4-5 maanden lijkt mequote:Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hoe oud zijn ze ongeveer? en hij / zij?
Goed puntquote:Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hoe oud zijn ze ongeveer? en hij / zij?
Ze zijn niet opgenomen in de verwijsindex voor Antillianen, wegens uitmuntend gedrag en tevens ook nog niets gemerkt van criminele activiteitenquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
Zijn het wel geregistreerde Antillianen? Weet wat je in huis haalt.
Heb ook altijd katers gehad en zou niet anders willen.. echter mijn moeders vriend denkt dat een kater het hele huis onder pist..quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik snap niet waarom mensen liever poesjes hebben... meestal zijn katertjes veel aanhankelijker en de castratie is minder ingrijpend en idd goedkoper dan sterilisatie.
En poesjes worden krols!Al vind ik dat stiekem wel leuk
Die de godganse dag op haar kont door het huis kruiptquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Heb ook altijd katers gehad en zou niet anders willen.. echter mijn moeders vriend denkt dat een kater het hele huis onder pist..
nee een jankende geile poes in huis is leuk
absoluut, enige keren dat ze het bij mij deden was of omdat ik op vakantie geweest benquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Die de godganse dag op haar kont door het huis kruipt
Ik heb een kater die nog NOOIT in huis heeft gezeken. Je moet gewoon op tijd castreren en een tweede mannetje erbij is ook niet altijd even geslaagd.
Onze katers hebben ook nooit in huis gepiest / gesproeid. We hadden 3 katers en 1 poes en dat was allemaal prima. Twee katers zijn inmiddels overleden en er zijn ondertussen twee poezen bijgekomen. Nu hebben we dus 1 kater en 3 poezen. En ik kan inderdaad beamen dat de katers een veel zachter en vriendelijker karakter hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb een kater die nog NOOIT in huis heeft gezeken. Je moet gewoon op tijd castreren en een tweede mannetje erbij is ook niet altijd even geslaagd.
Zullen we een clubje oprichten? Sponsors Unitedquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:01 schreef Cat22 het volgende:
Ter herinning Van Potentieel sponsor aanbod.![]()
Als je er niet uitkomt met de kosten van het spul naar Nederland verschepen dan help ik graag mee.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten? Sponsors United
Egwelquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Cat22 het volgende:![]()
De leukste mensen zitten bij Sponsors United!
Ik zou het zo tof vinden als ze bij mensen komen die de topics helemaal gevolgd hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:38 schreef ElisaB het volgende:
Ow, het thuisfront heeft dit topic gespot
Ze zijn in
Lid worden van Sponsors United?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:28 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb een poes in plaats van een kater maar dat is echt de grootste knuffelkont die je kan bedenken
En verder, ben student, maar als het nodig is, hier nog een sponsorAlle beetjes helpen, toch?
ElisaB heeft een special arrangement met BABSquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft Elisa nu interesse?
En dat gaat verder dan Sponsors United???quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB heeft een special arrangement met BABS
ElisaB is de drietrapsraket:quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:55 schreef Cat22 het volgende:
En dat gaat verder dan Sponsors United???
Dat lijkt me geen enkel probleem!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:03 schreef Cat22 het volgende:![]()
Ik heb intussen een oproepje op een ander forum geplaatst en daar is iemand die op zich belangstelling heeft voor een kitten maar pas in juni tijd heeft voor de kleine. Ik heb gezegd dat ze evengoed contact met BABS kan opnemen. Zouden de jongens een paar weekjes bij jou (BABS dus) kunnen blijven logeren als je terug bent? (of anders bij de drietrapsraket)
Want misschien wordt dat dan wel wat.
Wat cooolquote:
Het zou kunnen, maar het hoeft niet. Toen wij gingen samenwonen, hebben we beide katers (die allebei moesten verhuizen) tegelijkertijd in het nieuwe huis gezet. Dus beide een nieuw huis en beide een nieuwe huisgenoot. Wat er binnen een dag gebeurde, kun je zien in mijn FoBoquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Skaai het volgende:
iets in mij is bang dat een verhuizing en het wennen aan een nieuw huisgenootje in een korte periode stressvol zou kunnen zijn.
Skaai!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Skaai het volgende:
Ik wil er graag een tweede kerel bij, het geld is absoluut geen probleem. Echter zit ik nu in een klusperiode, woont Jip nog bij pa en ma en gaat hij pas over zodra ik echt gesetteld ben (ik ga uit van begin mei). En ik wil hem pas een maatje geven als Jip is gewend. Nou is Jip een makkelijkerd en zal dat wel los lopen, maar iets in mij is bang dat een verhuizing en het wennen aan een nieuw huisgenootje in een korte periode stressvol zou kunnen zijn, zo wel voor het Antiliaantje als mijn Hollansche negertje. Het is vast psychisch Jip is de laatste die zal stressen
. Ik hou mij dus aanbevolen voor zo'n Antiliaanse kanjer, maar kan het liefje pas opvangen als ik in mijn huisje zit.
Nou zo is het nou ook weer niet. Ik wil best een van de kleintjes wat langer bij me houden, maar ik logeer de eerste weken bij mn broer en eigenlijk is 3 al teveel, laat staan 4quote:Op maandag 13 april 2009 20:42 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij vindt BABS het geen probleem als de jongens nog even bij haar moeten blijven logeren (zie vorige pagina). Het zou heel gaaf zijn als beide kerels een huisje vinden!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nou zo is het nou ook weer niet. Ik wil best een van de kleintjes wat langer bij me houden, maar ik logeer de eerste weken bij mn broer en eigenlijk is 3 al teveel, laat staan 4
Aangezien mijn vriend eigenlijk heel graag Morris wil houdenis er misschien toch nog een dame vrij voor de liefhebber... maar ik wacht het heel even af. Heb nog iemand anders die graag een poesje wilde en die heb ik eerst even gemaild. Het is maar goed dat Otis niet kan lezen, hij zou zich bijna ongewenst voelen
Misschien moet je dan heel even de moeite nemen een paar reacties te lezen lieve schatquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:42 schreef StarBright het volgende:
Zijn de katertjes al besproken?
Zo nee ik heb wel interesse in allebei. Graag hoor ik of ze besproken zijn.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:42 schreef StarBright het volgende:
Zijn de katertjes al besproken?
Zo nee ik heb wel interesse in allebei. Graag hoor ik of ze besproken zijn.
Zou wel leuk zijn als ze samen geplaatst kunnen worden, en zonder van t ene huis naar t andere naar t ene te moeten, toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Misschien moet je dan heel even de moeite nemen een paar reacties te lezen lieve schat
Je hebt ook niet goed gelezenquote:Op woensdag 15 april 2009 00:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze samen geplaatst kunnen worden, en zonder van t ene huis naar t andere naar t ene te moeten, toch?
Oh dat las ik welquote:Op woensdag 15 april 2009 01:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je hebt ook niet goed gelezen
Mijn vriend wil perse een van de katertjes houdenzie paar posts hierboven
Best kans dat er meer mensen komen die niet eerst het hele topic lezen (wat ik me wel kan voorstellen).quote:Op woensdag 15 april 2009 01:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Je hebt ook niet goed gelezen
Mijn vriend wil perse een van de katertjes houdenzie paar posts hierboven
Sorry, ik loop zo gigantisch te stressen de laatste dagenquote:Op woensdag 15 april 2009 01:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Best kans dat er meer mensen komen die niet eerst het hele topic lezen (wat ik me wel kan voorstellen).
Misschien met je de OP even aanpassen. Dat kan misschien niet meer, dus als je hieronder ergens een aangepaste OP neerzet, plak ik 'm er zsm in.
Ik zit nu nog op Curacaoquote:Op zondag 19 april 2009 02:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Waar zit je in de buurt BABS?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen enkel probleem!
Ik wacht eigenlijk ook nog op Poeke
Lees nu pas die posts. Sorry BABS, jammer geen plaats voor lieve antilliaanse poesjes hieroquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:54 schreef Cat22 het volgende:
BABS, als het goed is krijg je binnenkort mail!(ik heb je gmail adres doorgegeven)
En Poekepoekepoeke, laat jij een kittie lekker dicht bij mij in de buurt wonen? Please?![]()
Ik had het topic gezien meis, gaat het een beetje goed met de hele beestenboel?quote:Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
[..]
Lees nu pas die posts. Sorry BABS, jammer geen plaats voor lieve antilliaanse poesjes hiero, mijn dierenfamilie heeft zich inmiddels uitgebreid naar 6 katten en een hond (mijn zusje's relatie is uit en zij is bij mij komen wonen met al haar dieren) Heb niet eens ruimte om gastgezin voor RedCat te zijn dit jaar
Ja in principe wel, dus ik laat de beebs even chippen deze week en ik moet nog een kennel regelen en dan mogen ze meequote:Op zondag 19 april 2009 13:55 schreef nokwanda het volgende:
Dus nu zijn alle poesjes onderdak?
Offtopic: [zeikmodus] Het gaat omdat het moet, maar de situatie is verre van ideaal. Tussen de dieren onderling gaat het gelukkig goed maar de katten van mijn zusje zijn niet goed opgevoed (komen op het aanrecht, jatten eten, maken deuren open, schooien, halen mijn prullenbak overhoop etc) terwijl mijn katten dat niet in hun hoofd halen. En de hond is oud en beetje dement dus ligt de hele dag te janken als mijn zusje er niet is. (Zij werkt onregelmatig dus vaak wanneer ik thuis ben, werkt zij en andersom...) Tevens belooft mijn zusje dingen, die ze vervolgens niet nakomt zoals dat zij minstens 3 keer in de week zou stofzuigen en de kattenbakken elke dag te doen. [/zeikmodus]quote:Op zondag 19 april 2009 13:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik had het topic gezien meis, gaat het een beetje goed met de hele beestenboel?
Als het allemaal wat wordt gaat Otis naar Skaai en dan is het helemaal geregeld hoor, no worries![]()
Whehehe wat kut zeg, ik hou mijn katten ook zo streng mogelijk in het gareel, zo irritant als ze niet luisteren!quote:Op zondag 19 april 2009 14:18 schreef Poeke het volgende:
[..]
Offtopic: [zeikmodus] Het gaat omdat het moet, maar de situatie is verre van ideaal. Tussen de dieren onderling gaat het gelukkig goed maar de katten van mijn zusje zijn niet goed opgevoed (komen op het aanrecht, jatten eten, maken deuren open, schooien, halen mijn prullenbak overhoop etc) terwijl mijn katten dat niet in hun hoofd halen. En de hond is oud en beetje dement dus ligt de hele dag te janken als mijn zusje er niet is. (Zij werkt onregelmatig dus vaak wanneer ik thuis ben, werkt zij en andersom...) Tevens belooft mijn zusje dingen, die ze vervolgens niet nakomt zoals dat zij minstens 3 keer in de week zou stofzuigen en de kattenbakken elke dag te doen. [/zeikmodus]
Maar goed... daar ben je zussen voor.
OT: Fijn dat het goed gaat komen.. Zal nog wel moeilijk worden voor je om afscheid te nemen van die 2 monsters, of niet?
Ja, maar nog geen slotje toch?quote:Op zondag 19 april 2009 14:49 schreef ElisaB het volgende:
Even resumeren...
Boelie: woont bij vrienden
Otis: gaat naar Skaai, maar mag eerst bij nokwanda logeren
Morris: blijft bij BABS & MrBABS
Opgelost dus?
Dan is het goedquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 14:49 schreef ElisaB het volgende:
Even resumeren...
Boelie: woont bij vrienden
Otis: gaat naar Skaai, maar mag eerst bij nokwanda logeren
Morris: blijft bij BABS & MrBABS
Opgelost dus?
Zelfde aanbod hier, maar ik zit in Limburg dus qua reisafstand niet de meest diervriendelijke oplossing.quote:Op zondag 19 april 2009 14:08 schreef nokwanda het volgende:
Als het echt nodig is wil ik de kleine van Skaai wel even te logeren hebben tot ze de boel op poten heeft. Ik zit in Nijmegen.
quote:
Ligt er aan wat jij heel vroeg vindquote:Op maandag 20 april 2009 19:36 schreef Skaai het volgende:
Je komt niet heel toevallig vrijdagochtend heel erg vroeg aan he Babs?
Helemaal goedquote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef Skaai het volgende:
Nou dat vind ik heel tof, dan wil ik hem zondag op de terugweg vanaf Limburg wel oppikken
. Dan rijden we via Arnhem richting Almere! Is dat te doen?
Heel vroeg is bij mij 6 uur ofzo, rond die tijden begin ik meestal met werken. Ik stuur je nog wel even een PM, nummers uitwisselen enzo.
Ik denk dat we hem dan die paar dagen toch gewoon hier houden na het weekend, kan ie meteen aan Jip wennen.
Ik zal er een hele hoop klaarleggen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Skaai het volgende:
Ik zal een Limburgse knuffel en aai mee terug nemen voor Otis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |