_64759093
Poeke heeft je vast dezelfde tips gegeven die ik je wilde geven. Doe je ook het kontje met een nat watje afvegen als ze hebben gedronken? Dat imiteert de tong van mama en wekt de ontlasting op.

Als je een surrogaat mamma vindt is dat helemaal perfect, maar ook dan gaat het niet altijd goed. Ik heb hier een kleintje gehad van een dag oud die ik bij moederpoes met kittens van 3 dagen oud heb gelegd. Moeder accepteerde het meteen en het ging de de eerste twee weken perfect. Maar daarna bleek ze de melk niet goed meer te verdragen. Gelukkig heeft iemand anders haar er met veel kunst- en vliegwerk (en kunstmelk) doorheen gesleept.

Je doet goed werk! Hopelijk redden ze het!

Oh, heb je een lekker zachte knuffel die je erbij kunt leggen? Dan kunnen ze daar tegenaan kruipen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:11:29 #22
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64759123
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 06:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb ze net weer gevoed (2 uur 's nachts) en ze zijn zo zielig aan het huilen als ze wakker zijn.. steeds op zoek naar de tepel van mama...
Echt drinken willen ze niet, dus straks toch maar even kijken of ik met pipetjes wat op de tongetjes kan spuiten ofzo...
Geregeld toch?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:56:33 #23
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64764024
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64765803
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:10 schreef Cat22 het volgende:
Poeke heeft je vast dezelfde tips gegeven die ik je wilde geven. Doe je ook het kontje met een nat watje afvegen als ze hebben gedronken? Dat imiteert de tong van mama en wekt de ontlasting op.

Als je een surrogaat mamma vindt is dat helemaal perfect, maar ook dan gaat het niet altijd goed. Ik heb hier een kleintje gehad van een dag oud die ik bij moederpoes met kittens van 3 dagen oud heb gelegd. Moeder accepteerde het meteen en het ging de de eerste twee weken perfect. Maar daarna bleek ze de melk niet goed meer te verdragen. Gelukkig heeft iemand anders haar er met veel kunst- en vliegwerk (en kunstmelk) doorheen gesleept.

Je doet goed werk! Hopelijk redden ze het!

Oh, heb je een lekker zachte knuffel die je erbij kunt leggen? Dan kunnen ze daar tegenaan kruipen.
Ja ik heb echt goeie tips gehad van haar
Dat met de watjes stond er idd ook bij, dus dat wordt netjes gedaan.
Tot nu toe gaat het prima, alleen met mij minder, 3 uur slaap ish nie goed
Ze slapen lekker veel, schreeuwen niet meer. Ga zo naar het asiel om wat dingetjes op te halen voor ze
Een knuffeltje hebben ze wel, maar ze liggen liever op een hoopje tegen elkaar aan
pi_64767072
Edit:

[ Bericht 86% gewijzigd door senesta op 07-01-2009 14:48:42 ]
пусть всегда будет солнце
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')