Whehehehe o ja die schetenquote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef Skaai het volgende:
Otis is een knuffelkont! Toen ik 'm ophaalde was het al koppies geven en knorren
. De hele reis is ie mierzoet geweest, her en der een miauwtje maar knorren en slapen kan ie heel goed
.
Otis vind het allemaal maar tof en nieuw en is nieuwschierig hier. Punky is weer boos, Jip ook. Die zat vanaf een afstandje ineen gedoken de boel gade te slaan. Hij snuffelt wel een klein beetje maar dan begint Otis te blazen en dan blaast Jip ook en loopt ie maar weg. En Jip lijkt opeens een hele grote kat
mijn kindje is groot
. Nu zit ik op zolder met Jip en is het weer even goed. Hij zit in de vensterbank gekke geluidjes te maken omdat ie vogels ziet
.
Oh Otis kan echte stinkscheten laten!!!
De Held.quote:
quote:
en bedankt, nu zit er cola op mn schermquote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Mijn broertje heeft nog heel veel foto's gemaakt, ook een van mij en Skaai met de beide broeders! Die komen morgen, ben nu even niet thuis
En Cat22, hij heeft geen diarree hoor, het is gewoon een stiekeme stinkerd, hij laat ze ook altijd in je gezicht
Whehehehequote:Op zondag 26 april 2009 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
en bedankt, nu zit er cola op mn scherm
uhm, nee, das natuurlijk niet de bedoeling....quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
En dan over een paar jaar het nierprobleem topic, yay
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |