4-5 maanden lijkt mequote:Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hoe oud zijn ze ongeveer? en hij / zij?
Goed puntquote:Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hoe oud zijn ze ongeveer? en hij / zij?
Ze zijn niet opgenomen in de verwijsindex voor Antillianen, wegens uitmuntend gedrag en tevens ook nog niets gemerkt van criminele activiteitenquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
Zijn het wel geregistreerde Antillianen? Weet wat je in huis haalt.
Heb ook altijd katers gehad en zou niet anders willen.. echter mijn moeders vriend denkt dat een kater het hele huis onder pist..quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik snap niet waarom mensen liever poesjes hebben... meestal zijn katertjes veel aanhankelijker en de castratie is minder ingrijpend en idd goedkoper dan sterilisatie.
En poesjes worden krols!Al vind ik dat stiekem wel leuk
Die de godganse dag op haar kont door het huis kruiptquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Heb ook altijd katers gehad en zou niet anders willen.. echter mijn moeders vriend denkt dat een kater het hele huis onder pist..
nee een jankende geile poes in huis is leuk
absoluut, enige keren dat ze het bij mij deden was of omdat ik op vakantie geweest benquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Die de godganse dag op haar kont door het huis kruipt
Ik heb een kater die nog NOOIT in huis heeft gezeken. Je moet gewoon op tijd castreren en een tweede mannetje erbij is ook niet altijd even geslaagd.
Onze katers hebben ook nooit in huis gepiest / gesproeid. We hadden 3 katers en 1 poes en dat was allemaal prima. Twee katers zijn inmiddels overleden en er zijn ondertussen twee poezen bijgekomen. Nu hebben we dus 1 kater en 3 poezen. En ik kan inderdaad beamen dat de katers een veel zachter en vriendelijker karakter hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb een kater die nog NOOIT in huis heeft gezeken. Je moet gewoon op tijd castreren en een tweede mannetje erbij is ook niet altijd even geslaagd.
Zullen we een clubje oprichten? Sponsors Unitedquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:01 schreef Cat22 het volgende:
Ter herinning Van Potentieel sponsor aanbod.![]()
Als je er niet uitkomt met de kosten van het spul naar Nederland verschepen dan help ik graag mee.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten? Sponsors United
Egwelquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Cat22 het volgende:![]()
De leukste mensen zitten bij Sponsors United!
Ik zou het zo tof vinden als ze bij mensen komen die de topics helemaal gevolgd hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:38 schreef ElisaB het volgende:
Ow, het thuisfront heeft dit topic gespot
Ze zijn in
Lid worden van Sponsors United?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:28 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb een poes in plaats van een kater maar dat is echt de grootste knuffelkont die je kan bedenken
En verder, ben student, maar als het nodig is, hier nog een sponsorAlle beetjes helpen, toch?
ElisaB heeft een special arrangement met BABSquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft Elisa nu interesse?
En dat gaat verder dan Sponsors United???quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB heeft een special arrangement met BABS
ElisaB is de drietrapsraket:quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:55 schreef Cat22 het volgende:
En dat gaat verder dan Sponsors United???
Dat lijkt me geen enkel probleem!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:03 schreef Cat22 het volgende:![]()
Ik heb intussen een oproepje op een ander forum geplaatst en daar is iemand die op zich belangstelling heeft voor een kitten maar pas in juni tijd heeft voor de kleine. Ik heb gezegd dat ze evengoed contact met BABS kan opnemen. Zouden de jongens een paar weekjes bij jou (BABS dus) kunnen blijven logeren als je terug bent? (of anders bij de drietrapsraket)
Want misschien wordt dat dan wel wat.
Wat cooolquote:
Het zou kunnen, maar het hoeft niet. Toen wij gingen samenwonen, hebben we beide katers (die allebei moesten verhuizen) tegelijkertijd in het nieuwe huis gezet. Dus beide een nieuw huis en beide een nieuwe huisgenoot. Wat er binnen een dag gebeurde, kun je zien in mijn FoBoquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Skaai het volgende:
iets in mij is bang dat een verhuizing en het wennen aan een nieuw huisgenootje in een korte periode stressvol zou kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |