Dat is bijna precies dezelfde als die ik heb!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef Skaai het volgende:
Ik vind deze wel tof! Kan je vastzetten tegen het plafond!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:34 schreef Skaai het volgende:
Otis heeft net 10 minuten met me liggen kroelen op de bank, hij slaat zijn pootjes gewoon 'om' je gezicht om te knuffelen![]()
![]()
Ik ben nu trouwens een krabpaal aan het bestellen, met lekkere snoepjes en speeltjes erbij.
Ja net als een baby die door mama vastgehouden wil worden, dat doet Morris ookquote:Op woensdag 29 april 2009 19:34 schreef Skaai het volgende:
Otis heeft net 10 minuten met me liggen kroelen op de bank, hij slaat zijn pootjes gewoon 'om' je gezicht om te knuffelen![]()
![]()
Ik ben nu trouwens een krabpaal aan het bestellen, met lekkere snoepjes en speeltjes erbij.
Wat een heerlijk beest en wat fijn dat ze elkaar liev vindenquote:
Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:09 schreef Judeljuud het volgende:
Ben ik nou de enige die steeds dit probleem heeft?![]()
Hij springt haast bij je naar binnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:55 schreef Skaai het volgende:
Hij is echt mijn heerlijke kroelkat.En hij wordt al groot.
Jip is ook echt super met hem, ze wassen elkaar en dat resulteert dan weer in stoeien.. Ze liggen ook vaak met zijn tweetjes bij het raam, naar buiten kijken of lekker slapen.
Otis is trouwens wel een beetje jaloers want zodra ik aan het knuffelen ben met Jip MOET hij erbij
En de mentholmanie is nog niet voorbij, hij kan me nog steeds opvreten a;ls ik een mintsnoepje eet of mijn tanden heb gepoetst
Hier wat kroelfilmpjes, eentje met Otis oh en eentje met Jip
. En kijk hier hoe stiekem Jip het snoepjes bakje probeert te pakken maar alleen het dekseltje meeneemt
Yeah!!! Wil je dat AUB niet zo vrolijk lopen vermelden, anders ga ik je eileiders ook doorknippen met een glimlach op m'n gezicht!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:19 schreef Skaai het volgende:
Woensdag gaan Otis zijn ballen eraf!
Mwuahaha hij is nu bij de dierenartsquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Yeah!!! Wil je dat AUB niet zo vrolijk lopen vermelden, anders ga ik je eileiders ook doorknippen met een glimlach op m'n gezicht!!
Woensdag gaan Otis z'n ballen eraf![]()
![]()
![]()
Ik vind het toch altijd triest voor zo'n kater/poes.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:08 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd triest voor zo'n kater/poes.![]()
Maar uiteindelijk is het toch het beste voor hem/haar, zodat hij/zij zich niet laat leiden door geslachtsdrift.
Bwhehehe beetje late reactie maar sticker van zn chip zat ook in het paspoortquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:44 schreef Skaai het volgende:
Otis is een meisje geworden!
De assistentes en dierenarts waren helemaal weg van hem 'Oh wat jammer dat ie alweer naar huis gaat, hij is zo ontzettend lief'
En we hebben zijn chip laten lezen en d.m.v een briefje opsturen kan ik zijn gegevens op mijn adres over laten zetten
Ja ik kan dat paspoort dus nergens vindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Bwhehehe beetje late reactie maar sticker van zn chip zat ook in het paspoort
Whehehe toch wel handig als je het weer vindt voor als ie weer inge-ent moet wordenquote:Op zondag 20 september 2009 21:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ik kan dat paspoort dus nergens vinden. Hij ligt ergens in huis
.
Maar Otis zijn chipnummer staat nu op mijn naam geregistreerd. Eens kjiken of ik Jippie ook ooit wil chippen, better be safe than sorry.
Oh en het plassen was dus niet Otis, maar Jip. Arme Jippie had blaasgruis, maar nu gaat het goed. Krijgt dieetvoer, maar dat is echt een gedoe met voeren. Otis mag dat niet omdat hij nog niet volwassen is, zegt de dierenarts. Af en toe moet ik ze wel samen die brokken geven, anders eet Jip bijna niet. Gedoe
Wowquote:
Goed! Al een tijdje geen foto's meer gehad, zal es effe vragenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:39 schreef nokwanda het volgende:
Hoe is het eigenlijk met het ienieminimeisje uit het nest?
Woont Boelie nou al in Almere?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Goed! Al een tijdje geen foto's meer gehad, zal es effe vragen
Zo zijn ze gewoon denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef Skaai het volgende:
Otis is trouwens in een botergeile bui, tegen me aan schuren en in mijn armen bijten en dan weer knuffelen en tegen mijn gezicht aan kroelen. Ik ga bijna denken dat de dierenarts niks heeft weggesneden
Toch grappig dat er zulke verschilletjes inzitten, doucht ie ook nog steeds met je?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:50 schreef Skaai het volgende:
Nou hij miauwt niet echt hard, wel vaak en dan van die lieve mauwtjes of hele verbaasde. Hij heeft trouwens ook een hele valse kant, zit ik op de grond, gaat ie in mijn benen hangen en bijten. Bovenbenen ook, en mijn rechterarm zit onder de bijtkrassen
.
Ik lees dit nu pasquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:02 schreef Skaai het volgende:
Zeg Babs, Otis ademt alsof het een kat met astma is. Heeft Morris dat toevallig ook?
Hmm nee, gewoon alsof ie zich ergertquote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef Skaai het volgende:
Zuchten met een piepje?
Oh daar is Jip juist goed in.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hmm nee, gewoon alsof ie zich ergert
Hahaha diezelfde manische blik als Morris als ie iets ziet wat ie wil hebbeeeeequote:Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh daar is Jip juist goed in.
De kerstboom staat. Otis vind het echt geweldig, ik wat minder. Bij thuiskomst net vond ik overal ballen en ik kwam ook her en der andere kerstversieringen tegen, het is maar goed dat ze van plastic zijn. Ik mis er nu nog een
.
[ afbeelding ]
Leuk als kerstkaartquote:Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh daar is Jip juist goed in.
De kerstboom staat. Otis vind het echt geweldig, ik wat minder. Bij thuiskomst net vond ik overal ballen en ik kwam ook her en der andere kerstversieringen tegen, het is maar goed dat ze van plastic zijn. Ik mis er nu nog een
.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahaha diezelfde manische blik als Morris als ie iets ziet wat ie wil hebbeeeee
Nou Otis ademde op gegeven moment een stuk minder zwaar, tot ik het de afgelopen weken toch wel zorgwekkend begon te vinden. Vandaag met 'm naar de dierenarts geweest en hij heeft een pillenkuur van 10 dagen gehad. Misschien wel astmatische bronchitis, dat bekijken we even na het kuurtje.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas
Nee, maar hij zucht wel af en toe heel gek... dacht dat het gewoon een tikje was
Oooohquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:30 schreef Skaai het volgende:
Zo ligt mijn mormeltje dagelijks bij me te kroelen als ik zit te computeren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopen dat hij van het kuurtje helemaal weer opknapt danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou Otis ademde op gegeven moment een stuk minder zwaar, tot ik het de afgelopen weken toch wel zorgwekkend begon te vinden. Vandaag met 'm naar de dierenarts geweest en hij heeft een pillenkuur van 10 dagen gehad. Misschien wel astmatische bronchitis, dat bekijken we even na het kuurtje.
Gelukkig lijkt ie nergens last van te hebben, hij rent, speelt, knuffelt, knoeit, stoeit en banjert nog altijd als een malle,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |