De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Kwestie van handig met hout zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 11:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
220 lang vind je niet zo snel
die van mij is 200x200 dacht ik.. dunno.. ikea ding ofc
kan lekker overdwars liggen
kwestie van handig met stoffering zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet je wel een lang matras kunnen kopen
nema problem!... gewoon bij de zweedse vrienden 90x220 en dan twee stuks.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet je wel een lang matras kunnen kopen
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nema problem!... gewoon bij de zweedse vrienden 90x220 en dan twee stuks.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
hoi carool! wil je al zeggen wie het was?
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede middag mensen![]()
hoe gaat ie hier?
Liever heb ik een eenpersoonsbed. Slaapt veel lekkerder. Goede oude auping waar je in wegzakt.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
Er zijn ook tweepersoonbedden van 1.60 of 1.80 bij 2.20.
Ik wil alleen ooit nog 2.20 x 2.20
wat is het grootste bestaande dekbed? dat wil ik ookquote:Op donderdag 9 april 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb een heerlijk bedje van 1.80 bij 2.20 met zn groot dekbed eroverheenheerlijk om in weg te kruipen
Ik heb al sinds mijn 18e een tweepersoonsbedquote:Op donderdag 9 april 2009 12:10 schreef Murmeli het volgende:
ik kan me niet meer herinnern dat ik een eenpersoonsbed had, dat was in 2004 ofzo
Die maat had ik dus in mijn servische huis staan... damn wat sliep ik daar lekker zeg!... Kan ook te maken hebben met het feit dat het er toch een graad of 10 warmer was gemiddeldquote:Op donderdag 9 april 2009 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
Er zijn ook tweepersoonbedden van 1.60 of 1.80 bij 2.20.
Ik wil alleen ooit nog 2.20 x 2.20
220x240 inderdaad, groter maken ze niet.. Anders krijg je twee dekbedden.. helaas.. Het zou toch heerlijk zijn al er een 260x320 ofzo was..quote:Op donderdag 9 april 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat is het grootste bestaande dekbed? dat wil ik ookik heb 220x240 maar daar passen we samen niet onder
mijn slaapkamer is helaas niet groot genoeg er voorquote:Op donderdag 9 april 2009 12:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Die maat had ik dus in mijn servische huis staan... damn wat sliep ik daar lekker zeg!... Kan ook te maken hebben met het feit dat het er toch een graad of 10 warmer was gemiddeld
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat is het grootste bestaande dekbed? dat wil ik ookik heb 220x240 maar daar passen we samen niet onder
Succes meis!quote:
nu zou het ook niet meer passen, of misschien net als ik beetje prop. Maar mijn slaapkamer daar was ongeveer net zo groot als mijn huiskamer nu. En de huiskamer was nog groter.. En dat voor 425 euro per maand incl. stroom/water. zucht... wonen is duur hier in Nederlandquote:Op donderdag 9 april 2009 12:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mijn slaapkamer is helaas niet groot genoeg er voor
Ja idd, want jij kent mij ook zo goedquote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens
[..]
Je voelt toch wel aan wanneer je moet schakelen?! Daar heb je geen toerenteller voor nodig... Ow wacht, jij bent zo'n newbie met autorijden natuurlijk dat je zonder TomTom, stuurbekrachtiging, ABS en toerenteller nergens meer komt
Echt? Ik heb het liefst een zo groot mogelijk 2-persoonsbed in mijn eentjequote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Liever heb ik een eenpersoonsbed. Slaapt veel lekkerder. Goede oude auping waar je in wegzakt.
Alleen ja,... voor geyle neucksecks dan maar het grote 2persoons even uitklappen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het liefst een zo groot mogelijk 2-persoonsbed in mijn eentjelekker overdwars liggen en de kussens in een houdgreep houden
dat gaat echt niet in jouw slaapkamer passen, ik ben eigenlijk al benieuwd of 180 x220 er bij jou in gaat passen. jij hebt een klein hokkie. nog kleiner dan de mijne (hoewel als je jouw kastenwand erbij telt is het wel wat groter denk ik)quote:Op donderdag 9 april 2009 12:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nu zou het ook niet meer passen, of misschien net als ik beetje prop. Maar mijn slaapkamer daar was ongeveer net zo groot als mijn huiskamer nu. En de huiskamer was nog groter.. En dat voor 425 euro per maand incl. stroom/water. zucht... wonen is duur hier in Nederland
ik ga niet met jou in 1 bed liggen, dat hoor ik alquote:Op donderdag 9 april 2009 12:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
ikke ook en dan lekker de hele nacht draaien
Heerlijk toch als je er met z'n tweeën onder ligt en dan het heen en weer getrek.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
220x240 inderdaad, groter maken ze niet..
Ik kan ze zowat dromenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:05 schreef zbbrox het volgende:
Kennen jullie eddie murphy's raw & delirious?
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het liefst een zo groot mogelijk 2-persoonsbed in mijn eentjelekker overdwars liggen en de kussens in een houdgreep houden
Ah, eindelijk iemand die niet entirely wereldvreemd is.quote:
ik denk dat minimaal half nederland ze wel kentquote:Op donderdag 9 april 2009 12:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ah, eindelijk iemand die niet entirely wereldvreemd is.
Ik ook jaquote:
Ja inderdaad. Hij was echt goed op de plankenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook ja
Jammer dat ie daarna zoveel troep heeft gemaakt
Now fuck YOUU Eddiiiiiiquote:Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hij was echt goed op de planken
Oemfoefoe the naked zebra bitch: "I want half Eddie!"
Netjesquote:Op donderdag 9 april 2009 12:55 schreef Rauw. het volgende:
![]()
en de smsjes stromen alweer binnen
Ik denk dat ik de 1000 al overtroffen heb
50 per dag ongeveer.... ow..dat deed ik ook op jullie leeftijdquote:Op donderdag 9 april 2009 13:05 schreef Nouk84 het volgende:
in een week 350 smsjes ontvangen en verzonden
Ouwe lul.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
50 per dag ongeveer.... ow..dat deed ik ook op jullie leeftijd
Ik zat even naar quotes eruit te kijken en krijg nog steeds een glimlach ervanquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
50 per dag ongeveer.... ow..dat deed ik ook op jullie leeftijd
Vergeet de kalk afzetting in je ellebogen niet!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
als ik dat nu zou doen dan heb ik binnen een dag RSI denk ik.
die goeie ouwe tijd
en dat ik zo met mijn ogen moet knijpen bij het lezen van de smsquote:Op donderdag 9 april 2009 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Vergeet de kalk afzetting in je ellebogen niet!
Verhuis naar Amerika en sue the shit out of themquote:Op donderdag 9 april 2009 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
en dat ik zo met mijn ogen moet knijpen bij het lezen van de sms
het is ongeveer 25cm erbij, en dat moet net passen denk ikquote:Op donderdag 9 april 2009 12:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat gaat echt niet in jouw slaapkamer passen, ik ben eigenlijk al benieuwd of 180 x220 er bij jou in gaat passen. jij hebt een klein hokkie. nog kleiner dan de mijne (hoewel als je jouw kastenwand erbij telt is het wel wat groter denk ik)
Ik vind het nog okay als stelletjes in [Singles] posten. Maar om in [Singles] met elkaar te chatten...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef kwaakvaak het volgende:
het is ongeveer 25cm erbij, en dat moet net passen denk ikOngeveer net zoveel beenruimte als bij jou tussen bed en muur.
Iedereen chat hier met elkaar, dus ik zou niet weten waarom zij niet...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:20 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind het nog okay als stelletjes in [Singles] posten. Maar om in [Singles] met elkaar te chatten...
aha... dus singles mogen wel chatten, maar niet singles mogen dat niet.. Dat riekt naar discriminatie!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:20 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind het nog okay als stelletjes in [Singles] posten. Maar om in [Singles] met elkaar te chatten...
Binnenkort ook met boodschappenlijstje in de OP!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:20 schreef Howl het volgende:
Ach, je kan natuurlijk ook even vertellen wat je waar gevonden hebt en wat je nu weer kwijt was in huisquote:Op donderdag 9 april 2009 13:20 schreef Howl het volgende:
[..]
De afgunst druipt er weer van afquote:Op donderdag 9 april 2009 13:20 schreef Howl het volgende:
[..]
Heb je het dan écht niet door?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:22 schreef rival het volgende:
"Hey schat, neem je vanavond even een pak melk mee als je van je werk komt ?! "quote:Op donderdag 9 april 2009 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort ook met boodschappenlijstje in de OP!
Jij zegt het, ik dacht hetquote:
Dan haalt hij er maar weer 5 uit hoor.. En dan roep je zo weer dattie vol isquote:Op donderdag 9 april 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je het dan écht niet door?![]()
Je inbox is vol![]()
Inderdaad. Gewoon jaloers dat er daar wel geneukt wordtquote:
Nee hoor, ik blijf het niet zeggenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan haalt hij er maar weer 5 uit hoor.. En dan roep je zo weer dattie vol is
Terwijl het juist zo leuk is om te zien hoe twee mensen die een paar weken geleden nog wilde verhalen hadden over neuken en feesten met iedereen nu al als twee burgerlullen aan het praten zijn over de gezamenlijke aanschaf van een 2.40 x 2.40 dekbed.quote:
alweer?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je het dan écht niet door?![]()
Je inbox is vol![]()
jaaaa joh doe es wat aan je inboxquote:Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
alweer?![]()
passen daar 10 berichten in ofzo?
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl het juist zo leuk is om te zien hoe twee mensen die een paar weken geleden nog wilde verhalen hadden over neuken en feesten met iedereen nu al als twee burgerlullen aan het praten zijn over de gezamenlijke aanschaf van een 2.40 x 2.40 dekbed.
Nee je mot gewoon niets bewaren!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
alweer?![]()
passen daar 10 berichten in ofzo?
Dat dusquote:
Nee je moet gewoon alles bewaren: dan je je kinderen uitleggen dat er vroeger FOK! forum was waar je over van alles en nog wat lulde. De onderwerpen waren sex, sex, sex.. euchh drugs en sexquote:
Net als CG gisteren die Murm vertelde dat er niet geneukt mocht worden zolang zij bij Murm logeerdequote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon jaloers dat er daar wel geneukt wordt
wij zijn zo romantischquote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl het juist zo leuk is om te zien hoe twee mensen die een paar weken geleden nog wilde verhalen hadden over neuken en feesten met iedereen nu al als twee burgerlullen aan het praten zijn over de gezamenlijke aanschaf van een 2.40 x 2.40 dekbed.
ach ik hoop maar dat ze gelooft dat we echt niet gaan neuken. onze vorige loge heeft ook niet geklaagd dus het zal wel goedkomenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Net als CG gisteren die Murm vertelde dat er niet geneukt mocht worden zolang zij bij Murm logeerde
Misschien weet kwaak wel waar ze liggen...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:33 schreef Murmeli het volgende:
kan jij trouwens even mijn wilde verhalen over neuken en feesten zoeken, ik kan ze niet vinden
Maken ze dat niet zelf uit dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Net als CG gisteren die Murm vertelde dat er niet geneukt mocht worden zolang zij bij Murm logeerde
ik vond ooit wel oude topics waarin kwaak probeerde met elke vrouw in het topic een date te krijgenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien weet kwaak wel waar ze liggen...
Single zijn op FOK! is volgens mij geen noodzaak om goed te kunnen sletten. Je post insinueert dat je buiten FOK! dus wèl lang genoeg single bent geweest om goed te kunnen sletten. Kom maar op met die vunzige details.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
ik vond ooit wel oude topics waarin kwaak probeerde met elke vrouw in het topic een date te krijgen![]()
maar ik ben niet lang genoeg single op fok geweest om goed te sletten
En anders heeft ze pechquote:Op donderdag 9 april 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach ik hoop maar dat ze gelooft dat we echt niet gaan neuken. onze vorige loge heeft ook niet geklaagd dus het zal wel goedkomen
Daar kan je verandering in brengen.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vond ooit wel oude topics waarin kwaak probeerde met elke vrouw in het topic een date te krijgen![]()
maar ik ben niet lang genoeg single op fok geweest om goed te sletten
genoeg mannen hier die daarbij willen helpen gok ik zoquote:Op donderdag 9 april 2009 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar kan je verandering in brengen.
Jij suggereert dat ze kwaak of maar aan de kant moet zetten of moet gaan bedriegen?quote:
Ik zal het wel even gemist hebben, maar wie is CG? Ik ken CG alleen als CGG: Computer Generated Graphics...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:33 schreef Belsezar het volgende:
Cuegirlliequote:Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik zal het wel even gemist hebben, maar wie is CG? Ik ken CG alleen als CGG: Computer Generated Graphics...
Dat is maar de vraag: in haar FoBo staat alleen d'r huisdieren.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef rival het volgende:
genoeg mannen hier die daarbij willen helpen gok ik zo
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Single zijn op FOK! is volgens mij geen noodzaak om goed te kunnen sletten.
Hij heeft het ook niet over Bengeltje.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag: in haar FoBo staat alleen d'r huisdieren.
van murm?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat is jouw aanname.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij suggereert dat ze kwaak of maar aan de kant moet zetten of moet gaan bedriegen?
Mij hoeft niemand te helpen, kijk even in Murm haar fobo.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat had jij in gedachten bij jouw post?quote:
gheghe.... voor kwaak ben ik maar heeel kort vrijgezel geweest dus niet geslet.... over "vroeger" wijd ik maar niet uitquote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Single zijn op FOK! is volgens mij geen noodzaak om goed te kunnen sletten. Je post insinueert dat je buiten FOK! dus wèl lang genoeg single bent geweest om goed te kunnen sletten. Kom maar op met die vunzige details.
Uiteraard. Slappe lul is t.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij suggereert dat ze kwaak of maar aan de kant moet zetten of moet gaan bedriegen?
staan geen huisdieren hoor. of je moet dat meisje met dat streepjes shirtje aanzien voor een huisdierquote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mij hoeft niemand te helpen, kijk even in Murm haar fobo.
quote:
Het jeukt in mij om hier iets over te zeggen. Maar dat zou dan met een Sedan-achtige bitterheid zijn. Dus zeg ik maar even niets meer.quote:
Dat ze zelf kan beslissen wat ze wil en doet.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat had jij in gedachten bij jouw post?
Vertel, ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 9 april 2009 13:52 schreef Howl het volgende:
[..]
Het jeukt in mij om hier iets over te zeggen. Maar dat zou dan met een Sedan-achtige bitterheid zijn. Dus zeg ik maar even niets meer.
Als je als man gaat lopen janken op FOK! dat Joey het reeksje verpest dan ben je gewoon een slappe lul en zit je in zn zak. Mijn lul hangt trws niet naast mn zak maar erover heen. Als een luifelquote:Op donderdag 9 april 2009 13:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
die slappe lul zit niet in jouw zak, er hangt een slappe lul naast je zak
Vroeger, toen vrouwen nog maar gewoon te gehoorzamen hadden...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:52 schreef Bengeltje het volgende:
Dat ze zelf kan beslissen wat ze wil en doet.
Anders ik wel!quote:
Wil je ook schuilen tegen de regen?quote:
Jij hebt je poesjes liever droog?quote:
Anders ik wel.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je als man gaat lopen janken op FOK! dat Joey het reeksje verpest dan ben je gewoon een slappe lul en zit je in zn zak. Mijn lul hangt trws niet naast mn zak maar erover heen. Als een luifel.
Wat ik liever heb is niet van toepassing. Meestal zijn ze t gewoon.quote:
Inderdaad, maar als je er dan als ouwe lul over gaat zeiken dan ben je het poesje in mn zak.quote:
Persoonlijk heb ik liever een hard wijf dan een zacht ei.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:58 schreef Ripley het volgende:
Ik vind kwaak ook een beetje een ei. En hij vindt mij een hard wijf met tieten. Gelukkig hoeven wij het niet met elkaar te doen
Sja.... het gaat zo hard en iedereen kakelt maar door elkaar, zodat ik de draad kwijt raak (en multitasking, dat is zooo '08).quote:
Nee... ik dacht dat het om Bengeltje ging, dus de verkeerde FoBo geklikt. Echter zie ik nog steeds geen foto van Bengeltje in haar FoBo. In d'r huisdieren ben ik niet geinteresseerd. Alleen in feestbeestenquote:
Zoals eerder gezegd: ik raakte de draad kwijt... Jij hoeft toch geen hulp te hebbenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:50 schreef Murmeli het volgende:
staan geen huisdieren hoor. of je moet dat meisje met dat streepjes shirtje aanzien voor een huisdier
ik hou wel van geaaid worden dus wat dat betreft...
Misschien kan ie zijn little wiener niet vinden en heeft ie een vergrootglas nodig: het is die erwt naast je zak.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:50 schreef Murmeli het volgende:
![]()
die slappe lul zit niet in jouw zak, er hangt een slappe lul naast je zak
Leuke avatar.quote:
Het is nog niet verplicht om in een fobo een eigen foto te plaatsen, anders hadden ze het welquote:Op donderdag 9 april 2009 14:00 schreef Jan-Beton het volgende:
Nee... ik dacht dat het om Bengeltje ging, dus de verkeerde FoBo geklikt. Echter zie ik nog steeds geen foto van Bengeltje in haar FoBo. In d'r huisdieren ben ik niet geinteresseerd. Alleen in feestbeesten![]()
Doet me denken aan Weird Al Yankovichquote:Op donderdag 9 april 2009 13:54 schreef AirwiN het volgende:
Vroeger, toen vrouwen nog maar gewoon te gehoorzamen hadden...
Pas maar op. Je weet niet waar je aan het begint. Binnen de kortste keren heb ik je op de kast en ben je mn bitch poesje.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:02 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Misschien kan ie zijn little wiener niet vinden en heeft ie een vergrootglas nodig: het is die erwt naast je zak.
Ik vind dat zo een geweldige uitdrukking!quote:
Ik ben alleen benieuwd hoe een hard wijf zonder tieten eruit ziet.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever een hard wijf dan een zacht ei.
Owww... we lullen er maar omheen... Je heet toch geen Bengeltje IRL?! Nou dan? Wat houdt je dan tegen? Kijk, pron pics is inderdaad een stapje te ver, maar een leuke pic van jezelf kan toch geen kwaad? Of ben je een fotomodel met foto's waarop copyrights staan?!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
Het is nog niet verplicht om in een fobo een eigen foto te plaatsen, anders hadden ze het wel
een smoelenboek genoemd. Buiten... ik wil niet zo openbaar staan.
Hehe ik zeg het dan ook nooit over vrouwen. Vind het een compliment wanneer ze me leuk vinden, dus geen behoefte om ze te denegreren. Een volwassen vent daarentegen die zich laat kennenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dat zo een geweldige uitdrukking!
in onze vriendengroep staat dat tegenwoordig gelijk aan, iets mis gaan lopen!
een gozer van onze groep leerde een meisje kennen. zogenaamd was zij heel erg verliefd en hij vond het allemaal wel best. aldus hijzelf.
we hebben hem echt tig keer horen zeggen, wie die blonde? Oh, die heb ik in de achterzak hoor!
ik zie nog zijn blik voor me toen ze met een andere gozer van onze groep aanpapte voor zijn ogen
Oeiii... ik heb een gevoelige snaar geraakt... Wie begint er over zijn eigen little wiener te lullen?! Ikke nietquote:Op donderdag 9 april 2009 14:09 schreef JoeyT het volgende:
Pas maar op. Je weet niet waar je aan het begint. Binnen de kortste keren heb ik je op de kast en ben je mn bitch poesje.
Dat gezeik van die homofobe hetero's altijdquote:Op donderdag 9 april 2009 14:14 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Oeiii... ik heb een gevoelige snaar geraakt... Wie begint er over zijn eigen little wiener te lullen?! Ikke niet![]()
Enne ik je pussy? Mocht je dromen: ik wil alleen vrouwen. Aan mannen wil ik niet eens aan denken (f*ck... MI appears![]()
![]()
)...
AHA JIJ KNUFFELT EEN KUSSEN!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met lesbo's... Dat is biologisch goed verklaarbaar, maar mannenhomo's daarentegen...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
Dat gezeik van die homofobe hetero's altijd
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd hoe een hard wijf zonder tieten eruit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef rival het volgende:Dat is toch een Photoshop? Right?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All that we see or seems, is but a dream within a dream
Ik knuffel altijd met mn dekensquote:Op donderdag 9 april 2009 14:15 schreef zbbrox het volgende:
[..]
AHA JIJ KNUFFELT EEN KUSSEN!
ja klein bedje.. is er nog ruimte om de bokszak op te hangen
nou vriend, ik vind dat je respect moet hebben voor de liefde tussen 2 volwassen mensen. En die gasten die er altijd zo hard op kotsen zijn altijd degenen die de katjes knijpen in het donkerquote:Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met lesbo's... Dat is biologisch goed verklaarbaar, maar mannenhomo's daarentegen...
Er omheen lullen?? Wie?? Niets houdt mij tegen, er stond echt dat ik het niet wil.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Owww... we lullen er maar omheen... Je heet toch geen Bengeltje IRL?! Nou dan? Wat houdt je dan tegen? Kijk, pron pics is inderdaad een stapje te ver, maar een leuke pic van jezelf kan toch geen kwaad? Of ben je een fotomodel met foto's waarop copyrights staan?!
Degene die dat het hardste roepen....quote:Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met lesbo's... Dat is biologisch goed verklaarbaar, maar mannenhomo's daarentegen...
Je realiseert je dat het in het geval van Ripley een hypothetische vraag is?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben alleen benieuwd hoe een hard wijf zonder tieten eruit ziet.
Niks mis met mannelijke homo's of bi's. Maar ik ben zelf gewoon hetero.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef Jan-Beton het volgende:
post ze hierquote:Op donderdag 9 april 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
F*ckkkk...
Ik zit net mijn mailbox op te ruimen.
Kom ik mailtjes tegen tussen mij en het meisje waar ik 4 jaar mee had
Echt een brok in mijn keel bij het lezen...
ik riep het ook altijd!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Degene die dat het hardste roepen....
"Hoi schat, wat eten we vanavond?!"quote:Op donderdag 9 april 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
F*ckkkk...
Ik zit net mijn mailbox op te ruimen.
Kom ik mailtjes tegen tussen mij en het meisje waar ik 4 jaar mee had
ik kan me er wat bij voorstellen!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
F*ckkkk...
Ripquote:Op donderdag 9 april 2009 13:58 schreef Ripley het volgende:
Ik vind kwaak ook een beetje een ei. En hij vindt mij een hard wijf met tieten. Gelukkig hoeven wij het niet met elkaar te doen
Dat dus, ik snap sowieso niet dat je ze gaat zitten lezenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan me er wat bij voorstellen!
gewoon allemaal wegflikkeren zonder ze te lezen, waarom jezelf pijn doen?
Lekker he, jezelf kwellenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef KudFokker het volgende:
Vooral de woorden als "ik hou van je"
F*ckkkk dat mis ik echt
Ja. Een man zoenen is lekker.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik riep het ook altijd!
ben ik er nu 1
Ik heb ergens nog een 2 brieven liggen van mijn ex, 2 dagen nadat ik het uit had gemaakt. Dat moet ik ook echt niet lezen, maar ik bewaar het wel. Maar woorden als "Ik hou van je" doen me niet zoveel hoor..quote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef KudFokker het volgende:
Vooral de woorden als "ik hou van je"
F*ckkkk dat mis ik echt
Ik kan er wel tegen om het te lezen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan me er wat bij voorstellen!
gewoon allemaal wegflikkeren zonder ze te lezen, waarom jezelf pijn doen?
Gewoon een leer momentjequote:
Blijkbaar wordt je gewoon als 'sneu' bestempeld als je jezelf daarin niet herkend.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:24 schreef Howl het volgende:
Niks mis met mannelijke homo's of bi's. Maar ik ben zelf gewoon hetero.
Je laat mensen helemaal niet in hun waarde met je kots smilie. Je vond het gewoon stoer om even de uberhetero uit te hangen. Dat vind ik sneu.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:31 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt je gewoon als 'sneu' bestempeld als je jezelf daarin niet herkend.
Kijk, zolang ik niet versierd wordt door mannen, laat ik ze gewoon in waarde. Ik ben gewoon hetero.
Nu wordt er doodleuk geroepen als 'mensen die het hardste roepen...' en 'katjes in het donker knijpen' (ik had ff gekeken wat die uitdrukking betekende. Ik doe niets illegaals/in het geheim...).
Ach... ik laat me weer eens op de kast jagen... en nee ik ga niet uit de kast komen (owww... wat klinkt dat nou weer fout).
Zucht... het is gewoon FOK! Dan moet er maar geen kots-smiley beschikbaar zijn. Tegenwoordig MAG je niet eens trots zijn op hetero zijn... Lekker is dat. Zover is de maatschappij afgegleden: alles moet maar kunnen, maar een eigen mening openlijk verkondigen is gelijk 'verboden'...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
Je laat mensen helemaal niet in hun waarde met je kots smilie. Je vond het gewoon stoer om even de uberhetero uit te hangen. Dat vind ik sneu.
En ik vind het evrdacht als je je zo moet afzetten. Homo.
Ik weet heel goed dat ik er tegen kan hoor, zelfkennisquote:
En je hebt je anti-gay spray niet gebruikt?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik word ook wel eens door een homo versierd hoor
Trots dat je hetero bentquote:Op donderdag 9 april 2009 14:39 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Zucht... het is gewoon FOK! Dan moet er maar geen kots-smiley beschikbaar zijn. Tegenwoordig MAG je niet eens trots zijn op hetero zijn... Lekker is dat. Zover is de maatschappij afgegleden: alles moet maar kunnen, maar een eigen mening openlijk verkondigen is gelijk 'verboden'...
Ik laat ze WEL in waarde, alleen stel ik versierpogingen van mannen in mijn richting gewoon niet op prijs. Is dat nou sneu?!
Enne... schelden doet geen pijn
wat bied je?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze bieden, iedereen heeft zn prijs
haha nee, die kwam ik een keer tegen op een kamer op de UVAquote:Op donderdag 9 april 2009 14:39 schreef Howl het volgende:
[..]
En je hebt je anti-gay spray niet gebruikt?
Jij zou echt wel met Jan Smit tongen voor 10 ruggenquote:
Nou... er is anders GEEN hetero pride parade. Wel Gay Pride in Amsterdam... Of je daar als homo blij mee moet zijn?!quote:
Ik ben er juist trots op dat ik hetero ben, maar alsnog mijn 'vrouwelijke' kant durf te laten zienquote:
echt nietquote:Op donderdag 9 april 2009 14:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jij zou echt wel met Jan Smit tongen voor 10 ruggenAnders ik wel!
Ik de gay pride gezellig. En de gay pride is er omdat sneue mensen insinueren dat je minder bent als je op hetzelfde geslacht valt. Tegenreactie zeg maarquote:Op donderdag 9 april 2009 14:41 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nou... er is anders GEEN hetero pride parade. Wel Gay Pride in Amsterdam... Of je daar als homo blij mee moet zijn?!
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:42 schreef KudFokker het volgende:
rose overhemden
Er zijn genoeg stellen die dat doen, ik zou niet weten waarom mannen dat niet zouden mogen. Waarom het dan gelijk 'valse nichten' zijn? Ik vind het overigens van een man/vrouw combinatie net zo goedkoop.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:41 schreef KudFokker het volgende:
Maar het zijn echt vriendelijke mensenbehalve die 'valse-nichten' die expres in het midden van een druk punt overdreven gaan zoenen met het doel dat mensen ze zien
Voor dat bedrag pijp ik je ook welquote:Op donderdag 9 april 2009 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
echt niet
hij mag me gerust ff pijpen voor dat bedrag
Gay Pride is tof inderdaad! Gezelligheidquote:Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik de gay pride gezellig. En de gay pride is er omdat sneue mensen insinueren dat je minder bent als je op hetzelfde geslacht valt. Tegenreactie zeg maar
Trots ben ik alleen op dingen die ik presteer, niet op een simpel dingetje in mijn DNA
Nou! Doe datquote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
Zal ik even trots doen omdat ik weleens mijn tong in de bakkes van een man doe mensen?
Ja inderdaad. Trots zijn op je sexuele geaardheid, dat is toch welquote:
Ik dacht dat je mij ging betalenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
maak maar over, ik laat het je weten wanneer het binnen is
in principe ja!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Ieder mens is zoals hij/zij is en zolang ze zich daar gelukkig in voelen en blij mee zijn is dat allemaal prima vind ik
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
Zal ik even trots doen omdat ik weleens mijn tong in de bakkes van een man doe mensen?
Precies!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Ieder mens is zoals hij/zij is en zolang ze zich daar gelukkig in voelen en blij mee zijn is dat allemaal prima vind ik
Over man-vrouw heb ik precies dezelfde gedachte, goedkope aandachtshoeren (als ik het zo mag noemen zonder iemand te kwetsen)quote:Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg stellen die dat doen, ik zou niet weten waren mannen dat niet zouden mogen. Waarom het dan gelijk 'valse nichten' zijn? Ik vind het overigens van een man/vrouw combinatie net zo goedkoop.
Als je bij voorbaat al je excuses aanbiedt voor wat je zegt, zeg het dan nietquote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Over man-vrouw heb ik precies dezelfde gedachte, goedkope aandachtshoeren (als ik het zo mag noemen zonder iemand te kwetsen)
Maar met valse nichten bedoel ik overdreven nichten.
Die met hun hele manier van doen willen uitstralen dat ze super homo zijn...
Tot op het irritante aan toe.
Ja neuh, dan doe ik het liever voor de grote TV van KFquote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ja in natura, voor het geld dat ik van je krijg!
Ik heb nergens gepost dat ze 'minder' zijn. Dat ik er niet van hou, is een ander verhaal. Ik vind dat overdreven geprovoceer juist ergerlijk... Als homo mannen een 'normaal' leven leiden (zoals de meeste lesbische vrouwen), dan heb ik daar ab-so-luut geen problemen mee. Maar als het puur om provoceren gaat, dan gebruik ik die kost smiley zonder gene!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
Ik de gay pride gezellig. En de gay pride is er omdat sneue mensen insinueren dat je minder bent als je op hetzelfde geslacht valt. Tegenreactie zeg maar
Trots ben ik alleen op dingen die ik presteer, niet op een simpel dingetje in mijn DNA
Neuh, kijk dat de naam Gay er aan hangt is alles. Het is niet alsof hetero's niet welkom zijn ofzo. Als dat wel zo was dan zou het erg zijn. Nu mag iedereen komen dus geen probleem.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
in principe ja!
echter dat gay pride gebeuren vind ik belachelijk
haha en als ik dat zou zeggen als vrouw... was ik gelijk een hoer geweest hahaquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja neuh, dan doe ik het liever voor de grote TV van KF
Maar gelukkig heb je dat niet gezegdquote:Op donderdag 9 april 2009 14:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha en als ik dat zou zeggen als vrouw... was ik gelijk een hoer geweest haha
Jij patst hier met je hetero zijn, waar je volgens eigen zeggen trots op bent. Maar wel zeiken als homo's hun geaardheid uitdragenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik heb nergens gepost dat ze 'minder' zijn. Dat ik er niet van hou, is een ander verhaal. Ik vind dat overdreven geprovoceer juist ergerlijk... Als homo mannen een 'normaal' leven leiden (zoals de meeste lesbische vrouwen), dan heb ik daar ab-so-luut geen problemen mee. Maar als het puur om provoceren gaat, dan gebruik ik die kost smiley zonder gene!
Ik had hier een heel 'wetenschappelijk' verhaal willen posten, maar laat maar!
Mochten er mensen zich ge-ergerd hebben aan mijn uitlatingen: sorry. Voor de rest: zand erover...
Ik bedoelde te zeggen dat ik niemand er mee wilde kwetsenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je bij voorbaat al je excuses aanbiedt voor wat je zegt, zeg het dan niet![]()
Als ze zo zijn, dan zijn ze zo.
Hahaha nee maar wel gedacht... telt dat ookquote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb je dat niet gezegd
Sletje.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha nee maar wel gedacht... telt dat ook![]()
![]()
Ach... ik ga er niet meer op in... Mijn statement is wel duidelijk gemaakt. Dat er hetero's zijn die zich ook aanstellen, is voor mij ook irritant. Maar goed.. ik laat mijn dag niet verpesten door lullige... euchhh kuttige opmerkingen/sneers.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef Ripley het volgende:
Jij patst hier met je hetero zijn, waar je volgens eigen zeggen trots op bent. Maar wel zeiken als homo's hun geaardheid uitdragen
Van mij hopen ze dat het een geintje isquote:Op donderdag 9 april 2009 14:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha en als ik dat zou zeggen als vrouw... was ik gelijk een hoer geweest haha
Damn, dat tshirt heeft zoooooo gelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat ik niemand er mee wilde kwetsen
En Gay-Pride is idd tof!
Afgelopen gay-pride in Amsterdam:
[ afbeelding ]
Wat doe je allemaal voor de afstandsbedieningquote:Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha nee maar wel gedacht... telt dat ook![]()
![]()
Ik bied een stoot voor je hoofdquote:Op donderdag 9 april 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal voor de afstandsbediening?
Lastig he, als je jezelf blijkt tegen te spreken.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:57 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ach... ik ga er niet meer op in... Mijn statement is wel duidelijk gemaakt. Dat er hetero's zijn die zich ook aanstellen, is voor mij ook irritant. Maar goed.. ik laat mijn dag niet verpesten door lullige... euchhh kuttige opmerkingen/sneers.
the pride parade was teveel moeite voor ze?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, kijk dat de naam Gay er aan hangt is alles. Het is niet alsof hetero's niet welkom zijn ofzo. Als dat wel zo was dan zou het erg zijn. Nu mag iedereen komen dus geen probleem.
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
zal ik voor jou iets minder flauw zijn dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is flauw he. Ben jij je geld kwijt en je mag nog niet pijpen ook.
Als dat shirtje van die gast op die foto van net gelijk zou hebben, zou ik dat niet erg vindenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je mij die tv geeft zal ik beloven dat die afstandbediening niet in je aars beland
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik voor jou iets minder flauw zijn dan?
Gast, volgens mij ben jij dat niet zelf. maar is dat een maat van je die jij flink in de zeik neemt...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
Afgelopen gay-pride in Amsterdam:
[ afbeelding ]
Je hoeft niet persé homo te zijn om dingen in je aars lekker te vinden hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als dat shirtje van die gast op die foto van net gelijk zou hebben, zou ik dat niet erg vinden
Och.. ik zit er niet meequote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
Lastig he, als je jezelf blijkt tegen te spreken.
Ga nu maar weer even kijken of je wat kan scoren hier om je gekwetste egootje op te vijzelen
Die naar mijn bescheiden mening behoorlijk averechts werkt. Maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
ikke niks die krijg ik erbij als bonus tochquote:Op donderdag 9 april 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bied je me nu iets aan.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik voor jou iets minder flauw zijn dan?
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:03 schreef Jan-Beton het volgende:
Ik moet nu wat in gang zetten (werk, dus hoef je niets in je hoofd te halen).
Ik ben die rechterquote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, volgens mij ben jij dat niet zelf. maar is dat een maat van je die jij flink in de zeik neemt...
je maakt die gozer iig wel onsterfelijk
De batterijen krijg je als bonus bij de afstandsbedieningquote:Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ikke niks die krijg ik erbij als bonus toch
Ik word pas jaloers als je het aanbod aanneemtquote:Op donderdag 9 april 2009 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rauw is gelijk jaloers.![]()
[..]
Ik neem wel een ander.
dat weet ikquote:Op donderdag 9 april 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben die rechter
Die gast met dat shirt (links) kwamen we zomaar tegen op weg naar de kroeg, het was echt te fout
Dat hij weg gaat dat jij hem uitgeluld heb denk ik...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
[..]Nu ben ik best benieuwd wat ik me in mijn hoofd kon halen?
Zo origineel om over een kleine pik te praten. Hoe vaak wordt dat kinderarmpje van jou aangeraakt door een vrouw? En idd dat homofobe gedrag van je siert je niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:14 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Oeiii... ik heb een gevoelige snaar geraakt... Wie begint er over zijn eigen little wiener te lullen?! Ikke niet![]()
Enne ik je pussy? Mocht je dromen: ik wil alleen vrouwen. Aan mannen wil ik niet eens aan denken (f*ck... MI appears![]()
![]()
)...
Ik volg je niet meer Rivalquote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat weet ik
maar jij bent ik niet denk ik, ik is iemand die straks jarig is en van jou al deze topics toegestuurt krijgt enzo
Ik zou niet willen dat jij jaloers werd.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik word pas jaloers als je het aanbod aanneemt
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De batterijen krijg je als bonus bij de afstandsbediening![]()
quote:
Net goed voor Rivalquote:Op donderdag 9 april 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou niet willen dat jij jaloers werd.
Nog een aanbieding voor mij?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Net goed voor RivalNu laat het toeval over dat ik ook een aanbieding voor je heb
Ok sorryquote:
Zo ben ik gewoonquote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog een aanbieding voor mij?Wat een dag vandaag. [ afbeelding ]
zit dat nou lekker, Zo een tv?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok sorry![]()
!
Je mag wel een keer filmpje op die tv komen kijken hoor
gezellie hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok sorry![]()
!
Je mag wel een keer filmpje op die tv komen kijken hoor
Kan je meteen aan heel [singles] vertellen hoe goed die springveren wel niet werken...quote:
Ik ben wel jaloersquote:Op donderdag 9 april 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ben helemaal niet jaloers ingesteld
Met 3 van de meiden waar ik afgelopen jaar mee 'geweest' ben, praten / dansde / sjansde wel eens met een andere jongen...
Ze werden dan boos dat ik er niks van zei !!
Zozo, popi dame zeg!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog een aanbieding voor mij?Wat een dag vandaag. [ afbeelding ]
Ik ben juist erg jaloers van mezelf, maar heb t redelijk kunnen afleren. Verder heb ik last van haantjes gedrag. Slechte eigenschappen, maar zolang je eraan werkt niets mis mee.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
Met 3 van de meiden waar ik afgelopen jaar mee 'geweest' ben, praten / dansde / sjansde wel eens met een andere jongen...
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kan je meteen aan heel [singles] vertellen hoe goed die springveren wel niet werken...
![]()
slechte grap
herkenbaarquote:Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloersMaar ik probeer wel zoveel mogelijk om dat zelf aan te pakken en het niet het probleem van de ander van te maken
Ikke probeer dat wel altijd... maar het lukt me nie altijd hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben juist erg jaloers van mezelf, maar heb t redelijk kunnen afleren. Verder heb ik last van haantjes gedrag. Slechte eigenschappen, maar zolang je eraan werkt niets mis mee.
Leukste verhaal wat ik in die trent heb was met een ex van me...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
Nee het is ook super moeilijk. Maar ik vind mezelf erg lelijk als ik jaloers ben. Onzekerheid, hekel aan... Brrr...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ikke probeer dat wel altijd... maar het lukt me nie altijd hoor
Je moet een goed evenwicht hebben, het is een flatscreenquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 april 2009 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee het is ook super moeilijk. Maar ik vind mezelf erg lelijk als ik jaloers ben. Onzekerheid, hekel aan... Brrr...
Geweldigquote:Op donderdag 9 april 2009 15:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Leukste verhaal wat ik in die trent heb was met een ex van me...
Ik gaf m'n toenmalige vriendin wat te drinken die stond te dansen op de dansvloer, en ging weer naar een paar vrienden toe...
Komt er ineens een gast aan, zegt van; "Hee, dat meisje he, waaraan je net drinken gaf.... Leuk meisje man!"
Dus ik tegen die gast: "Ja, misschien moet je maar even met 'r gaan praten, vind ze wel leuk joh, krijgt ze wat aandacht van een leuke gozer."
Dus die gast loopt naar 'r toe, hij had 'r gevraagd of ze hier alleen was... "Nee, ik ben hier met m'n vriend"
die gozer: "oh, wie is je vriend dan"
Vriendin wijst naar mij...
Gozer druipt af met gigantisch rooie harses, kwam later z'n excuses nog aanbieden!
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee het is ook super moeilijk. Maar ik vind mezelf erg lelijk als ik jaloers ben. Onzekerheid, hekel aan... Brrr...
Nou jongens, show her the goods!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het gaat zich toch om jou, wel opletten.
[..]
Eerst maar eens kijken waarmee hij komt he.
hai haiquote:
het heeft inderdaad ook heel veel met zelfvertrouwen te maken.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey!quote:
Ik ben nog nooit echt jaloers geweest.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geweldig!!
![]()
Dat ik er niks van zei tegen die 3 dames lag er denk ik aan dat ik niks voor ze voelde.
Bij het meisje waar ik 4 jaar meer had hield ik echt van, daar had ik wel eens jaloerse trekjes maar die waren gelukkig niet zo erg
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
Bij het meisje waar ik 4 jaar meer had hield ik echt van,
quote:
Ik zeg het steeds zo omdat ik geen namen wil noemenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoelang had je eigenlijk met dat meisje?
Ik denk rond de 4 jaarquote:Op donderdag 9 april 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoelang had je eigenlijk met dat meisje?
Maar dat is toch niet jaloers zijn... hij beledigde jou persoonlijk dus logisch dat je kwaad werd toch ??quote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit echt jaloers geweest.
Nouja, ik heb 1x een voorstel tegenover m'n meid gehoord die niet door de beugel kon...
Hij zei: "die vetzak moet je maar dumpen, en met mij verder gaan", hoorde ik met een scheef oortje...
Was tijd voor de befaamde One hitter quitter, m'n vriendin had nog niet eens tijd om d'rbij weg te lopen (wat ze aan haar gezicht te zien wel van plan was).
Je spreekt mijn taalquote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
One hitter quitter
Maar dat is gewoon een beledigingquote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nouja, ik heb 1x een voorstel tegenover m'n meid gehoord die niet door de beugel kon...
Hij zei: "die vetzak moet je maar dumpen, en met mij verder gaan", hoorde ik met een scheef oortje...
Was tijd voor de befaamde One hitter quitter, m'n vriendin had nog niet eens tijd om d'rbij weg te lopen (wat ze aan haar gezicht te zien wel van plan was).
Gebruik dan gewoon een verzonnen naam of de eerste letter van haar naamquote:Op donderdag 9 april 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zeg het steeds zo omdat ik geen namen wil noemen
Bengeltje is ook al geruime tijd bezet. Ze zou toch op geen enkele aanbieding zijn ingegaanquote:Op donderdag 9 april 2009 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
1 jongen!
ik ben bij voorbaat al afgewezen, omdat ze liever onzekere jaloerse types heeft
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat mensen me een vetzak noemen zou me scheiss egal wezen, maar ze kunnen wel oppassen met wat ze tegen m'n vriendin zeggenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet jaloers zijn... hij beledigde jou persoonlijk dus logisch dat je kwaad werd toch ??
was jij het gisteren niet ook al voor haar aan het opnemen? of was dat dawg?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltje is ook al geruime tijd bezet. Ze zou toch op geen enkele aanbieding zijn ingegaan
Jaa ok dat is wel zo maar ik zie dat toch niet als jaloers zijn... maar dat ligt miss aan mij hoor.....quote:Op donderdag 9 april 2009 15:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat mensen me een vetzak noemen zou me scheiss egal wezen, maar ze kunnen wel oppassen met wat ze tegen m'n vriendin zeggen
Ik had hem nog nooit gehoord, maar vind hem vet klinkenquote:
dat was ikquote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
Wel eens gehad dat een kerel van het tafeltje naast ons in de kroeg tegen mijn toenmalige vriendin zei dat hij haar allang had geprobeerd te versieren als ik niet zo groot was geweest
Die heb ik ook een keer meegemaaktquote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
Wel eens gehad dat een kerel van het tafeltje naast ons in de kroeg tegen mijn toenmalige vriendin zei dat hij haar allang had geprobeerd te versieren als ik niet zo groot was geweest
Ik heb ook vaak genoeg gezegd dat ik leuker dan het vriendje ben. Niet de beste versiertruc aangezien het meisje dr vriendje zal verdedigen... Die tactiek gebruik ik dan ook niet meer. Ik maak nu altijd complimentjes over het vriendje. Door die complimenten maak je jezelf knapper. Heerlijke vorm van manipulatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
moah, je kunt het wellicht enigzins met jaloezie bestempelen, aangezien ik in mn achterhoofd wel wist dat hem dat niet ging lukkenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ok dat is wel zo maar ik zie dat toch niet als jaloers zijn... maar dat ligt miss aan mij hoor.....
Demonstreren dan, wie die term niet kent verdient er echt eenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
na het uitspreken hoor ik toch vaak...
huh?
he?
wat?
que?
Nog nooit een klap uitgedeeld of ontvangen... Ff afkloppen...quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
Toen ik naar Florida ging, met M. (het meisje waar ik 4 jaar me had) gingen we door de douane
(ja echt
! )
En M haar zus en de vriend van haar zus waren ook mee.
Maar die zus is best 'gezet' ...
Toen vroeg die douane beambte "Wich of the 2 girls is yours ? "
Maar zijn Engels is niet zo goed, toen antwoorde hij "The big one"![]()
was dat niet dat meisje waar je 4 jaar.........quote:Op donderdag 9 april 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
Toen ik naar Florida ging, met M.
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
Toen ik naar Florida ging, met M. (het meisje waar ik 4 jaar me had) gingen we door de douane
(ja echt
! )
En M haar zus en de vriend van haar zus waren ook mee.
Maar die zus is best 'gezet' ...
Toen vroeg die douane beambte "Wich of the 2 girls is yours ? "
Maar zijn Engels is niet zo goed, toen antwoorde hij "The big one"![]()
Ik zeg wel eens iets van "leuke kleding draagt hij"quote:Op donderdag 9 april 2009 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak genoeg gezegd dat ik leuker dan het vriendje ben. Niet de beste versiertruc aangezien het meisje dr vriendje zal verdedigen... Die tactiek gebruik ik dan ook niet meer. Ik maak nu altijd complimentjes over het vriendje. Door die complimenten maak je jezelf knapper. Heerlijke vorm van manipulatie.
i've had my fair sharequote:Op donderdag 9 april 2009 15:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog nooit een klap uitgedeeld of ontvangen... Ff afkloppen...
Ik zeg meestal niets, k blijf van andermans mokkel af...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens iets van "leuke kleding draagt hij"
Wedden dat je dan zelf complimentjes van het meisje krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |