De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Kwestie van handig met hout zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 11:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
220 lang vind je niet zo snel
die van mij is 200x200 dacht ik.. dunno.. ikea ding ofc
kan lekker overdwars liggen
kwestie van handig met stoffering zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet je wel een lang matras kunnen kopen
nema problem!... gewoon bij de zweedse vrienden 90x220 en dan twee stuks.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet je wel een lang matras kunnen kopen
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nema problem!... gewoon bij de zweedse vrienden 90x220 en dan twee stuks.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
hoi carool! wil je al zeggen wie het was?
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede middag mensen![]()
hoe gaat ie hier?
Liever heb ik een eenpersoonsbed. Slaapt veel lekkerder. Goede oude auping waar je in wegzakt.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
Er zijn ook tweepersoonbedden van 1.60 of 1.80 bij 2.20.
Ik wil alleen ooit nog 2.20 x 2.20
wat is het grootste bestaande dekbed? dat wil ik ookquote:Op donderdag 9 april 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb een heerlijk bedje van 1.80 bij 2.20 met zn groot dekbed eroverheenheerlijk om in weg te kruipen
Ik heb al sinds mijn 18e een tweepersoonsbedquote:Op donderdag 9 april 2009 12:10 schreef Murmeli het volgende:
ik kan me niet meer herinnern dat ik een eenpersoonsbed had, dat was in 2004 ofzo
Die maat had ik dus in mijn servische huis staan... damn wat sliep ik daar lekker zeg!... Kan ook te maken hebben met het feit dat het er toch een graad of 10 warmer was gemiddeldquote:Op donderdag 9 april 2009 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
Er zijn ook tweepersoonbedden van 1.60 of 1.80 bij 2.20.
Ik wil alleen ooit nog 2.20 x 2.20
220x240 inderdaad, groter maken ze niet.. Anders krijg je twee dekbedden.. helaas.. Het zou toch heerlijk zijn al er een 260x320 ofzo was..quote:Op donderdag 9 april 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat is het grootste bestaande dekbed? dat wil ik ookik heb 220x240 maar daar passen we samen niet onder
mijn slaapkamer is helaas niet groot genoeg er voorquote:Op donderdag 9 april 2009 12:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Die maat had ik dus in mijn servische huis staan... damn wat sliep ik daar lekker zeg!... Kan ook te maken hebben met het feit dat het er toch een graad of 10 warmer was gemiddeld
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat is het grootste bestaande dekbed? dat wil ik ookik heb 220x240 maar daar passen we samen niet onder
Succes meis!quote:
nu zou het ook niet meer passen, of misschien net als ik beetje prop. Maar mijn slaapkamer daar was ongeveer net zo groot als mijn huiskamer nu. En de huiskamer was nog groter.. En dat voor 425 euro per maand incl. stroom/water. zucht... wonen is duur hier in Nederlandquote:Op donderdag 9 april 2009 12:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mijn slaapkamer is helaas niet groot genoeg er voor
Ja idd, want jij kent mij ook zo goedquote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens
[..]
Je voelt toch wel aan wanneer je moet schakelen?! Daar heb je geen toerenteller voor nodig... Ow wacht, jij bent zo'n newbie met autorijden natuurlijk dat je zonder TomTom, stuurbekrachtiging, ABS en toerenteller nergens meer komt
Echt? Ik heb het liefst een zo groot mogelijk 2-persoonsbed in mijn eentjequote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Liever heb ik een eenpersoonsbed. Slaapt veel lekkerder. Goede oude auping waar je in wegzakt.
Alleen ja,... voor geyle neucksecks dan maar het grote 2persoons even uitklappen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het liefst een zo groot mogelijk 2-persoonsbed in mijn eentjelekker overdwars liggen en de kussens in een houdgreep houden
dat gaat echt niet in jouw slaapkamer passen, ik ben eigenlijk al benieuwd of 180 x220 er bij jou in gaat passen. jij hebt een klein hokkie. nog kleiner dan de mijne (hoewel als je jouw kastenwand erbij telt is het wel wat groter denk ik)quote:Op donderdag 9 april 2009 12:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nu zou het ook niet meer passen, of misschien net als ik beetje prop. Maar mijn slaapkamer daar was ongeveer net zo groot als mijn huiskamer nu. En de huiskamer was nog groter.. En dat voor 425 euro per maand incl. stroom/water. zucht... wonen is duur hier in Nederland
ik ga niet met jou in 1 bed liggen, dat hoor ik alquote:Op donderdag 9 april 2009 12:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
ikke ook en dan lekker de hele nacht draaien
Heerlijk toch als je er met z'n tweeën onder ligt en dan het heen en weer getrek.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
220x240 inderdaad, groter maken ze niet..
Ik kan ze zowat dromenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:05 schreef zbbrox het volgende:
Kennen jullie eddie murphy's raw & delirious?
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het liefst een zo groot mogelijk 2-persoonsbed in mijn eentjelekker overdwars liggen en de kussens in een houdgreep houden
Ah, eindelijk iemand die niet entirely wereldvreemd is.quote:
ik denk dat minimaal half nederland ze wel kentquote:Op donderdag 9 april 2009 12:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ah, eindelijk iemand die niet entirely wereldvreemd is.
Ik ook jaquote:
Ja inderdaad. Hij was echt goed op de plankenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook ja
Jammer dat ie daarna zoveel troep heeft gemaakt
Now fuck YOUU Eddiiiiiiquote:Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hij was echt goed op de planken
Oemfoefoe the naked zebra bitch: "I want half Eddie!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |